Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditoidaan yhdessä!  (Luettu 208057 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #240 : 12.09.2006 23:10:06 »

[Mutta mutta ettekö te nähneet niitä keijuja, jotka hyppivät kaikkien miedän harteilla siellä ja levittivät keijupölyä  Shocked
Siitä se johtui!

Kyllä ne "keijupölyt" leijailivat ihan jokaisen harteilla, jopa teidän "uusienkin", jotka varta vasten osasittekin hyvään aikaan tänne meditoimaan kanssamme tulla.  :Smiley Koska sehän oli tarkoitettuakin!  Wink smitten
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #241 : 12.09.2006 23:10:33 »

Poca ja Hurma allaolevaa foorumia varmaan nautinnollisempi trollata ellette ole just sieltä eksyksissä?
http://f23.parsimony.net/forum47964/index.htm
tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #242 : 12.09.2006 23:12:57 »


Kyllä ne "keijupölyt" leijailivat ihan jokaisen harteilla, jopa teidän "uusienkin", jotka varta vasten osasittekin hyvään aikaan tänne meditoimaan kanssamme tulla.  :Smiley Koska sehän oli tarkoitettuakin!  Wink smitten


Kiitos Kaarina  smitten
Edes joku ymmärtää minua eikä ole ilkeä täällä, kiitos siitä!
Sinulla on aina erityinen paikka sydämessäni  smitten
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Pocahontas666
Vieras
« Vastaus #243 : 12.09.2006 23:13:06 »

Poca ja Hurma allaolevaa foorumia varmaan nautinnollisempi trollata ellette ole just sieltä eksyksissä?
http://f23.parsimony.net/forum47964/index.htm

Pientä suvaitsevaisuutta peräänkuulutan!
Ei me kaikki voi olla kuin sinäb smitten
tallennettu
Pocahontas666
Vieras
« Vastaus #244 : 12.09.2006 23:14:02 »

Kiitos Kaarinalle  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #245 : 12.09.2006 23:14:53 »

[Mutta mutta ettekö te nähneet niitä keijuja, jotka hyppivät kaikkien miedän harteilla siellä ja levittivät keijupölyä  Shocked
Siitä se johtui!

Kyllä ne "keijupölyt" leijailivat ihan jokaisen harteilla, jopa teidän "uusienkin", jotka varta vasten osasittekin hyvään aikaan tänne meditoimaan kanssamme tulla.  :Smiley Koska sehän oli tarkoitettuakin!  Wink smitten


 2funny Niih... Kyllä se valo ja "päivänsäde keijut" aina vain kummasti "menninkäisiä" kiehtoo ja vetää puoleensa, vaikka eivät myönnäkään.  Wink smitten angel
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #246 : 12.09.2006 23:17:30 »

Ohops!!!

Unohin koko systeemin kaheksalta sekä kymmeneltä kun innokkaana aloitin vaatekaappien siivoamisen...  tickedoff
Noh huomenna Jinx on todellakin mukana molemmissa kun nyt tuo siivous vei kaiken huomion.
Justiinsa sain siivottua ja ajattelin vielä pyyhkiä pölyt ja pestä kunnolla kissanhiekkalaatikot.
Lähti muuten jätesäkillinen tavaraa kierrätykseen.
Noh, vaikka en kerennytkään mukaan niin on ainakin siistit kaapit Smiley
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #247 : 12.09.2006 23:30:36 »

Laitan nyt tähän vielä, että minulla on oma 'omituinen' tapani meditoida. En osaa lähteä 'ulospäin', vaan uppoan syvälle. En edes lähde ajattelemaan mitään 'kuvia', vaan koen mitä kehossa tapahtuu, mitä tuoksuja leijailee(ei kehon  Wink ), tunteita nousee ym ja kyllä sitä kuviakin tulee joskus, mutta en ole tyyppiä, joka näkee enkeleitä, värejä tms.
Koitan olla itse ohjaamatta tapahtumien kulkua.
Monet ehkä huvittavatkin tilanteet on ollut erinäisissä yhteismeditaatioissa(livenä), kun meditaation jälk. koko rinki kertoo tuntemuksistaan... on valoja, värejä, enkeleitä, keijuja ja mitä milloinkin...
Sitten kun tulee minun vuoroni, on kuvaukseni ihan jotain muuta ja tulee hetkeksi jopa vaivautueenkin hiljaista ja jotkut yrittävät hymyillä ...
 Undecided angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #248 : 12.09.2006 23:34:23 »

Koitan olla itse ohjaamatta tapahtumien kulkua.

Sama täällä. Annan tapahtua ja tulla mitä tuleman pitää...
Jokaisellahan on oma ja ainutlaatuinen tapansa, eikä sinun tapasi ole mielestäni lainkaan omituinen.  smitten
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #249 : 12.09.2006 23:44:49 »

Lemniskata kiitos tosta linkistä ja hyvistä nauruista.  2funny 2funny Grin

Enpäs sitten ehtiny teidän kanssa meditoimaan, mutta bussimatkat on hyviä meditointiin.  angel

No mielessä pyöri niin miljoona asiaa ja toisaalta pää tuntu ihan tyhjältä, että ei tänään meditoinnista varmaan edes olis tullu mitään.  Undecided

Oli tosi hauska ilta muuten. Tehtiin kaverin kanssa maailmanvallotus suunnitelmia heh heh.  Wink Se on aina yhtä hauskaa. Mutta nyt on niin tuhottoman väsyny, että nukkuun.

Mielenkiintoiselta kuulostaa teidän meditaatiohetkenne jälleen.  Smiley

VE! olitko se sinä? Taisit olla...  smitten

Huomenna varmaan taas olen mukana.  Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #250 : 12.09.2006 23:47:42 »

Mika oli pielessa, muutamaa minuuttia ennen 10 aloin meditoimaan, paasinkin siihen tuttuun piiriin ja valoon, mutta sitten alkoi kaikki tarista jopa sankyni keinui enka voinut olla piirissa enaa-siis olin ulkopuolella ja minulle tuli paha olo-miksi  Embarrassed
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #251 : 13.09.2006 07:26:18 »

Kyllä mukana oltiin ja pelkosi taisikin olla suurta surua, koska siten sen täällä tunsin.  Wink Smiley smitten

Voih, no kyllä ihmetyksekseni itkukin meinasi päästä... Ihmettelin hieman, että miten se nyt tähän epämääräiseen pelon tunteeseen liittyy.  idiot2 Tunne oli niin epämääräinen, ja vaikka tulkitsin sen peloksi, saattoipa se hyvinkin olla surua...  :Smiley Siinä olisikin enemmän järkeä ja yhtymäkohtia elämän historiaani... En nimittäin olekaan vielä ihan pystynyt täysin päästämään kaikesta surustani irti. Kiitos kun autoit siinä.  smitten angel

En oikein pystynyt ollenkaan keskittymään koko meditaatioon, kun puhkesin aivan hillittömään itkuun.  Cry

Nousinkin sitten vielä ylös nauttimaan lasillisen valkoviiniä ja juttelemaan mieheni kanssa. Sitten se uni jo maittoikin.  Smiley
tallennettu
rautalankaenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #252 : 13.09.2006 07:29:55 »

Mä olin kans kymmeneltä. Nyt sujui jo paljon paremmin, kun keskityin olennaiseen enkä ajatellut että jotain pitäis näkyä. Olo oli oikein miellyttävä ja häälyi valvetilan ja unen välillä. Jossain vaiheessa sana Pocahontas666 vilahti ohi, nyt en ihmettele miksi Grin. Hyvä menninkäiset!

"Siirryin" ikkunan eteen ja näin taivaan ja maan välillä valopylvään (sellaisen pyörteisen). En tiedä, oliko jo unta... Tällä mielikuvituksella helpostikin. Joten en viitsi paljon näitä kertoa, koska menee helposti satuiluksi  idiot2

T. Rautis

tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #253 : 13.09.2006 09:42:27 »

Myöhästyin noin 10 min, sorry!
Oli ollut todella touhukas ja jopa kiireinen päivä, vaikkakin ilta vierästi "vesileikeissä". Kömmin kuitenkin lopulta piiriin mukaan ja universaalin Rakkauden sykkivät aallot läpäisivät minutkin  smitten
Pyydän aina myös Jeesus Kristusta mukaan - eihän kellään ole mitään sitä vastaan  Huh
 smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #254 : 13.09.2006 10:18:00 »

Sanoin tos tänään kaupasta lähtiessäni korkeammalle minälleni, että toivon maailman rauhaa  smitten
smitten Niin minäkin  Smiley Smiley Smiley siis eilen  Cool
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 37
  Tulostusversio  
 
Siirry: