Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miesten itku  (Luettu 44309 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Pokaga
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Profiili
« Vastaus #45 : 31.05.2006 01:14:16 »

Elämänilo, enpä sen tarkemmin noista osaa sanoa.

Muuten, rakastuessahan kuulemma osapuolten testosteronitasot lähenevät toisiaan (siis ainakin jos osapuolet ovat eri sukupuolta:D) eli naisen nousee ja miehen laskee. Smiley Siitä voi johtua, että silloin yhteisymmärrystä on enemmän...
tallennettu

Aurinko Vesimies
Askendentti Leijona
Kuu Kauris
Sininen rytminen käsi
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #46 : 06.06.2006 21:31:59 »

No onneksi olen ollut tarpeeksi vahva ollakseni heikko.
Itkeminen on erinäisissä tilanteissa luonnollinen ja puhdistava kokemus tehden elämästä edes vähän siedettävämpää.

Niinpä! "Nostaa hattua"  Smiley
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #47 : 06.06.2006 22:03:03 »

Aah... !!! Melkeinpä mikään ei ole niin syvältä koskettavaa, kuin miehen itku... Vetää ainakin meikäläisen "veteläksi"...
Herkkyys on niin kaunista ja osoittaa vahvuutta.
 smitten  smitten
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #48 : 06.06.2006 23:02:45 »

Gigianne.. ehdottomasti samaa mieltä sun kans..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #49 : 06.06.2006 23:55:09 »

En kyllä allekirjoita tuota 172 cm pituisena miehenä ja tuntiessani muutamia muitakin suunnilleen pituisiani herkkiä miehiä. Yleistäminen tässäkin tapauksessa ulkoisiin seikkoihin vedoten tuntuu minusta käsittämättömältä. Myös yleistys että lyhyet miehet kokisivat olevansa jotenkin altavastaajina on pelkästään ennakkoluuloista suhtautumista ulkoisiin syihin vedoten. Tunteet ja vastaavat asiat kuitenkin käsitellään sisäisesti, eikä pituudella ole sen kanssa mielestäni mitään tekemistä.

Hei Ärrimurri, se en ollut sitten MIE, joka yleisti, vaan ISÄNI... Älä nyt sentä noin kauhiasti hermostu... Muistaakseni sanoin jossain kohtaa, että onkohan tuossa väittämässä totuutta siteeksikään??? Ja pohtiahan saa vissiin täälläkin lähes mitä vaan ilman, että siitä tarttee nyt kolmatta maailmansotaa tehdä...  Undecided

Itte en todellakaan pistäisi pahakseni, vaikka oma mieheni ylipäätään näyttäisi tunteitaan vähän enemmän, olipa lyhyt eli pitkä. Nyt saan enimmäkseen arvailla hänen sisimpiä tuntojaan suunnilleen kulmakarvojen asennosta ja sit olen äimänkäkenä, kun hän jostain pyrjähtää enkä käsitä syytä. Kaiken helkkarin jalkapalloista ja töistä hän voi puhua vaikka tuntikausia, mutta muuten sulkee ittensä ku simpukka. Että jos mulle joku tulee väittämään, että vaan mamerot miehet itkee tai ehkes puhuu tunteistaan, niin en kyllä allekirjoita...
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #50 : 07.06.2006 11:39:11 »

Hienoa Lari että olet ottanut aiheeksi tämän smitten

Kyllä miehet osaa itkeä. Isäni 68v on aina ollut herkkä ja on näyttänyt tunteensa usein, olen nähnyt hänen monesti kyyneleet silmissä ja itkevänkin.

Miehen itku on jotain tosi herkkää, itse en "väheksy" millään tavalla miehiä jotka osaa itkeä, näyttää tunteensa. Se on jotain tosi kaunista  smitten



« Viimeksi muokattu: 01.09.2006 21:49:28 kirjoittanut Perhonen » tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
aurinkoinen77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22



Profiili
« Vastaus #51 : 07.06.2006 11:48:15 »

Hei!

Olen nähnyt poikaystäväni itkevän kolme kertaa. Hassua on se, että hän ei siedä minkäänlaista kosketusta tai läheisyyttä minulta, kun hän itkee. Jos yritän koskettaa, hän vetäytyy pois ja hermostuu.. Sama ilmiö tapahtuu, jos hän joutuu ns. sulattelemaan jotain asiaa.. Minusta hänen käytöksensä on hassua, sillä itse vaadin läheisyyttä eniten juuri silloin kun olen surullinen. Liekä mieheni käytöksen syynä jonkinlainen häpeä tai heikkouden tunne itkun hetkellä.. ? Taitaapi olla kyseessä kuitenkin aika miehinen piirre luulen ma.
tallennettu

Hymy sulattaa jäätyneenkin sydämmen.
Pokaga
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Profiili
« Vastaus #52 : 07.06.2006 15:20:15 »

Sitten on se toinen puoli hänessä kun hän on joskus tuumannut omille pojilleen että "ei miehet itke" !! Mistä se tuollainen ajattelutapa sitten on monille tullut!? kyllä olen pariin kertaan omien murkkuikäisten poikien nähnyt itkevän ja minä en missään tapauksessa sanoisi ettei pojat saa itkeä, päinvastoin! Näkee että on niilläkin tunteet!

Itse olen erittäin herkkä. Ennen kun mulle iski paha olo esim. mieheni jollain tapaa loukkasi minua tai sanoi lapsille jotain mikä pahoitti minunkin mielen niin en voinut mieheni nähden itkeä vaan "pakenin" muualle, toiseen huoneeseen itkeä vollottamaan. En voinut hänelle näyttää

Tämän perusteella ei voi sanoa enempää, kuin että kummaa touhua, jos pitää omia lapsia loukata.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Askendentti Leijona
Kuu Kauris
Sininen rytminen käsi
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #53 : 07.06.2006 18:45:35 »

Siksipä lainasinkin sen isämaininnan  smitten Enkä mä suuttumustani tuo tuolla tavalla julki. No eipä siinä sinänsä mitään uutta ole etten osaa ilmaista itseäni riittävän selkeästi.

Silloin harvoin kun oikeasti suutun niin en kyllä kehtaisi niitä ajatuksia minnekään foorumille todellakaan kirjoitella Lips Sealed

  tickedoff

 Wink smitten

Anteeks, murrikka... Ei munkaan pitäis lukea näitä juttuja enää puoliltaöin puolinukuksissa... silloin näkö ja ymmärrys ovat näemmä hyvin valikoivaa lajia... Cheesy
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #54 : 07.06.2006 18:49:36 »

...Oma mieheni ei ole osannut itkeä vasta kuin tässä viimeisen vuoden aikana muutaman kerran kun on pelännyt menettävänsä minut  Cry  Hän kyllä väliin on sanonut että tekis mieli itkeä mutta itku ei tule. Eli ei se aina tule vaikka siltä tuntuu. Silmät saattaa punoittaa ja kostua mutta niitä kyyneleitä ei sitten tule millään saatikka itkua.

Itse olen erittäin herkkä. Ennen kun mulle iski paha olo esim. mieheni jollain tapaa loukkasi minua tai sanoi lapsille jotain mikä pahoitti minunkin mielen niin en voinut mieheni nähden itkeä vaan "pakenin" muualle, toiseen huoneeseen itkeä vollottamaan. En voinut hänelle näyttää että minulla on paha olla! Siinäpä minulla onkin ollut kasvun paikka! Nykyisin kyllä näytän jos minulla on paha olla ja jos itkettää niin itken vaikka kaikki lapset näkisivät saatikka mieheni.

Viimeksi itkin tänäaamuna kun luin yhdeltä ystävältä tullutta sähköpostia ja hän niin kauniisti kirjoitti minulle! Ei se paljoa tarvitse kun kyyneleet silmiin tulee. Siitä tulee kyllä väsynyt olo ja nyttenkin tekisi mieli painua peiton alle ja ottaa tirsat, uni maistuis aina sen jälkeen.

Voisin allekirjoittaa tuon lähestulkoon täysin, ihan kuin olisi omaa tekstiäni. Onko sunkin miehesi sellainen, että sanoa pamauttaa jotain yhtään ajattelematta eikä ymmärrä sitten lainkaan, jos toinen loukkaantuu? Ja onko hän toisaalta sellanen, ettei itse kestä kritiikkiä lähes MISTÄÄN?
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #55 : 07.06.2006 19:29:19 »

Kyllä valitettavasti on.. nykyisin kyllä olen antanut tulla tuutin täydeltä jos ei ymmärrä miettii mitä suustaan päästelee knuppel2  ja jollain tapaa on alkanut koulutus mennä perille  Cheesy

Miekin olen alkanut aina oikoa, jos kuulostaa liian tylylle, mutta vähän kyl nurkan takaa - niinku nyt skorppari voi tehdä  Grin Yksi kysymys vielä: onko miehesi kenties Jousimies?
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #56 : 07.06.2006 19:43:41 »

Yksi kysymys vielä: onko miehesi kenties Jousimies?

KYLLÄ ON  Grin Mistäs arvasit  2funny
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #57 : 08.06.2006 17:32:42 »

Yksi kysymys vielä: onko miehesi kenties Jousimies?

KYLLÄ ON  Grin Mistäs arvasit  2funny

Nooo... oma mieheni on nääs kanssa jouskari ja aivan tasan tarkkaan samanlainen kuin sinun miehesi kuulostaa olevan  2funny Saan alituiseen olla murisemassa esmes siitä, kun hän saattaa puhua tyttöjemme (kohta 7-v.) kuullen mitä sattuu ja pienillä padoilla tunnetusti ON KORVAT knuppel2 Ja moni muukin juttu kuulosti NIIN tutulta...  Grin
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #58 : 25.06.2006 23:36:50 »

Heips.

Ok, aihe on miesten itku, mutta täällä yksi nainen joka ei pysty itkemään. Näinkin nuoreen ikääni olen läpikäynyt aika paljon, suoraan sanoakseni paskaa. On hetkiä, kun olen erittäin herkällä tuulella, ja muuta, mutta en vain pysty itkemään. Tunteellinen olen, vaikka tunnemaailmassa minulla on oikeastaan aina ollut ongelmia. Humalassa olen itkenyt, noin kerran vuodessa, mutta silloinkin se tulee niin, että itku pikästä ilosta. Ja silloin kun itken, yritän tuoda kaiken kerralla pintaan, jotta sais taas itkettyä kaiken pois. Joskus tulee kyynel tai kaksi, selvinpäin, mutta en voi sitä itkuksi väittää.

Viimeisin todella tunnekuohua aiheuttanut asia oli, kun sain tietää silloisen miesystäväni pettäneen mua. Olimme tiedon saannin hetkellä ystäviä. Reaktioni asiaan oli, että en itkenyt, vaan sanoin sille ihmiselle, että mene pois, ja en puhunut hänelle viikkoon. Sitten ajattelin, että olen niin paljon paskaa käynyt läpi, että ei tämä niin vakavaa ole, ja puhuin hänelle taas, tosin sen jälkeen kun kuuntelin yhden illan hänen anteeksipyyntöjään, ja keskustelimme. Tämä nykyään hyvä ystäväni on jo itkenyt nähteni enemmän kuin minä sanotaanko 5 vuoden aikana. Että sellasta. Varmaan vain aika harvinaista tämä naisten itkuttomuus, joten rohkaistuin ottamaan kantaa miesten itku-aiheeseen.
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
Lari
Vieras
« Vastaus #59 : 25.06.2006 23:55:17 »

Luulen että on niitä naisia enemmänkin jotka eivät itke. Tuskin olet poikkeus.  Smiley

Yllättävän nopeasti viimeksi tuli tippa silmän taakse kun katsoin elokuvissa leffaa.

X-men 3. No juu.... yliluonnollisuus on mielenkiintoista. Siinä oli kommentti jotenkin näin. I love you. Kill me. Jos kohtaus olisi ollut pitempi niin olisi varmaan silmätkin enemmän kostuneet. Herkkyys leffassa oli muuten aika heikko.

Itketään vaan ku siltä tuntuu, mutta nauretaan tuplasti. Sillä hymyily on niin kivaa  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: