Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löytyykö täältä vielä ennustajia jotka tahtovat harjoitella?  (Luettu 127699 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #45 : 25.03.2012 14:37:48 »

Hei, jos joku haluaa harjoitella niin työelämään kaipaisin korttia, oikeastaan eniten ehkä vastausta kysymykseen:
Mitä minun pitäisi tehdä, että pääsisin eteenpäin haluamallani alalla?
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #46 : 25.03.2012 16:48:18 »

Pakko kysyä, mitä näätte näille mun pahoinvointi kohtauksille,onko mahatauti iskemässä vai mistä johtuu...?Kiitos jo valmiiksi smitten
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #47 : 25.03.2012 19:32:00 »

Lainaus
- Onko vakituista työtä tiedossa lähiaikoina?
- Mitä tulevaisuus povaa rakkauselämässä minulle (vaaka) ja poikaystävälleni (vesimies)?
- Entä onko yleisesti jotain suurta tiedossa?

Heippa!

Ekaan kysymykseen ei noussut selkeää kyllä/ei vastausta. Käänteinen Maljojen prinsessa varoittaa äkkipikaisesta, harkitsemattomasta toiminnasta hetken mielijohteesta. Prinsessa liikkuu sujuvasti sisäisissä maailmoissa, hänellä on henkisiä kykyjä ja herkkyyttä, johon voi liittyä myös taiteellista ilmaisua. Hän seuraa vahvasti intuitiotaan, mikä ei aina kuitenkaan tuota parhaita mahdollisia päätöksiä; mielikuville ei ehkä löydykään vastinetta todellisuudesta. Todellisten tarpeiden ja toiveiden torjuntaa.

Toiseen kysymykseen nousi valttien puolelta Hirtetty. Hirtetty katsoo maailmaa perin omaperäisestä näkökulmasta. Tällä itsenäisellä ajattelijalla on rohkeutta olla eri mieltä ympäristönsä kanssa. Parisuhteessakin voi olla sekä vapaa että itsenäinen, oma tahto voi joutua koetukselle. Suhde tarjoaa muutoksia erityisesti vanhoihin asenteisiin. Luodakseen jotain uutta on katsottava asioita epäsovinnaisesta näkökulmasta. Hirtetty on vaativaa seuraa, sillä hän haastaa sovinnaisuuden ympäristössään. Millä elämäsi alueella olet jumiutunut? Oletko valmis huomaamaan jähmettyneet käyttäytymismallisi ja päästämään niistä irti? (En tiedä miksi, mutta tähän nousee vahvasti jonkinlaista vähän väsyttävää matkustelua ja kenties paikakunnan vaihdosta tai ainakin pientä matkaa, joka avaa uusia näkökulmia sekä parisuhteeseen että työpaikan löytymiseen. Onko teillä siis jonkinlainen kaukosuhde?)

Kolmanteen kohtaan nousi käänteinen Sauvojen ritari. Sauvojen ritari komppailee hiukan tuota hirtettyä siinä, että kaivataan voimakkaasti kaiken vanhan ja ahdasmielisen hylkäämistä. Ritari voi olla matkojen päästä saapuva (tai menneisyydestä) ilmaantuva henkilö joka käynnistää jotakin uutta. Hän voi olla myös lähetti, joka tuo uutista tai viestiä. Käänteisenä ritarin tuoma uutinen tai viesti ei välttämättä ole miellyttävä, tai se voi olla jotain, mikä ehkä vielä estää täysin heittäytymästä muutokseen ja uuteen etenemiseen. Olisiko menneisyydessä vielä jotakin selvitettävää, mikä saattaa pidätellä sinua?  Jokainen haaste auttaa sinua kuitenkin kasvamaan!  Smiley

Semmosia!  Smiley

Kiitti :DD Sen verran voin sanoa, että intuitiosi oli oikeassa siinä suhteessa että matkustelua on ainaki kahen viikon välein, eli juu: kaukosuhde kyseessä :DD Mut siis todella hyvin osuit nappiin pelkästeen noitten kysymysten avulla Cheesy Kiitos kovasti :DD
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #48 : 25.03.2012 19:49:06 »

Mulle saa katsoa tuosta rakkauselämästä, mitä näkyy???
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #49 : 25.03.2012 20:43:12 »

Lainaus
Kiitti :DD Sen verran voin sanoa, että intuitiosi oli oikeassa siinä suhteessa että matkustelua on ainaki kahen viikon välein, eli juu: kaukosuhde kyseessä :DD Mut siis todella hyvin osuit nappiin pelkästeen noitten kysymysten avulla Kiitos kovasti :DD

Oukei, no tämä selittää sen miksi tuo muutto toiselle paikkakunnalle sieltä nousi niin vahvasti liittyen sekä suhteeseen että työpaikkaan. Se on varmaan yksi mahdollisuus sitten, mitä jossain vaiheessa tulee vaihtoehtona pyörimään.  Smiley

Jep Cheesy Käynyt mielessä kyllä ja vähän niiku olen jo suunnitellu kyl muuttoaki et helpottas vähän matkusteluki Cheesy mut sitä enne pitäs hiuka rahaa saada säästöö, jote viel ei oo mahollista muuttaa Cheesy
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #50 : 25.03.2012 21:17:34 »

Mulle saa katsoa tuosta rakkauselämästä, mitä näkyy???

Voi kuule, sulle nousi Maljojen kakkonen!  Smiley Maljojen kakkonen muistuttaa Ison Arcanan rakastavaiset- korttia. Maljat ovat rinnakkain, tasa-arvoisina. Rakastavaiset löytävät toisensa, nautitaan sielunveljen tai -sisaren seurasta. Ollaan varmoja toisen tunteista. Kiinnostus muuttuu intohimoksi, ihastus kasvaa rakkaudeksi. Seurauksena voi olla merkittävä suhde, jopa avioliitto, sillä kortti viittaa myös liittoihin ja sopimuksiin.  Smiley

Jostain syystä piti nostaa toinenkin kortti tähän ja sieltä tuli käänteinen lanttien yhdeksän. Yksinäisen puurtamisen jälkeen elämänpiiri aukeaa ulospäin. Työn tuloksista nautitaan toisten kanssa, itsetunnon voimistumista.  Smiley

Voi, kiitos kiitos kiitos!
Tätä mä niin kaipasinkin, kevättä kun on ilmassa ja rinnassakin. Katsotaan nyt sitten... smitten
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #51 : 25.03.2012 22:21:21 »

Hei, jos joku haluaa harjoitella niin työelämään kaipaisin korttia, oikeastaan eniten ehkä vastausta kysymykseen:
Mitä minun pitäisi tehdä, että pääsisin eteenpäin haluamallani alalla?

Hei!

Tähän nousi käänteinen Maljojen Ritari. Ritarin kädessä on malja, joka on tyhjä, vaikka vettä on hänen ympärillään muuten kaikkialla. Malja voi symboloida häntä itseään; mielikuvitusta on riittämiin, mutta se ei nyt synnytä mitään todellista. Passiivisuutta, vetäytymistä, harkintaa. Ajatuksia ei osata välittää toisille, ideat eivät muutu toiminnaksi. Halu edetä hitaasti osoittaa toisaalta harkintakykyä ja herkkyyttä. Tilanteita, joissa muut odottavat vastuun kantamista ja päätöksiä, paineet kasvavat huomaamatta. Muiden toiveet alkavat muuttua painostukseksi, passiivisuus muuttuukin pakenemiseksi. Ritari on liian altis muiden vaikutuksille. Oman henkisen ja fyysisen tilan puute ahdistaa.

Avautuikohan yhtään?

Kyl aika hyvin, on ollu nyt ideoita huomattavasti, mut oon vähän ollu niin ja näin, että uskaltaako niitä toteuttaa. Tuota muiden odotukset ja toiveet-kohtaa en oo vielä toistaseks omassa elämässä havainnu/tajunnu, vaikka siitä on ollut viitteitä muutamassa muussa ennustuksessa (ja horoskoopeissa varsinkin).

Todennäköisesti se avautuu miulle myöhemmin paremmin, usein käy niin Smiley Kiitoksia Smiley
tallennettu
MarianneP
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


Profiili
« Vastaus #52 : 25.03.2012 22:31:06 »

Lainaus
Millaiselta näyttää tulevaisuuteni työsaralla? Sopisinko esimiestehtäviin?

Saanko uusia haasteita / tehtäviä lähitulevaisuudessa? Tämän vuoden aikana?
Pyydetäänkö minua johonkin tehtävään?

Mitkä ovat "suurimmat esteet" /"opittavat asiat" työsaralla?

Heippa!

Tulevaisuus työsaralla, esimiestehtävät: Sauvojen 7. Vastustuksen kohtaamista, omien näkemysten tai aseman puolustamista yhteisössä tai työpaikalla. Onnistumisen mahdollisuudet ovat kuitenkin hyvät, haaste on otettava rohkeasti vastaan!  Smiley On aika näyttää, että osaa, uskaltaa ja tietää mihin pyrkii. Puolustusasemiin ei kannata jäädä liian pitkäksi aikaa. Laadi kunnon toimintastrategia ja ei muuta kuin tulta päin tavoitteisiin!  Smiley

Johonkin tehtävään pyytäminen: Maljojen 5. Täyttymättömiä odotuksia tai odottamattomia häiriötekijöitä. Voisi tulkita suoraan niin, että ei tulla pyytämään, tai sitten pyydetään, mutta tunnet itsesi silti pettyneeksi, koska odotit jotain paljon suurempaa. Homma ei ehkä tunnukaan siltä kuin "pitäisi" ja olet pettynyt. Tilanne vaatii asennemuutoksen, on kaiveltava kaikki myönteiset puolet esiin kielteisten alta. Jokainen pettymys antaa kuitenkin mahdollisuuden oppia jotain hyvin tärkeää.  Smiley

Suurimmat esteet/opittavat asiat: käänteinen Lanttien ässä. Ässä tuo yleensä menestystä sekä taloudellisissa että henkisissä hankkeissa. Kortti kertoo uuden hankkeen, työn tai yrityksen alkamisesta, johon liittyy olennaisesti talous. Käänteisenä sen merkitys kuitenkin muuttuu sillä tavalla, että se viestii ehkä liiallisesta turvallisuudenhakuisuudesta taloudellisten asioiden ympärillä. Korostetaan ehkä hieman liikaa aineellisia arvoja sisäisten arvojen kustannuksella. Pitää huomioida kaikki elämän osa-alueet voidakseen elää todellista sisäisesti ja ulkoisesti rikasta elämää.  Smiley Asia ei mitenkään tietenkään minulle kuulu, mutta omaksi pohdittavaksesi laitan tähän kun nousee ikäänkuin olisi tai olisi ollut jonkinlaista riitaa raha-asioista,  väärinkäyttöä tmv?

Muokattu huonoa kieltä paremmaksi..

Hei, kiitos vastauksesta!
Antoi paljon ajattelemisen aihetta, varsinkin tuo kaikkien elämän osa-alueiden huomioiminen.
Tarkentava kysymys: näetkö tuon riidan /väärinkäytön raha-asioissa työssä vai privaattipuolella?

tallennettu
vattumato
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #53 : 27.03.2012 17:58:35 »

Haluaisiko joku harjoitella minulle?
Parisuhteessa riitaa, mitenkäs käy. Onko sopua näkyvissä?
Opiskelut myös ahdistaa ja lopputyö pahasti tökkii. Saanko voimia saattaa sen loppuun?
Kiitos jos joku jaksaa  smitten
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #54 : 27.03.2012 23:28:52 »

Hei! Haluaako joku harjoitella myös minulle?

Rakkausasiathan nuo päätä vaivaa... Cheesy
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #55 : 28.03.2012 14:35:04 »

Hei  Smiley Minäkin voisin olla harjoituskappaleena  Cheesy
Rakkausasiat tässä päätä vaivaavat  Cheesy Mitä niihin nousee?  smitten
tallennettu
jalmari
Vieras
« Vastaus #56 : 06.04.2012 12:07:26 »

Jos löytyy vapaaehtoista tulkitsijaa, niin miltähän nuo työkuviot näyttää??

 :Smiley
tallennettu
Jatkuva tuska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #57 : 06.04.2012 18:13:39 »

Pelkään jatkuvasti ahdistavan tilanteeni takia ja olen jo jokseenkin toivoton, joten olisin äärimmäisen kiitollinen, jos joku auttaisi kertomalla, mihin tämä tästä on kehittymässä ja mitä voisin tehdä.

Muitten ongelmien lisäksi (tai seurauksena) rahatilannekin on niin kehno, että maksullinen selvänäkijä ei ole ongelmaton valinta. Tosin jos jonkun oikeasti hyväksi tietäisin, olisi sekin vaihtoehto. Olen muutamaa aiemmin kokeillut, mutta vain yksi nyt jo edesmennyt oli hyvä, joten puhelinrahastajia en tässä tilanteessani tahtoisi.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #58 : 07.04.2012 00:24:21 »

Jatkuva tuska: olen harjoitteleva näkijä, ja laitan sulle yv:tä kunhan ehdin. Voimia!! Ja koita saada unta, jollen väärässä ole niin unettomuus vaivaa.. Undecided  Yritä kirjoittaa ahdistus paperille, jäsennellä vähän ulos sitä!

Valoa ja iloa, toivoa sinulle lähetän!

-MK-
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #59 : 07.04.2012 00:27:16 »

jankat Nään sulle, ettei vuoteen, pariin ole odotettavissa sitä suurta rakkautta. Mutta sitten se leimahtaa ja se on upeaa! Tämä aika ennen sitä, on sinun kasvuasi ja itseäsi varten; nauti siitä! smitten Smiley

Kerro sitten vuoden parin päästä olinko oikeassa ? =D jos muistat.. Cheesy
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: