Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Joku näkijä/näkijät.  (Luettu 3342 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
memmamon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« : 23.11.2010 01:52:07 »

Tarvitsisin suuntaa, toivoa, jotain. Elämäni on nyt jokseenkin hukassa. Työtilanne askarruttaa? Tuleeko toimimaan näin, vai tuleeko muutos? Entä terveys? Ja viimeiseksi. Rakkaus. Tuleeko sitä. Kiitos kaikille jotka jaksatte.  smitten
tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #1 : 23.11.2010 04:41:14 »

Hyvänkin näkijän on vaikea saada tuntumaa tuollaiseen 'työ?, rakkaus?, terveys?' -tiivistelmään. Aloittajana kirjoittaisin omasta tilanteesta paljon perusteellisemmin, silloin tulisi varmaan tarkempia vastauksiakin.

Jos esimerkiksi kertoisit, mikä työtilnteessasi hiertää, voisit saada ei-niin-näkijöiltäkin hyviä neuvoja.

tallennettu
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #2 : 10.12.2010 14:08:53 »

Mä näen suurta luopumista, turhautuneisuutta ja ahdistusta. Kun kulkee pitkää matkaa, eikä aseta itselleen tarkkkaa määränpäätä, voi ahdistus kasvaa. Tästä olosta kuitenkin kumpuaa avain, kun sen vaan osaa omia tuntojaan tutkimalla löytää. Kun määränpää on selvä, niin esteet matkalla on vain haasteita, joiden merkitys on selvä.

Rakkautta on jo, ja sitä tulee lisää. Muista katsoa ympärillesi tarkasti, joskus olet jo huomennut jotain, mutta et kuitenkaan nähnyt.

Henkinen eksymys heijastuu myös sun terveyteen. Päänsärkyä, kummallisia kipuja ja kolotusta, väsymystä. Kun henkinen tasapaino löytyy, loppuu myös ruumiin ilmoittelu.

tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #3 : 10.12.2010 14:19:54 »

joo, komppaan noitatätiä. ympäripyöreään kyssäriin saa ympäripyöreän vastauksenkin,
ite kun katon korteista niin ei terveydelle ainakaan mulla o mitään omaa pöytää. ihmissuhteelle on, mutta sekin yleensä sillon kun on jo suhde. oli se sitten kaveri tai parisuhde.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #4 : 10.12.2010 14:29:29 »

joo, komppaan noitatätiä. ympäripyöreään kyssäriin saa ympäripyöreän vastauksenkin,
ite kun katon korteista niin ei terveydelle ainakaan mulla o mitään omaa pöytää. ihmissuhteelle on, mutta sekin yleensä sillon kun on jo suhde. oli se sitten kaveri tai parisuhde.


 Smiley Mä näen asian niin, että ympäripyöreät vastaukset on ainoita oikeita vastauksia. Koskaan en voi varmuudella kertoa päivämääriä, en sitä, että onko se rakkaus joka tulee, niin sitten sitä ainoaa ja oikeaa rakkautta, en voi sanoa, että nyt on kuule niin, että sulla on vakava sairaus, koska en näe niin, kirjoitti ihminen mulle minkälaisen kuvauksen itsestään tahansa. Mä näen kokonaisuuksia, tunnetiloja ja vastauksia huoliin, pohdintaa, joka jyllää jo ihmisen oman pään sisällä. Ihmisen tahtotila vie asioita eteenpäin, yleensä kysymyksessä piilee jo vastaus.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #5 : 10.12.2010 14:33:26 »

joo, en mäkään päivämääriä osaa sanoo. ajallisesti näen onko lunta vai ruohoo, enkä näitäkään joka kerta.
mutta kyllä varmasti jokainen ihminen joskus löytää parisuhteen, todennäköisesti jopa eroo, myös sairauksilta on varmaa hankala välttyä; nämä tunnen omassa kehossani. enkä niihinkään ajallisesti osaa sanoa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: