Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämäntehtävä/työ omalla kartalla  (Luettu 33864 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #45 : 02.04.2010 22:10:37 »

Innostuinpa analysoimaan omaa karttaani alussa olleen hyvän tietopaketin (kiitos, indiima!) perusteella. Ei haittaa, vaikkei kukaan jaksaisi lukea, tein tämän omaksi ilokseni Smiley

1. Karttani on erittäin tasapainoinen. Ei voi puhua painotuksesta mihinkään suuntaan. Eli elämässäni on oleellista kaikki Smiley

2. Elementeistä eniten löytyi vettä. Eipä ole yllätys, aina olen ollut erittäin tunteellinen ja sentimentaalinen. Saatan alkaa itkeä esim. siksi, että maailmassa on olemassa niin paljon pieniä söpöjä eläimiä. En tosin paljasta herkkää puoltani kaikille.

3. Johtavaa ja muuttuvaa löytyy yhtä paljon. Yliopisto on unelmissa. Ehkä soveltuisin johtavaan asemaan monipuoliseen älylliseen ammattiin Smiley

4. 2. huoneen hallitsija on  pluto skorpioni. Joku joskus väitti, että tämä viittaisia houkutukseen hankkia helppoa rahaa epämääräisillä tavoilla, esim rikollisuudella, uhkapelillä tai prostituutiolla. Kerran mietin prostituutiota, mutta sitten sain itseni vakuutettua itseni luopumaan ideasta Smiley
6. huone on kalojen hallitsema. Kai sitten pysyn työkuntoisena ja terveenä, kun syön paljon kalaa  uglystupid2
10. huoneessa on kolme rapua ja yksi leijona. Tunteilua ja vähän diivailua?

5. Nousumerkki on vaaka. Ihmiset saavat minusta usein sellaisen ensivaikutelman että olen outo, avoin, taiteellinen ja erikoinen. Usein tuntuu myös siltä, ettei minua oteta helposti tosissaan. Olen sellainen ilmapäinen tyttö. Jotkut ovat hämmästyneet kuullessaan, kuinka hyviä kouluarvosanoja saan  Grin Olen itse asiassa hyötynyt aina välillä siitä, että ihmiset pitävät minua vähän yksinkertaisena ja viattomana.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #46 : 06.04.2010 09:19:04 »

Ole hyvä Violette!

Hyvä, että kaivoit hetken aikaa unohduksissa olleen aiheen alulle!

Kannattaa myös se Vesta sieltä tutkia, missä huoneessa sijaitsee ja mahdolliset aspektit, siitä saattaneepi saada osviittaa oman työn tekemisen tavasta. (Ajatus lainattu nikiltä, jotta kiitosta hänelle vaan.)
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #47 : 06.04.2010 13:22:20 »

jos Vesta on  kauris  kolmosessa, miten tulkitaan? olisko tiedon keruu ja kirjoitus aika
lähellä?

karttani painottuu siis Minän juttuihin vaikka luulin että olen kovin henkinen  Grin

ja 2, 10:ssa on hyviä planeettoja, mutta se MITÄ mieluiten tekee, ei kartta mielestäni sano, vaan kokemus?

Liitän Vestan Neitsyeen, asteroidin luontaisen olemuksen resonoidessa tämän eläinradan merkin palvelualttiuden kanssa. Tutkin päättöhuoneita  (3, 6, 9 ja 12) tiedon ja oppimisen huoneina. Kolmannessa huoneessa keräämme tietoa, opimme ympäristöstämme ja puhumme kuulemastamme, oppimastamme ja siitä, mitä näistä ajattelemme. Kuudennessa huoneessa erittelemme ja kehitämme tätä perustietoa taidoiksi kuin myös tavoiksi. Yhdeksännessä huoneessa on kokein oppiminen, filosofia, uskonto ja uskomukset sekä kykymme nähdä metsä puilta. Huone kaksitoista on kohtalon, ihanteiden ja antautumisen huone, jossa opimme uskomaan.
« Viimeksi muokattu: 06.04.2010 13:24:51 kirjoittanut **Lilinoe** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #48 : 06.04.2010 21:25:53 »

Mielikuvana  vesta  kauris tulisi enemmän kirjoituksen rakenteet, näppäryys numeroiden ja grammarin kanssa.
Hmm... ammattina tilitoimiston pyörittäjä - yksityisyrittäjä. Byrokratia hallussa, jakkupuku ja langaton korvalla. Mielikuvia, kielikuvia, kun en ekspertti ole.

Vesta - Hestia, tulisijojen jumalatar, kodin ja henkisyyden jumalatar. Pitää sisäistä tulta vireillä, vaalii. Vesta ei kuitenkaan välttämättä ilmennä niitä kohtia, joissa henkilö tarvitsisi gloriaa ja huomiota, vaan niitä, joissa hiljaisesti tekee työnsä ja hyvin saaden itse työstä nautinnon ja tyydytyksen.

 

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #49 : 06.04.2010 21:31:20 »


 vesta chiron  harka
 

smitten


tämäkin oli tähtiin kirjoitettu Smiley


en ole aikaisemmin osannut paljoakaan asteroidien merkityksiä tulkita.


no tuo on aika selkeä ja just sopiva Smiley




tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #50 : 06.04.2010 22:30:20 »

Hmm, täällä on kyllä ihan hirmuisesti näitä pyyntöjä noista tulkinnoista. Itseäni kiinnostaisi tuo oma kartta tästä näkökulmasta siinä mielessä, että tavallaan tuntuu, että olisin "hyvä" aika monessa jutussa tai siis lähes kaikki kiinnostaa maan ja taivaan välillä. Olisi sen takia ihan mielenkiintoista nähdä mitä kartta aiheesta sanoo, lähinnä siis lahjojen ja sen kutsumuksen valossa. Tässä kevään aikana on nimittäin auennut aivan uusi suunta ja mahdollisuus tai parikin itse asiassa, mutta silti en olisi valmis hylkäämään mitään vanhojakaan juttuja. Mutta niin, olisin kiitollinen jos joku haluaisi valottaa tuota karttaa, kun itse sitä katsoo vähän silmät ummessa. =)

Olen muuten miettinyt, että voisiko sitä, että kaikki kiinnostaa syndroomaa nähdä siitä, että planeetat ovat aikalailla tasaisesti jakautuneet tuolla kartalla? Tai siis, itse en ainakaan tuolla näe mitään erityistä painotusta mihinkään ylä tai alapuoliskoon ja sitä rataa.
« Viimeksi muokattu: 06.04.2010 22:32:00 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #51 : 06.04.2010 23:29:13 »

Minä en ole ottanut mitään ristiä noista tulkinnoista itselleni. Sitä paitsi olen ihan toistaitoinenkin. Kahtellahan voi kuka vaan, mutta ossooko niistä mittään sanoa.

Topicin pistin pystyyn ihan kokeilumielessä, mutta eipä se haittaa, että se näin kevään korvalla (lue: koulutuksiin hakemisten aikaan) aktivoituu.

Ratkaisulle:

 merkurius tuolla neliöi kosmisille planeetoille ihan kivasti. Nettikäyttäytyjänä ja foorumille kirjoittavana olet aika ytimekäs, ymmärrettävä, diplomaattinen ja perusteellinenkin. Miten nuo merkkarin neliöt sitten näkyvät? Ihan vaan pullahti mieleen.
Tarvitset siis kanavan tai jonkun kätilöimään sulle reitti, sinne missä kaikki lahjakkuudet seisovat samojen päämäärien takana? Vai riitelevätkö lahjakkuudet keskenään? Miksi niin olisi? Ei toinen kyky ole toisesta pois?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #52 : 06.04.2010 23:42:33 »

Hmm, olen kokenut, että nuo  merkurius aspect_squ ovat tosiaan juuri sitä, että täytyy löytää oma keinonsa saada se sisäinen maailma näkyviin. Tai no tuo  merkurius aspect_squ neptunus tuntuu jo aika hyvin sisäistetyltä siinä mielessä, että olen kokenut, että saan kanavoitua taiteen kautta omaa näkemystäni vahvemmin kuin mitä puheessa koskaan. Toisaalta ehkä lahjakkuudet tavallaan välillä riitelevät tai lähinnä vaikea sovittaa kaikkea yhteen. Esimerkiksi palo ottelukehiin ja taiteelliset inspiraatiot eivät nyt ihan satumaisesti kohtaa =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #53 : 07.04.2010 00:07:39 »

Miksei!?
Tottakai,

maskuliininen energia, ulospäinsuuntautuminen, kinesteettisyys - minullekin tärkeää urheilun muodossa -> saa marsin toiminnan energian auki, sieltä se taidekin potkunsa saa.

Puhun nyt omasta puolestani, mutta minussa kaikki toimii paremmin kuin käyn metsässä mättämässä tossua toisen eteen tai pari tuntia hikoilen hevosen selässä. Jo pukkaa ideaa, aivot ovat tuulettuneet ja keho keksinyt uusia juttuja.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #54 : 07.04.2010 00:13:29 »

Miksei!?
Tottakai,

maskuliininen energia, ulospäinsuuntautuminen, kinesteettisyys - minullekin tärkeää urheilun muodossa -> saa marsin toiminnan energian auki, sieltä se taidekin potkunsa saa.

Puhun nyt omasta puolestani, mutta minussa kaikki toimii paremmin kuin käyn metsässä mättämässä tossua toisen eteen tai pari tuntia hikoilen hevosen selässä. Jo pukkaa ideaa, aivot ovat tuulettuneet ja keho keksinyt uusia juttuja.

Kieltämättä kyllä ei minulla toimi luovuus jos ei kroppaa vähän rääkkää =D Ehkä siinä on enemmänkin se ajankäytöllinen haaste, kun menee niin kausittain. Välillä ihan hulluna salilla ja välillä vaan sisällä maalaamassa. Ehkä tässä on se tasapainon etsiminen sitten =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #55 : 07.04.2010 12:19:05 »

Katselinpa nyt sitten kuitenkin karttaasi, kun tuli sellainen olo.

Aluksi en saa mistään kiinni, on kaikkea siellä ja täällä.
Sitten tulee mieleen sähkö.  Huh
Miksi?

2. huone alkaa kauriista (saturnus)
6. huone alkaa härästä (venus)
10. huone alkaa vaa´asta, siellä myös pluto skorpionissa (tuplavahva).

vesta neitsyessä ysi huoneessa.

Perinteinen työntekemisen tapa, jo lanseeratusta rakenteessa diplomatian, estetiikan, sosiaalisten rakenteiden parista. (muista aina epäillä.) Kuitenkin syvät muutokset, raha, valta, transformaatiot uran, julkisimman kohdan piirissä. Työ pakolaisvirastossa?

Kuuhärälle vakaa ja turvattu koti varmaan aikasta lailla A ja O, vielä 4.huoneessa. Oppositiossa plutoon, koti ja ura riitelevät, tai kotona olet täysin erilainen kuin töissä. Tai erotat kodin ja työn selkeästi omiksi alueikseen.

 venus  rapu 8.huoneessa avaa kymppihuoneen. Ravun huolehtimis-, koti-, aistillisuus- ja käpertymisteemojen kauneus, herkkyys avaa uran vaakahuoneen.

Vesta muuttuvassa neitsyen merkissä, ysihuoneessa. Ymmärtävyys, mielenjoustavuus muille kulttuureille, ideologioille etc.

Onks sulla noi ilmaplaneetat hanskassa? Jupiter dc:lla  kaksoset   merkurius  vaaka ja  pallas  vesimies
En tiedä miksi, mutta jotenkin vaan tuli mieleen se sähkö tosta sun kartasta  idiot2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #56 : 07.04.2010 13:31:22 »

Mitäs tässä näkyy?

mulla no mielenkiinnon kohteet vaihtuu ku mustalaisella hevonen.
kaikki kiinnostaa. hetken ja sitte pää eellä sata lasissa seuraavaan...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #57 : 07.04.2010 14:44:50 »

Mielikuvana  vesta  kauris tulisi enemmän kirjoituksen rakenteet, näppäryys numeroiden ja grammarin kanssa.
Hmm... ammattina tilitoimiston pyörittäjä - yksityisyrittäjä. Byrokratia hallussa, jakkupuku ja langaton korvalla. Mielikuvia, kielikuvia, kun en ekspertti ole.

Tämä olikin mielenkiintoinen huomio. Olen yhdistänyt vestan pelkkiin rakkauselämän asioihin.

Omaa tilitoimistoa ei vielä ole  Wink, mutta kyllä tuo taloushallinto on aina ollut yksi suuntautumisvaihtoehto itselleni. Tai tavallaan toteutunut sellainen. :Smiley Mutta miten pitäisi ymmärtää  kauris sijaitsevien planeettojen ( ja asteroidien) luonne, kun ne ovat kaikki luovuutta korostavassa 5. huoneessa.  idiot2
« Viimeksi muokattu: 07.04.2010 14:49:40 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #58 : 07.04.2010 14:46:49 »


olen mahdollisimman kaukana kirjanpito-tyypistä, vaikka onkin ollut sitä tehtävä.  Grin

ei, luovuus.. kiitos.

2 6 10 huoneiden kärjet  skorpioni  oinas  leijona  aika ytyä vai

ja

2  aurinko  merkurius  kuu  neptunus

10  jupiter  neitsyt
« Viimeksi muokattu: 07.04.2010 14:56:36 kirjoittanut **Lilinoe** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #59 : 07.04.2010 14:56:02 »

olen mahdollisimman kaukana kirjanpito-tyypistä, vaikka onkin ollut sitä tehtävä.  Grin

ei, luovuus.. kiitos.

olen mahdollisimman kaukana kirjanpito-tyypistä, vaikka onkin ollut sitä tehtävä.  Grin

ei, luovuus.. kiitos.

2 6 10 huoneiden kärjet  skorpioni  oinas  leijona  aika ytyä vai

ja

aurinko  merkurius  kuu  neptunus

10  jupiter  neitsyt

 Grin luovuutta sitten siihen osoitteeseen

Ainakin noilla merkeillä luulisi hommien lähtevän aika äkäseen käyntiin. Missä mars potkii?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: