Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditoidaan yhdessä!  (Luettu 208103 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #75 : 11.09.2006 14:05:12 »

Ihan epistä!Ei kivaa ollenkaa, Jinx on totaallisen ulkopuolinen...
Parempi et meen maate, ei täst tuu yhtää mitää!  uglystupid2  Cry Undecided
Rauhoitu tyttö hyvä, huomenna on päivä uus (hups, tänään siis) ja
sinäkin pääset mukaan (http://www.snartgravid.com/plassen/images/smilies/meditere.gif) (kuin myös minäkin, koska tän.. eilen en pääsyt)..
EIKS OLEKKIN KIVA?! ja nyt sitten ei kiukuta Jinxiä enää ollenkaan.. EIHÄN!?  Smiley

Voi hiisi, ei uskois et neljänkympin kriisi pukkaa pahasti päälle,
oon ku pahaset kakarat.. Shocked  *menee peiton alle*  2funny

Jee, tänää tuun kans mukaa...
Aikaa pitää katella vähän...
Okei, ei kiukuta ainaskaa enää...
Sain nukuttuu nimittäin tosi hyvin!!!!
Heräsin noin 15minuuttia sitten  Cheesy


tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #76 : 11.09.2006 14:23:31 »

Jee, tänää tuun kans mukaa...
Aikaa pitää katella vähän...
Okei, ei kiukuta ainaskaa enää...
Sain nukuttuu nimittäin tosi hyvin!!!!
Heräsin noin 15minuuttia sitten  Cheesy
Oho, kohtuulliset unenlahjat.. 2funny
noo, jaksatpahan valvoa kymppiin..
  smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #77 : 11.09.2006 17:01:14 »

Voi jumpe! Mä olin kyllä eilen sellasessa pumpulitilassa että taisin pudota suoraan avaruuteen ja sitten näin koko yön unia siitä että olin osastolla ja kanavoin iloa, valoa, rauhaa ja rakkautta kaikille potilaille! 2funny

Luulen että olin about 40min hereillä ja sitten nukahdin... Aloitin meditoinnin maadoittamalla itseni ja pyytämällä suojelusenkeliäni suojelemaan minua ja meditointia niin, ettei mukaan pääse kuin vain kirkkain ja puhtain jumalallinen energia, se suojaus pitää muistaa... Sen jälkeen otin teihin astrolaisiin yhteyttä, toivotin kaikki lämpimästi tervetulleiksi meditaatioon ja lähetin teille kaikille rakkautta! Kiitos kaunis kun teitte saman minulle... smitten

Sitten avasin kanavani ja sanoin että olen valmis vastaanottamaan energioita lähettääkseni niitä eteenpäin, pyysin ja kuvittelin ja tunsin kuinka valopilari tuli suoraan taivaasta päälleni. Sitten alkoikin lämmetä ja vähän kihelmöidä joka puolella.

Pyysin miljoonia enkeleitä/valo-olentoja menemään joka puolelle maailmaa ja täyttämään kivi-, kasvi-, eläin- ja ihmiskunnan parantavilla energioillaan, ilolla, valolla, rauhalla ja rakkaudella.... Visualisoin sitä todella kauan, näin kaukaa avaruudesta kuinka maapallo hohti niitä energioitaan... Mutta sinne avaruuteen sitten jäinkin ja vasta aamulla päätin meditaation kiittämällä enkeleitä!  angel

Sellainen... Tänään uudelleen! (kello 20.00 soppii miulle). Ja nyt olen sen verran paremmassa hapessa että teen sen ihan istualtaan. Olin eilen muuten puolet meditaatioajasta kädet kohti kattoa, en yleensä tee niin mutta ne vain tahtoivat nousta. Ehkä niin virtasi paremmin... Smiley
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #78 : 11.09.2006 17:19:45 »

Aloitin meditoinnin maadoittamalla itseni ja pyytämällä suojelusenkeliäni suojelemaan minua ja meditointia niin, ettei mukaan pääse kuin vain kirkkain ja puhtain jumalallinen energia, se suojaus pitää muistaa...
Noniin, "huhuu, tyhymä täällä kysyy".. mitenkäs se maadoitus sitten tehtiinkään?  Huh
On siit' jossain kerrottu, mut kun en muista missä topicissa.. Embarrassed
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #79 : 11.09.2006 17:30:01 »

Onkos tänää ketää kokoontumassa klo 20 tai 22?
Nyt nimittäin miekii tuun mukkaa...  Smiley

Willow, unenlahajani on kyl tosi hyvät...
Joku aika sitten meillä tehtii keittiö remonttia ja miun edellinen huone oli keittiön vieressä...
Mei iskä hakkas taltalla laattoja irti seinästä ja siitä lähti kuulemma kamala ääni, mie nukuin samaisen seinän toisella puolella päiväunia, autuaan tietämättömänä tästä kaikesta...  Cheesy
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #80 : 11.09.2006 17:37:57 »

[Noniin, "huhuu, tyhymä täällä kysyy".. mitenkäs se maadoitus sitten tehtiinkään?  Huh
On siit' jossain kerrottu, mut kun en muista missä topicissa.. Embarrassed

"Maadoitusta" tarvitaan vain silloin, kun egomme pilviin lentelevät, sillä me Valot olemme jo täällä!  Wink Smiley Joten ei syytä huoleen, vaikket sitä opettelisikaan, koska sinäkin olet jo "täällä".  Smiley smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #81 : 11.09.2006 17:39:37 »

Maadoitus

Kuvittelen, että juurichacrastani (eli häntäluun kohdalta) lähtee köysi (itse ajattelen sen aina hamppuköydeksi Smiley), joka lähtee laskeutumaan alaspäin... Se menee lattian läpi, maan kuoren läpi, peruskallion, magman ymsymsyms. läpi, kunnes se on maapallon keskipisteessä. Maapallon keskipisteessä kuvittelen olevan sellaisen kiven, johon sidon tämän köyteni tiukasti, niin että olen tukevasti maassa kiinni. Tunnen sen kehossani. Sitten fiilistelen kuinka olen nyt syvässä yhteydessä Äiti Maahan ja kaikkeen siihen mitä maapallo päällään kantaa (kivet, puut, vesi, eläimet, ihmiset). Kiitän Äiti Maata.

Sitten kuvittelen, että kruunuchacrastani (eli päälaelta) lähtee kultainen köysi, joka lähtee nousemaan ylöspäin... Se menee katon läpi, nousee ja nousee, pilvien läpi, otsonikerroksen läpi avaruuteen, kunnes se on Taivaassa. Ja taivaassa on myöskin jokin tällainen kiinteä juttu, johon sidon tiukasti tämän kultaköyteni. Tunnen kuinka sieluni kirkastuu. Sitten fiilistelen kuinka nyt olen syvässä yhteydessä Isä Taivaan ja henkimaailman energioihin, näkymättömään ja valo-olentoihin. Kiitän Isä Taivasta.

Sitten visualisoin, kuinka nyt olen täydellisessä tasapainoisessa tilassa juuri taivaan ja maan välissä, jalat juurevasti maan energioissa ja pää pilvissä. Se on juuri se kohta, missä kaikki energiat virtaa parhaiten ja on hyvä olla! Sitten taas kiitän.


On varmaan muitakin tapoja maadoittaa itsensä, mutta näin minä sen olen oppinut tekemään. Smiley

Ei se mikään pakollinen ole, mutta tunnen sen itselleni tarpeelliseksi...
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #82 : 11.09.2006 18:00:09 »

Hei mä näin sen saman maapallon jihaa.  Cheesy Kyllä uskon, että mulle sopii se 20.
Jota odotan innolla. Ihana lukee teidän kokemuksista, toivottavasti tänään pystyisin keskittyyn paremmin. Eilen varsinkin sillä toisella kerralla oli kyllä rauhallinen olo, mutta vähän ei niin keskittynyt tunnelma...

*iloitsen siitä että päivä on jo tässä vaiheessa, jee*  smitten
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #83 : 11.09.2006 18:27:58 »

Onko kukaan tulossa kymmeneltä? Cry
Mie en siihen aikasempaan ehi
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #84 : 11.09.2006 18:33:25 »

Koitan tulla klo 22 - ehkä myös klo 20  :Smiley Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Oikku67
Vieras
« Vastaus #85 : 11.09.2006 18:51:01 »

"Maadoitusta" tarvitaan vain silloin, kun egomme pilviin lentelevät, sillä me Valot olemme jo täällä!  Wink Smiley Joten ei syytä huoleen, vaikket sitä opettelisikaan, koska sinäkin olet jo "täällä".  Smiley smitten
ISO Kiitos Kaarina, ajattelin jo että jää koko meditointi jos en jaksa maadoitusta tehdä..
Egoni takia ei ainakaan tarvitse.. Cheesy  smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #86 : 11.09.2006 18:52:45 »

Onko kukaan tulossa kymmeneltä? Cry
Minä ainakin mukana 22.00.. sikäli kun pieni kuumepotilas nukkuu.. Undecided
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #87 : 11.09.2006 19:01:32 »

Voisin osallistua klo 20 kristallipyramidi solar plexuksellani, turmaliini jalkopäässä. Uskon, että noin 5-10 min riittää sitä teholatausta.  Wink

Olen hirveän väsyksissä ollut tänään koko päivän ja haluan vain ladata itseni meditaation avulla.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #88 : 11.09.2006 19:04:48 »

Tottakai voi osallistua kumpaankin aikaan! Minä jatkan samalla teemalla kuin eilen... smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #89 : 11.09.2006 19:09:55 »

Ei se mikään pakollinen ole, mutta tunnen sen itselleni tarpeelliseksi...
Kiitos selkeästä ohjeestasi, jos tunnen tarvetta niin käytän sitä.. smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 37
  Tulostusversio  
 
Siirry: