Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisiko joku auttaa avutonta?  (Luettu 2812 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« : 28.02.2013 20:56:07 »

Pyytäisin apua, astro-karttani näyttää pitkästä aikaa hurjalta. Aina välillä katson astrokartan ja minulla ei koskaan ole mikään "punaisella" mutta nyt alkaa tapahtua.

Jo nyt minulla Uranus oppositiossa auringon kanssa sekä Pluto avautuva neliö aurinko. Kesällä tulee myös vahvana Pluto sekstiili Venus.

Jotta elämäni ei ole liian tylsää niin keväällä näiden kanssa on "tummansinisellä" Jupiter vähän kaikkien kanssa
- Jupiter avautuva kolmio  kuu
- Jupiter sulkeutuva kolmio mars
-Jupiter sulkeutuva neilö Merkurius
-Jupiter avautuva sekstiili keskitaivas
-Jupiter sulkeutuva sekstiili nousumerkki.

Jos näillä on nyt merkitystä niin kerrottakoon että,
Olen aurinkomerkiltä vaaka
kuu merkiltä vesimies
ja nouseva merkki on leijona

Eli siis mitä ihmettä tämä tarkoittaa, kannattaako tässä mennä piiloon sängyn alle  Cheesy

Jos joku voisi auttaa. Jotain uudistumista tämä vissiin meinaa (ainakin niin kone väittää mutta osaako joku sanoa vähän paremmin).

Kaunis kiitos ja ihanaa talven päiviä  smitten

-siiliemo-
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1 : 28.02.2013 22:22:16 »

No piiloon ei ainakaan kannata mennä!  Ties vaikka sänky romahtais päälle...  Wink

Pluto ja Uranus on niin hitaita planeettoja, että mitään ei ainakaan tapahdu yhtäkkiä.  Molemmat voi tuoda tullessaan jotain muutosta, kyllä.  Uranus on yllätysten planeetta, eikä sitä yllätystä voi ennustaa.  Pluton neliö Auringolle oli mulle ainakin raskasta aikaa, mutta senkään vaativa voima ei tuu yhtäkkiä niskaan.  Ja aina on kyse siitä, että sun elämä menis sulle parhain päin.

Jupiterin kuviot tasapainottaa ja helpottaa vaikeampien kuvioiden aikana.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #2 : 01.03.2013 07:45:34 »

Kiitos vastauksesta Meimi, en siis vielä tee leiriä sängyn alle. Katsotaan mitä elämä tarjoaa.
Kaikkea hyvää varmasti  Wink
Ehkä tämä tästä.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: