Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditoidaan yhdessä!  (Luettu 208103 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #90 : 11.09.2006 19:18:21 »

Tunnen tarvitsevani tuon maadoituksen, koska en ole ihan tasapainossa. Sen varmaan olettekin huomanneet näistä kirjoituksistanikin... Vaihtelee niin paljon mielialat sun muuta. Hetkeksi aina oivallan että kaikki on hyvin ja elämä on hienoa, olemme itse sen luojia ja kaikki menee juuri niin kuin on tarkoitus. Mutta sitten yhtäkkiä taas romahdan ja kaikki on kaaosta ja olen levoton. Olen käyttänyt itselleni tekosyytä tuohon melkeimpä jatkuvasti päällä olevaan hermostuneisuuteeni sitä, että minussa on eniten muuntuvia merkkejä, kaksosta runsaasti ja jouskaria... Kaksosen perushäiriöhän on tuo heikkohermoisuus...

Mutta ei mene läpi enää... Wink En voi sitoa itseeni jonkun merkin negatiivisia piirteitä. Koska minä olen ikuinen itse ja tämä astrologinen karttanikin on vain harhaa, se on työkalu jolla pääsen eroon siitä itsestään, jos ymmärrätte mitä tarkoitan... Wink
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #91 : 11.09.2006 19:19:20 »

Minäki oon 20.00 mukana  smitten

Kurkkijoiden varalle kerron että mulla on 1,5 vko:n parta, eikä tarvii mun takia meikata ja laittella hajusteita  2funny

 Smiley
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #92 : 11.09.2006 19:38:35 »

Hui kauheeta, Lari!  Shocked Cheesy
Hyvä kuiteskin, että kerroit!  :Smiley
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #93 : 11.09.2006 19:42:03 »

Hui kauheeta, Lari!  Shocked Cheesy
Hyvä kuiteskin, että kerroit!  :Smiley
Hihi  Grin
Kaikella on tavallaan tarkoitus.
Onko Kaarina tulossa mukaan meidän kanssa?
 smitten
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #94 : 11.09.2006 19:56:48 »

jeeeeee kohta tyhjenee foorumi jäsenistä!!  Grin
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #95 : 11.09.2006 20:05:32 »

Hui kauheeta, Lari!  Shocked Cheesy
Hyvä kuiteskin, että kerroit!  :Smiley
Hihi  Grin
Kaikella on tavallaan tarkoitus.
Onko Kaarina tulossa mukaan meidän kanssa?
 smitten

Aivan taatulla varmuudella juuri aloitan!  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #96 : 11.09.2006 20:17:14 »

Yritan kerita klo 22.00 tuijottelemaan, mika on asian nimi tanaan?
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #97 : 11.09.2006 20:21:41 »

Minun yrityksistä ei taida tulla mitään. Heti alkuunsa tipahti kaiutin lattialle, vähän ajan päästä linnut alkoi rähisee ja muutenkin oli vaikea asento. Voisi testata kympiltä uudestaan. Smiley
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Intimaria
Vieras
« Vastaus #98 : 11.09.2006 20:29:58 »

Joku tuli myöhässä tai itse asiassa kaksikin.  Cheesy Joku poistui melkein heti, joku 11 yli. Mukana oli muuten myös tyyppejä jotka ei kertoneet tulevansa.  :Smiley Voimakas kokemus.

Voitaisiinko ottaa tavaksi, että joka ilta klo 20.00 JA 22.00?
tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #99 : 11.09.2006 20:31:14 »

Voi! Minä voin niin hulluna allekirjoittaa sanomasi.

Olen yleensä hyvin eläinystävällinen, mutta viimeyönä Jehova itse kuiskasi korvaani ja kertoi lihan olevan ruokani ja maallinen elämä nautinnonlähteeni.

Siksi syönkin vain raakaa punaista lihaa!

Voi Pocahontas olet varmastikkin itse Jumalan reinkarnaatio! smitten smitten smitten


Palvon sinua ja teen vuoksesi monia suojaavia loistuja koska olen noita ollut edellisessä elämässäni! :Smiley
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Jinx
Vieras
« Vastaus #100 : 11.09.2006 20:33:19 »

Oho... Olipa jännnä kokemus...

Makasin selälläni sängyssä ja annoin ajatusten mennä...
Sitten tuntui siltä kuin joku olisi tarttunut toiseen käteeni kiinni ja hetken päästä toiseen...
Siinä sitten pitkään makasin käsikädessä kahden muun kanssa ja hymy nousi huulille... Hämentävää!!!
Ketkä otti kädestä kiinni?  smitten
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #101 : 11.09.2006 20:34:17 »

Mäkin näin meidät kaikki ringissä! Minä olin käsissä kiinni. Ja hymyilin kovasti lootus-asennossani. hihiii   Cheesy
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #102 : 11.09.2006 20:38:24 »

Oho... Olipa jännnä kokemus...

Makasin selälläni sängyssä ja annoin ajatusten mennä...
Sitten tuntui siltä kuin joku olisi tarttunut toiseen käteeni kiinni ja hetken päästä toiseen...
Siinä sitten pitkään makasin käsikädessä kahden muun kanssa ja hymy nousi huulille... Hämentävää!!!
Ketkä otti kädestä kiinni?  smitten


Minua ainakin otti molemmista käsistäni kiinni se Luojamme sydämen energia, jolla vedimme itsemme suoraan siihen ovelle, josta on sisäänkäynti sille portaalle, jolla näin sen yhteisen Valomme jo odottavan.  Wink Smiley
tallennettu
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #103 : 11.09.2006 20:41:31 »

Minäkin näin porukan ringissä pitämässä toisiaan käsistä kiinni.

Meditaatiota hieman häiritsi kun kissa tuppasi kolme kertaa syliin kehräämään.. rapsuttelin sitä siinä samalla -saipahan sekin osansa parantavaa energiaa  smitten
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #104 : 11.09.2006 20:46:42 »

Aivan ihana tunne olla teidän kanssa ja jakaa rakkautta! Kanavoin henkioppaani tekstin, joka oli meille kaikille:

Hei kaikki ystävät!
Meistä on ihana katsella teitä energian lähettejä. Upea ajatus teidän yhteismeditaatio. Tuolla tulette saamaan ihmeitä aikaan kun keskitätte energian ja rakkauden samaan kohteeseen. Kun tarkastelen teitä täältä ylhäältä, olette kuin valomeri. ympäri Suomea on pieiniä valopisteitä. Rakkaus on teissä herännyt. Teille annetaan koko ajan lisää. Olettehan valmiina, teille on varattu suuri tehtävä, Pyytäkää meiltä useammin apua, me haluamme auttaa teitä. Oletteko valmiit yrittämään saada ympäri maailmaa ihmisiä mukaan yhteismeditaatioon? Luonto kaipaa teiltä apua. Kun Suomi syttyy ensin, maailma seuraa perästä. Te, jotka tällä hetkellä hiljennytte on annettu iso tehtävä. Te olette auttajia ja rakkauden soihtuja! Jakob

Ihanan lämmin ja hyvä hetki. Vieläkin posket punottaa ja korvia kuumottaa.  
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 37
  Tulostusversio  
 
Siirry: