Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enhän minä enää mikään uusi täällä ole, mutta kuitenkin  (Luettu 4049 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« : 11.11.2005 12:14:50 »

Kun vastaikään löysin tämänkin topicin ja on kohteliasta esittäytyä kanssaimmeisilleen, niin rämpytämpä minäkin tänne näppiksestäni jotain pientä teidän luettavaksenne. Nimimerkkini olen johdatellut aika monen mutkan kautta, olen aivan ekalla astroorumilla ollut motostar, ja jossain olen käyttänyt nimimerkkejä darius tai daria. Nyt siis Dorian. Oikein isolla alkukirjaimella...  Cool

Allekirjoituksenihan on seuraavanlainen:

"aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2, David Brown "

Siinä on tämän syntymäkarttani sisikunta, maya-merkki, kiinalainen merkki, toteemieläimeni, druidien puuni, tuttavien käsitys minusta, ja henkitraktorini.

Elelen sielunkumppanini (aurinkokauris kuukalat venusvesimies marsjousimies jne.) kanssa eteläisessä laitasuomessa, pienen lammen rannalla, täältä ei ole pitkä matka kuin Nuorgamiin. Ja sekään ei ole matka eikä mikään.
Harrastamme moottoripyöräilyä, koiria (kotona tällähetkellä neljä kpl karvakuonoa), lukemista, toisiamme ja sekalaisen valikoiman satunnaisempia harrastuksia.

Tuo sielunkumppani löytyi työpaikalta. Periaatteena molemilla oli ollut, että duunikavereihin ei ainakaan sekaannuta, mutta meistä oli päätetty tykkänään toisin. On toki suhteessamme haasteita ja kompastuskiviä, mutta kenenpä parisuhteessa sellaisia ei ole? Tasaista vaellusta ripirinnan on kestänyt yli kymmenen vuotta. Yhteisiä lapsia meillä ei ole. Itselläni on rakas poikani, joka on jo omissa hoteissaan. Eikä asu enää "kotona", kuten tavataan sanoa.

Astroilua olen harrastanut "ajoittain", toisinaan enemmän ja toisinaan vähemmän. Osaan virkata kiinalaisia horoskooppeja ja laskeskella numerologialla syntymälukuja ja elämänläksyhommeleita. Oma lukuni on 4 ja sielunkumppanini on 11, tai 2, miten vain, mestariluku kuitenkin.


Olen tämän elämäni aikana kuollut fyysisesti kolme kertaa. Jokainen tapahtuma on aina liittynyt hurjaan muutokseen. Opikseni olen ottanut ja mietiskellyt ja yrittänyt kehittää tätä vajavaista ymmärrystäni oikeaan suuntaan. Mikä se suunta sitten on, se tulee vielä eteen monesti.

Mutta tätähän tämä elämä on, muutosta ja sen kanssa elämistä.
Mottoni on ollut: Se, mikä ei tapa, vahvistaa.

Kysyttävää..?  coolsmiley
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
onervainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #1 : 14.11.2005 09:08:41 »

Tässä onervainen eli entinen onerva nyt esittäytyy!

Suututtanut on rehellisesti sanoakseni tämä ainainen foorumin uudistuminen tickedoff Minun kohdallani ainakaan ei nämä foorumin uudistumiset ole ilahduttaneet, vaan aina olen joutunut vaihtamaan joko nimimerkkiäni, salasanaa tai sähköpostiosoitettani. Käsittämätöntä! No, MINÄHÄN se olen aina se JÄLKEENJÄÄNYT. Mutta tässä nyt sitten olen. Katotaan nyt muuttuuko mielipiteeni tästä uudistuneesta foorumista.

tv. nykyisin ERITTÄIN kyynistynyt onervainen Angry
tallennettu
Idaserafiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #2 : 14.11.2005 12:36:24 »

Tervehdys Dorian =0)!

Minulla ei nyt jostakin syystä toimi tämän saitin tyypilliset hymiöt (miksiköhän?), joten käytän perus"naamoja" ;0) (
tallennettu

Aurinko, Merkurius ja Venus kaloissa
Kuu vesimiehen kohdalla
Nousussa neitsyt
Idaserafiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #3 : 14.11.2005 12:38:07 »

Ja puolet jäi sitten puuttumaan - tämä saitti nyt "tökkii" =0/. Kysymykseni siis liittyi kiinalaisiin merkkeihin - kysyin oletko tyypillinen tiikeri? Itse olen hevosen vuonna syntynyt, sisäinen kumppanini on apina. Ja pitää paikkaansa ;0)!
tallennettu

Aurinko, Merkurius ja Venus kaloissa
Kuu vesimiehen kohdalla
Nousussa neitsyt
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #4 : 15.11.2005 10:14:13 »

Aika tyypillinen tiikeri olen, mitä noita kinkkien horoskooppeja olen lueskellut.
Melkoinen peto silloin tällöin ja ärsyttettynä aika inhottava.  Wink
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: