Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditoidaan yhdessä!  (Luettu 208003 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #135 : 11.09.2006 22:41:36 »

Astrobug, kyllä minäkin tiedostin koko ajan olevani ihan omassa sängyssäni, mutta tunsin samalla että en ole yksin hengessä... Pitää nähdä sielunsa silmin. Tärkeintähän on se rakkauden lähettäminen, ei niinkään se näkeekö mitään ihmeellistä. Sillä tiedät kuitenkin, että olet meidän kanssamme ja meidän voimamme yhdistyvät.. Wink
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #136 : 11.09.2006 22:42:48 »

Muuten kun joku kysyi että tapahtuiko mitään erikoista niin itse näin juuri ennen kymmentä kolme pistettä, jotka muodostivat jonkinlaisen kolmion punaisella ja sameaa epämääräistä energiaa. Tunsin, että se halusi häiritä, joten pyysin sitä poistumaan. Ja sitten poistuikin. Tunsiko muut tämän?

Minulla muuten oli kolme kynttilää palamassa.  smitten
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #137 : 11.09.2006 22:45:18 »

Ensimmäinen kerta elämässäni kun meditoin ja hmmmmm......ihanaa se teki ja rentoutti,yli 20 min. meni huomaamatta, loppupuolella pystyin jopa kuvittelemaan kädet käteeni ja "silmilläni" näin oranssin punaista väriä oikeastaan suurimman osan ajasta, mutta en minä sen kummempia tuntenut tai aistinut.Rakkautta kyllä mielessäni lähetin koko maailmankaikkeudelle ja toivottavasti se meni perille minne pitikin  Smiley .Aion kyllä jatkaa harjoittelua sillä rentoutuminen teki todella hyvää !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
kooky
Vieras
« Vastaus #138 : 11.09.2006 22:46:36 »

Kiitos kaikille.

Olin kahdeksan aikaan vielä nukkumassa iltaunia, ja näin kyllä jotain voimakkaita unia...jotka kertoivat enemmän omista paineistani, mutta oli hyvä että ne lähtivät liikkeelle.

en minäkään nähnyt mitään erikoista, mulle on täysi työ tyhjentää mieli sanoista, mutta silti hyvä olo tuli.

Jos jotain niin olin, hetken aikaa näkevinäni jonkun vasemman silmän, jonka sivusta laskeutuivat pitkät vaaleahkot hiukset. Sitten tuli myös mieleen joku metallinen riipus, kuin jostain vieraasta kulttuurista tuotu (ehkä etelä-amerikasta?) jossa oli jonkun eläinhahmon kasvot keskellä tai sitten se oli aurinko, kuitenkin riipuksen keskiö oli reunustettu joillain aurinkomaisilla sakaroilla tai jotain. En tiedä oliko kellään tälläistä riipusta, vai oliko tuo jotain ihan muuta Smiley

mut nuo seikat ei ehkä olleet kaikkein olennaisimpia, viihdyin kuitenkin. Smiley

tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #139 : 11.09.2006 22:46:43 »

Kädestä taas pidettiin kiinni... Smiley
Tunsin etten ollut yksin... Smiley  smitten

« Viimeksi muokattu: 13.09.2006 21:24:14 kirjoittanut Jinx » tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #140 : 11.09.2006 22:49:55 »

Ihanaa taiska että meditoit ensimmäistä kertaa juuri meidän kanssamme!  smitten On kyllä voimia antavaa "touhua"... Minulla kädet ja jalat lämpenivät ja tunsin niistä lähtevän kovasti energiaa... Olisipa nyt joku satelliitti ottanut Suomesta aurakuvan... Cheesy
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #141 : 11.09.2006 22:50:41 »

Voi hitsi, jouduin jättämään tänäänkin väliin...  Tongue

Mutta huomenna varmasti mukana! Ihanaa lukea teidän meditointikokemuksista, maltan tuskin odottaa että pääsen mukaan!  smitten
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #142 : 11.09.2006 22:51:45 »

Miten koette kaikenlaista? 

Hei "Astrobug"


Harjoitus tekee mestarin.
- itse olen harjoitellut n. 5-vuoden ajan erilaisia menetelmiä
Kukaan ei ole seppä syntyessään

(http://www.gay.hr/web/smilies/astral2.gif)

Vaikeinta on päästä ns. "tyhjään olotilaan",
pää ajatuksista tyhjäksi



 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
kirsimarita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Minä olen rakkaus.


Profiili
« Vastaus #143 : 11.09.2006 22:57:01 »

Kiitos, eikös olekin mukavaa... emme ole koskaan yksin. smitten smitten smitten
tallennettu

nouseva skorppari
aurinko kauriissa
kuu härässä
merkurius veskarissa
venus kauriissa
mars kauriissa
punainen kristalli maa
metalli-puhveli
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #144 : 11.09.2006 22:58:28 »

Täytyy nyt heti kirjoittaa kaikki mitä muistan ennen kuin unohtuu.  Smiley
Minä myös näin tuon Sign kuvailemasi tytön, jolla oli vaaleat pitkät hiukset, mutta ne olivat juuri silmillä, ehkä toinen silmä näkyi ja katsoi johonkin muualle. Mitään korua en nähnyt.

Jännä ensimmäistä kertaa näin joitain kasvoja, hyvin hämärästi, mutta kuitenkin.
 laugh
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #145 : 11.09.2006 23:00:19 »

HUOMENNA tiistaina KLO 20?
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #146 : 11.09.2006 23:00:38 »

Me muodostimme valomeren, joka keinui valoaaltoja ympäriinsä  smitten

Hei "Myria"

Koin kertomasi näin:

Olimme kaikki piirissä istumassa
ja pidimme toisiamme käsistä kiinni
- jossakin vaiheessa aloimme tekemään
käsillämme eriaikaan
ylöspäin nousevia liikkeitä, kuin aaltoja
- vuorotellen - laineillen -
samalla pyörimme kehän muotoisena yhdistelmänä



 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Jinx
Vieras
« Vastaus #147 : 11.09.2006 23:01:44 »

Hmm...
Itse en nähnyt mitään...
Ennemminkin tunsin tai jotenkin vaan tiesin...
Kaipa jos harjoitan meditoitia enemmän ja ahkerammin niin ja kunhan kokemus karttuu näen minäkin teidät ja muutakin...
Nyt vielä tunne pohjalla mukana...
Kai sekin on parempi kuin ei mitään!

Kiitos kaikille!!!
Ehkäpä huomenissa uudestaan...  smitten
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #148 : 11.09.2006 23:02:26 »

Mitä meditaatio on?
Todistajana oleminen: meditaation syvin olemus


Meditaatio on seikkailu, suurin seikkailu, johon ihmismieli voi lähteä. Meditaatio merkitsee vain olemista, ei minkään tekemistä, olemista vailla toimintaa, ajatuksia tai tunteita. Puhdasta olemista, joka on silkkaa riemua. Mistä riemu voi tulla, jos ei tee mitään? Se tulee ei-mistään tai sitten se tulee kaikkialta. Se syntyy ilman syytä, sillä olemassaolon koko ydin on riemua itseään. Kun et puuhaa mitään erikoista fyysisesti, mentaalisesti tai millään muulla tasolla, kun kaikki toiminta on lakannut ja sinä vain olet, olet olemassa, silloin olet meditaatiossa.


Lisätietoa löytyy kiinnostuneille;
http://kotisivu.mtv3.fi/oshosivut/oshomeditaatiot.htm
 Smiley Wink
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #149 : 11.09.2006 23:06:49 »

Joo..molemmista tassuista tuntui joku pitävän kiinni..olin kai sitten piirissä pyörimässä.. Wink

Hei "Lemniskata"


Minäkin tunsin kuinka pidimme
toisia käsi kädestä kiinni
piirissä pyöriessämme
- jossain vaiheessa tunne laimeni hieman;
lämpötilan muutos
- joku irroitti otteen



 smitten   Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 37
  Tulostusversio  
 
Siirry: