Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus samassa merkissä (parisuhde)  (Luettu 4181 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« : 21.10.2012 11:52:59 »

Hei.

Olen tavannut ihanan miehen ja meillä menee muuten hyvin, vaikka kommunikoinnissa on välillä haasteita mutta satuin huomamaan meidän käytöksestä ja kartalta että meillä on molemmilla  venus  rapu ja 7 huoneessa. Nyt näyttää siltä että tämä homma vaikenee kun molemmat reagoidaan toinen toistemme tunteille tosi herkästi ja loukkaantumisia tulee puolin jos toisin ja sitten vetäydymme kuoreemme ja hommasta ei tunnut tulevan mitään.

Onko teillä kokemusta siitä että vaikka olisikin venus samassa merkissä niin voisi toi suhde kuitenkin kehittyä tai saada toimimaan?

Itse olen  aurinko leijonaaskendentti neitsyt ja  kuu jousimies ja mies  aurinko kaksosetaskendentti vesimies ja  kuu leijona.
Meillä on kimppakartalla mm  aurinko ja  venus molemmat 7 huoneessa ja otin astro.comin kautta meidän analyysin ja tämä pitäisi vissiin olla ihan perus parisuhdekartta ja toimiva, vaikkakin erikoinen parisuhde.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #1 : 21.10.2012 15:20:26 »

Eiköhän venus samassa merkissä ole hyvä juttu? Samanlainen tapa rakastaa (aspektit tietty vaikuttaa), arvot kohtaavat jne. Missä teidän merkuriukset on? merkurius kuvaa mm. kommunikointitapaa Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 21.10.2012 15:30:35 »

Kommunikoinnissa on selvästi havaittavissa ongelmia, olemme jotenkin niin totaalisen erilaiset keskustelu tavassa ja ilmaisutavassamme että usein joutuu selvittämään sanomaansa perinpohjin ennen kun toinen ymmärtää. Minulla  merkurius  leijona ja miehellä  merkurius  harka
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #3 : 21.10.2012 16:38:12 »

Kun venus:t on neliömerkeissä, kuten teillä, niin kommunikaatio voi olla välillä aika haastavaa. Vaatii totuttelemista ja ymmärrystä puolin ja toisin. Mutta mun henkilökohtanen mielipide on, että neliöissä synastriassa on myös hyvät puolensa. Kun toinen on vähän haastava ja haastaa, se voi luoda myös positiivista kipinää ja vetovoimaa Smiley Sun kannatta myös katella teidän karttoja kokonaisuuksina, esim. merkurius-aspektit voi myös antaa helpotusta. Itse ole näin ainakin kokenut. Eli kun mulla on uranus ( vesimies:n hallitsijaplaneetta) aspect_con merkurius skorpioni niin koen henkilön, jolla on merkurius vesimies inspiroivalla tavalla haastavaksi, vaikka meidän merkuriukset onkin neliössä. Ei siis huono juttu ollenkaan, vaikka välillä riitaa tuliskin Smiley
 merkurius harka ottaa oman aikansa prosessoidessaan ajatuksiaan, mikä voi tuntua toisesta hitaalta. Eli vaatii kärsivällisyyttä, jos itse on nopeampaa sorttia. merkurius leijona taas ilmaisee itseään innostuneemmin ja dramaattisemmin, mitä merkurius harka ei välttämättä ymmärrä. Ja kun teidän merkuriukset on kiinteissä merkeissä, niin kumpikaan ei helpolla anna periksi. Kuulostaako tutulta?
Kannattaa tosiaan tehdä synastriakartta niin näet paremmin miten ne teidän merkuriukset on asettuneet Smiley Eli tekeekö ne neliöaspektin ja miten tarkan, mitä muita aspekteja löytyy jne.
« Viimeksi muokattu: 22.10.2012 12:30:22 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #4 : 22.10.2012 16:31:23 »

Kiitos vastauksesta. Yritän näin alkeellisena katsoa meidän yhteiskarttaa uudestaan  Smiley Mutta tässä todellakin paljastuu toi  harka hitaus ja minä nopeana haluan kaiken heti ja nyt, keskustelut käydään heti eikä monen päivän päästä  Grin Kyllä tässä koetellaan molempien sietokykyä  Tongue
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #5 : 22.10.2012 16:39:55 »

Mun siskolla menee välillä hermot sen askendentti harka poikäystävään, kun se on sen mielestä niin tuhottoman hidas! Grin Sisko kun taas on askendentti kaksoset. Mäkin oon vasta alotellu opiskeleen noita synastriajuttuja tarkemmin, niin en osaa valitettavasti enempää auttaa. Mutta kysele vaan aina täällä foorumilla, niin eiköhän se siitä ala selkiytyyn pikkuhiljaa Smiley Tsemppiä!
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: