Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voimakkaat transiitit Venukselle; rakkauttako luvassa?  (Luettu 6292 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
IhanaKuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« : 07.01.2013 23:36:18 »

Mulla on menossa  uranus aspect_sex venus ja  jupiter aspect_tri venus transiitit, mutta olen jotenkin ihmeissäni että elämässäni ei tunnu olevan sitten mitään "romanssia", vaan on suorastaan surkeeta! Vaikka tossa oli myös  mars  aspect_con venus juuri pyörähtämässä, niin ei mitään. Haluaisin mutta kun ei. Cry  Aikaisemmin elämässäni  uranus aspect_con venus -transiitilla löysin uuden elämänkumppanin, mutta nyt tuntuu että Uranuksella ei ole vaikutusta. Vai tuleeko se joskus myöhemmin? Pitääkö odottaa? En osaa liittää karttaa mukaan, mutta olen syntynyt 18.12.1973 klo 4.27 Helsingissä.  askendentti skorpioni ,  aurinko jousimies,  kuu vaaka,  mars oinas,  venus vesimies
« Viimeksi muokattu: 07.01.2013 23:38:00 kirjoittanut IhQu » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.01.2013 23:44:16 »

Venus hallitsee romanssien lisäksi myös arvoja, omistamista jne. eli kannattaa katsoa tuotakin transiittia sen mukaan , että Veunus =  harka ja  vaaka ja 7. Huoneen lisäksi myös 2. Huonetta. Smiley

Uranuksella on tapanan kyseenalaistaa asioita ja Jupiterilla on puolestaan tapana kertoa enemmän kuin tarpeeksikin.. eli ei aina ole kyse romanssista, mutta se voi olla seurausta sitten lopulta.. Jupiter muuten peruuttelee vielä jonkin aikaa, joten sen transiitti voi vaikuttaa tuonne Huhtikuulle saakka.. Wink
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.01.2013 11:12:14 »

Onko Saturnus tällä hetkellä askendentilla tai ehkä 12. huoneessa?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #3 : 08.01.2013 19:27:10 »

hyppään nyt tähän  koska mulla on saturnus 12 huoneessa, oli viimevuonna oppostio venus eikä mitään romantiikka/suhdetta aikoihin. Tosin tää alko kyllä reilusti ennen noita transiitteja...

Juu olen kuullut sanottavan, että  uranus yhtymä venus aikana löytää usein uuden kumppanin. Sama pätee mielestäni myös muiden isojen planettojen transiiteistä venukselle tai seiskahuoneen planeetoille.  Nuoruudessani koin uranuksen kolmion venukselle  täysin ruususen unissa 17 v.  EX-miehen kanssa alkoi seurustelu uranus neliö venus ja pluto neliö aurinko (seiskassa). Ilmankos suhde ei ollut unelma ja päättyi 10 vuoden kuluttua. Nyt jälkikäteen pitkään yksineläneenä ottaisi vastaan minkä kauhuneliön tahansa että saisi vaihtelua  buck2 Mut ei niitä ole tiedossa. Nyt on menossa  uranus aspect_sex mars minulla, mutta monet kyllä sanovat ettei sekstiilejä juuri huomaa. Kuten en minä tätä oikeastaan. Jupiter tuo usein mennssään pelkkää hyvää mieltä ja sitäkin pitäisi arvostaa ilman liaan suuria odotuksia. Jotkut astrologit vannovat tiettyjen jupitertransiittien tuovan milloin lottovoittoa, lasta tai partneria.  Mulle noi ei tepsi mutta tiedän kyllä henkilön joka sai potkut jupiter  aspect_con aurinko ja koska jupiter oli seikkaillut merkissä jonkin aikaa,yt:llä oli uhattu vuoden aikana (ei teollisusala, ei massairtisanominen).

No joka tapauksessa Lilli varmaan tarkoitti että uranuksen suotuisasta vinkkelistä huolimatta romanssia ei ole, ja saturnus 12. huoneessa olisi syynä!?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 09.01.2013 11:55:42 »

Saturnus 12. huoneessa on ainakin oman kokemukseni mukaan jonkinlainen ankeuttaja ja elämän tylsistyttäjä. Mielenkiinto voi tosin kohdistua entistä enemmän vaikkapa henkimaailman ilmiöiden tutkimiseen tms. Parisuhteessa eläjä ei tällä Saturnuksen asemalla eroa, mutta ei se yhteiselo kovin ruusuilla tanssimista ole. Sen isompaa aineistoa minulla ei ole siitä, onko sinkun pariutuminen onnistunut tällä Saturnuksen asemalla.

Periaatteessa Uranuksen transiitit ovat sen verran vahvoja ihQulla, että jonkinlaista sutinaa voisi olla tuloillaankin. JPpaukun Uranuksen sekstiili Marsille voi ainakin joillakin hyvin seksuaalisesti aktiivisilla ihmisillä ilmetä irtosuhteina, mutta sellainen, joka ei ole moisista kiinnostunut, pistää tarmonsa luultavasti ihan johonkin muuhun asiaan.

Jupiter avaa useimmiten uusia mahdollisuuksia ja sehän voi ilmetä "onni onnettomuudessa"-tyyliinkin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #5 : 09.01.2013 12:35:00 »

Entäs tulkkiiko joku mulle Tr Venus Neptunuksella aspektia? Samaan aikaan ollu juno ja merkku Venuksella...ja no Plutokin.
Siis joo, voip helposti kuvitella jotain suurempaa kun todellisuus esim. just rakkausselämästä...ja kun huone on 1 niin juurikin näkee itsensä jonakin toisenmoisena siinä suhteessa, kuin mitä todellisuus on...mutta niin, en minä tiiä. Neptunus nyt aina tuo mieleen että harhaa ja riippuvuutta, mutta se on aika pelkistettyä tulkintaa kuitenkin.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 09.01.2013 13:31:31 »

Kuuhilda, tuo tr. Venuksen yhtymä Neptunukselle toistuu n. kerran vuodessa, joten sen vaikutuksia voi helposti miettiä takaperoisesti. Nyt kun kerran olet taas parisuhteessa, niin onhan tuossa herkästi jonkinlaisessa vaaleanpunaisessa hormonipöllyssä, mutta vaikutus ei ole tosiaankaan pitkäaikainen. Jos kuvio olisi toisinpäin, eli tr. Neptunus yhtymässä Venukseen, niin pölly kestäisi paljon pidempään. Tietysti kun Neptunus on 1. huoneessa (?), niin sen vaikutushan näkyy luonteessa koko ajan: se voi lisätä luovuutta, herkkyyttä, empaattisuutta, mutta myös herkkäuskoisuutta ja todellisuuspakoa. Joillakin olen nähnyt vahvan Neptunuksen tuovan silmille lähinnä mustanpuhuvat lasit ruusunpunaisten sijaan, jolloin jonkinasteinen vainoharhaisuus näkyy selvästi luonteessa.

Kuinka tarkka tuo Pluton yhtymä Venukselle on? Se on erittäin voimakas transiitti, paljon tärkeämpi kuin nuo muut mainitsemasi kuviot.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #7 : 10.01.2013 09:35:48 »

Kiitos Lilli  Smiley

Niinpä tietenkin toistuu kerran vuodessa about tuo transiitti...no jos mietin tämän suhteen historiaa taaksepäin, niin näihin aikoihin vuodesta on ollut ensin raskaaksi tulo ja seuraavana vuonna ero  buck2
Kummallakin on sama nousu ja Neptunus ykkösessä, eli tuo on peräkanaa kummallakin tuo transiitti. Minulla nyt tarkkana, ja kyllä vaan tuntuu siltä sekä romanttisesti että taloudellisesti, että en oikein tiedä missä menen ja kaikki on vähän hämärän peitossa.

Luulisin ( Neptunus ykkösessä niin luulo ei ole tiedonväärrti Wink ) että itse olen tuota ruusunpuna-tyyppiä, mutta miehellä on taipumusta myös noihin mustiin laseihin...ja tiedän asc ja ykköshuoneen Neptunus ihmisiä, joilla on todella synkät lasit päässä...no tällä pahimmalla on kyllä Kuu ja Pluto yhtymässä 12 huoneessa Leijonassa lisänä...mutta se menee jo ohi aiheen.

Pluton yhtymä Venukselle oli silloin miehellä tarkkana, kun aloimme tähän viritykseen uudelleen. Nyt se on jo pari kolme astetta ohitse. Itselläni se oli silloin Pallaksella. Meillä on Venus/Pallas yhtymä.

Minä en osaa Plutoakaan objektiivisesti tulkita, se on tuonut itselle niin paljon ikävyyksiä, että näen vain niitä.
tallennettu
Sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #8 : 29.01.2013 13:55:24 »

Tässä tarkastelin tämän vuoden transiitteja ja huomasin, että venukselleni osuu monta voimakasta transiittia samaan aikaan ensi kesänä.
 neptunus aspect_tri venus 12.5.-13.8.
 jupiter aspect_tri venus 17.6.-1.8.
 mars aspect_tri venus 17.7.-25.7.
 saturnus aspect_con venus 23.6.-7.8.

Venus on 4. huoneessa  skorpioni
Pukkaako päälle keski-iän villitys, vai mitenköhän noita voisi tulkita?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: