Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinkoa kaikille!  (Luettu 2538 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tiina62
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 24.01.2006 22:04:15 »

Hei!
Olen ensimmäistä kertaa tänään Astron sivuilla ja kirjauduin samantien sisäpiiriin. Tyttäreni antoi vinkin tästä sivustosta. Astrologia on aina kiehtonut minua, mutta muut asiat ovat vieneet minua, enkä ole kovin hyvin perehtynyt asioihin. Ystävättäreni, joka on enemmänkin perehtynyt asiaan, on aika usein tulkannut asioita minulle. Minun mielestäni maailmassa on paljonkin asioita, joita ei aina voi selittää, on vain uskottava ja luotettava.

Itse olen jousimies ja nousevana merkkinä on Leijona. Tuon nousevan merkin sain vasta nyt tietää, kun selvittelin syntymäaikaani. Täytyy vielä varmistaa tuo syntymäaika sairaalasta, kun äiti ei sitä oikein varmaksi muista.

Tutustelen sivustoon ja täyttelen tuota profiilia pikkuhiljaa, kait tänne joku kuvakin löytyy.

Niin kuin otsikossa jo sanoinkin, aurinkoa Teille kaikille! Minulle se paistaa useimmiten, positiivariksi väittävät. Vastoinkäymisistäkin löytyy yleensä jokin positiivinen lanka, kunhan sen vain löytää. Suruakin on koettava, jotta voimme tuntea myös iloa. Luin tuon syntymäkarttani pikatulkinnan ja se on ihan oikeassa. Minä haluan, että rakkaussuhteessa rakastetaan ehdoitta. Kaikki tai ei mitään.

Rakastakaa itseänne, ihmisiä ja elämää! smitten
tallennettu

Minulla on ollut onnea, pienissä asioissa ainakin!
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 25.01.2006 11:18:31 »

smitten Iloa, valoa, rauhaa ja rakkautta myöskin sinne ja sydämellisesti tervetuloa joukkoon  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: