Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 29
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta - Heiluri  (Luettu 205485 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #180 : 30.03.2012 17:40:44 »

Pakko kysyä miä heiluri sanoo tähän,tulenko saamaan kesällä anaflyktisen shokin,sillä tänään olin sairaalalla ihan tavan ihopricktestissä,ja sain testin aikana tämän shokin, ampiaista ja mehilästä siis testattiin,ja nyt alkoi pelottaan koko kesä,mutta tietysti tästä päivästä lähtien myös adrealiini injektiokynä aina mukana...
ELI 1.Saanko kesällä anaflyktisen shokin näiden raitapaitojen takia?

Tämä ei varsinaisesti ole heilurikysymys, sillä kiveen ei ole kirjoitettu, että saisit tai olisit saamatta allergisen reaktion kesällä. Sinuna keskittyisin pitämään ajatuksen positiivisina, koska se mitä tunnet, tulee tapahtumaan. Jos tunnet, että "apua,  minua varmaan pistetään...!" olet jo tilannut pistoksen itsellesi Wink

Voin silti katsoa heilurilla asiaa, jos niin tahdot, mutta minulla on olo, ettei tätä asiaa kommentoida. Sitä ei ole päätetty. Oma asenteesi, uskomuksesi ja tunteesi määräävät kesän kohtalon.

Terveisin ampiais- ja mehiläiskammoinen Grin
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #181 : 30.03.2012 18:57:42 »

Pakko kysyä miä heiluri sanoo tähän,tulenko saamaan kesällä anaflyktisen shokin,sillä tänään olin sairaalalla ihan tavan ihopricktestissä,ja sain testin aikana tämän shokin, ampiaista ja mehilästä siis testattiin,ja nyt alkoi pelottaan koko kesä,mutta tietysti tästä päivästä lähtien myös adrealiini injektiokynä aina mukana...
ELI 1.Saanko kesällä anaflyktisen shokin näiden raitapaitojen takia?

Tämä ei varsinaisesti ole heilurikysymys, sillä kiveen ei ole kirjoitettu, että saisit tai olisit saamatta allergisen reaktion kesällä. Sinuna keskittyisin pitämään ajatuksen positiivisina, koska se mitä tunnet, tulee tapahtumaan. Jos tunnet, että "apua,  minua varmaan pistetään...!" olet jo tilannut pistoksen itsellesi Wink

Voin silti katsoa heilurilla asiaa, jos niin tahdot, mutta minulla on olo, ettei tätä asiaa kommentoida. Sitä ei ole päätetty. Oma asenteesi, uskomuksesi ja tunteesi määräävät kesän kohtalon.

Terveisin ampiais- ja mehiläiskammoinen Grin
Näinhän se yleensä on,mutta miten ihmeessä voisin olla ajattelemati tuota ,että että ne ei pistäis, kun näänkään koko raitapaidan niin sydän alkaa jo jyskyttään valmiiksi.Ja pelko persiissä jos tulee ja pistää....
Hih pahoja noi pörriäiset persetti sentäs,tähän mennessä en ole niitä pelännyt,mut kun sain piston viime syksynä niin siitä lähin tiennyt et jonkinnäköistä allergiaa on.Ja nyt se vahvistui oikein tuplaten tuo allergia.
tallennettu
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #182 : 31.03.2012 18:26:35 »

Vieläkö ehtii kysyä?
Asunto asiat ahdistaa joten kysyn seuraavia.

1. Haaveilen tilavammasta ja rauhallisemmasta kodista, saanko sellaisen pian tai koskaan?
2. Muutammeko tästä kaupungista pois?
3. Onko perhekoko tämä, onko meillä joku vielä odottamassa?

Kiitos vaivannäöstäsi.

tallennettu
vattumato
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #183 : 31.03.2012 21:46:01 »

1. Toivooko mies että teemme sovinnon?
2. Jatkammeko yhdessä?
3. Selviänkö laskuista?
4. Lähteekö gradun tekeminen nyt hyvään vauhtiin vihdoinkin?
Kiitän!
tallennettu
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #184 : 31.03.2012 22:57:50 »

Hei! Kysynpähän minäkin sitten, kun on muuta mieltä askarruttava kysymys Smiley

1. Onko aavistukseni tulevasta isosta perheestä oikea?
2. Muutanko maalle?
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #185 : 01.04.2012 11:40:27 »

Kynsyn tässä nyt muutaman hassun kysymyksen jos haluat vielä heilutella. Cheesy

1. Onko minulla joku muu kumma kytkös romanikulttuuriin kuin tumma tukka? idiot2 Nyt tuli mitta täyteen kun viikonloppuna taas joku (valtaväestön edustaja) kysyi olenko romani. Silmistäni kuulemma näki. Olen samaiseen kysymykseen vastannut kieltävästi ensimmäisen kerran 6-vuotiaana ja tämä on toistunut aika ajoin sen jälkeen. Olen alkanut epäillä josko veressäni on isän puolelta ihan oikeasti salattua romaniverta (olen leikitellyt ajatuksella koko ikäni) tai sitten onko kyseessä esim entinen elämä?

2. Onko ikuisesti näemmä jatkuvilla niska-hartiakivuillani jokin karminen syy vai johtuuko vain huonoista työ/nukkumisasennoista?

Kiitos taas!



1. Entinen elämä = KYLLÄ, romanielämä löytyy tosin heiluri väittää, että sukuhaarasta löytyy myös romaneja. Miten läheltä tai kaukaa, sitä heiluri ei sano.

2. Kivut = Heilurin mukaan kivut ovat fyysisiä että psyykkisiä. Tarkastele kannatko harteillasi ylimääräisiä taakkoja tai huolia.

Kiitos vastauksista! Moni asia kyllä puhuu sen puolesta että heilurisi on jälleen oikeassa  coolsmiley
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


Profiili
« Vastaus #186 : 03.04.2012 18:18:44 »

Hei,

Katsoisitko minullekin  smitten smitten

1. Tuleeko rakkaus tänä vuonna elämääni?
2. Palaako alkuvuoden lyhyt suhde elämääni?
3. Saanko lasta/ lapsia tässä elämässä?
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #187 : 03.04.2012 20:57:53 »

Hei, kysyn minäkin. Saanko rakkaussuhteen tänä vuonna? Poistuuko vanhan suhteen ja eron aiheuttama suru tänä vuonna? t. Heart
tallennettu
MarianneP
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


Profiili
« Vastaus #188 : 04.04.2012 21:53:37 »

Hei taas,

Työotilanne kovassa muutoksessa: Uusi esimies arveluttaa. Ilmassa paljon epäluuloa, vanhoja kaunoja; kilpailua tiimin sisällä työtehtävistä.
1. Sujuuko yhteistyö uuden esimiehen kanssa?
2. Tuntuu, että nyt ilmoitettu "alku"muutos on vain ensiaskel suurempaan muutokseen (mitä ei vielä ilmoiteta; step-by-step). Miten näet?

Kiitokset & mukavaa pääsiäistä!

 angel
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #189 : 08.04.2012 14:28:14 »

Hei,

1. Kysyn, onko minulle avautumassa mahdollisuus työskennellä hoitoalalla täällä? Työtilanne täällä, missä tällä hetkellä asun, ei ole kovin kummoinen, mutta olen päättänyt jäädä opiskelujen takia - ja muutenkin viihdyn.


2. Tarvitsisin runsautta ilmentyvän muullakin tavalla kuin perinteisesti työpaikan muodossa. Jokohan elämääni astuisi kumppaniehdokas?

3. Tuleeko opettajani ja minun välillä olemaan koskaan olemaan intiimi suhde?

Kiitoksia etukäteen. smitten

/Isda.
« Viimeksi muokattu: 25.04.2012 22:26:06 kirjoittanut Isda » tallennettu
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #190 : 10.04.2012 07:53:15 »

Hei Atha,

kiitos ensinnäkin ylettömän paljon vaivannäöstäsi, että jaksat avustaa meitä täällä. Smiley

Olisin kysynyt mihin tämä ihmissuhdekuvio oikein on menossa, tässä pyörii kaksi miestä. Toinen menneisyydestä, toinen täysin uusi tuttavuus. Olen vähän puun ja kuoren välissä, kun tunteita on nyt yht'äkkiä joka suuntaan.

1. Onko tämä menneisyyden mies se, jonka kanssa kehittyy suhde? Puhutaan hänestä Herra J:nä. Smiley
2. Onko tämä uusi tuttavuus se, jonka kanssa kehittyy suhde? Puhutaan hänestä puolestaan Herra R:nä.
tallennettu

aurinko kuu venus saturnus uranus Jousimies
askendentti ceres Neitsyt
keskitaivas kuunsolmu Härkä
merkurius pluto Skorpioni
mars Vaaka
jupiter Vesimies
neptunus Kauris
chiron Kaksonen
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #191 : 10.04.2012 10:11:57 »

Heips AthaMaarit!

Jos saa kysyä vielä niin olisi pari kysymystä. Smiley

1. Saanko hyvää isompaa muutosta elämääni tämän vuoden aikana? Olen aika kyllästynyt elämääni joka on polkenut monta vuotta samassa kohti Cheesy
2. Tuleeko minulla juttua erää miehen kanssa jonka olen tavannu työni kautta?
3. Ottaako eräs mies yhteyttä minuun? Olen toivonut kovasti että saisin tavata tämän miehen..

« Viimeksi muokattu: 19.04.2012 15:26:42 kirjoittanut Jaden » tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #192 : 12.04.2012 17:31:11 »

Moi Atha!

Enpä ole vielä kysynyt, joten mielenkiinnolla ja kiitollisuudella apua pyytäisin minäkin. =)


1) Olemmeko minä ja soma eläneet edellisessä/edellisissä elämissä läheisinä? Erit. viime elämä. Ja vaikka kaikki elämät.
Tarkennan siis :DD Ollaanko me soman kanssa läheisempää sielunperhettä/sielunsisaruksia? Tai jos keksit niin muotoile tää paremmin itse jooko.. Cheesy <3

2) Kannattaako mun lähteä mun upo-uusiin suunnitelmiin, toteuttamaan niitä, ovatko uudet suunnitelmani työn/(kodinkin) suhteennoikea suunta minulle?

3) Pääsemmekö tänä vuonna muuttamaan pois tästä asunnosta?

Jos neljättä rakkaus-anelu-extraa  Grin Embarrassed voisi pyytää, kysyisin 4) Olenko nyt/puolen vuoden sisään valmis psykoterapiaan?


Kiittäen,
Rakkaudella
Ilolla
Valolla

-Metsis- smitten


edit: voi ku siul on jonnoo.. buck2 no, ehkä saan sitte joskus vastaukseni, kun ne on mulle tarkoitettu.. (be positive, be positive! Undecided Grin

edit2 muutes tää ol numerologisesti viesti nro 7.. Wink paree tulla siis oikeet henkiset vastukset! knuppel2  Grin Ei vaan, tarkoitan että uskon että varmasti tulee. Smiley smitten
« Viimeksi muokattu: 12.04.2012 22:36:51 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #193 : 14.04.2012 15:03:13 »

Kiitos A-tha! Laitan vielä tännekin, kun en tiedä tuliko yksityisviestit perille. Olit oikeassa tai te olitte oikeassa heilurin kanssa työpaikasta ja valitsemisesta. Aloitin uuden työ 2.4. (q2) ja jouduin torjumaan toisen tarjouksen.
Olisin kysynyt kolmannen kysymyksen, jos mahdollista?
Voinko luottaa omaan intuitiooni tai tarkemmin vastauksiin, jotka sain heiluria käyttäessäni?
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Iiris73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #194 : 14.04.2012 21:30:45 »

Hei! Näkyykö kesän lähestyessä helpotusta tielleni? smitten
T: Iiris
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 29
  Tulostusversio  
 
Siirry: