Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vuoden paras päivä!  (Luettu 27143 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« : 19.10.2005 18:30:10 »

Kerran vuodessa Aurinko ja Jupiter kohtaavat toisensa. Se päivä on tänä vuonna 22.10., ja yhtymä tapahtuu 29 astetta Vaa'assa. Kuu Kaksosista tekee tuolloin tälle parivaljakolle kolmiota, joten hyvällä syyllä voisi arvailla, että tuo päivä on monelle jollakin tavalla spesiaali. Vaa'oille ja Kaksosille erityisesti, mutta myös me Vesimiehet voimme saada osamme taivaallisesta hyvästä.  smitten

Ne, joiden syntymäpäivä sattuu olemaan noihin aikoihin, voivat valmistautua myös loistavaan tulevaan vuoteen. (Auringonpaluukartasta kannattaa katsoa, minkä huoneen asioihin tuo yhtymä vaikuttaa!)  Kiss

Jos syntymäkartallasi on planeettoja Vaa'an loppuasteilla (tai Skorpionin alussa), voit odottaa jotakin tapahtuvaksi.    :Smiley

Kukahan saa lauantain Lotto-voiton?  Jos Venuksesi tai 2. huoneesi hallitsija sattuu olemaan tuossa em. pisteessä, niin pistä ihmeessä muutama euro likoon!   laugh

Niin - astropäiväkirjan voisi aloittaa vaikkapa tutkailemalla tämän kuvion vaikutusta elämääsi!     Smiley
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #1 : 19.10.2005 18:53:32 »

Uih  laugh
No nyt sitte pitäis olla jotain oiiiikein kivaa, koska tuo yhtymä sattuu juuri venus-pluto-onnenpiste yhtymääni. Tarkalleen onnenpisteeseen smitten Epäilempä vain, ettei mitään kivaa tapahdu  Embarrassed
Edellisenä päivänä oli kuulemma joku huono aspekti... Silloin kai mun kannattaa mennä jonnekkin kellariin piiloon ja varoa tapaamasta muita ihmisiä, ettei tuu konflikteja... Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #2 : 19.10.2005 18:57:59 »

Hui, nyt vasta tajusin mitä olin lukenut  laugh Huh

Niin, mulla kun on tuo yhtymä tuossa vaa'an loppumetreillä niin Lunea, mitä tarkoitit sillä, että jotain tulee tapahtumaan? Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« Vastaus #3 : 19.10.2005 19:10:12 »

Hei Dark Rock!

Ehkäpä sinusta tulee se Lotto-miljonääri!   Grin  Tai sitten voi olla luvassa järisyttäviä kokemuksia rakkauden ja seksin alueella..   Wink  Cheesy  Taiteelliset elämyksetkin ovat yksi mahdollisuus.
Hiukan riippuu siitäkin, missä huoneessa tuo oma yhtymäsi sijaitsee ja miten nämä planeetat ovat aspektoituneet syntymä- ja auringonpaluukartallasi. Silläkin, mitä huoneita Venus ja Pluto kartallasi hallitsevat, on merkitystä.
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #4 : 19.10.2005 19:20:29 »

Hei Dark Rock!

Ehkäpä sinusta tulee se Lotto-miljonääri!   Grin  Tai sitten voi olla luvassa järisyttäviä kokemuksia rakkauden ja seksin alueella..   Wink  Cheesy  Taiteelliset elämyksetkin ovat yksi mahdollisuus.
Hiukan riippuu siitäkin, missä huoneessa tuo oma yhtymäsi sijaitsee ja miten nämä planeetat ovat aspektoituneet syntymä- ja auringonpaluukartallasi. Silläkin, mitä huoneita Venus ja Pluto kartallasi hallitsevat, on merkitystä.

No moi!
En malttanut olla vilkaisematta taas tänne, kun tässä kuluttelen aikaani, että pääsen pian kotiin... Cheesy

Mulla on tuo yhtymä 11. huoneessa. mm. venuksella sekstiili marsiin ja neptunukseen. Plutolla sekstiili aurinkoon ja jupiteriin ainakin  Huh  Aurinkomerkkiäni hallitsee venus, aurinko 10. huoneessa ja nousevaa merkkiäni hallitsee pluto, eli skorppari. Lisäksi deskendentin hallitsija on venus. Saiskohan näistä jo jotain palapeliä koottua? Muistelen, että kun katselin jotain paluukarttaa, niin plutolla on suurin vaikutus tänä vuonna, tai siis seuraavana   laugh
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« Vastaus #5 : 19.10.2005 19:28:26 »

Hyvät aspektitkin siis!

Ihmissuhteista (ystävyydestä tai rakkaudesta) ehkä on kysymys. Voi olla, että joku uusi merkittävä tuttavuus ilmaantuu elämääsi!   smiley6600 smitten
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #6 : 20.10.2005 00:33:50 »

Mitenköhän, kannattaisko minun laittaa lotto vetämään?
Mulla on nimittäin sekä Jupiter että askendantti Vaa´an loppuasteilla. Eli Jupiterin paluu ja Jupiterin yhtymä askendantille samaan aikaan.
Jupiter tekee myös kolmiota Merkuriukselle, Venus on 11.huoneessa yhtymässä Plutoon, Kuu on Kaksosissa...
Toisaalta Jupiter myös neliöi Aurinkoa ja Marsia.
 Jaksatko Lunea arvailla? smitten
 Kiva olisi jos jotain superhyvää tapahtuisi, sillä olen tässä erinäisten katalampien transiittien puristuksessa, kuten: Saturnuksen yhtymä Auringolle ja Marsille, Pluton neliö Plutolle, Kheironin neliö Jupiterille ja askendantille ja sitten vielä Uranuksen neliö Kuulle.. Shocked
 Piristystä siis kaivattaisiin! smiley6600
tallennettu
Kuusenkerkkä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 20.10.2005 12:42:04 »

Wau, kiitos vinkistä! Taidanpa käydä lottokioskilla, sillä yhtymä osuu radix-kuuni päälle 2. huoneessa ja vielä kolmiossa Chironiin. Mukava viikonloppu taitaa olla tiedossa muutenkin, vai mitä mieltä te asiantuntijat olette?  Wink
tallennettu

puntari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Sininen rytminen myrsky


Profiili
« Vastaus #8 : 20.10.2005 14:12:23 »

Cheesy Meille tulee uusi pikkukoira opaskoirakoululta kasvatettavaksi! Määhän olen vaaka ja mies on skorppari syntymäpäivällä 31.10.

Minulla on muutenkin ollut hyvä draivi. Voi jos se siitä vielä kristalloituu! kyllä elämä onpi ihanaa.
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #9 : 20.10.2005 14:15:07 »

Kuulostaa mukavalta Cool Mulla on AC Vaa'assa, mutta sen verran kauempana, ettei se varmaan sieltä asti vaikuta. Plutokin yli 10 asteen päässä. Mutta asteen-parin orbilla tulee sekstiilit Uranukselle ja Saturnukselle, sekä kolmiot Chironille, Merkuriukselle ja Venukselle. Niin ja kvinkunssi Erokselle. :Smiley Mutta sehän on lauantai, olen varmaan kotona taistelemassa esseen kanssa.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
puntari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Sininen rytminen myrsky


Profiili
« Vastaus #10 : 20.10.2005 14:29:17 »

Mää olen aloittelija  Huh mikä on eros?
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #11 : 20.10.2005 15:06:39 »

Puntari, hää on asteroidi. Astro.comissa kun kattelet karttaasi, voit lisäillä sinne listasta kaikennäkösiä kivenmurikoita.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« Vastaus #12 : 20.10.2005 15:21:12 »

Cleolle!

Jupiterin paluu (jonka tarkalle hetkelle voi laatia myös kartan) merkitsee uuden 12 vuoden jakson alkamista. Tämä aika (ei pelkästään ensi lauantai) voi siis avata elämääsi uusia mahdollisuuksia ja olla sinulle hyvinkin merkityksellistä.

Jupiterin transiitit symboloivat mm. kasvua (henkistä, fyysistä tai materiaalista), laajenevia näköaloja, matkustelua, ulkomaita ja ulkomaalaisia, uskontoa ja politiikkaa, kirkollisia toimenpiteitä, lakiasioita, kulttuuria, julkaisuja ja Jousimiehiä. Aurinko antaa lisävaloa näille asioille ja nostaa niitä ikään kuin estradille. Luovuus, rakkaus, lapset, viihde ja esiintyminen (Aurinko) saavat Jupiterilta onnekasta säteilyä.

Sinähän asut ulkomailla, joten ehkä tämä kuvio liittyy jollain tapaa tulevaisuuteesi siellä. Raskauden mahdollisuuskin tuli mieleeni (ajankohta olisi sille hyvin otollinen).  Smiley
Aurinko-Jupiter-yhtymä vaikuttaa myös Leijonaa ja Jousimiestä sisältävien huoneiden (varsinkin, jos merkki on huoneen kärjessä) asioihin sekä em. merkeissä oleviin planeettoihin. Kannattaa katsoa myös auringonpaluukartalta, mihin huoneeseen yhtymä siellä osuu!

18.10.1993 Auringon ja Jupiterin yhtymä tapahtui lähes samoissa asemissa (25 astetta Vaa'assa). Jos muistat, mitä noihin aikoihin on tapahtunut, voit ehkä odottaa jotain samansuuntaista.

PUNTARILLE!

Eros on asteroidi numero 433. Se symboloi ihmisiin tai asioihin kohdistuvia intohimoja ja vaikuttaa myös seksuaalisiin mieltymyksiin.    Tongue
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #13 : 20.10.2005 16:07:56 »

Ai, että jotain kiivaako olisi luvassa lauantaiksi ? Omalla kohdallani jupiter-aurinkoyhtymä saattaisi todellakin olla tavallista merkittävämpi.

Olen aurinkovaaka, merkin alkupäästä tosin. Yhtymä tulee osumaan syntymäkartallani 3. huoneeseen, marsin (25 astetta vaakaa) ja yläsolmu-venus-uranusryppääni (3-5'51 astetta skorpionia) läheisyyteen. Yhtymä osuu samaan huoneeseen myös AP-kartallani, joka on muuten täynnä merkkejä siitä, että tämä on elämässäni kaikin puolin poikkeuksellisen merkityksellinen vuosi.

Tuosta 18.10.1993 marsillani tapahtuneen yhtymän vaikutuksista minulla ei ole sen kummempaa muistikuvaa. Korkeintaan ehkä sain hyvän arvosanan äikänaineesta. Mutta kertoilen teille kyllä, jos nyt tapahtuu jotain kivaa.
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #14 : 20.10.2005 16:09:20 »

Hei Lunea! Smiley
Kiitos pikaisesta vastauksesta!  smiley6600 Myönnettäköön, että pientä vauvakuumeen poikasta on ollut ilmassa..mutta raskaus kuitenkaan ei liene todennäköistä, sillä parisuhde on vaihteeksi tapetilla ja viimeiset pari päivää olenkin ollut itsekseni. Ihan hyvillä mielin sitä paitsi, eli mitään sydänsuruja ei tällä hetkellä ole vaan oikeastaan sinkkuus houkuttaa nyt ihan urakalla..

Leijonassa minulla on ysihuoneessa Aurinko-Mars-yhtymä, MC, ja 10.huoneessa (muttei MC:llä) Merkurius-Lilith-yhtymä osana t-ristiä. Jousimies on 2.huoneessa, muttei kärkenä. Siellä paljon arabialaisia pisteitä, mm.avioliiton, hengen(spirit),menestyksen,omistusten?(possessions) ja tulevaisuuden(pars Fututorum) piste..ja oho!Plutohan tekee yhtymää niille kaikille! Lisäksi on myös rakkauden, kauneuden ja astrologian piste aiemmissa (7-11) asteissa oppositiossa Kuuhun.

Mutta nyt menin lopullisesti ulalle, niin jännältä tuo Pluton yhtymä niin monelle pisteelle tuntuu..josko kuitenkin siis pitäisi vain hieman "lomaa" suhteesta Embarrassed, jos nyt niin voi sanoa.
Iik. Alkoi lähes pelottaan. Jos vielä jaksat, niin selvitätkö lisää? Tuli liikaa liikuvia osia... idiot2 Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: