Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MAZUKA, kaksonen 12.huoneesta esittäytyy  (Luettu 3367 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mazuka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« : 24.10.2005 14:20:26 »

tervehdys vaan kaikille ja antoisaa talvenalkua! olen maailmaa kolunnut jumalan oma pikku pioneeri (mies ja 26v)ja onnekseni matkoillani on osunut paljon kohtaamisia henkisyyden ja henkistyneiden ihmisten kanssa. astrologiaan vihkiyidyin tosin vasta vähän aikaa sitten idänmatkallani ja yllätyksekseni huomasin sen kiistattoman todenperäisyyden. 
   tänä syksynä olen kotiutunut satakuntaan opintojeni johdattamana ja aikaa näyttäisi nyt olevan hetken pysähtymiselle ja tyhjentymiselle tulevan muutoksen pyörteissä. maailmaa on tullut tässä katseltua jo yli neljännesvuosisataa ja ihmeekseni on mukavaa todeta että se näyttää kauniimmalta melkeinpä päivä päivältä.
   olen kiinnostunut monenlaisesta henkisestä toiminnasta, matkustellessa on tullut poikettua mm. äiti amman luona. liikkuvuus on nostattanut johtopäätöksen siitä ettei ole syytä vetää liian suuria rajoja mihinkään, autuus ja tyhjyys vieköön kohti loputtomattomuutta ja hyvä niin.
   keskustellaan!!
« Viimeksi muokattu: 24.10.2005 14:27:19 kirjoittanut mazuka » tallennettu
Kirsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


hmmm...


Profiili
« Vastaus #1 : 25.10.2005 23:51:13 »

Poistin viestini ja laitoin yy:tä  Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.10.2005 00:06:12 kirjoittanut Balto » tallennettu

Mikään ei lakkaa muuttumasta, miksi mekään!?

"Me valisemme ilomme ja surumme jo kauan ennen kuin koemme ne."
Nyt on kokemisen aika.
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #2 : 26.10.2005 10:38:23 »

...mazuka, mistä nimi?
ja, kävitkö helsingissä mamma amman halattavana? ...hassua kyllä, löysin ishtar-kuvan etsiessäni tietoa juuri ammasta.

ja, oi, olipa kaunis esittely. kerrassaan.
muuntumisesta, ja loputtoman liikkuvuuden mahdollisuuksista:

Började falla som ett löv
Ångrade sig halvvägs ned,
förvandlades till en gul fjäril
och flög sin kos.


...ja hiljaisuus, tai pysähtyminenkin on liikettä.  aurinko
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
Haukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6

Keltainen rytminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #3 : 02.11.2005 16:54:40 »

. liikkuvuus on nostattanut johtopäätöksen siitä ettei ole syytä vetää liian suuria rajoja mihinkään, autuus ja tyhjyys vieköön kohti loputtomattomuutta ja hyvä niin.
   keskustellaan!!
Lainaus

Haukka tervehtii Mazukaa!

Erittäin kiinnostava itsesi esittely. On tässä tosiaan muutakin kierretty kuin tahkoa. Tosin minä liikun enemmän sisäisessä maailmassa. Poimin kaikki totuuden jyvät sieluuni. Olipa lähde naapuri, Aku Ankka, Raamattu tai Kiinalainen lääketiede. Buddhameininki on ihan kiva, mutta olen tyyppinä sen verran dynaaminen, että voi välillä mennä kuuntelemaan vaikka Teräsbetonia. Joogaa ajaessa ja Tantraa oven takana, ikkuna auki. No limits! Just keep the reason and love.
Maailma on kaunis. aurinko
tallennettu

Innostuksen hulluus
peilaa itseään
viisauden välinpitämättömyyteen.
Molemmat hymyilevät.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: