Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditoidaan yhdessä!  (Luettu 208040 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #225 : 12.09.2006 22:34:33 »

WOU mitkä energiat, tuntemukset ja näyt!  Cheesy smitten angel Kiitos kaikille mukana olleille!

Minä aloitin jo vähän ennen kymmmentä rauhoittumalla, sohvalla istuen. Puhdistin itseni kaikesta ylimääräisestä ja "negatiivisesta". Annoin rakkauden ja valon täyttää itseni ja laajensin sitä itsestäni kaikkialle. Sitten kellon todennäköisesti lyödessä kymmentä alkoi tapahtua...

« Viimeksi muokattu: 13.09.2006 08:10:16 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #226 : 12.09.2006 22:34:55 »

Minun vasemmalla puolellani oli joku minua vanhempi henkilö, joka päätti kaukoparantaa minut.  Huh

kiitos,
pikkusisko

 smitten

Ainii, näin tulen, joku teistä oli ensin tuli, joa sitten liikkui tilassa (näen meidät aina suuressa luolassa, missä on reikä pään päällä, mistä valo tulvii ulos) ja meidän piti heittää se energiana ylös ja ulos.

Tiedostin Rakkauden Enkelin läsnäolon voimakkaasti. Samoin jonkun naisen, Ippuskan tai Kaarina Niron. Metsis... ehkä myös hyvin metsänvihreänä olentona.

 Cheesy
« Viimeksi muokattu: 12.09.2006 22:37:45 kirjoittanut pikkusisko » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #227 : 12.09.2006 22:42:03 »

Meditoidessani äsken, näin jonkun miehen jolla oli vaaleat hiukset, hän noin 180 cm pitkä ja laiha, silmälasit.
Puhui pehmeästi ja hieman vedättäen, haistoin hänellä jotain miesten hajuvettä, siinä oli pistävä ja jo kulunut haju..

Hän yritti vietellä minut  Sad

Nyt haluan tietää kuka se teistä oli!  Sad
Teidän on pakko vastata, ei teillä ole oikeutta yrittää käyttää minua seksuaalisesti hyväksi!

Johan taas vitsin murjaisit.  Grin Juu... Mutta ihan hienoa, että sinäkin olit mukana. Rakkautta ja valoa!  smitten angel
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #228 : 12.09.2006 22:42:51 »

Kiitos jälleen.  smitten Lähti taas energiat hyrräämään.

Kauniin puhkeavan ruusun tavoin, joka tuoksuaan ilmoille henkäilee,
vuodatan minäkin Rakkauteni Jumalalle, yhdessä Kosmisen Meren kanssa.
  smitten

Minä halasin jotakin, joka kaipasi universaalia rauhaa. Olimme kauan kaksistaan ja rauhoituimme yhdessä.

Nyt näin ensimmäistä kertaa piirin, joka liikkui ja tuo runo jonka lausuin, alkoi elämään. En nähnyt teitä vaan teidän henkenne, kaikki saman näköisiä erilaisilla energioilla ja näin miten jokaisen sydämessä oleva ruusunnuppu alkoi avautua ja lopulta koko avaruus oli täynnä kirkkaan punaista säteileviä sydänchacra-ruusuja!
tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #229 : 12.09.2006 22:44:08 »

Minäkin olin siellä  Smiley

Näin paljon violettia valoa ja paljon enkuleita, ne tanssivat ja lauvloivat.
Sen jälkeen näin aku ankan, hän pyysi minua teelle, mietin hetken ja lähdin.
Joten näkikö kukaan muu saman?
Aku ankka käy usein luonani, kaikki satuhahmot ovat olemassa  tickedoff
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Pocahontas666
Vieras
« Vastaus #230 : 12.09.2006 22:46:25 »

Jättäkää minut jo rauhaan! Tunnen itseni niin likaiseksi!

Apua!
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #231 : 12.09.2006 22:50:16 »

Eilen minulla oli joku aika outo raskas painon tunne harteilla...kun osallistuin tähän... Shocked  Wink

Mutta siis nyt, se sama painon tunne jysähti heti, ihan kuin norsu olisi harteilla istunut..  Grin Se ei ollut mitään pelottavaa tms, vaan valtava paineen tunne, joka paikoitellen tuntui fyysisenäkin kipuna.
Ajattelin nyt sitten tsiikata, mikä se on...
Jossain vaiheessa se alkoi vähetä ja hiipui pikku hiljaa ja tuntui että muutenkin 'väki väheni'... (oikealta puolelta) Vasemmalla oli vahvasti tunne jonkun läsnäolosta kokoajan.
En stooraile sen yksityiskohtaisemmin siitä.  Wink
Ajattelin, että jaahas riittäkööt nyt ja nousin hakemaan lasin vettä ja meinasin istua koneelle. Sitten iski niin kauheaa kylmyys, että varmaan oli hileitä nenän päässä ja palasin takaisin.
Sen jälkeen taas se loppukin painontunne hävisi ja kaulani kasvoi kirahvin kaulan mittoihin. (ei fysisesti) yms yms.
Lopuksi sydän lämpesi.
En edes yrittänyt tsiikailla muita.  Wink
Taisin olla jossain omassa 'sessioissani', vaikken yksin kyllä tuntenut olevani.  angel
Katsotaanpa mitä muut on kirjoitelleet...(niskassa on vielä jotain...)
tallennettu
Magda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #232 : 12.09.2006 22:52:21 »

Nyt ehdin mukaan tähän klo 22 meditointiin. Ystävät kävivät alkuillasta, joten jäin siitä pois. Onko mielikuvitusta vai mitä, mutta kun pyysin saada osallistua tähän, kuulin selkeästi "Lupa myönnetty". Sitten näin kuin avaruusaluksen ja valo triangelin. Pallo, jossa oli n. 1/3 osaa valokiilaa. Valoa kuin revontilia loimuaisi.

Jossain vaiheessa energia pyöri kuin pora, keräten sen ympärille valoa. Vauhti oli nopea ja voimakas ja se nousi ylös korkeuksiin avaruuteen.
Näin myös maapallon ja erotin kuin ihminen olisi muodastanut Euroopan. Tämä ihminen oli kaatunut Euroopan ylle ja sen kädet olivat liimautuneina mutaan, suunnilleen Kreikan alapuolella, toinen käsi Lähi-idässä.

Sitten kuin vanha keskiaikainen kirkko olisi ollut tulessa. Jossain vaiheessa kuulin sanat "Kuu kuumotta, aurinko helottaa". Mitä lie tuoki tarkoittaa. Sitten seurasi syvä hiljaisuus ja sininen rauhallisuus. Lopetellessani näin käsiä, joista irrotin otteeni takaisin tullen.  
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #233 : 12.09.2006 22:59:22 »

No niin... tänäänpä olikin oikein rentouttava päivä, vaikkakin menossa koko ajan. Olin kasilta joogassa ja yritin puoliosallistua meditoimaan teidän kanssa samalla kun kuuntelin ohjeita! Ei mitään ihmeellisiä tuntemuksia/näkyjä, mutta erittäin rauhallinen olo ja selkeä mieli sillä hetkellä. Kymmeneltä en jaksanut olla kauaa, hirvee nälkä kykenin ajattelemaan vain karjalanpiirakoita ja suihkua Wink ja tietty vähän maailmanrauhaakin siinä sivussa!  angel
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #234 : 12.09.2006 23:00:18 »

Aikamoinen sekametelisoppa tulee, kun yhdistää mielessään nämä kaikki eri versiot tästä sessiostamme... 2funny

Erilaisuus on rikkaus. angel Kauniita ja korkeataajuisia unia kaikille! smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #235 : 12.09.2006 23:02:35 »

Eilen minulla oli joku aika outo raskas painon tunne harteilla...kun osallistuin tähän... Shocked  Wink

Minulla tuli samankaltainen painon tai paineen tuntu loppuvaiheessa...  :Smiley
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #236 : 12.09.2006 23:03:12 »

Tänään en päässyt kumpaankaan, kymmeneltä oli vielä piiitkä puhelu menossa. Mutta oisko tuosta muutenkaan tullut mitään..
on ollut sellainen "jos pää ei ois kiinni hartioissa"-päivä muutenkin..
tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #237 : 12.09.2006 23:03:32 »

Eilen minulla oli joku aika outo raskas painon tunne harteilla...kun osallistuin tähän... Shocked  Wink

Minulla tuli samankaltainen painon tai paineen tuntu loppuvaiheessa...  :Smiley

Mutta mutta ettekö te nähneet niitä keijuja, jotka hyppivät kaikkien miedän harteilla siellä ja levittivät keijupölyä  Shocked
Siitä se johtui!
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Pocahontas666
Vieras
« Vastaus #238 : 12.09.2006 23:04:48 »

Ei se ollut mikään keiju!  Shocked
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #239 : 12.09.2006 23:05:57 »

Tänään en kyllä päässyt mukaan millään joten annoin periksi ja lopetin alle 10 min..... Huh
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 37
  Tulostusversio  
 
Siirry: