Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditoidaan yhdessä!  (Luettu 208089 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #405 : 20.09.2006 22:54:31 »

Oikealla puolella aistin "Mirjam"in,

"Mirjam"; sinulla näytti olevan minulle jotakin asiaa
 smitten   Elämänilo    smitten

Heips Elämänilo !
Minä en ole osallistunut enää näihin 'meditaatioihin' kahden ensimmäisen jälkeen. Ehkä se merkitys, joka minulle on luotu, oli osallisena?!  Wink
tallennettu
Magda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #406 : 20.09.2006 22:56:55 »

Sama juttu, väristykset kulki pitkin kehoa ja vieläkin. Kuin katharsis, tunsin huojennusta ja mieletöntä keveyttä, että olisin voinut purskahtaa itkuun. Oli kuin olisi ollut suuri juhlapäivä. Näin kans niitä valokipunoita linjoilla ja sitten kun tämä koko verkko lähti pyörimään. Siel oli joku valo "möykky", joka käynnisti tämän pyörimisen.

Sitäkö se eilen sitten olikin, kun näin ihmisiä jonossa. Jotkut makasivat ja ympärillä valo-olentoja. Kohti suoraan edessä oli suorakaiteen muotoinen luukku, josta välähti vihreää valoa kuin salamavalosta. Tänään värit olikin jo toista.
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #407 : 20.09.2006 23:13:28 »

Mielen tasolla meditaatio onkin "vain" mielen osallistamista omasta henkisestä läsnäolostaan.

Siksi meditaatiossa kannattaakin luovuttaa taistelemasta mielenliikehdintää vastaan
ja antautua olemaan
- koskapa olemista ei voi kieltää,
kuten harhalla ei voi muuttaa todellista.

Ja kun todellinen pilkahtaa, se on mielen itselleen suoma riemu.  Shocked

 smitten
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #408 : 20.09.2006 23:26:06 »

"Keho"; miksi et päästänyt minua heti lähtemään pois
- mitä teit meille
- uskomattomat "vibat" sait aikaiseksi[/color][/size]

Taidanpa sanoa tuohon sellaiset terkut jokaiselle, että koskaan enää eivät "pala hermot"  :Smiley, koska ne tehtiin ihan uudet sen Valokehostomme takia! Joten ihmekös tuo, jos tuntui kovin tärisevän "paikat", koska tehtävämmekin oli niin suuri eli autoimme sen aluilleen jokaiselle itseillemme, olipa minkä maalainen tahansa.  Smiley

Ja ilman Elämäniloa niistä uusista hermoistakaan ei ole mitään iloa, joten sen takia sinut tahdoinkin takas!  Wink smitten
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #409 : 20.09.2006 23:30:29 »

Heips Elämänilo !
Minä en ole osallistunut enää näihin 'meditaatioihin' kahden ensimmäisen jälkeen. Ehkä se merkitys, joka minulle on luotu, oli osallisena?!  Wink

Silloin, kun emme tietoisena olekaan siinä meditaatiossa niin voimmeko silloin tehtäväämme tehdä sen Luojamme teoilla, koska sehän se kuitenkin teki senkin, josta kerroin tuolla. Koska Luojiahan olemme jo kaikki!  Wink Smiley
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #410 : 20.09.2006 23:39:00 »

Oi Kiitos, illan todella valoisista uutisista teille siitä eri tavoinkin kertoneille!

Jaksellaanpas eteenpäin...  angel

 smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #411 : 20.09.2006 23:45:52 »

Ja ilman Elämäniloa niistä uusista hermoistakaan ei ole mitään iloa, joten sen takia sinut tahdoinkin takas!  Wink smitten
Hei Kaarina

Kiitos, kun pidit minustakin huolta.

(http://www.jeffpylenz.com/Kiwi/SPECIAL/S3/hulahop.gif) (http://www.jeffpylenz.com/Kiwi/SPECIAL/S3/hulahop.gif) (http://www.jeffpylenz.com/Kiwi/SPECIAL/S3/hulahop.gif) (http://www.jeffpylenz.com/Kiwi/SPECIAL/S3/hulahop.gif) (http://www.jeffpylenz.com/Kiwi/SPECIAL/S3/hulahop.gif)



 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lari
Vieras
« Vastaus #412 : 21.09.2006 00:06:58 »

Taidanpa sanoa tuohon sellaiset terkut jokaiselle, että koskaan enää eivät "pala hermot"  :Smiley, koska ne tehtiin ihan uudet sen Valokehostomme takia!
Kuules Operator alias Kolumbus nettiliittymän laajakaista. Ei tarvitse minun hermoja kokeilla. Tulen vetämään sellaiset laajakaistat, että teidän vanhat kömpelöt piuhat vielä häpeävät kateudesta  2funny
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #413 : 21.09.2006 00:11:09 »

Kuules Operator alias Kolumbus nettiliittymän laajakaista. Ei tarvitse minun hermoja kokeilla. Tulen vetämään sellaiset laajakaistat, että teidän vanhat kömpelöt piuhat vielä häpeävät kateudesta  2funny

Hmmm... pistähän sitten näytille, kun saat sen asennettua, sillä omamme jo on!  Wink smitten
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #414 : 21.09.2006 08:13:43 »

Hmmm... pistähän sitten näytille, kun saat sen asennettua, sillä omamme jo on!  Wink smitten
Omat piuhat kyllä toimivat aina, mutta niissä ei ole värillisiä multimediaviestejä aikä ääntä. On tietty kivaa että nykyisissä piuhoissani on/voi olla tuntoaisti, hajuaisti, makuaisti ja yhteys heillekkin joilla nettiliittymää ei ole  :Smiley
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #415 : 21.09.2006 11:46:35 »

Hmmm... pistähän sitten näytille, kun saat sen asennettua, sillä omamme jo on!  Wink smitten
Pakko jatkaa tähän. Totuus vai kuvitelma  :Smiley

Kaarina ei ollut vielä klo 10.00 pukeutunut, sisko söi leipää hetken myöhemmin, äiti ajatteli minua kun pyysin, valopallot nähty.

ja merkki on (tää on paha)  knuppel2 ehkäpä tollaiset silmät
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #416 : 21.09.2006 14:19:28 »

Ilmottautuisin mukaan medi-rinkiin, vieläkö mahtuu yksi,
joka käyttää Rexonaa? :Smiley
Joka päivä klo 22 vai miten olette kokoontuneet athmoksessa?
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #417 : 21.09.2006 14:28:24 »

Kahdeksalta ja/tai kymmeneltä joka ilta. Willkommen! angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #418 : 21.09.2006 14:31:06 »

Kahdeksalta ja/tai kymmeneltä joka ilta. Willkommen! angel

Ok, pyrin mukaan tänään. Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #419 : 21.09.2006 14:33:12 »

Ilmottautuisin mukaan medi-rinkiin, vieläkö mahtuu yksi,
joka käyttää Rexonaa? :Smiley
Joka päivä klo 22 vai miten olette kokoontuneet athmoksessa?


Aina löytyy tilaa sille joka käyttää Rexonaa.  Grin Teretulemast!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 37
  Tulostusversio  
 
Siirry: