Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vuoden paras päivä!  (Luettu 27140 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cleo
Vieras
« Vastaus #15 : 20.10.2005 16:11:25 »

Ai niin..ja 18.10.1993 ei muistakseni tapahtunut mitään erityistä, mutta oli ihan positiivista aikaa noin muuten, paljon ystävyyssuhteita ja sen sellaista..ei kuitenkaan mitään mullistavaa.
tallennettu
kamomilla
Vieras
« Vastaus #16 : 20.10.2005 18:12:55 »

Vuoden paras päivä osuukin mukavasti! Jupiter tekee parhaillaan paluuta, aivan kuten Cleollakin. Samassa tohinassa tulevat yhtymät Venukselle ja AC:lle, jotka kaikki samassa kasassa.

Viimeksi, 12 v. sitten elin harvinaisen syvää rakkauselämää (vieläkin kuumottaa poskia Kiss) ja Jupiterin ylittäessä AC:n aloin odottaa esikoistani.
Voi Niitä Aikoja! Tongue

Mitähän kivaa tällä kertaa on luvassa? Smiley
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #17 : 20.10.2005 18:33:30 »

Olen syntynyt 19.10.1971 Helsingissä kätilöopistolla klo 17.33. Olisin kiitollinen jos joku viitsisi katsoa hieman miten tuo vaikuttaa mun tulevaan vuoteen.

Olen yrittänyt itekseni opiskella planeettoja ym. mutta ei mun päähän mene  uglystupid2
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #18 : 20.10.2005 21:15:36 »

Kamomilla, sullakin siis kivoja transiitteja!
Juuri oli pakko käydä tekemässä lotto kun tuosta Lunean vihjeestä niin tohkaannuin ja lauantaina eräällä ystävälläni, jolla myös Jupiter askendantilla (samoissa asteissa kun mulla) on bileet..Eli sitä sosiaalista ohjelmaa siis ainakin löytyy!
Kerron sit sunnuntaina tärppäskö..värväsin äitinikin lottoomaan joka suostui ilomielin- "paras perustelu jonka olen kuullut aikoihin vaikkakin kaheli! 2funny" eli josko vaikka pääsis jouluks taas Suomeen!
Hauskaa iltaa kaikille! smiley6600
tallennettu
kamomilla
Vieras
« Vastaus #19 : 20.10.2005 22:05:00 »

Jupiterin transiitit symboloivat mm. kasvua (henkistä, fyysistä tai materiaalista), laajenevia näköaloja, matkustelua, ulkomaita ja ulkomaalaisia.

Pakko lisätä, että viimeksi Jupiterin tehdessä yhtymää itselleen (ja AC:lle + Venukselle) opiskelin puoli vuotta ulkomailla. Sitä se juppari tekee. Vyötärö leviää ja etäisyydet kasvaa! Wink

Cleo: kaivetaanhan tämä topic naftaliinista viimeistään joulukuussa ja paljastetaan, mitä jännää Jupiter tällä kertaa sai aikaan. Matkakuume kyllä on kova vauvasellaisesta puhumattakaan... (http://www.mainzelahr.de/smile/kinderzimmer/rollbaby.gif)
tallennettu
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« Vastaus #20 : 20.10.2005 22:49:51 »

Cleo kirjoitti:

Lauantaina eräällä ystävälläni, jolla myös Jupiter askendantilla (samoissa asteissa kun mulla) on bileet..Eli sitä sosiaalista ohjelmaa siis ainakin löytyy!

Sopii hyvin kuvaan! Ehkäpä tapaat näissä bileissä jonkun uuden kiinnostavan ihmisen!
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #21 : 21.10.2005 01:21:47 »

Mun täytyy nyt kirjottaa vielä mun tulevasta viikonlopusta.

Perjantaina 21.10. lähden tapaamaan erästä miestä, jonka kanssa olen ollut yhteyksissä kuukauden verran. Mies on horoskoopiltaan vesimies ja minä vaaka, ilman merkkejä molemmat Smiley

Luin juuri tuolta viikkovillityksestä perjantain tekstiä ja mua alkoi jännittämään entistä enemmän.

 smitten

Viikkovillitys: Perjantai
Venuksen sekstiili Jousimiehestä Neptunukselle Vesimiehessä rakentaa herkkää ja parhaimmillaan ihanaa rakkausenergiaa näille kahdelle merkille ja vähän meille kaikille. Auringon yhtymä Jupiterille tekee tästä loistavan uusien aloitusten viikonlopun ainakin Vaaoille, mutta melko vahvan myös muille ilmamerkeille eli Vesimiehille ja Kaksosille.
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #22 : 21.10.2005 09:27:39 »

Sain juuri tietää, ettei työsopimustani uusita. Cry Sinällänsä en ollenkaan yllättynyt. Firmassa, jossa kaikki tuntuu niin sanotusti pissivän ja pahasti on viime aikoina tehty paljon muutoksia. Mutta mielummin kyllä olisin lähtenyt voittajana esim. saatuani sen unelmatyöni. Sanallinen arkku kyllä tuli avattua, ja kerrottua, mikä kaikki on pahasti pielessä. Wink
tallennettu
a.ankka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #23 : 21.10.2005 09:50:39 »

Mielenkiintoinen aihe.Pakko kommentoida tässä ohimennessäni.

Mulla on mars 25 astetta vaakaa ja 7 huoneessa. Tapaan viikonloppuna mökillä kuusi vanhaa ystävääni - olemme entisiä työkavereita n.15vuoden takaa ja tapaamme tosi harvoin, varsinkin niin että kaikki ovat yhtäaikaa paikalla. Nyt kaikki ovat paikalla, viime kerrasta koko porukalla taitaa olla aikaa jo useita vuosia.
Eikös tuo 7huone merkkaa kaikkia ihmissuhteita, eikä vain niitä rakkaussuhteita (tosin olishan se kiva kun metsästä joku morsmaikku ilmestyis Cheesy)

jestas mikä positiivisen ajattelun mestari minusta on tullutkaan!
Sehän on mars joka minulla siellä 7 huoneessa on - liekö tulee tappelu siellä mökillä Shocked
« Viimeksi muokattu: 21.10.2005 10:06:32 kirjoittanut a.ankka » tallennettu

"kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäköinen"
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #24 : 21.10.2005 10:08:35 »

Ainakaan vielä ei oo ilmaantunu mitään juhlien tai tapaamisten kaltasta kutsua mihinkään Huh smiley6600 mutta ehkäpä se tässä kerkeää  2funny

Varsinkin kun se 11. huone ja vaaka antais viitteitä tähän...
Luin kyllä tuolta omalta astrosivulta, että huomenna mulla olis joku muu shit transiitti, jolloin kannattais pysyä kaukana muista ihmisistä... Ristiriitaista, ristiriitaista Huh knuppel2 idiot2 Mutta niin olen minäkin 2funny
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
kamomilla
Vieras
« Vastaus #25 : 21.10.2005 11:53:33 »

Sain juuri tietää, ettei työsopimustani uusita. Cry Sinällänsä en ollenkaan yllättynyt. Firmassa, jossa kaikki tuntuu niin sanotusti pissivän ja pahasti on viime aikoina tehty paljon muutoksia. Mutta mielummin kyllä olisin lähtenyt voittajana esim. saatuani sen unelmatyöni. Sanallinen arkku kyllä tuli avattua, ja kerrottua, mikä kaikki on pahasti pielessä. Wink
Ikävä uutinen! Mutta tärkeintä, että sait suun auki. Katso valoisaa puolta, olisiko pissivässä firmassa pitkän päälle ollut kivaa olla töissä? :Smiley
tallennettu
elviira
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #26 : 21.10.2005 11:59:31 »

Kävin katsomassa karttaani ja totesin, että aurinko ja jupiteri on yhtymässä toisiinsa vaa'assa, mutta täytyykö toisen olla syntymäkartassa (kumpikaan ei ole radixkartalla tässä merkissä)....tulikohan nyt tarpeeksi epäselvästi ilmaistua buck2


t. Elviira
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #27 : 21.10.2005 12:01:08 »

Ei pissivässä firmassa kannata olla töissä smiley6600 smitten
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #28 : 21.10.2005 14:04:05 »

Kiitos kamomillalle ja Dark Rockille ! Kiss Näinhän se on. Oikeasti olen melkeinpä kummallisen helpottunut tapahtuneen johdosta. Koska ansiotkaan eivät tässä työssä olleet mitenkään kummoisia, taloudellinen tilanne ei huolestuta juuri entistä enempää.
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #29 : 21.10.2005 15:41:30 »

Hei, Kamomilla, ihana hymiö sulla! (se vauva) smitten
Ja A.ankka- ei siitä Marsista 7.huoneessa kannata huolestua- se kun tarkoittaa myös aloitteekkkuutta ihmissuhdeasioissa, joten jos metsässä morsmaikun tapaisit, niin et jäisi tumput suorana ihmettelemään vaan menisit rohkeasti tekemään tuttavuutta!
Samalla kyllä pidät puoliasi ihmissuhteissa, mikä sekään ei ole lainkaan huono juttu. Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: