Sivuja: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2108159 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2610 : 09.04.2012 10:40:19 »

Joo, ja nyt joku iso ja karski nainen koetti opettaa mulle ja muutamalle miekkoselle, että miten me voidaan piikittää jotain mömmöä itse itseemme...reiteen se kai piti laittaa, mutta sai valita jonkun muunkin paikan...muistan miten mietin miltä se tuntuisi pohkeessa ja jalkapohjassa.
En tiedä miksi se oli niin tärkeää, että opitaan itse pistämään sitä..jotenkin se liitty terveyteen, vaikka ei meillä ollutkaan mitään sairautta, jonka tähden sitä olisi tarvittu  idiot2
No, minä en kuitenkaan halunnut tuota tököttiä itseeni pistellä, mutta pakko olisi ollut  buck2
tallennettu
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #2611 : 09.04.2012 20:27:16 »

Näin ihan jäätävän painajaisen (ja kaverin kanssa kun tästä puhui, hän sanoi sen olleen unihalvaus), jossa olimme veljeni kanssa tammikuun lopussa kuolleen mummuni kotitalossa. Yritin laittaa valoja päälle verannan katkaisijasta, mutta valot sammuivat, ikään kuin joku olisi yrittänyt saada talon pysymään pimeenä. Loppuviimein katkaisijalle ilmestyi sormi (siis leijuva sormi) joka painoi sitä alaspäin. Tässä vaiheessa veljeni ja minä roikuimme yhdessä pitäen katkaisijaa yläasennossa. Hetken kuluttua veljen huusi, että hän näkee peilissä hahmon, itse käännyin toiseen suuntaan, kuin välttäen näkemästä tuota hahmoa ja hetken päästä heräsin siihen, kuin joku olisi kuristanut minua ja huusin itsekseni "eieieiei".

Tuo oli jotain niin hirveää, että nyt yksin ollessani olen nukkunut vaatehuoneen valot päällä Huh
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2612 : 09.04.2012 23:36:03 »

näin viime yönä unta että olin ensin jovin konsertissa kaverinii kanssa ja oli ihanaa sain yhden jovin päällä olleen paidankin itselleni.
sitten yhtäkkiä tunnelma muuttui.olin ilmeisesti mammani kanssa(kaikki isovanhempaniovat ajat sitten siirtyneet pois tästä maailmasta)
kun hän yhtäkkiä tunsi itsensä huonovointiseksi ja luuli että hänellä tulee verta nenästä mutta hän alkoikin yskiä verta.hätäännyin mutta sain soitettua ambulanssin ja jossain vaiheessa sanoin että miksei se jo tule soitin puolituntia sitten. sitten uni alkoi tuosta nenäverenvuotojutusta uudestaan ja päättyi veren yskimiseen.

mitäköhän tuo tarkoitti?

Se, että verenvuodosta alkoi "kohtaus" uudelleen, tarkoittaa tod.näk. että siihen osuuteen tulee sun kiinnittää huomiota tuplasti, unta tulkitessasi. Millaiset välit sinulla oli mammaasi kohtaan, olitko avulias hänelle ja sinä tärkeä hänelle? Nousi vaan mieleen moista..
 
Oliko mummosi eläessään terve? (oliko unen kaltaisia vaivoja?) Nousee mieleen, että hän on iloinen kun autoit / olit jotenkin hänen tukenaan, ennen hänen poismenoa. Ja nyt hänellä on hyvä olla siellä rajan takana, hän käy sinua välillä katsomassa luonasi  jotakuta lastakin ehkä? Lapsenlastaan, joka on hänelle hyvin tärkeä? Tai muuten tärkeä lapsi, vaikka ei biologista sukua olisikaan.

 Hän varmaan tuli uneesi kertomaan, että hänen sairautensa oli pahempi kuin tiesitkään ja hän kärsi mutta nyt on täydellisessä onnessa ja "paratiisissa", tuonpuoleisena. Ja/tai ehkäpä kohtalo järjesti vaan mut välittämän tiedon noista käynneistä. Ehkä teillä saattoi myös olla riitaisat välit ennen kuolemaansa, ja hän halusi tuoda tämän viestin että rakasti sua (kuten toki yhä) todella paljon vaikkei osannut sitä sulle näyttää silloin eläessään.

Tämmöstä nous intuitiolla mieleen.. joskus menee myöskin pieleen.. Wink Mutta oliko täysin tuulesta temmattua? Smiley

Mieti itse hartaasti tuota unta, myös hyvin sybolisesti, parhaat vastaukset uniin löytyy unennäkijän sisältä. Wink Smiley

Toivottavasti saat muitakin vastauksia, ja ennen kaikkea jonkin oman oivalluksen unestasi! smitten

Edit: Ps Tää viestini oli numerologisesti nro 3!! Siis jos numerologiaan on uskomista, niin jotain järkeä noissa mun puheissa uneesi liittyen pitäisi olla! Tai jopa "täydellisyyttä", kuten 3 lukuna on. Smiley Mut kerro sinä mulle, oliko. =)
« Viimeksi muokattu: 09.04.2012 23:40:00 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Indium
Vieras
« Vastaus #2613 : 11.04.2012 14:52:13 »

On ihan orpo olo ollut kun en oo muistanut mun unia, mutta nyyyyyyyt sain yhden palautettua mieleen viime yöltä! Jes!

Seisoin pihalla ison kukkatynnyrin ääressä, ja valitsin sieltä vasemmalla kädellä kukkasia oikeaan käteeni kimppuun. Otin punavioletteja/fuksianpunaisia vähän nupulla olevia ruusuja, ja paaaaaljon vihreää (kuten kukkakauppiaat kutsuvat lehtiä ja sellaisia). Ruusut olivat tosi lyhytvartisia ja niitä oli pikkuisen vaikea saada pysymään kimpussa, mutta kimppu kasvoi tosi suureksi ja tuuheaksi.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2614 : 11.04.2012 14:59:57 »

metsänkeijulle.kiitos tulkinnoistasi täytyy pohtia noita juttuja.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2615 : 11.04.2012 19:51:51 »

Miksi minä näin taas karmean pommitusunen? Olin varmaan jossain toisen maailmansodan aikaisissa tunnelmissa, olimme muiden ihmisten kanssa piilossa vanhassa koulurakennuksessa. Olimme ihan hiljaa ja katsoimme toisiamme. Joko pommitukset loppuivat? Joko uskaltaa puhua tai liikkua?

Juuri kun luulimme että nyt vaara on ohi, jokin kauhea iso laite tuli ikkunan taakse ja lähdimme karkuun alakertaan. Menimme alakerran vessaan kaikki kasaan ja yritimme olla hiljaa, mutta joku mies tuli lähellemme ja valeli meidät bensiinillä. Katku oli kuvottava ja meitä yskitti. Seuraavaksi mies alkoi lähestyä meitä jollain "tulenheittimellä" ja ajattelimme että nyt tuli loppu, mutta eräs nuori nainen nousi joukosta ja lähestyi miestä flirtaten: "Hei siitä onkin aikaa kun tavattiin... muistatko..."  Miehen toiminta herpaantui hetkeksi jolloin joku pääsi yllättämään hänet takaa. Selvisimme.

Karmea uni kaikenkaikkiaan.  Undecided
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Jonna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #2616 : 11.04.2012 20:56:36 »

Minä näin viime yönä sellaista unta, nyt aikuisiälläni löysin polkupyörän, joka minulta varastettiin, kun olin nuori. Pyörä oli unessa prikuulleen samanlainen, kuin mitä tosielämässä oli, kirkkaan keltainen, jossa oli mustia täpliä.
Nuori nainen ajoi sillä ja lähdin juoksemaan perään ja saavutin hänet ja hän luovutti pyörän minulle takaisin.

Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa??  Huh
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2617 : 11.04.2012 21:08:09 »

jonna eveliina, mullakin on jopa toistuva uni mun varastetusta polkupyörästä jonka nappaan takaisin... Itselläni kyllä luultavasti siksi vaan kun mua pännii vieläkin että se vietiin!
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2618 : 12.04.2012 07:24:30 »

Edelleen kivaa että alan muistaa unia taas  Cheesy

Nyt lähdin unessa Afrikkaan autoretkelle isolla valkoisella pakettiautolla, minä ajoin, äitini ja vanhin veljeni kyydissä. Ajettiin suoraa, päällystämätöntä tietä minkälaisia Afrikka-dokumenteissa näkyy ja molemmilla puolilla oli alkeellisia taloja, niiden pihoilla istui maassa laihoja ihmisiä. Egyptissä kai oltiin. Sitten pysäytettiin jonnekin pimeämpään paikkaan ja mentiin pienen joen rantaan, pimeys taisi tulla siitä että oltiin koko ajan valtavan suojarakennuksen sisällä. Törmä kasvoi valtavan tiheänä kaikenlaisia kasveja, äitini meni edellä ja mulahti joen veden alle kokonaan, mutta nousi heti ylös. Kysyin häneltä oliko vesi lämmintä, hänen sanoistaan ymmärsin että oli, mutta itse alas mennessäni astuin vedenalaiselle tasolle, kastuin nilkkoihin asti ja vesi oli kylmää.

Halusimme matkata jokea pitkin jonnekin. Jostain lähestyi tukilla seisova mies joka meloi pitkällä kepillä eteenpäin, äiti sanoi että noin me mentäisiin, ja maksoi hänelle kymmenen euroa. Mies sanoi meille, että meidän pitää nousta laudalle jota hän tökkii eteenpäin, ei siis samalle tukille hänen kanssaan, ja pitää toisiamme hartioista kiinni. Äiti meni ensin laudalle seisomaan, ja minä seurasin perässä, mutta tasapainoni horjui kovasti. Veljeni taas ei laudalle uskaltanut tulla ollenkaan, vaan seisoi rannan puolella ottamatta viimeistä askelta.

Siinä sitten seisoimme laudalla veljeni epäröidessä askeleen päässä meistä, pidin äitiä hartioista ja yritin olla huojumatta. Mies selitti, että menisimme sellaisen paikan läpi jossa on hurjasti krokotiileja ja jos jalkamme osuisivat niihin, meidän ei saisi hätäillä vaan antaa sen tapahtua. Tuon selityksen aikana ajattelin vanhaa lastenlaulua Niilin krokotiilista ja tajusin, tämä jokihan on Niili! Ajattelin kylki kyljessä kelluvia vihreitä krokotiileja joiden läpi pujoteltaisiin niin että mies tökkisi meidän lautaa kepillään ja meidän pitäisi luottaa häneen, ja minua arvelutti.

Veljeni ei millään saanut noustua laudalle, joten päätimme perua koko reissun, nousimme pois laudalta ja mies antoi rahat takaisin. Rantakasvien seassa oli lelun näköisiä, pikkuruisia, pyöreävatsaisia mustia krokotiileja joissa oli keltaisia ja punaisia pilkkuja. Äiti nosti yhden ylös, se avasi leukansa vihaisesti muttei saanut tehtyä mitään.

Nousimme takaisin autoon ja sitten olimmekin jo Suomessa. Ajoimme syntymäpaikkakunnallani kohti kaverini kotia, tie oli todella möykkyinen, oli kesäilta ja aurinko paistoi edestäpäin. Seuraavaksi olimme pysähdyksissä jossain mistä auto oli lainattu. Sammuttaessa kuului outoa sihinää ja porinaa joten avasin konepellin kun pieni kukkamekkoinen tyttö katseli vierestä, jäähdyttäjästä roiskui kiehuvaa vettä.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2012 07:26:25 kirjoittanut Indium » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2619 : 12.04.2012 08:18:17 »

Äiti se siellä taas saa käsittelyä  :Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2620 : 12.04.2012 13:43:22 »

Olin käymässä koti-kotona ja äiti oli kai keittiössä, se huusi sieltä mulle "soma! tule tänne! hämähäkki on tulossa minua kohti ja se kävelee jo kuntakävelyä!" ja niin vain hämähäkki nousikin kahdelle jalalle ja heilutti muita jalkojaan ylhäällä. :Smiley

hahahaa Grin

jonna.eveliina

"Minä näin viime yönä sellaista unta, nyt aikuisiälläni löysin polkupyörän, joka minulta varastettiin, kun olin nuori. Pyörä oli unessa prikuulleen samanlainen, kuin mitä tosielämässä oli, kirkkaan keltainen, jossa oli mustia täpliä.
Nuori nainen ajoi sillä ja lähdin juoksemaan perään ja saavutin hänet ja hän luovutti pyörän minulle takaisin."

Tämä on mielestäni symbolinen uni sille, että elämäsi pyörä, eli yksi kulkuväline, jolla etenet (symbolisesti) henkisesti elämässäs, vietiin sinulta, tai sinusta / alitajuntasi haavoista vain tuntuu, että se varastettiin. Kaikki on katsantokannasta kiini Smiley.

Kulkuväline, joka vielä oli omissa käsissään, itse ohjattava ja poljettava, kuten elämäsikin tuntui olevan nuorena, omissa käsissäsi, eikä kukaan liikaa ohjannut tai määrännyt sinua. Ennen tuota tapahtumaa, jossa joku nuori nainen (silloin nuoruudessasi kenties teinityttö tms. sen verran nuorempi kuin itse olet suhteessa nuoruuden päiväsi ikään, tuo nainen on se nykypäivän nainen varmaan.. Tai joku toinen, feminiininen puoli, joka teini-iässä varasti elämässä helposti kulkemiskykysi. Joku feminiininen asia, puoli tai nainen sen teki.  Sinä kuitenkin teit henkiset läksysi valmiiksi (mitä lie olivatkaan) nyt aikuisiällä, loppuun, ja päättäväisesi juoksit naisen ja pyöräsi kiinni. Nainen luovutti sen sinulle ilman vastarintaa, koska se kuuluikin sinulle. Sinulla vaan oli jokin henkinen haaste, jossa vähän pyörän perässä synbolisesti juoksuteltiin.. Wink

Hyvä uni, kertoo että olet selvittänyt asian, unen lopun takia. Smiley smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Indium
Vieras
« Vastaus #2621 : 13.04.2012 07:41:17 »

Istuin unessa lattialla ja sain syliini pienen ruskean pahvilaatikon jossa oli päällä tarra, jotain musiikkiin liittyvää siinä luki jonka käsitin jotenkin tosi tylsäksi jutuksi. Avasin kumminkin laatikon ja siellä olikin kaikenlaisia ihania levyjä jotka ei yhtään vastanneet sitä mitä laatikon päällä luki. smitten Siellä oli myös The Crashin "Melodrama"-levy, ja siinäpä tuumailin että no nyt mulla on tätä levyä kaks kpl, ei haittaa. Grin
tallennettu
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili WWW
« Vastaus #2622 : 13.04.2012 09:54:02 »

^
Hyi kun inhoittava uni. Kuulostaa todella piinaavalta!


Mulla on yleisesti aika vilkas unimaailma, mutta viimeyönä tuli nähtyä aika ahdistava uni.
Olin päässyt jollekkin suurelle mainoskampanijalle malliksi ja oli sitten tuon kampanijan toimarin kanssa illallisella jossain hienossa hotellissa. Tämä suunnitteli kaikenmaailman keikkoja Australiaan ja vaikka minne ja mua vähän harmitti että olin mennyt mukaan kun en pidä lentämisestä ja en tahtonut oikein jättää lapsia.
Palaveri loppui ja kello oli niin paljon että hän oli varannut mulle hotellihuoneen. Soitin miehelle että jään sinne yöksi ja jostain syystä hän lähti tuomaan kahta nuorempaa lasta tuplarattailla sinne. Hänellä oli jotain menoa vissin.

Odottelin aulassa ja katsoin kun tuo toimari hääräili (vanha mies) jotakin ja joku mulle sanoi että hän ei kuule kunnolla kun hänellä on korvassa syöpä. Sitten hän meni jollekkin parvelle ja sielä oli hänen vaimo jolla oli kolme lasta kuten meilläkin. Menin katsomaan ja ihailemaan lapsia, mutta tuo äiti ei tuntunut niistä välittävän. Yhtäkkiä huomasin että nuorin, ehkä alle vuoden ikäinen oli kiipeämässä parven aidan yli ja putoamassa ja äiti ei edes välittänyt. Nappasin vauvan ja hermostuin äidille että eikö hän yhtään katso lastensa perään.  Tämä vähätteli ja sanoi että ei se olisi kuollut kuitenkaan. Sitten hän pudotti vauvan pää edellä lattialle jaloista demonstroidakseen miten kestäviä vauvat on.
Hermostuin pahasti ja lähdin soittamaan poliisille. Samaaln aikaa mies oli tuonut mun lapset ja jostain syystä ne jäivät tämän äidin huostaan kun minä etsin poliisia. Yhtäkkiä ymmärsin mitä tapauhtui ja pyysin hotellin siivoojaa tuomaan lapseni (oli eräs ranskalainen tuttuni). Hän ei löytänyt huonetta.

Lähdin etsimään lapsiani enkä löytänyt niitä. Tuo äiti pidätettiin hänen lapsen pahoinpitelystä, mutta omani oli kadiksissa. Sitten löysin rattaat. Molemmat olivat niiden sisällä tajuttomina ja pahoinpideltyinä. Äiti oli kostoksi hakannut lapseni   Cry

Soitin ambulanssin ja miehelleni ja lapset vietiin sairaalaan. Naamat oli aivan riekaleina ja turvonneet. Mielestäni e selvisivät hengissä kuitenkin.

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #2623 : 13.04.2012 17:52:52 »

Vierailin unessa lapsuuden kotitalolla. Uudet omistajat olivat remontoineet paikat jylhän eleganteiksi, harmittelin ettei sitä enää elellä vastaavassa lukaalissa ja menin pihalle keräilemään tammenterhoja. Yritin syödäkin yhden mutta se oli vähän mätä. Undecided
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2624 : 13.04.2012 18:14:17 »

Vierailin unessa lapsuuden kotitalolla. Uudet omistajat olivat remontoineet paikat jylhän eleganteiksi, harmittelin ettei sitä enää elellä vastaavassa lukaalissa ja menin pihalle keräilemään tammenterhoja. Yritin syödäkin yhden mutta se oli vähän mätä. Undecided

Etkös jotain suunnanvaihdosta ollut tekemässä elämässäsi, ehkä uni oli sitä perua?

Acorn
To see an acorn in your dream symbolizes strength and durability. Seemingly small beginnings will have the greatest potential for growth. Don't underestimate your minor goals. Alternatively, the dream means that you are about to enter a new phase in your life.

To dream that you are eating acorns or picking them from the ground suggests that you will enjoy the benefits of your success after long and hard work.

To dream that you are shaking acorns from a tree indicates that you have significant influence on others.

Rotten
To dream that something is rotten suggests that you are wasting away your potential. You have failed to make use of the opportunities that have come your way.

Eating
To dream that you are eating alone signifies loss, loneliness, and depression. You may feel rejected, excluded, and cut off from social/family ties. Eating may be a replacement for companionship and provide a form of comfort. Alternatively, eating alone reflects independent needs. Also consider the pun, "what's eating you up?" in reference to anxiety that you may be feeling.

To dream that you are eating with others signifies harmony, intimacy, merriness, prosperous undertakings, personal gain, and/or joyous spirits.

To dream that you are overeating or not eating enough signifies a lack of spirituality and fulfillment in your waking life. Food can represent love, friendship, ambition, sex or pleasure in your life. Thus, food is a metaphor to fulfill and gratify your hunger for love and desires. If you are refusing to eat, then it indicates that you want to be more independent and not rely on others so much. If you dream that you are a picky eater, then it indicates that you are holding back something.�If you are currently dieting in your waking life, then the dream may serve to compensate for the sustenance that you are lacking.

To dream that someone clears away the food before you finish eating foretells that you will have problems and issues from those beneath you or dependent upon you.

http://www.dreammoods.com/
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: