Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditoidaan yhdessä!  (Luettu 208039 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #375 : 17.09.2006 22:21:59 »

Lopetin jo nyt, vaikka en lopettanutkaan, sillä tuntuu että sama olotila ja paikassa oleminen vain jatkuu... Koin hyvin voimakkaasti aivan kuin olisin räjähtänyt tulvimaan sisältäni valoa ja rakkautta kaikkialle. smitten angel Tunsiko/näkikö kukaan vastaavaa? Vai  idiot2
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #376 : 17.09.2006 22:33:14 »

Minäkin olin vain hetkisen alussa...sekin oli ihan riittävä tuokio, koska hyvin pian tuli sellainen yhtä aikaa raukea ja haltioitunut fiilis..sen lisäksi hymyilytti koko ajan Smiley Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #377 : 17.09.2006 22:35:17 »

Juu... Minä olen haltioitunut vieläkin.  Cheesy
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #378 : 17.09.2006 22:35:50 »

Olin ajatuksessa mukana, ompelin samalla haalarimerkkejä mustiin opiskelijahaalareihini ja pistin miljoona kertaa itseäni neulalla. En edes kiroillut, kun löysin sen rauhan tunteen, joka oli kadoksissa parin tunnin ajan... Että tökkikää vain neuloilla, minä hymyilen... Wink
tallennettu
Tess
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 79


Can you see how blue the sky is?


Profiili
« Vastaus #379 : 17.09.2006 22:36:42 »

Tänä iltana vasta huomasin tämän ketjun ja päätin yhtyä tähän kympin meditaatioon. En siis ole hyvin pitkään aikaan meditoinut, olen ollut hieman eksyksissä Smiley. Keskittyminen oli luonnollisesti vaikeaa näin ekalla kerralla, mutta oli silti äärettömän ja yllättävänkin voimakas kokemus(vaikka en kauaa pystynytkään olemaan)! Koin istuvani rakkautta pursuavassa piirissä jossain avaruudessa, josta rakkaus sitten vain vyöryi maailmaan  smitten. kiitos kovasti tästä, tämä auttaa varmasti palaamaan takaisin meditoinnin pariin. Muakin muuten hymyilytti ihan kamalasti  Smiley
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #380 : 17.09.2006 22:44:14 »

Lopetin jo nyt, vaikka en lopettanutkaan, sillä tuntuu että sama olotila ja paikassa oleminen vain jatkuu... Koin hyvin voimakkaasti aivan kuin olisin räjähtänyt tulvimaan sisältäni valoa ja rakkautta kaikkialle. smitten angel Tunsiko/näkikö kukaan vastaavaa? Vai  idiot2

Tota on taas tänään olluna jaossa yhdellä sun toisella, sillä tänään poistettiin "tulpat" maadoitukselta, ettei estä sen energian aitoa tekoa sinne kundaliiniinkin!  Wink smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #381 : 17.09.2006 22:48:37 »

Lopetin jo nyt, vaikka en lopettanutkaan, sillä tuntuu että sama olotila ja paikassa oleminen vain jatkuu... Koin hyvin voimakkaasti aivan kuin olisin räjähtänyt tulvimaan sisältäni valoa ja rakkautta kaikkialle. smitten angel Tunsiko/näkikö kukaan vastaavaa? Vai  idiot2

Tota on taas tänään olluna jaossa yhdellä sun toisella, sillä tänään poistettiin "tulpat" maadoitukselta, ettei estä sen energian aitoa tekoa sinne kundaliiniinkin!  Wink smitten

No ilmankos.  Cheesy
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #382 : 17.09.2006 23:29:29 »

Olipa lohduttava ja voimia antava kokemus. Maltoin lopettaa vasta nyt.
No voitte varmaan uskoa, että minulla oli paljon henkilökohtaisia juttuja ja henkioppaallani oli paljon asiaa ja kaksoisliekkini ilmeisesti kävi myös halaamassa ja lohduttamassa minua.

Siitä huolimatta koin koko ajan, että pidin teitä kädestä ja moni teistäkin kävi halaamassa minua ja se tuntui todella ihanalta. Kiitos.

 smitten smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #383 : 17.09.2006 23:30:25 »

 smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #384 : 18.09.2006 00:00:31 »


Minä rupesin vaan kyynelehtimään...mutta se ei tuntunut pahalta tapahtui vaan itsestään.

Itseasiassa en edes meditoinut, vaan pyysin olla mukana samalla kun katsoin telkkaria. Siellä oli dokumentti, jossa esiintyi ranskalaisia nuoria, jotka olivat yrittäneet itsemurhaa. Nuoret puhuivat avoimesti sisäisistä kokemuksistaan.

Katselin, ja liikutuin, ja näin siinä Pariisin kaupunkinäkymää kuvattuna...kauniita taloja ilta-auringon värjäämänä.Sitten muistui mieleen kuinka lapsena pääsin vanhempieni kanssa ulkomaille. Se oli minulle erikoistapaus, sillä toisin kuin monilla perheillä siihen aikaan oli enemmän rahaa, rantalomia ja videopelejä, meillä oli yleensä köyhää, mustavalkotelkkari ja rähjäiset sohvakalusteet... :Smiley

No kuitenkin, ulkomaille pääseminen oli silloin minulle tosi erikoistapaus,ja minulla oli ollut haaveita Pariisista, se symboloi mulle jotain suurta siihen aikaan.Sitten kuitenkin kävimme Pariisissa tosi nopeasti yöpymättä, ja se oli minulle niin kova pala että muistan itkeneeni kaipaustani ja pettymystäni enkä olisi millään suostunut lähtemään sieltä.

Dokumentissa sitten näin nuoria, jotka olivat ahdistuneita ja olivat halunneet kuolla vaikka asuivat siellä.Tulin oivaltaneeksi jotain...yhä isonakin olen ollut taipuvainen olemaan katkera kun en ole onnistunut pääsemään täältä pois sinne jonnekin unelmieni paikkoihin, missä elämä on toteutunutta haavetta ja vapautuneisuutta...

Tosin on mulla yhä kaukokaipuuta...mutta koin jännän ympyrä sulkeutuu fiiliksen, kun katselin noita nuoria, joiden kärsimystä pystyin ymmärtämään...vaikka he asuivatkin siellä "keskellä kaikkea"... Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #385 : 18.09.2006 06:15:23 »

Tänään heräsin viiden aikoihin täysin pirteänä ja elinvoimaisena, vaikka menin yöllä vasta yhden aikoihin nukkumaan.  Cheesy Liekö osasyynä ollut eilinen meditaatio kokemus.  :Smiley
Nyt on kyllä muutenkin ollut viimeaikoina aivan uskomatonta, kun näitä tällaisia yönsilmään todella vähillä unilla ja kuitenkin niin pirteänä heräämisiä on ollut hämmästyttävän usein. Mistähän johtunee?  :Smiley
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #386 : 18.09.2006 08:16:59 »


Tota on taas tänään olluna jaossa yhdellä sun toisella, sillä tänään poistettiin "tulpat" maadoitukselta, ettei estä sen energian aitoa tekoa sinne kundaliiniinkin!  Wink smitten

No jopas jotakin, ilmankos onkin ollut niin mukava jalat maassa -fiilis taas viime aikoina. Ja tuskin se omakaan maadoitus on pahaa tehnyt.  Wink
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #387 : 18.09.2006 10:24:25 »

Sign, muistelinkin että telkasta tuli jotain mielenkiintosta, mutta en muistanu koska ja mitä enkä eilisessä mielentilassa jaksanu tarkistaa. Hmph. Olis ollu mielenkiintosta nähdä toi dokkari. Eiliseen mielentilaani se ei ehkä olisi sopinut, mutta jos se tulee uusintana joskus?

Oon kokenu samanlaisia elämyksiä nimenomaan Pariisiin ja Ranskaan liittyen. Jossain mun romanttisissa unelmissani sen nimi on oikeesti paratiisi ja siellä kaikki on kaunista ja ihmiset on onnellisia koko ajan. Hämmästyin itteki havaitessani, että siellä on myös ihmisillä ongelmia. Ei ne eläkään missään pilvilinnoissa, vaikka ne osaa puhua ja kirjoittaa ranskaa täydellisesti ja asuu siellä. Joskus olin sitä mieltä, että ranskan kielessä ei edes oo mitään rumia tai negatiivisia asioita tarkottavia sanoja, mutta kyllä siellä on...

Unelmakuvieni romahtamisenkin uhalla haluaisin silti päästä käymään siellä.

Tänään on huomattavasti rauhallisempi ja parempi olo, vaikka silmät hiukan vielä punottaa ja luomet on turvoksissa. Illalla taas. Jos tällä kertaa olis voimia antaa muillekin energiaa takaisin.

 smitten smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #388 : 18.09.2006 10:36:10 »

Mutta mites mulle kavi-nukahdin ja herasin kun poikani sanoi isalleen, etta aiti on jo meditoinu puolitoista tuntia, muistan vaan etta olin valossa, ajattelin Liljaa ja krom hmum!
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #389 : 18.09.2006 10:46:12 »

Hih - olin käynyt vuoteelleni mietiskelemään ennen nukkumaan käymistä, mutta sitten huomasin, että ei saata olla soveliasta liittyä seuraan. Grin

En nimittäin käytä yöpukua kotioloissa, ja näin jo sieluni silmin tekstin kukahan mahtoi olla se alaston hiippari, joka tuli pitelemään kättäni kesken kaiken Cheesy

Niinpä sitten mietiskelin ihan isseksein ennen unten maille ja 'yötöihin' siirtymistä. Parempi tuuri ensi kerralla, laitan puputossut ja nallepuhpyjamani vaikkapa sitten päälle  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 37
  Tulostusversio  
 
Siirry: