Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditoidaan yhdessä!  (Luettu 208089 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #300 : 13.09.2006 21:32:31 »

Ihan hyvä idea, ettei ilmoiteta koska ollaan tulossa - ettei tästä tule sellaista "minä tulen silloin, minä en pääse silloin"-keskustelua... Poistin äsken varmaankin 10 kirjoittamaani "turhaa" viestiä tästä ketjusta, jotta pysyisi suht asiallisena eikä kasvaisi liian nopeasti liian pitkäksi ketjuksi.


Tein ihan saman jutun kuin Valonkantaja eli poistin kaikki omat "Tulen silloin ja silloin" -paikalla viestit...
Toivottavasti teksti on asiallisempaa ja paremmin luettavissa kun turhat jutut on karsittu poies! Smiley

Toivottavasti pääsisin tänään kymmeneltä paremmin kiinni tuohon meditointiin kun tänään kaheksalta ei oikein kunnolla onnistunut...

Hyviä vinkkejä miten saisi mielen rauhoitettua ajatuksilta?
Ametisti on kaulassa, sen pitäisi olla hyvä apukeino meditoinnissa, tyynnyttää ja rauhoittaa mielen...
Mutta pitäis keksiä jotain muutakin...
Koitin musiikkiakin, mutta miulla huomaan on se ongelma että jään kuuntelemaan sitä musiikkia...
Olipa siinä sanoja tahi ei...  Embarrassed
Se onkin konstikasta kun ei millään saa ajatuksia kuriin...
Tulee aina ainii hei se pitäisi tehä... yms. juttuja nousee mieleen..
*umph*  Huh


tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #301 : 13.09.2006 21:35:07 »

Siinäpä vierähti näköjään tunti. Tänään on Mahtavan Arkkienkeli Rafaelin ja hänen parantavien enkeleidensä päivä, keskiviikko, joten pyysin heitä mukaan. Säteilin Puhtainta ja Kirkkainta Jumalallista smaragdinvihreää parantavaa energiaa kaikkialle maailmaan


Ai sitäkös se kaikki vihreys olikin? Mie huomasin yht äkkiä kuinka sydämestä aloin säteillä hirveästi vihreää. Mietin että oliko se sydänchakra joka innostui.. Cheesy

Ja juu, olen myös mukana ilmoittamati. Pääosin luulisin tuon kasin sopivan mulle paremmin, mutta katotaan milloin mitenkin..


Hmm..
Jospa en sittenkään nähnyt vihreitä säärystimiä tai sukkia, vaan se olikin Valonkantajan lähettämää vihreää valoa Smiley
Ellei kukaan sitten tunnusta että jalassa on jotain vihreää ja villaista Cheesy
  Grin
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #302 : 13.09.2006 21:54:52 »

"Anna ajatustesi lipua ohitsesi kuin poutapilvet, tarvitsematta muuttaa mitään." Kuulin tämän regressio-ohjaajaltani rentoutuksen yhteydessä. Toimii.  Wink
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #303 : 13.09.2006 22:46:40 »

Elämäilo, olitko siellä?
Voisin lyödä vaikka vetoa että hymyilit...  Smiley

Hei "Jinx"


(http://www.jejee.com/final/images/smilies/big/sm218.gif)

Olin mukana vain ajatustasolla.
- puuhastelin muuta



 smitten   Elämänilo    smitten


tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #304 : 13.09.2006 23:01:03 »

Itse en mitenkään edes voisi enää mitään poistella, sillä tämä topic on juuri sellaisenaan siitä "dokumenttina", mitenkä sen kaikkeuden puhtaudelle tehdyllä teoilla olemmekin jokainen kokeneet hieman erilailla. Sillä kokemuksena se oli ainutlaatuista eikä enää koskaan voisikaan toistua, koska tulevaisuus on yhteisen mielemme tuotosta.  angel
tallennettu
Magda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #305 : 13.09.2006 23:39:17 »

Tuosta meditointi hommelista vielä sen verran tai oikeastaan, millaisia tuntemuksia itselläni ilmeni. Mites tämän selittäisin...tuli vain outo fiilis, että se sydämen työ tai miksi sitä nyt sitten kutsuisi, tuntuu niin hyvältä eikä ollenkaan työltä vaan, on kuin iloinen leikki ja mieluisa. Onpa nyt vaikeata ilmaista tätäkin tunnetta. No, sellainen, josta ei pyydä "ylityökorvauksia eikä sunnuntailisia", kun se tuo sen sunnuntai fiiliksen jo itsessään.

Ja sitten tuo omituinen, mutta ihana tuntemus, kun sydäntä oikeasti lämmittää, "sisäisesti kutittaa" kehräämällä. En vain tiedä, mikä tuon kutituksen saa aikaiseksi. Joskus tunnen sen, kun joku hyvä ystäväni ajattelee ja jo kohta soittaa rimpauttaa. Kun ei nyt löydy oikeita sanoja tämänkin täydelliseen ilmaisuus. Jospa jollain samallainen tunne, niin ymmärtää mitä tarkoitan.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #306 : 14.09.2006 08:31:35 »

Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Smiley smitten

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Intimaria
Vieras
« Vastaus #307 : 14.09.2006 09:01:19 »

Ja sitten tuo omituinen, mutta ihana tuntemus, kun sydäntä oikeasti lämmittää, "sisäisesti kutittaa" kehräämällä.


 Wink  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #308 : 14.09.2006 09:15:01 »

Kun ihminen haluaa sydammestaan hyvaa, erikoisesti universaalisesti niin silloin hyvan voima kasvaa.
Valonkantaja sanoikin, etta pyytakaa muitakin- silloin tarkoitus ja voima ovat voimakkaampia, onhan sanonta etta pienista kipinoista kasvaa suuri tuli!
ps: Lilja saimpas sinulta makoisat naurut heti aamusta  Grin
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #309 : 14.09.2006 10:18:29 »

Tuosta meditointi hommelista vielä sen verran tai oikeastaan, millaisia tuntemuksia itselläni ilmeni. Mites tämän selittäisin...tuli vain outo fiilis, että se sydämen työ tai miksi sitä nyt sitten kutsuisi, tuntuu niin hyvältä eikä ollenkaan työltä vaan, on kuin iloinen leikki ja mieluisa. Onpa nyt vaikeata ilmaista tätäkin tunnetta. No, sellainen, josta ei pyydä "ylityökorvauksia eikä sunnuntailisia", kun se tuo sen sunnuntai fiiliksen jo itsessään.

Ja sitten tuo omituinen, mutta ihana tuntemus, kun sydäntä oikeasti lämmittää, "sisäisesti kutittaa" kehräämällä. En vain tiedä, mikä tuon kutituksen saa aikaiseksi. Joskus tunnen sen, kun joku hyvä ystäväni ajattelee ja jo kohta soittaa rimpauttaa. Kun ei nyt löydy oikeita sanoja tämänkin täydelliseen ilmaisuus. Jospa jollain samallainen tunne, niin ymmärtää mitä tarkoitan.

Tosi harvoin on meikäläinen tuon tunteen kokenut. Lieneekö
se äijillä harvinaisempi kuin muijilla. Kuiteskin, yksi sanskriitin
kielen useista 'ystävää' merkitsevistä sanoista on "suhRd" (su = hyvä, hRd = sydän).
R tuossa tarkoittaa ns. vokaalista r-äännettä, mutta nykyään se
taidetaan useimmiten ääntää ri-tavuna, siis "suhrid", vaikka ei
ainakaan minusta ole kovin vaikea ääntää sitä ihan "suhrd".

Vielä voisi lisätä, että yksi yoga-suutran kolmannessa osassa
mainituista ns. "yliluonnollisista" kyvyistä, joita ns. sanjama-tekniikalla
voi kehittää, on sanjama (englantilaisittain "sanyama") sydämeen,
joka mitä todennäköisimmin viittaa sydän-chakraan.
Se menee tälleen:

hRdaye citta-saMvit (lausu: hridajee tshitta-samvit)

Kirjassa Idän viisautta, tuo on suomennettu näin:

(Sanyama) sydämeen tuo tiedon mielen luonteesta.

Kirjaimellinen suomennos voisi olla vaikka "sydämestä mieli-tieto".
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #310 : 14.09.2006 12:02:13 »

Hmmm... olin ajatellut tulla piiriin, mutta kun ajat siirtyivät, niin olin kahdeksan jälkeen vielä työhuoneella. Yllättäen ihania sinisiä valopallosia välkkyi tuokion siellä. Ehkäpä siis jollain tasolla mukana kuitenkin, vaikka fyysisen kehon piti olla nyt-hetkessä keskustelemassa asiakkaan kanssa ja järjestelemässä paikkoja. Smiley

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #311 : 14.09.2006 13:02:11 »

Magda, ymmärrän hyvinkin.  Cool Samankaltaisia tuntemuksia ollut minullakin.  smitten
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #312 : 14.09.2006 14:48:16 »

Muistuta itsellesi, että olet silti tärkeä ihminen, ei se että et osaa ollenkaan meditoida yhtään vähenne sinun arvoasi  Kiss
Kyllä ne enkelit katsovat myös sinun perääsi, vaikka oletkin kykenemätön näkemään heitä.

Tämä kaikki kuuluu sinun sielunsuunnitelmaasi, on sinun aikasi kärsiä  smiley6600

Kiitos 'kannustavista/lohduttavista' sanoistasi Pocahontas666 !!!
 Wink smitten Wink
Hyvin on 'enkelit' perääni katselleet, vaikken ole heitä nähnyt näkymättömässä muodossa...  angel
Tiiätkö, minulla ei ole 'sielunsuunnitelmaa' ja siksi en kärsi tästä tilanteestani ja 'vajaavuudestani' !  angel
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #313 : 14.09.2006 15:56:47 »

Kerronpa teille miten ihmeellinen vaikutus tällä jutulla on ollut. Minä olen kolme päivää vain hymyillyt ja tuntuu että hohdan koko ajan sellaista lämmintä energiaa. Olen ennenkin hymyillyt tuntemattomille ihmisille, mutta nyt he ovat alkaneet hymyillä takasin ja missään on vaikea kulkea niin etteikö joku tuntematon yhtäkkiä vaihtaisi paria sanaa kanssani... Olen ilmeisesti tullut jotenkin avoimemmaksi ja ihmiset näkevät sen, tuntuu tosi hyvältä! Tänään sain yhden potilaankin rauhoittumaan kesykissaksi sillä välin kun yksi hoitsu oli käymässä hakemassa lepositeitä... Ei tarvittu niitä kuitenkaan!  smitten Ja tämä kakkosohjaajani, joka tuntui kohtelevan minua epäreilusti, on nyt pari päivää ollut minua kohtaan nöyrä ja luottavainen. Ne olivatkin juuri niitä minun sisäisiä ristiriitojani, joita hän heijasteli minulle käytöksellään.  Smiley

Ei voisi juuri paremmin mennä! Anteeksi tämä hehkutus, mutta miksipä ei saisi ääneen sanoa kun on hyvä olo ja rauha itsensä kanssa...?! Grin
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #314 : 14.09.2006 16:05:29 »


Ei voisi juuri paremmin mennä! Anteeksi tämä hehkutus, mutta miksipä ei saisi ääneen sanoa kun on hyvä olo ja rauha itsensä kanssa...?! Grin
 
Ehkä onkin jo korkea aika tuokin vanha myyttimme eli uskomuksemme purkaa, jolla estimme itseiltämme sen aidon oivallusten teon eli sen, etteikö onneaankin jo voi jakaa! Sillä eivät pelkästään ne yhteiset surumme voi olla siten jaettavissa kuin nyt olemme saaneet kokea vaan jaetaan myös ne ilot.

Hienoa, valonkantaja, että olet löytänyt aidot sydämesi teot!  smitten
Joten heijastele niitä Rauhassa ja Rakkaudella aivan kaikkiin, jotka se Luojamme nyt senkin tähden eteesi tuo, että näet sen sisäisen Valon, joka sydämessäsi nyt jo siis on!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 37
  Tulostusversio  
 
Siirry: