Sivuja: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2116483 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #3075 : 12.08.2013 20:42:28 »

Mulla oli tässä yksi yö kengissä kuluneet ja rikkinäiset nauhat ja metsästin kiihkeästi uusia ja niiden piti nimenomaan olla sateenkaaren väriset. Cheesy
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Amanda2
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #3076 : 13.08.2013 08:40:38 »

12.-13.8.2013 välisenä yön näin varmaankin Perseidien näkemisen odottamisesta johtuvaa unta:

Ulkona oli pimeää ja taivas pilvetön, tosin tähtiä ei näkynyt. Kaikki oli hiljaista.

Sitten ilotulitus taivaalla keittiön ikkunan takana alkoi. Tiesimme katsovamme Perseidien lentoa, mutta se näytti enemmänkin ilotulitukselta. Taivaalla räjähteli - äänettömästi - ikäänkuin papaattien ilotulitus. Vain oranssinpunainen tuli näkyi. Taivaalle ilmestyi kuvioita: oli suuria oranssinpunaisia rykelmiä ja pienempiä, kolmen liekin (?) ryhmiä. Niiden yksittäiset liekit näyttivät ihan, liljalta (fleur-de-lis).
Kun niiden esitys päättyi nousi taivaalle suuri, valkoinen pilvi, joka näytti tehdyn palloista, ihan kuin styroks-muruista ironneista palloista. Liikkeiltään se muistutti suurta lintuparvea: liikkui sivulta toiselle, vetäytyi kokoon ja laajeni.
Sitten se katosi.

Kaikki oli ihan hiljaista.

Äkkiä huomasin, että keittiön katosta tippuu vettä ja kattoon alkoi levitä märkä läikkä. Minä tietysti topakkana etsimään netistä vesijohtoliikkeen päivystynumeroa. Muistan liikkeen nimenkin: Hanakat Smiley.
Etsiminen jäi kun nousi voimakas tuuli, joka kaatoi lasitetun terassimme lasit ja alumiinipokat. Se kaatui ääntä päästämättä. Pariin ikkunaan poksahti äänettömästi reikä, kuin nyrkillä olisi lyöty ja sisällä alkoi olla himppasen viileää.

Kaikki oli edelleen hiljaista.
En edes muista puhuimmeko vai oliko se vain ajatustenvaihtoa.

Muistan hämärästi, että tämän jälkeen pihaan ajoi auto mutta en muista mitä sen jälkeen tapahtui.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2013 19:09:31 kirjoittanut Amanda2 » tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3077 : 13.08.2013 16:56:00 »

muistan herääneni aamulla ja ajatuksissa oli pyöränketjut.olin nähnyt jotain unta siitä että ketjut roikkuivat maassa.kun lähdin aamulla töihin kuulu outo ääni pyörästä ja daa ketjut olivat pienen matkaa irti.ei ole koskaan ikinä ollut mistään pyörästäni!
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3078 : 13.08.2013 17:39:52 »

Joskus ihan arkiset tapahtumat pukkaavat uniin lähtökohtaisesti sellaisenaan, ja sitten niitä väännellään ja käännellään, koska niin voi tehdä. Löytyy uusia näkökulmia ja mahdollisia tunteita ja Ruotsin kuninkaita, arvokkaita ihmisiähän auttajat ovat. Smiley

Että jospa sitä tahtoisi pienen matkassa mennä koulutiellä, olla vierellä, mutta kyllähän se niin on että hän sieltä aina kotiinkin tulee  smitten
tallennettu
enkuli_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #3079 : 13.08.2013 23:42:04 »

Mitähän ne hammasunet nyt sitten tarkoittivatkaan..

Unessani menin vessaan ja yhtäkkiä suustani tipahti hammas, joka tarkemmin katseltuna olikin kaksi poskihammasta yhdessä ja jotain likaa ja ruohoakin oli siinä, niinkuin olisi maahan pudonnut.

Katsoin peilistä ja kaksi uutta kauniin valkoista poskihammasta oli jo hyvää vauhtia tulossa suuhuni, siitä ilahduin kovasti. En minä silti sitä vanhaa poiskaan heittänyt vaikka se vähän ruma ja turha olikin.

Toinen uni jonka myös vasta näin ja jäi mieleeni oli tällainen:

Ajoin todella lujaa pyörällä autotiellä, melkein pysyin minut ohittaneen auton vauhdissa. Tie oli alamäkeä ja ajattelin voitonriemuisesti että näytän tuolle autolle kuinka lujaa pääsen.
Yhtäkkiä teinkin melkoisen mutkan oikealle ja siellä reitti oli todella kivikkoista, samoin alamäestä tuli jyrkempi, selvisin siitä kuitenkin kun suurimpia kivenmurikoita väistelin ja pääsin sinne mihin olin menossakin, hieman kädet tutisivat moisen matkan jälkeen.   Smiley

tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3080 : 17.08.2013 12:57:19 »

Hammasunia on tulkittu tässä ketjussa monesti, ja olen sitä mieltä, että vaikka unikirjoista löytyy kaikenlaista tulkintaa niille, paras on mennä omalla intuitiolla ja mitä itselle tulee assosioita hampaista mieleen.

Noh, tässä jotain mitä minulla tuli enkuli_:lle mieleen:

Vessaan menet, no vessassa puhdistaudutaan. Ja sinulla tosiaan irtoaa likainen, yhteenkasvanut hammas. Puhdistautumista sekin.
Yhden hammasmöykyn tilalle saat kaksi kaunista uutta hammasta, sinä uudistut ja nautit siitä. smitten Tosin pitäisiköhän siitä vanhasta likaisesta hammasmöykystä kuitenkin luopua, kun kerran tiesit että se "vähän ruma ja turha" oli?

Toinen uni on aika huimapäinen. Sinä pääset polkupyörällä auton vauhtia, se ei ensinnäkään ole ihan tavallisissa olosuhteissa mahdollista. Ja vielä näytät muille kuinka lujaa sinulla menee!  Shocked
No tie kääntyy vaaralliseksi hurjastelun jälkeen, mutta selviät pelkillä säikähdyksillä. Olisiko sinulla hiljattain ollut jokin äkillinen elämänmuutos, joka on ollut sekä vauhdikas että vaarallinen, mutta loppu hyvin kaikki hyvin? Vai onko sellainen kenties paraikaa tapahtumassa, ja uni kuvaa luottoasi asian onnistumiseen vaikka välillä meno on hurjaa?  Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #3081 : 17.08.2013 14:34:41 »

Mitenhän tulkitsisin?

Näin unta, jossa olin hyvin korkealla kuusten tai mäntyjen latvassa joillakin isoista oksista tehdyllä tasanteella. Tasanne oli huojuva ja heikko, mutta pysyin siellä silti. Yht´äkkiä puut alkoivat palaa ja tuli levisi niin, että tiesin, että minun on pelastauduttava. Koska oksat olivat harvakseltaan puussa ja melko heikosti kiinni, en voinut kuin odottaa, että palo etenee ja puut lahoavat altani niin, että on pakko pudottautua. Kun olin tippunut jonkinmatkaa heikkoihin oksiin tarttuen ja takertuen, oli pakko täysin pudottautua ja jäi vain arvailujen varaan, onko mahdollisuuksia selvitä. Maassa oli lumikinos ja heräsin siihen, kun päädyin maahan, en tiedä, miten minulle siis kävi.

Oletko rakentanut näkemyksesi joiltain osin omasta elämästäsi turhan kiikkerälle pohjalle?
Unessa putosit valkoiselle lumelle =itsenäisyyteen ja tosipohjalle. Hyvä päätös ja  kaikille peloillesi hatkat.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3082 : 21.08.2013 22:10:24 »

Talo todella symbolisoi itsemme eri puolia ja niinhan eri huoneillakin oli omat nimet...onnellisuus jne, mutta joku mies loytaa sinusta jonkin uuden piirteen jonka olemassa oloa et tiennytkaan (alkovia ja siella oleva ikkuna)
Kylpyhuone taas kertoo, etta et ole sinut jonkun pirteesi kanssa, kerropa peilin Edessa mita haluat korjata itsessasi ja minka piirteen haluat hyvaksya, etta nain uni kertoi sinulle itsestasi!
tallennettu
mara123456
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3083 : 24.08.2013 05:10:57 »

Mietin et mitä mahtaa tarkoittaa et mitä merkkaa ku näin unta tuli kavereitten kanssa päähän pisto lähteä reissuun muistan sen vertta et itse ajoin autoo eksyttiin jossaki pienessä saksalaisessa kylässä mistä löytyi paikallinen poliisi joka kehotti mennä joen yli jossa oli kolme kaistaa minkä muistan se sanoi et jos ylittää kaistan auto uppoaa. Anteeksi huonosta kirjoitus asusta  olisin kiitollinen mitä tää tarkoittaa Smiley
tallennettu
enkuli_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #3084 : 24.08.2013 22:32:48 »

Hammasunia on tulkittu tässä ketjussa monesti, ja olen sitä mieltä, että vaikka unikirjoista löytyy kaikenlaista tulkintaa niille, paras on mennä omalla intuitiolla ja mitä itselle tulee assosioita hampaista mieleen.

Noh, tässä jotain mitä minulla tuli enkuli_:lle mieleen:

Vessaan menet, no vessassa puhdistaudutaan. Ja sinulla tosiaan irtoaa likainen, yhteenkasvanut hammas. Puhdistautumista sekin.
Yhden hammasmöykyn tilalle saat kaksi kaunista uutta hammasta, sinä uudistut ja nautit siitä. smitten Tosin pitäisiköhän siitä vanhasta likaisesta hammasmöykystä kuitenkin luopua, kun kerran tiesit että se "vähän ruma ja turha" oli?

Toinen uni on aika huimapäinen. Sinä pääset polkupyörällä auton vauhtia, se ei ensinnäkään ole ihan tavallisissa olosuhteissa mahdollista. Ja vielä näytät muille kuinka lujaa sinulla menee!  Shocked
No tie kääntyy vaaralliseksi hurjastelun jälkeen, mutta selviät pelkillä säikähdyksillä. Olisiko sinulla hiljattain ollut jokin äkillinen elämänmuutos, joka on ollut sekä vauhdikas että vaarallinen, mutta loppu hyvin kaikki hyvin? Vai onko sellainen kenties paraikaa tapahtumassa, ja uni kuvaa luottoasi asian onnistumiseen vaikka välillä meno on hurjaa?  Smiley

Kiitos Indium!
Varmaan ne nuo unet kuvastavat elämänmuutosta, mielessäni on ero pitkästä suhteesta ja aikomuksena aloittaa uusi itsenäinen elämä. Smiley
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #3085 : 25.08.2013 10:44:14 »

Mä näin unta Marlon Brandosta.
tallennettu

.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3086 : 26.08.2013 11:36:04 »

Mara123456

Mielestani autolla ajelu symbolisoi elamanreittia ja hiukan varoittaa sinua impulsiivisesta kayttaytymisesta (ethan ohita kaistaa kuten poliisi kehoitti)
tallennettu
AnnaAleksandra
Vieras
« Vastaus #3087 : 27.08.2013 17:13:58 »

Näin unta että olimme porukalla tuttujeni kanssa puistossa istumassa, ja mukana oli myös mies johon olin vähän ihastunut jonkun aikaa sitten. Tämä jätkä sanoi minulle että voin tulla heille (yöksi) kolmen muun tyypin kaa jos haluan. Olin ihan innoissani, ja sit siinä puistossa alettiin puhumaan joistain surullisista leffoista, ja kerroin heille ja muistelin yht surullista leffaa, joka alkoi tavallaan pyöriä edessämme kuin filminä muistellessani. Siinä leffassa laiva upposi ja ihmiset hukkuivat myrskyiseen veteen, ja tuossa unessa tulin siitä niin surulliseksi että aloin itkeä ihan kunnolla. Kun itkin, niin se mies johon olin vähän ihastunut alkoi lohduttaa minua ja yhtäkkiä olin kuin kipikonna hänen sylissään, ja hän silitti ja paijasi kilpeäni, ja vähitellen otin vastaan hänen hellyytensä ja lohdutuksensa. Ja siitä tuli ihana olo.


jänniä nää unet  Huh Wink
tallennettu
malim
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3088 : 27.08.2013 17:40:59 »

Näin viime yönä unta jossa olin vanhassa talossa ja yhtäkkiä siellä oli käärmeitä. Erilaisia ja isoja. Unessa tunnistin osa käärmeistä ja tiesin ne tappavan myrkyllisiksi. Ainakin yksi käärme ajoi meitä (en muista kuka oli kanssani) takaa ja pakenimme yläkertaan. Silloin sinne tuli nainen (Caris Maailma vailla loppua sarjasta ;-) ) ja hän näytti meille salaa että hänellä oli paljon käärmeitä kantamassaan korissa. Hän ei pelännyt niitä vaan aikoi käyttää niitä johonkin hyödylliseen. En saanut selville mihin vaan heräsin. Mitäköhän tämä voisi tarkoittaa?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3089 : 28.08.2013 12:31:02 »

Pennikas

Unesi kertoo sinun elamanvaiheista; pilvet symbolisoi rankkoja aikoja jotka ilmeisesti olet kaynyt lapi, 3 tummaa hahmoa ovat menneisyydesta ja samoin 3 huonetta, olkoot nama hahmot isasi, huonetoverisi seka poikaystava, ikkunattomat huoneet kertovat, etta sinulla ei ollut henkireikaa, mutta erittain kannustavaa on tama uusi huone jossa aurinko paistaa satumaisesti.
Kun opit ottamaan itsesi huomioon, etta ajattele ainostaan muita miellyttaakseen heita eikohan aurinko ala paistamaan, elaman tarkoitushan on kehittya ja nauttia.
Kun katkasit oksan jouduit nakemaan ystavasi poismenon ja pistit sen sakkiin lisaksi, ei varmasti ollut helppoa, mutta luota auringonpaisteeseen.
Halein Diamond
tallennettu
Sivuja: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: