Sivuja: 1 ... 585 586 [587] 588 589 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643720 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8790 : 11.03.2009 18:49:07 »

miksi tuo on sinulle unelmatyötä, asioita joita moni välttelisi?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8791 : 11.03.2009 18:54:16 »

Ehkä se on vaan niin mielenkiintoista. Haastavaa sillä tavalla, mihin minä koen pystyväni vastaamaan. Ainakin haluan oppia. Ihmisten erilaisuus on rikkaus, tässä ainakin saa nähdä kaikkea erikoista ja oppia jotain ihmismielestä, harhasta ja todellisuudesta. Jotkut ihmiset elävät ihan erilaisessa todellisuudessa ja sen takia eivät sopeudu yhteiskunnan normeihin... Jotenkin heidätkin on pidettävä kiinni tässä elämässä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8792 : 11.03.2009 19:09:10 »

oletpa rohkea.
   Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #8793 : 11.03.2009 21:47:25 »

Olipa piristävää käydä vähä ostoksilla ja syömässä hyvän ystävän kans  smitten
Ostinki jopa kaikkee ihan tarpeellista... Nyt istun taas hiusväri päässä (punainen) ja aamulla laitan
vaaleita raitoja  Cheesy Meinasin eka et värjään taas takas tummanruskeeks mut jotenki sellanen punanen
fiilis vielä että saa mennä vielä sillä värillä  Cool
Näin punasta mulla ei oo kyllä ennen ollu mikä nyt on,jännä nähä millaset tulee  Grin
Inhottaa vaan ku punanen väri haalistuu niin nopsaa... no enskerralla sit tummat takas..

Vitsi mä ootan jo viikonloppua,ja huomistakin kyllä  smitten saa nähä eteneekö mun ja  oinas "juttu" mihinkään...

TIIGRIksellä ollu kyllä melkosta hommaa  Shocked   coolsmiley 
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #8794 : 11.03.2009 23:14:15 »

Joo Oinas se on  Wink ja vielä merkurius  oinas myös... ja sen kyllä huomaa  smitten ihana tapaus kyllä.. toivotaan parasta  Cool

No mutta SATURNALIA...  Cry Itke jos itkettää,se helpottaa... Iso halaus sulle!  angel


Hyvää yötä kaikille  Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #8795 : 12.03.2009 09:25:33 »

Elämä ei oo nii justiisa. Nyt tajuun sen. Paskanvitut ongelmista, live ur life without a care!

JA PIRISTYSTÄ TEIDÄN PÄIVIINNE :

http://www.youtube.com/watch?v=-huFU_9Vjb8


 Grin Grin Cheesy Cheesy Grin Grin Cheesy Cheesy Grin Grin Cheesy Cheesy

 smitten 2funny smitten 2funny smitten 2funny smitten 2funny smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8796 : 12.03.2009 17:18:36 »

Hihih Lioni.. Grin Hector on hyvä!!!  smitten

Huhhuh, tänään oli onneks hyvä päivä töissä.. Mä näin viime yönä unta siitä mun miespuolisesta työkaverista, että me halattiin ja suudeltiin  buck2 ei ei en mä oikeesti nyt tuommosia ajattele?! Se oli vaan uni.. Grin

Noh sanotaan nyt näin että, jos se ei olis naimisissa ja sillä ei olis pientä lasta, saattasin hyvin pyytää sitä kahville tai jotain.. Itse asiassa se on joka päivä yrittänyt houkutella että lähtisin sen ja parin asukkaan kanssa uimaan tonne hallille, mutta en oo lämmennyt ajatukselle pomppii sen eessä bikinit päällä..

En mä nyt tiedä miksi mä oon siitä nyt niin kiinnostunut, koska se on oikeesti aika helvetin rasittava  Grin tosin se hymyilee ja nauraa koko ajan ja on koko ajan liikkeessä, mikä on mun mielestä hyvä piirre miehessä.. Niin ja se on ottanut mut mukaan kaikkeen ja ohjannut mua enempi kuin mun varsinainen ohjaaja.. Ja meillä on kouluajoilta KOLME yhteistä "vihollista".. Grin Mut joo, varatut miehet ei kiinnosta.. Enkä mä nyt oikeestaan usko että se ois musta sillä tavalla kiinnostunutkaan, se vaan on hirveen avoin ja sosiaalinen, hyppäs tänään pomonkin syliin istumaan joten ehkä käsitin väärin kaikki ne sen lääppimiset.. Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8797 : 12.03.2009 18:38:23 »

Hyvä fiilis, voimakas. En ole pitkiin aikoihin elämässäni tuntenut näin suurta varmuutta siitä, että tässä tosiaan ollaan menossa johonkin suuntaan ihan omalla tahdonvoimalla  Cool

Tänään on äitsykän synttärit... Yritin soittaa, mutta se ei vastannut! En ikinä muista lähettää korttia, enkä viime vuonna muistanut varmaan soittaakkaan.. Mutta meidän perheessä kukaan ei onneks oo mitenkään neuroottinen mistään juhlapäivistä. Vuosia tulee vääjäämättä koko ajan. Itse en piittaa mistään synttärilahjoista ja kortitkin vois lähettää suoraan helvettiin.. (sorry sorry  2funny) Siis jos joku ystävä vaikka askartelee kortin niin en mä nyt siitä pahastu, päinvastoin!! Mutta jotkut kortit/lahjat annetaan saajalle velvollisuudesta pelkästään ja musta sellanen velvollisuusmuistaminen on ihan kökköä!!!
Se mistä oikeesti ilahdun on, että oma puoliso muistaa, mutta sittenkin toivon että se lahja tai mikä lie olisi joku käytännöllinen asia..

...unelmista suurin, on saada rakastaa, edes unelmaa...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8798 : 12.03.2009 20:03:55 »


Olen muuten koko päivän ollut tekemisissä avoimessa psykoosissa olevan asukkaan kanssa, jolla on tosi paranoidisia ja harhaisia ajatuksia.. Ette usko miten haastavaa on pysyä itse hillinnässä ja tasapainossa, kun saa koko päivän rauhoitella toista ...

Venäjän mafia, Nepalin ydinase, Vatikaanin varastetut jalokivet...
Joka puolella on kameroita ja tarkkailijoita...
Häntä syytetään murhasta ja minä kuulemma olen vastuussa jostain suuresta raha-petoksesta..

Puheenaihe vaihtuu kymmenen kertaa viidessä minuutissa, aina on kyse jostain onnettomuudesta, katastrofista, salaliitosta tai huijauksesta maailmalla, johon liittyy hän, minä, joku presidentti, kuninkaallinen tai tunnettu rock-tähti...

Mitä opin tänään?

Älä ikinä lähde kauppaan ihmisen kanssa jolla on paranoidinen skitsofrenia akuutissa vaiheessa. Olisi pitänyt luottaa omaan vaistoon, mutta toinen hoitaja tuuppas meidät matkaan. Jo kävelymatkalla tajusin että tämä ei ollut hyvä juttu: tyyppi määräsi että minä kävelen edellä ja hän perässä, aina jos jäin odottamaan häntä hän pysähtyi kuin seinään 10 metrin päähän ja huusi että älä vaan tuu yhtään lähemmäs, minä olen takana. Kauppaan kun päästiin hän antoi jo olla lähellä, mutta alkoi puhua ihan levottomia ja meinasi suivaantua siitä, että annoin lompakostani hänen rahansa: ne olivat kuulemma väärennettyjä. Kun päästiin takas hoitokodille, se toinen hoitaja myönsi kyllä tehneensä virheen. Onneksi mitään ei sattunut, muuta kuin että asukas huuteli siellä kaupassa vieraille ihmisille varottaen pommeista yms mielenkiintoista. Lopulta päätin soittaa tukikohtaan, että tulkaa hakemaan meidät autolla, tää reissu loppuu tähän koska en halua olla vastuussa näin sekavan ihmisen käytöksestä julkisilla paikoilla.



Mitä..? Tuohan kuullostaa ihan minulta! Cheesy
Tuo teidän kauppareissukin on ihan kuin Veskari ottaa minut shoppailemaan. Grin Cheesy 2funny
Ihan mieletön dejavuu!  Cheesy Vai salakuunteletkos minua ja sitten kirjoittelet täällä näin..?  knuppel2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8799 : 12.03.2009 20:44:18 »

Sasha!! 2funny 2funny

Joo salakuuntelin.. itseasiassa tämä astrofoorumikin on salajuoni, jonka avulla kaikki maailman järjestöt tarkkailevat SINUA.
Toivottavasti sun lääkitys on sen verran kohdillaan, ettei sulta tarvii takavarikoida öiksi puhelinta, jottet soittele 112:n vinkkejä maailmalla tapahtuneista katastrofeista!  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8800 : 12.03.2009 20:49:45 »

Sasha muuten, vaikka sinulla on se omakin ketju niin laitan tämän tänne kun varmaan luet. En tiedä miksi, mutta minulla on jäänyt sellainen päähänpinttymä, että olitte sen yhden härän kanssa niin loistava pari.  idiot2 Vaikka rakkautesi vaakaankin kuulosti uskomattamalta, mutta nyt en aisti sinusta sellaista yhtä suurta 'ihastuksen voimaa' kun olet veskarin kanssa.

Älä ota pahalla että tällä tavalla analysoin, kun eihän sitä voi näin ulkopuolisena tietää, mutta tuollaista olen aistinut kirjoitustesi perusteella!

Haluan sut takas yhteen sen härän kanssa!  2funny  Grin smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8801 : 12.03.2009 21:08:51 »

Sasha!! 2funny 2funny

Joo salakuuntelin.. itseasiassa tämä astrofoorumikin on salajuoni, jonka avulla kaikki maailman järjestöt tarkkailevat SINUA.
Toivottavasti sun lääkitys on sen verran kohdillaan, ettei sulta tarvii takavarikoida öiksi puhelinta, jottet soittele 112:n vinkkejä maailmalla tapahtuneista katastrofeista!  Grin

Ahaa! knuppel2 No tiesinhän sen! knuppel2 police tickedoff Samperi..! Angry

Totta puhuen, niin ei ole lääkitys kunnossa. Minulta olisi saanut jo ajat sitten takavarikoida
puhelimet pois, ettei olisi tullut laitettua kaikkia niitä hulluja SMS,
tosin ei 112:en, vaan kuten Veskarille ja Vaa'alle ja herra ties keille kaikille.. buck2 Cry



Sasha muuten, vaikka sinulla on se omakin ketju niin laitan tämän tänne kun varmaan luet. En tiedä miksi, mutta minulla on jäänyt sellainen päähänpinttymä, että olitte sen yhden härän kanssa niin loistava pari.  idiot2 Vaikka rakkautesi vaakaankin kuulosti uskomattamalta, mutta nyt en aisti sinusta sellaista yhtä suurta 'ihastuksen voimaa' kun olet veskarin kanssa.

Älä ota pahalla että tällä tavalla analysoin, kun eihän sitä voi näin ulkopuolisena tietää, mutta tuollaista olen aistinut kirjoitustesi perusteella!

Haluan sut takas yhteen sen härän kanssa!  2funny  Grin smitten

 Grin

No kyllä sinä ihan oikein aistilet. Ei kai se rakkaus aina ole samanlaista kaikkien kanssa
-tarviikokaan..? Smiley

Härkä on tuossa hyvänä ystävänä, mutta kyllä siitä on se tunteenpalo karissut maantien pölyihin,
enkä oikein usko, että se siitä eloon heräisi, ennen kuin olemme molemmat yli 7-8 kymppisiä
ja nauramme, kun ei enään ole elossa yhtään varteenotettavaa vanhempaa rikasta miestä minulle
ja hänelle ei ole enään yhtään tervettä 6-7 kymppistä "nuorta" naista,
joka jaksaisi vaihtaa vaipat sille. Grin 2funny

Hän on parempi ystävänä kuin kumppanina. Usko pois. Wink

Ja mitä sitä taaksepäin katselee, kun edessäkin on mielenkiintoisia näkymiä. :Smiley
Olen tässä kahden vaiheilla, että lähdenkö Tunisiaan viikoksi siivoamaan tuo Veskari pois kuvioista.
En ole saanut päätettyä vielä, mutta kutsuja sanoi juuri tuossa, että se on yksi sana minulta
ja yksi hiiren klikkaus häneltä. Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8802 : 12.03.2009 21:18:49 »

En kyllä itsekään ikinä haluaisi palata mihinkään jo menneeseen suhteeseen, oli se ollut mitenkä ihana parhaina aikoina..
Juttu kun on se, että ikinä ei voi tietää paremmasta, kuin se mitä sillä hetkellä on.
Ja tottahan se on että yleensä se kipinä sitten sammuu pysyvästi jossain vaiheessa eron jälkeen...

Heh....15-vuotiaana seurustelin sellaisen 2funny erittäin laihan ja pitkän tyypin kanssa, joka oli kyllä älykäs, mutta tosi kummallinen, erittäin mustasukkainen ja sillä oli paljon sellaisia tapoja, mitkä järjellä ajatellen olivat tosi ällöttäviä.  crazy2 Omituinen hiippari kyllä..........

Mutta minun silmissäni hän oli tietenkin komea ja ne samat farkut ja huppari hänen päällään näyttivät aina hyviltä,  laugh ja kun hän ei ollut pessyt hampaitaan, yritin vain ignoorata sen ja jos hän puhui lapsellisia juttuja annoin niiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.. Hän vain oli niin täydellinen ja rakastettava silloin. Koska en tiennyt paremmasta.  Wink Ja kun me erottiin niin se oli silloin ihan maailmanloppu ja itkin pari kuukautta, muistan itkeneeni isällekin tätä asiaa ja se nauroi mulle päin naamaa ja sanoi suoraan, että kuules neiti, maailmassa on paljon miehiä jotka ovat sinun arvoisiasi, toisin kuin tuo keskenkasvuinen epävarma kloppi... Grin Vähänkö vedin herneet nenään siitä kommentista..!! uglystupid2


Nyt toivotaan että sammakot on takana päin.
Seuraavaksi pussaisin mielelläni ihka aitoa prinssiä.  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8803 : 12.03.2009 21:37:19 »

Jup, aitoja prinssejä vain.. Wink

Ai hitsiläinen ja juman kekka, että on kuulkaas harvinaisen komea mies vierailulla täällä toimistossamme. Tongue Cheesy
Pitkä ja lihaksikas rakenteinen, tummat kiharat pitkät hiukset, ruskeat nappi simmut,
saakelin hyväköinen nassu ja loistava huumori.
Tuon Tunisiaan kutsujan ystävä.
Jos tuo kutsuisi minut sinne Tunisiaan, niin en epäröisi kuulkaas yhtään! :Smiley Tongue

Kyllä elämä voi olla epäreilua!  :Smiley

Kyllä se kummasti vaan ei tahdo lähteä kulumallakaan ja hakee vähän katsekontaktia,
mutta taitaa tuo poika olla tottunut hurmaamaan naisia helpolla..
-pitäiskö vähän.. :Smiley ..GAMEillea ja silleen..? Tongue
...voin kyllä pilata tuon tarjolla olevan Tunisian reissun ja aivan turhaan,
mutta tämä  askendentti skorpioni ja  aurinko kaksoset ei voi vastustaa kiusausta..
..melkein.. ...tai jotain... ...what ever..



-NO HEMMETTI, MENKÖÖN SYTEEN TAI SAVEEN!

Tuossahan se nyt tuli sitten pöytäni ääreen tekemään tuttavuutta ja tarjoamaan tuoretta kahvia,
niin että pitää lopettaa "tämä tärkeä työjutun" kirjoittaminen  :Smiley
ja kuunnella mitä sillä sanottavaa. :Smiley Tongue angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8804 : 12.03.2009 22:12:12 »


Sashaa lainatakseni:; the show must go on, or must it. Voi noita teidän suhdevyyhtejänne, kun kuulostavat niin kehitetyiltä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 585 586 [587] 588 589 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: