Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditoidaan yhdessä!  (Luettu 208001 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Valo
Vieras
« Vastaus #285 : 13.09.2006 19:59:24 »

Paikalla - ennemmin tai myöhemmin. angel
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #286 : 13.09.2006 20:00:07 »

minulki kestotilaus, jompi kumpi tai molemmat! muks  Cheesy
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #287 : 13.09.2006 20:27:16 »

En saanut oikein kunnolla otetta joten luovutin hieman aikaisemmin...

Kävitkö Valonkantaja halaamassa minuu?
Ainakin luulen että se olit sinä...?!?  smitten

Kenellä on vihreät säärystimet tai villasukat?  Grin
Aivan kuin oisin nähnyt vilauksen selaisista jaloista...

Elämäilo, olitko siellä?
Voisin lyödä vaikka vetoa että hymyilit...  Smiley

En kunnolla vieläkään nähnyt mitään, mutta aistin sitäkin paremmin, kuin ennen!  Smiley  smitten


 smitten smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #288 : 13.09.2006 20:35:13 »

mullakin meni "pieleen"  Embarrassed

T: vihreät pöksyt ja pitkävartiset villasukat  Wink
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #289 : 13.09.2006 20:36:58 »

mullakin meni "pieleen"  Embarrassed

T: vihreät pöksyt ja pitkävartiset villasukat  Wink

Viherät sukat?
Aivan varmastikko?
Olitkohan se sie?  Smiley
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #290 : 13.09.2006 20:42:38 »

eikun vihreät PÖKSYT ja raidalliset, moniväriset, pitkävartiset villasukat.  Smiley En tainnu olla mie mut melkein!
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #291 : 13.09.2006 20:51:31 »

Olipa taas ihana kokemus. Heti kun laitoin silmäni kiinni ne tuntuivat todella raskailta. Ihan kuin joku olisi pitänyt käsiä silmilläni. Yhtäkkiä vain tunnen kuinka lähden matkustamaan enkelin siivellä korkeuksiin. Vähitellen paino silmistä häviää ja näin teidät erittäin selvästi. Niin ne joiden kuva on tuossa avattaressa.  Grin Joka tapauksessa sitten yhtäkkiä porukkaa tuli vain lisää ja lisää ja näen taas sen maapallon. Olemme kaikki sen ympärillä antamassa energiaa. Näen sitten yhtäkkiä meidät pieninä lapsina. Jokeltelemme iloisesti toisillemme. Korkeampi minä katselee jokaisen takana.

Yhtäkkiä enkelini tempaisee minut mukaansa ja olen kuin meressä alan siunaamaan kaloja ja merimiehiä ja te muut olette siellä kanssa. Tunnen sen, vaikka en näe.
Matkustelen sitten ympäriinsä näen lenkkeilijöitä, lautailijoita, ihmisiä autoissaan... Siunaan heidät kaikki.

Lopulta olemme yhdessä siellä mistä lähdimme ja heitin tähtisadetta teidän päällenne. Huomasitteko?

 smitten smitten

Olkaamme siunatut.
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #292 : 13.09.2006 20:54:16 »

Olemme kaikki sen ympärillä antamassa energiaa. Näen sitten yhtäkkiä meidät pieninä lapsina.

no ompa hassua... minä nimittäin näin itseni pienenä ja surkeana ruikulatyttönä ja ajattelin että se on tämänhetkinen sisäinen lapseni... kääk.  Lips Sealed


 smitten
tallennettu
Magda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #293 : 13.09.2006 21:00:37 »

Hennot energiat. Ja vaikka en koskaan pyydä yhtään mitään, näin valon sytytyksen. Oli melko lailla keskittynyt tuohon "lamppuun". Kaarioven raosta työntyi mustia katkenneita puita. Sitten voimakas, puhdas ja tiheä metsä paljastui usvan takaa. Molemmat kädet puutui. Näin pitkästä aikaa tämän toisen oppaani, tosin vain kädet hihansuineen. Oli kädet toisiaan vastakkain painautuneina.
 
Mahtoiko jollain teistä miespuolisista olla hihaton paita päällä? Liikehdintä oli hieman levottoman rentoa.
Pääkipukin parani tämän aikana.

Jatkossa en varmaan itsekään ilmoittele osallistumisestani, joten tulen, kun tulen, omia aikojani.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #294 : 13.09.2006 21:06:08 »

Ai joo, sama juttu täällä. Olen mukana aina kun ja jos vain voin ja on sellainen tilanne. Enkä siis jatkossa ilmoittele minäkään sen erikoisemmin osallistumisestani. Kyllä uskon että te tiedätte koska olen paikalla ja koska en.  Smiley

Jos ette niin kysykää Diamondilta.  Wink Grin Cheesy

 smitten smitten smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #295 : 13.09.2006 21:08:46 »

Siinäpä vierähti näköjään tunti. Tänään on Mahtavan Arkkienkeli Rafaelin ja hänen parantavien enkeleidensä päivä, keskiviikko, joten pyysin heitä mukaan. Säteilin Puhtainta ja Kirkkainta Jumalallista smaragdinvihreää parantavaa energiaa kaikkialle maailmaan.

Aluksi oli keskittymisvaikeuksia, koska huoneessani kuuluu joku ihme naksutus, enkä tiedä mikä sen aiheuttaa. Ehkä puoli tuntia meni niin että häiriinnyin aina välillä tuosta äänestä. Sitten sain sen katoamaan. Vasta kun lopetin ja pistin valot päälle, niin tajusin että se ääni kuuluu laturista joka on seinässä kiinni.. :Smiley
Ensi kerralla olen viisaampi.  Wink

Oli taas ihanaa. En kokenut tai nähnyt mitään ihmeellistä, lähinnä keskityin siihen smaragdinvihreään energiaan. Kävin kyllä halaamassa ja tervehtimässä teitä kaikkia, mutta palasin sitten "omiin puuhiini". Tuli hyvin lämmin ja rento olo. Energian virtaus tuntuu vieläkin kämmenissä ja jalkapohjissa.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #296 : 13.09.2006 21:16:01 »

Minäkin tulen mukaan ainakin 8. Ja luulenpa, että me kaikki ollaan jollain tasolla aina mukana, vaikkei ehkä juuri aina "keskittyen"...  :Smiley
Tiskasin valtaisaa käsitiskiä juuri 8:n aikaan ja olin tietty hengessä mukana, kutonen ja seiska vain hyrräsi  smiley6600 Cheesy smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #297 : 13.09.2006 21:19:35 »

Ihan hyvä idea, ettei ilmoiteta koska ollaan tulossa - ettei tästä tule sellaista "minä tulen silloin, minä en pääse silloin"-keskustelua... Poistin äsken varmaankin 10 kirjoittamaani "turhaa" viestiä tästä ketjusta, jotta pysyisi suht asiallisena eikä kasvaisi liian nopeasti liian pitkäksi ketjuksi.
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #298 : 13.09.2006 21:20:36 »

minäkin aina mukana kun vain voin.. ja energia yhdistän ainakin mukaan meditaatioihin jos en pääse meditaatioon.. Smiley

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #299 : 13.09.2006 21:28:54 »

Siinäpä vierähti näköjään tunti. Tänään on Mahtavan Arkkienkeli Rafaelin ja hänen parantavien enkeleidensä päivä, keskiviikko, joten pyysin heitä mukaan. Säteilin Puhtainta ja Kirkkainta Jumalallista smaragdinvihreää parantavaa energiaa kaikkialle maailmaan


Ai sitäkös se kaikki vihreys olikin? Mie huomasin yht äkkiä kuinka sydämestä aloin säteillä hirveästi vihreää. Mietin että oliko se sydänchakra joka innostui.. Cheesy

Ja juu, olen myös mukana ilmoittamati. Pääosin luulisin tuon kasin sopivan mulle paremmin, mutta katotaan milloin mitenkin..
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 37
  Tulostusversio  
 
Siirry: