Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millainen suhteesi on menneisiin elämiisi?  (Luettu 24351 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
the_planet
Vieras
« Vastaus #30 : 01.11.2006 22:30:51 »

Tuli mieleen, kun muutkin kertoivat, että esimerkiksi lapsena on ollut pakonomainen tarve tehdä jotain asiaa. Mulla oli lapsena ihan ihme pakko juosta tietty kierrosmäärä, tietyssä ajassa meidän olohuoneen ja eteisen muodostamaa rinkiä ympäri. Saatoin asettaa ajaksi vaikkapa minuutin ja siinä ajassa piti ehtiä vaikka 12 kertaa kiertämään tämä ympyrä....

Noh, sitten mulla on vieläkin sellasia kummallisia tapoja ns. sulautua autolla maantiellä ajaessa katulappujen rytmiin. Jos oikein keskityn, niin tuntuu kuin katulampun kohdalla auto ikään kuin lähenisi lamppua ja lähtisi sitten taas kauemmaksi ja taas palaisi...
sekoamisen oireitako  idiot2

Kun AthaMaarit mainitsi kammostaan vettä ja raiskauksia kohtaan, niin tuli mieleen, että mä en taas pysty katsomaan ollenkaan jos eläimelle tehdään jotain, laitan silmät kiinni, enkä halua edes kuulla niitä ääniä. Kummallista sikäli, että silpominen tai viiltely tai sisuskalujen tonkiminen tv:ssä ei tee pahaa, mutta jos näytetään elämiä, jotka kärsii niin hyi olkoon. Mä en voi ajaa edes päästäisen päälle, vaan teen autolla kunnon väistöliikkeitä. Tiensivussa olevat kuolleet ketut tai jänikset tekee usein niin pahaa, että itken.

Minulla ei ole harmainta hajua menneistä elämistäni, mutta viime aikoine kiinnostus niitä kohtaan on noussut hyvin vahvaksi.
Unista en muista olisinko nähnyt jotain menneistä elämistä, koska en ole niistä aikaisemmin ollut suuremmin kiinnostunut.

Mistä muista asioista pystyisi päättelemään jotain menneistä elämistä?
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #31 : 01.11.2006 23:32:52 »




                        :Smiley  angel  coolsmiley

                Kuinka kohtelet ja koet itsesi, suhteessa

                 lähiympäristöösi? Kuinka kohtelet ihan

                   läheisiäsi? Kuinka suhtaudut noin,

                     niinkuin yleensä, ELÄMÄÄSI!! ?


                      smitten   angel   knuppel2



tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Lake
Vieras
« Vastaus #32 : 02.11.2006 09:57:24 »

Aaha. Muistot menneistä elämistä johtuvat siis kehoon kiinnittyneistä eksyneistä sieluista ja ajatusolennoista. Hypnoosin avulla näitä "sivupersoonia" on kaivettu esille..

Lisää luettavaa aiheesta:
http://www.amazon.com/Remarkable-Healings-Psychiatrist-Discovers-Unsuspected/dp/1571740791

http://www.atlantisrising.com/issue18/18evilspirits.html
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #33 : 02.11.2006 14:53:20 »




                        :Smiley  angel  coolsmiley

                Kuinka kohtelet ja koet itsesi, suhteessa

                 lähiympäristöösi? Kuinka kohtelet ihan

                   läheisiäsi? Kuinka suhtaudut noin,

                     niinkuin yleensä, ELÄMÄÄSI!! ?


                      smitten   angel   knuppel2





Tämähän se juuri tärkeintä onkin.  coolsmiley Ei niinkään menneiden elämien pohtiminen...
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #34 : 04.11.2006 01:01:21 »

Äitini kävi vuosia sitten selvännäkijällä, joka myös näki syntymämme veljeni kanssa ( olen kaksonen ). Hän kertoi, että olemme veljemme kanssa olleet rakastavaisia edellisessä elämässämme.



Muistan lukeneeni joskus vuosia sitten jostain, että sielut syntyvät aina lähelle toisiaan seuraavissa elämissä.  Sopisi hyvin että rakastavainen pari olisi seuraavassa elämässään kaksospari!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #35 : 04.11.2006 11:52:33 »

meimi, näin olen minäkin kuullut Smiley

Täytyy kyllä olla todella ainutlaatuisen voimakasta rakkautta kerrassaan jos haluaa kulkea toisen vieressä seuraavassakin elämässä smitten
Vai voiko olla niin, että niin dramaattisesti kuin meilläkin jäi kesken edellinen elämä niin annetaan tavallaan lisäaikaan toisen kanssa. Käydä ne opeteltavat asiat läpi sitten nyt. En tiedä, meillä on ollut veljen kanssa suhde todella myrskyisä ja vasta nyt aikuisiällä olemme alkaneet lähentymään, mutta vieläkin tuntuu olevan jotain selvittämättömiä asioita, jotka painavat rinnassa->ehkä jotain jäämiä edellisestä elämästä?

Rakas poika kumminkin :Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #36 : 30.01.2007 22:02:01 »

Lainaus käyttäjältä: diamond
loysin jopa tunnelin metsasta jossa joskus olen ollut Rio De Ebron rantamaisemista, tasta kirjoitin ensimmaisen kirjani.
smiley6600 Saako sitä kirjaa täältä Suomesta, esim. kirjastosta?
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #37 : 30.01.2007 23:20:35 »

Mitään varmaa entisistä elämistäni en tiedä, mutta näistä pakkomielle tavoista vaikka rakastan vedessä oloa ja uimista, niin jäälle minua ei saa ja kun kuulen jonkun hukkuneen jäihin se on aivan hirveää  Cry . Toinen outo asia on se, että en pelkää korkeita paikkoja ja muutenkin olen rohkea vähän asiassa kuin asiassa, niin heti kun menen nukkumaan ensimmäinen uni yleensä on se, että olen jossain korkealla katolla, välillä vuorella ja taistelen tippumista vastaan.Jos tipahdan niin en kuitenkaan mene maahan asti vaan saatan jopa lentää ylös välillä ja tunne on kauhea  buck2 . Intiaaneja , hevosia ,susia jne... luonnonläheistä elämää olen aina rakastanut ja tuntenut olevani osa sitä ja kerran kun tein sellaisen opaskirjan mukaisen jutun jossa piti päästä tutkimaan entisiä elämiä, niin olin siinä pieni tyttö jossain karun näköisessä paikassa ( Jotenkin epäilen Meksikoa) päällä keltainen villatakki ja punaiset housut ja oikein tumma tukka ja silmät. Yhtäkkiä makasinkin maassa vatsallaan ja kaksoisveljeni minun päällä (molemmat olimme kuin kuolleita) ja näkymätön käsi käänsi veljeni ympäri ja tämä valui sellaiseen hiekkakuoppaan.Hätkähdin siihen, mutta pari viikkoa myöhemmin näin unen jossa tämä samainen pikku tyttö istui kallionkielekkeellä nauraen ja jalkojaan heilutellen selkä "rotkoon" päin ja tuli maajäristys ja kieleke katkesi ja tyttö meni sen mukana.Jos tyttö kuuluu entisiin elämiini ( mistään asiasta ei kyllä ole jäänyt niin selvää kuvaa muistiin kuin siitä ) niin tippuminen kallionkielekkeen kanssa kyllä voisi selittää ne kauheat tippumis unet, mutta miksi ihmeessä veljeni oli siinä mukana ? Olimme iältämme ehkä 3-4 vuotiaita  idiot2 .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #38 : 30.01.2007 23:52:39 »

Suurin osa ihmisistä on ollut joko hyvin merkittäviä, rikkaita
ja/tai kokenut jotain hyvin merkittävää joko positiivisessa tai negatiivisessa mielessä,
joka nyt aiheuttaa sen,
että nykyinen elämä on tyhjää ja mitään sanomatonta,
eikä siinä tapahdu mitään.

*Miksi tämä kommentti tulee niin usein esiin? Tämäkin elämäni on ollut ja tulee olemaan vaiherikas, suhteet ja maat ja työt vilisee silmissä, olen ollut julkisuudessa, tulen ehkä olemaan. Tällä hetkellä en edes halua niin paljon mullistuksia kuin on ollut.

Minuakin ihmetyttää tuollainen. Tietenkään suurin osa ihmisistä ei ole ollut merkittäviä eikä kokenut kaikissa elämissään hyvin merkittäviä asioita, mutta ehkä emme edes muista niitä elämiä missä ei ole mitään merkittävää tapahtunut. Täten muistot ovat sillä tavoin vinoutuneita, että tulee helposti harhoja että kaikki menneet elämät ovat olleet menoa + meininkiä täynnään.

Itse olen nähnyt visioita valveen ja unen rajalla ja unia tapahtumista ja paikoista joita pidän menneisyyteeni liittyvinä; pari kertaa keskellä päivääkin on jokin muisto pusertunut väkisinkin mieleen. Nämä kaikki tosin pääasiassa nuorempana, nyt keski-iän lähestyessä materiaalia tulee harvemmin, jos ollenkaan. Mitään leppoisuuksia en järin muista, eli suurin osa muistamastani liittyy juuri järkyttäviin asioihin - täytynee siis todellakin olla niin että kauhukokemukset tallentuvat helpommin.

Tässä yksi intresantti linkki aiheen parista:

http://www.childpastlives.org/vBulletin/

 angel
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #39 : 31.01.2007 09:51:04 »

Ippulska
Ainoastaan hepreaksi-ehka joskus jaksan ja kerkian suomentaa.Nyt yritan keskittya toiseen kirjaani jota kirjoitan englanniksi (toivottavasti saan julkaistua, mutta siihen menee viela vahan aikaa)
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #40 : 31.01.2007 09:58:55 »

Ahaa  Smiley No ilmoittehan minullekin sitten  smiley6600
Boger tov  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Tiiu*
Vieras
« Vastaus #41 : 31.01.2007 16:33:13 »

Mulle ei enää entiset elämät merkkaa mitään, koska olen elänyt niin pitkään maan päällä, että entisiä elämiä on ollut niin paljon, ettei sillä ole merkitystä. Sen lisäksi tiedän ja tunnen tarkkaan, että olen elänyt niin monella muullakin planeetalla, että ajatuksissani olen sieluna maailmankaikkeuden kansalainen.
tallennettu
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #42 : 29.05.2007 21:08:45 »

On myös mielenkiintoista miettiä miltä vaikutan siinä vaiheessa kun minusta on tullut edellinen elämä sille ihmiselle joka joskus tulen olemaan.

Kävin isäni kuoleman jälkeen meedion istunnossa ja tämä kertoi näkevänsä minulle henkioppaaksi kiinalaisen naisen. Tästä kehkeytyi päässäni sellainen mielikuva että tulen seuraavassa elämässä olemaan healeri yhdessä tulevan sisareni kanssa Kiinassa - hän on se ihminen, nykyinen henkioppaani, jota olen rakastanut miehenä kun hän oli nainen ja naisena kun hän oli mies. (Kun olin mies, rakkautemme oli platonista, koska olin munkki ja käsittääkseni häntä iältäni nuorempikin.) Henkinen rakkaus tuohon ihmiseen on tärkeämpää kuin yksikään parisuhde mitä minulla voisi missään elämässä koskaan olla... Olen jopa kehittänyt jonkinlaisen aina samanlaisena toistuvan vision siitä kun työskentelemme yhdessä, ja toisen vision siitä kun olen vapaalla ja harrastan maalaamista.

Noinkohan sen maalaamisen hetkellä ajattelen itseäni, tätä nykyistä, joka on minulle silloin jo menneisyyttä...

Olen lisäksi nähnyt unen jossa fyysisesti sokea, mutta 3. silmällä vaivattomasti näkevä selvännäkijä, musta mies, sanoi minulle että olen hyvä ihminen. Jostain sain pakkomielteen että tuo mies olin minä itse tulevaisuudesta... Koska 3. silmän käyttö on minulle melkoisen houkuttava ajatus, en yhtään ihmettelisi vaikka olisin tulevaisuudessa jopa valmis luopumaan normaalista näkökyvystäni vain saadakseni keskittyä täysin 3. silmällä aistimiseen. Tuo mies unessani lensi lentokoneella avustajiensa kanssa kotiinsa Tansaniaan... Sinne sitten joskus, kenties?

Ellen ole vallan päästäni keksinyt tätä kaikkea.

 uglystupid2 Grin
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #43 : 29.05.2007 21:52:17 »

Ei niin hirveän akuuttia, tosin joskus mietin miten menneet ammatit näkyvät nyt tai näkyvätkö; esim ennen maaherra, viljelijä, hallitusmies, opettaja, runoilija, kauppalaivasto.. ja ne korkealentoisemmat jutut.

Nyt olen hieman rauhallisempi kaikkien mahdollisten tän elämän Suurten Tehtävien kanssa, tosin tuossa vuosi pari sitten tuli tavattua henkilöitä, joita on tavannut ties mistä päin kaikkeutta.

Hm, minulla oli kai jotain karmaa auringolta eli paljon energiaa tms, mikäs sen viimeisen tulkinnan lopussa olikaan..

Todennäköisiä elämiä voi olla monta, tässä elämässä on käsittelyssä olleet rosvoelämä, planeettahallinto/ avaruuselämä ja kartanoelämä. Maaherraelämä tulossa. No vikan tulkinnan mukaan minulla on keskeneräistä karmaa, perääntyvä Saturnus, ja toisaalta esteitä poistuu tieltä. Niin no, kyllä, jossain määrin. Riippuu mitä esteitä aikoo poistaa. Heh.

Ja sitten että olen joskus elänyt tuhlaavaisesti, nyt vakavammin? Mutta jostain on jäänyt halu olla monessa paikassa palloa ja tunne runsaudesta.  jousimies Vaikea edes kuvitella että olisin jotain muuta kuin jousimies, ehkä.. oinas? Minäkö? Ehkä vesimies. No vaakahan olen jo.  askendentti vaaka
« Viimeksi muokattu: 29.05.2007 21:58:01 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #44 : 30.05.2007 00:36:02 »



                   :Smiley  :Smiley  :Smiley

       AIVAN, Tiiu.  Miksi noilla menneillä tarvitseekaan

        rehvastella. JOSTAIN syystä, niitä nyt vaan, on

          kerttynyt yhdelle jos toisellekin. Onhan

           täällä toki useasti, jossain välissä

            käyty näitäkin kaakeleita dal-

              laamassa. Muualla ehkä

                toisin!!    Kiss


                       smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: