Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valmistautuminen polven leikkaukseen.....  (Luettu 19383 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #15 : 02.05.2006 20:10:35 »

smittenKIITOS smitten

kertoilen kyllä sitten, toivottavasti näistä on muillekkin apua.
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #16 : 05.05.2006 09:45:59 »

Toimenpide suoritettu ja potilas kotona. Eipä paljoa iloa ollut, kamera sisään ja todettiin että loppuun kulunut toispuoleinen nivelrikko. Mitään ei muuta voitu tehdä kuin huuhdella suolaliuoksella.
Jatko 22.5 lääkärille uudelleen ja mietitään mun elämää eteenpäin....... Cry
Liian nuori tekoniveleen, liian painava oikaisuleikkaukseen ja se ei ole ollenkaan varma onnistuisiko.
Vähän ikävät fiilikset jäi Cry

Otin aconitumia sekä arnicaa ennen operaatiota ja illalla sitten vielä särkyyn lisää. Nukuin yön ilman särkyjä ja nytkin on tosi ok. Aattelin ottaa apista, kun on sen suolaveden takia turvoksissa.

Sairaalan henkilökunta sai 10+ pistettä angel
tallennettu
elisabet
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #17 : 05.05.2006 09:55:44 »

Hei !

Käyn täällä palstalla lukemassa näitä juttuja päivittäin ja miten ollakaan olin eilen itse polven tähystyksessä ja lisäksi minulle tehtiin ulkoinen leikkaus ( lumpion paikalleen asetus).

Eli tsemppiä sinulle .Itse pyysin suojelusta enkeleiltä ja pyysin myös, että kipu ei olisi kovaa.

Minut nukutettiin ja illalla pääsin kotiin,olo oli vähän hutera aineiden takia.

Ihmeellistä kyllä, nyt on sellainen olo,että missään leikkauksessa ei olis ollutkaan....

Kepit mulla on tosin 4 päivää ja sitten saan ruveta kävelemään.

En uskonutkaan, että tämä menisi näin helposti.

Lähetän sinullekin energiaa ja enkeleitä ja kaikkea hyvää!

terv. Elisabet
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #18 : 05.05.2006 12:00:42 »

Liian nuori tekoniveleen, liian painava oikaisuleikkaukseen ....

Hei "täysikuu"


- alle 40 vuotiaille ei tekoniveltä laiteta (syytä en tiedä)
- oikaisuleikkaus - mitä sillä tarkoitat
  - jäykistysleikkaustako,
jossa nivel jäykistetään
liikkumattomaksi eli polvi suoraksi

Toivon, että sinulle löytyy
PARAS MAHDOLLINEN RATKAISU
tähän ongelmaasi

Haluatko kysyä Enkeliltä,
mitä tämä polvesi "vamma"
haluaa sinulle opettaa


***

http://www.reikisivut.com/viesti/

***

(http://austshane.tripod.com/fairy51.gif)
   

 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #19 : 05.05.2006 12:33:53 »

Kiitos elisabet smitten

kuin myös sinulle enkeleitä ja voimia!


elämänilo smitten

enkelikortista tuli tarkoitus, niin............................. Huh
tarkoitan oikaisulla sitä, että ne sahaa luusta kiilan tonne väliin, joka on vastakkain nyt. Mutta sen luutuminen ei ole niin yksinkertaista.
Kaikella on tarkoituksensa ja nyt minulla kääntyy taas uusi lehti elämänsuunnitelmassa (on tyhjä melkein vielä).
Nokka pystyyn ja huh, huh, eteenpäin puskemaan!!!!
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 05.05.2006 13:35:20 »

Nuori ihminen ei tekoniveletä tarvitse paitsi, jos on luustosairaus tai nivelet tuusan nuuskana onnettomuudesta ja liian painaville paras nivelin hoito konsti on painon pudotus. Ja jos nivelet painosta kärsii niin pitäisi hälytyskellot jo soida, että kroppa vetelee jo liian kovilla. Nivelet hoitaa itse itseänsä, sillä sopiva ja monipuolinen kuormitus takaa nivelten hyvän ravinnon saannin. Nivel vaivojen taustalla on usein hormoonihäiriöstä tai luuston virheellisestä tai liian kovasta kuormituksesta. vammojen paraneminen riippuu siis suoranaisesti siitä, miten hyvin vauriokohdan verihuolto toimii. Ja jos aineen vaihdunta on tukossa niin kuivat nivelet alkaa remppaamaan. Säännöllinen liikunta ja hyvä ravinto lisää hiussuonten määrää lihaksissa ja luustossa, jotka parantaa nivelten toimintaa. Jos nivelten rasitus on yksipuolista esim. ylipainosta johtuen niin rusto alkaa kulua ja tulee liikerajoituksia. Nibeliä ympäröivät lihakset ovat tärkeitä, koska ne suojaa niveliä vaurioilta. vahva ja kimmoisa lihas on paras suoja konsti nivelvammoja vastaan.

Niskata kiinni ja peilistä katsomaan parasta kaveria ja elämän muutosta kohrti sen kanssa.
tsemppiä ja jaksamista
 smitten   smitten   smitten   smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Amaris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #21 : 09.05.2006 12:02:04 »

Heippa, itselläni todettiin artriitti (osteoarthristis) pari vuotta sitten, olen nyt 32 ja lääkäri silloin sanoi että mulla on 60 vuotiaan polvet. Vaivoja on ollut paljon mutta olen löytänyt siihen avut monia eri asioita kokeilemalla.
Paras ja tehokkain lääke on ollut aromaterapia. Tämmöinen sekoitus: 50ml pohjaölyyn 5 tippaa jokaista näitä: mustapippuri, meirami, rosmariini (älä käytä rosmariinia jos on korkea verenpaine) ja kamomilla (tai kamomillan sijasta laventeli)
Yleensä itse hieron sitä kipeisiin polviin illalla ja aamuun mennessä on kivut lähteneet 99% pois, eli en enää syö kipulääkkeitä. Toinen tuote on Kissankynsi (cats claw) jota on esim MAXILIFE tuotteessa, se auttaa reumaattisiin ja kuluma vaivoihin, siitä jo kirjoitinkin aiemmassa reuma viestissä.

Näiden kanden avulla minä olen kipu vapaa!!!
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #22 : 09.05.2006 21:46:19 »

Kiitos Amaris

Kokeillaan kaikkea................tai melkein kaikkea.

Tiesittekö että nokkosista saa nyt hyvät hauteet kaikkiin kipukohtiin!

Mun polvikiristys alkaa olla ohi ja polvi on kuin ennen tähystystä. Ei tässä osaa sanoo muuta kun elämä on Cheesy
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 09.05.2006 23:46:10 »

Kipeisiin polviin ja muihin kipuihin on parasta nokkonen ja inkivääri, sillä poistavat tulehdusta ja kipuja sekä voitelevat niveliä lisäksi auttaa reumaattisiin ja kuluma vaivoihin. Reumasiin niveliin vuosia käyttäneenä ei ole kipuja ollut pitkkin aikoihin
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #24 : 09.05.2006 23:59:33 »

Mielen teot ovat sen alkusyynkin aito poistaja niistä reumaattisistakin kivuista eivätkä mitkään yrtit. Joten sen takia suosittelen kaikille sellaisesta kärsiville, sen aidon universaalin Rakkauden tekoja, jolla olen itsekin itseni kokonaan aikoinani parantanut, jokaisesta sairaudesta eli en koskaan enää ole sairas, jos vanhat merkit pitävät paikkansa.  Wink
Sillä en sitä ole koskaan muutenkaan ollut vain sen takia, koska ajatukseni voimmalla ne torjuin.  Wink Smiley

Polvileikkaukseenkin menoa kyllä harkitsisin monet kerrat, koska muutenkin se voisi parantua sen oman ajatuksesi voimalla, jos vain uskosi on tarpeeksi voimakas. Sillä siitäkin olen saanut monet kerrat kokemusta, kun olen "mukamas" ollut jotenkin "sairas" vaan mitään eivät kuitenkaan ole testeissään löytynyt, kun olen sen ajatuksellani parantanut.  Smiley smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: