Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Orgasmin saamisen vaikeus ja sakraalichakra  (Luettu 20368 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« : 16.10.2012 21:26:01 »

Olen tässä jo muutaman vuoden aika aktiivisesti miettinyt sitä, miksi en pysty saamaan orgasmia. Mulla on ollut nuorena hieman vahingoittava parisuhde josta jäi traumoja, mutta olen niitä aika aktiivisesti käsitellyt. Ja varmasti jollakin muullakin on ollut ongelmia parisuhteessa muttei se ole vaikuttanut orgasminsaantikykyyn.

Olenkin miettinyt, että liittyykö se jotenkin sakraalichakraan, sillä mulla on ollut pari vuotta lantion seutu aika jumissa. EN ole siis koskaan pystynyt saamaan orgasmia, edes itseni kanssa. Mulla meinaa välillä hajota pää, kun mietin et mitä henkistä asiaa laiminlyön.

Aikaisemmin olin kyllä aika suorittaja, myös sängyssä. Ja erittäin mielyttämisen haluinen, oman nautintoni kustannuksella. Enää en kuitenkaan tee näin eikä ongelma siltikään ole poistunut..

Jos jollain on ollut samankaltaisia ongelmia, niin olis ihanaa jos joku osaisi auttaa!
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1 : 16.10.2012 22:05:14 »

Minulla pisti silmään tuo:  "Mulla meinaa välillä hajota pää, kun mietin et mitä henkistä asiaa laiminlyön"
Älä mieti.

Orgasmin saamisessa on kyse kontrollista irtipäästämisestä - ja irtipäästämisestä yleensä. Henkiset asiat eivät vaikuta orgasmiin - paitsi tietty jossain tantra-seksissä. Mutta ilmeisesti tavoittelet ihan tavallista orgasmia. Tavoittelukin kannattasi myös lopettaa. Henkinen hokema; saat sen mistä luovut saattaa päteä tähän hyvin.

Toki tukokset sakroissa voi vaikuttaa, mutta sakroja kannattaa puhdistaa ilman orgasmi-päämäärää.Ihan yleisen hyvinvointisi vuoksi.

Mieti itseksesi, miksi mielestäsi tämä johtuu. Ole rehellinen itsellesi. Älä myöskään odota vastauksia heti ja taivaasta tipahtamalla. Oivallukset voi tulla itsetuntemuksen muodossa viiveellä.

Mieti myös, mitä odotat orgasmin tuovan elämääsi? Onko se saavutettava, koska se "kuuluu" saada? Mitä menetät orgasmin myötä? Mieti myös mikä orgasmi mielestäsi on - miltä sen pitäisi tuntua? Jos koet mielihyvää seksin aikana tai itseksesi, olet jo oikeilla jäljillä. Orgasmeja on eri asteisia, jos odotat jotain maitajärisyttävää, pienempi nautinnollinen orgasmi saattaa jäädä huomaamatta.
Oletko puhunut asiasta lääkärin kanssa? Joskus sekin auttaa, kun lääkäri sanoo siellä kaiken olevan kunnossa.

Saattaisit hyötyä joogasta ja meditaatiosta. Mutta taaskin oman yleisen hyvinvointisi vuoksi. Opettele nauttimaan naiseudestasi ja leikittele kehollasi. Jatka myös kokeiluja itseksesi - ilman orgasmin pakkoa. Fantasiat, seksilelut jne saattavat antaa sinulle lisää itsetuntemusta kehostasi ja sen tavasta toimia.

tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #2 : 16.10.2012 22:11:06 »

Haluaisin saada orgasmin siksi että haluaisin tietää miltä se tuntuu. Nautin seksistä ilmankin ja tiedostan, että voi olla etten koskaan välttämättä saa orgasmia ja olen hyväksynyt sen ajatuksen. Toisinaan vain iskee sellainen olo kun kuulee tuttavien puhuvan orgasmista että jään jostain olennaisesta paitsi. Yleensä suhtaudun asiaan ihan ok ja olenkin miettinyt että pakottamallaei ainakaan tule.

Tiedän, että fyysisesti minussa ei ole mitään vikaa. Joku sanoi joskus, että henkinen puoli varmaan oon syynä orgasmin puutteeseen ja aloin sitten miettiä, että mikä mättää. Meditoin kyllä välillä ja harrastan venyttelyä.

Ehkäpä mun sit pitää vaan päästää kokonaan ajatuksesta irti eikä ajatella että jotain puuttuu. Että on joku päämäärä, koska kyllähän se sitten saattaa alitajunnan kautta kuitenkin vaikuttaa koko hommaan.

Kiitos vastauksesta:)
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #3 : 16.10.2012 22:40:28 »

Haluaisin saada orgasmin siksi että haluaisin tietää miltä se tuntuu. Nautin seksistä ilmankin ja tiedostan, että voi olla etten koskaan välttämättä saa orgasmia ja olen hyväksynyt sen ajatuksen. Toisinaan vain iskee sellainen olo kun kuulee tuttavien puhuvan orgasmista että jään jostain olennaisesta paitsi. Yleensä suhtaudun asiaan ihan ok ja olenkin miettinyt että pakottamallaei ainakaan tule.

Tiedän, että fyysisesti minussa ei ole mitään vikaa. Joku sanoi joskus, että henkinen puoli varmaan oon syynä orgasmin puutteeseen ja aloin sitten miettiä, että mikä mättää. Meditoin kyllä välillä ja harrastan venyttelyä.

Ehkäpä mun sit pitää vaan päästää kokonaan ajatuksesta irti eikä ajatella että jotain puuttuu. Että on joku päämäärä, koska kyllähän se sitten saattaa alitajunnan kautta kuitenkin vaikuttaa koko hommaan.

Kiitos vastauksesta:)

Ei ole mitään estettä sille, ettetkö joskus vielä saisi kokea sen. Se voi tulla vaikka ensi kerralla  smitten
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #4 : 03.11.2012 21:31:01 »

Moi! Pakko paljastaa oma heikkouteni ja myöntää että en ole koskaan tullut naisen kanssa sängyssä. Olen saanut naisen laukeamaan monasti  mutta itse kokematta siitä muuta nautintoa. Ettei tämä menisi vallan omakehuksi niin annan sinulle muutamia vinkkejä
1)Vika ei ole sinussa, kuvittele, rakasta omaa kehoasi, mielikuvilla kuvittele kuinka stressi vähenee joka hengenvedollasi pois.
2)Lakkaa murehtimasta seksissä on kyse nautinnosta ja jos et hyväksy nautintoa itsessäsi niin et hyväksy sitä myös muissa. seksi on aina kahden voiman yhdistymistä, älä hätäänny koska hätääntyminen vain lisää hätääntymistä. Älä myöskään käske partneriasi mihinkään, joillekin tämä voitoimia mutta ei ainakaan minulle. sitten ei muuta kuin kokeilemaan. turha kantaa häpeää antaa arvostelijoiden hävetä tai kuvitella että sittä olisi jotain merkitystä sinun ainutlaatuista itsearvostustasi kohtaan.


Toivottavasti vinkeistä oli hyötyä :Smiley
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #5 : 03.11.2012 21:31:12 »

Moi! Pakko paljastaa oma heikkouteni ja myöntää että en ole koskaan tullut naisen kanssa sängyssä. Olen saanut naisen laukeamaan monasti  mutta itse kokematta siitä muuta nautintoa. Ettei tämä menisi vallan omakehuksi niin annan sinulle muutamia vinkkejä
1)Vika ei ole sinussa, kuvittele, rakasta omaa kehoasi, mielikuvilla kuvittele kuinka stressi vähenee joka hengenvedollasi pois.
2)Lakkaa murehtimasta seksissä on kyse nautinnosta ja jos et hyväksy nautintoa itsessäsi niin et hyväksy sitä myös muissa. seksi on aina kahden voiman yhdistymistä, älä hätäänny koska hätääntyminen vain lisää hätääntymistä. Älä myöskään käske partneriasi mihinkään, joillekin tämä voitoimia mutta ei ainakaan minulle. sitten ei muuta kuin kokeilemaan. turha kantaa häpeää antaa arvostelijoiden hävetä tai kuvitella että sittä olisi jotain merkitystä sinun ainutlaatuista itsearvostustasi kohtaan.


Toivottavasti vinkeistä oli hyötyä :Smiley kiitos ja kumarrus
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #6 : 03.11.2012 22:16:11 »

Ihmisen seksuaalisuus on jotenkin niin kiehtovan mystinen aihe koska se koskettaa meistä jokaista eri tavoin.
Tärkeintä on itsensä/vartalonsa hyväksyminen ja näkeminen ainutlaatuisena  smitten
Kukaan ei saa pakottaa tietenkään mutta kun variaatioitakin on miljoona siinäkin
Toki pätevä energiahoitaja voi chakroja tasapainoitella mutta tärkeintä on sulle antaa itselles lupa nauttia siitä omasta upeasta itsestäsi.
Olen täällä hehkutellut omia sexual kokemuksiani nykyisen kumppanini kanssa mut ei aina ole tod ollut samanlaista.
Ollaan oltu yhdessä kohta 5 vuotta mutta alkuaikoina, mikä normisti on se paras aika, ei seksi/orgasmit ollu mitään nykyiseen verrattuna.
Mieheni heitti vielä uskomattoman törkeen läpän koittaessaan tyydyttää mua erilaisilla leluilla enkä lauennut. Orgasmikyvytön lehmä, kauniisti sanottu eikö  idiot2
Vähän aikaa siitä alkoi tapahtua jotain outoa. Ihan kuin kehoni olisi kuunnellut vaikka mieleni loukkaantui syvästi.
Siitä alkoi sellainen ilotulitus ettei koskaan, ikinä kenenkään kans aiemmin.
Nykyisin mies on jopa kateellinen enkä varmaan ikinä saa tietää mitä kehossani tapahtui mutta toi kamala lause muutti jotain. Ehkä herkistyin siinä elämänvaiheessa muutenkin ja sama tapahtui kehollisesti.
Mä niin toivon että tapaat ihmisen joka ymmärtää sinuu joka kohdasta  smitten ja osaa vaikka mitä taikatemppuja sulle tehdä  Cheesy
Muista sekin että nainen on seksuaalisesti parhaimmillaan 35-45v. Ihana tulevaisuus edessä. Sulla myös  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #7 : 03.11.2012 22:25:28 »

Mies tuli just himaan ja sanoin sille ton kaameen lauseensa et muistat sä miten kauniisti mulle aikoinas ilmaisit.
Tuli hiljaisuus siitä suunnasta  knuppel2
Hah! Stupido.
Ap:lle edelleen toivotan onnea löytää oikee kultakimpale joka tajuu sua joka kohdasta. Best is yet to come
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #8 : 04.11.2012 20:21:02 »

Mieheni heitti vielä uskomattoman törkeen läpän koittaessaan tyydyttää mua erilaisilla leluilla enkä lauennut. Orgasmikyvytön lehmä, kauniisti sanottu eikö  idiot2

 buck2

Mitä helv...? Itse olisin varmaan pakannut kamani ja häipynyt sen siliän tien.
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #9 : 04.11.2012 21:09:45 »

Olen itse huomannut että eri kumppanin kanssa toi seksi onnistuu hieman eritavalla noin energeettisesti. Löysin sellaisen kumppanin joka nostatti feminiiniset energiat seksin aikana ja nautin ensimmäistä kertaa kokonaisvaltaisesti, kauniilla ja stimuloivalla tavalla. Ja vaikka en saanut hänen kanssaan perusorgasmin koin seksin ensimmäistä kertaa uudella tavalla ja nautin 10 krt enemmän, enkä kaivannut edes orgasmia koska se mitä sain tilalle oli niiiiiiiiiin paljon parempaa  Kiss smitten
Jos et saa nyt orgasmia, se ei tarkoita että sinussa olisi jotain vikaa vaan yritä löytää keinoja nauttia seksistä, kenties uudella, erilaisella tavalla. Kyllä se orgasmi tulee kun on tullakseen. Seksissä kun on niin monta erilaista tapaa nauttia.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #10 : 05.11.2012 18:27:06 »

No enhän mä omasta kodistani lähde yhden idioottiläpän takia.
Täällä on käynyt poliisi ainakin 15 kertaa viiden vuoden aikana, tullut varoitus miehen riehumisen takia. Hän myös väänsi mun oikeeta kättä kolme vuotta sit niin että kyynärluu murtui.Käsi 12vk kipsissä kun en suostunut leikkaukseen
Hiuksista vetämistä, tönimistä, tappouhkauksia ym tällaista oli aikoinaan.
Kaiken annoin anteeksi mutta en unohda ikinä.
Nykyisin rauhallisempi meno. Sen kauheen ajan jälkeen hän todellakin on velvollinen olee täällä just niin kuin sanelen ja tyydyttää mut milloin haluan.
Jopa näinkin rankan ajan jälkeen nautin seksistä hänen kanssaan enemmän kuin kenenkään ikinä aikaisemmin...parempaa venatessa  coolsmiley
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #11 : 05.11.2012 19:04:47 »

Huh! En mäkään yhden idioottiläpän takia lähtis. Mutta ton väkivallan takia ehdottomasti. Nyt pidät sitä "seksiorjana"? Suhteenne on täysin alisteinen, ensin sinä ja nyt hän. Ei tota kyllä voisi suhteeksi sanoa - ainakaan rakkaussuhteeksi.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #12 : 05.11.2012 19:20:03 »

No enhän mä omasta kodistani lähde yhden idioottiläpän takia.
Täällä on käynyt poliisi ainakin 15 kertaa viiden vuoden aikana, tullut varoitus miehen riehumisen takia. Hän myös väänsi mun oikeeta kättä kolme vuotta sit niin että kyynärluu murtui.Käsi 12vk kipsissä kun en suostunut leikkaukseen
Hiuksista vetämistä, tönimistä, tappouhkauksia ym tällaista oli aikoinaan.
Kaiken annoin anteeksi mutta en unohda ikinä.
Nykyisin rauhallisempi meno. Sen kauheen ajan jälkeen hän todellakin on velvollinen olee täällä just niin kuin sanelen ja tyydyttää mut milloin haluan.
Jopa näinkin rankan ajan jälkeen nautin seksistä hänen kanssaan enemmän kuin kenenkään ikinä aikaisemmin...parempaa venatessa  coolsmiley

 Huh Huh Huh Kennellä on oikeus hakata toista ynm..tuommosta.. idiot2
Eiiiii kiiitos minulle...Tosiaankin onko tuo RAKKAUTTA.   coolsmiley  Minusta kaukana siitä.. Lips Sealed Lips Sealed
Mut sinumpa se on asia. Huh smitten
« Viimeksi muokattu: 05.11.2012 19:22:23 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13 : 05.11.2012 19:34:55 »

Mää olen samaa mieltä siinä, että tollasen läpän hyvin harvoin hyväksyisin lähtemättä. Sen täytyy silloin olla sanottu sitten jollain hyvin oikealla tavalla. Useinmiten jos tuon sanoo edes puoliksi tosissaan tai harrastaa moista huumoria, ei ole sellainen mies, jonka haluan. Tuo todistaa, että luonne on sellainen, että siitä seuraa suurempia ongelmia myöhemmin. Turha jatkaa siinä siihen asti kunnes ne ongelmat sitten oikeasti saapuu ja jotenkin elätellä toivoa etteivät ne koskaan saapuisi. Toki tämä riippuu siitä millaisen miehen kukakin yleensä haluaa ja mikä kenenkin suhteessa tekee ongelmia.

Jotkut pienetkin jutut voi merkitä paljon, toiset taas ei.



Orgasmista sitten, se on sellainen asia, joka tulee vain silloin kun sitä ei yritä saada, jos se on tullakseen. Eli rentoutuminen on kaiken a ja o sekä se, ettei rankaise itseään siitä jos se ei tule. Joskus se voi vielä yllättäen tulla, on parempi kun ei liikaa mieti sitä.  Smiley Jos seksuaalisuuttaan tykkää tutkia, niin kyllähän on olemassa tantraa ja muuta oppia omaan kehoonsa tutustumisesta henkisen ja fyysisen yhdistelmänä. Tuskin sellainen koskaan haitaksi on.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #14 : 05.11.2012 21:42:40 »

Niin, onhan tuollainen puhe henkistä väkivaltaa.
Tarkoitin lähinnä, etten ihan heti tilais muuttoautoa, mutta sais kaveri katua rankasti tomussa ja tuhkassa. Ja tekisin selväksi, että se oli viimeinen kerta, kuin tuollaista sanoo.

Ja - kyllä - hälytyskellot alkaisivat soida ja lujaa. En todellakaan kelpuuttaisi sänkyyni tyhmää miestä, joka käyttää sekä fyysistä että henkistä väkivaltaa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: