Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outo kortti unessa  (Luettu 4941 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sesari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« : 27.07.2006 22:50:54 »

Hei te viisaammat  smitten
Osaisiko joku auttaa viime yöisessä oudossa unessa. Olen pohdiskellut paljon erästä asiaa. Viime yönä näin unta että eräs nainen katsoi minulle korteista ja sanoi, että kaikki muuttuu elokuun toisella viikolla. Sitten hän sanoi katsovansa tarkemmin ja sanoi että jos osallistun asiaan niin minulle tulee.... ja käänsi kortin.Se oli iso lammikko. Shocked coolsmiley Hän ei selittänyt tätä kuvaa ollenkaan. Itse ajattelin että kortti tarkoitti isoa itkua..... mutta mitä te viisaammat sanotte? Minulla ei ole itselläni oikeestaan mitään käsitystä mitä se voisi tarkoittaa  Shocked Shocked
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 27.07.2006 23:22:54 »

Jos osallistut asiaan, ilmeisesti tulet tietamaan mihin asiaan sinun ei pida osallistua ja teet viisaasti oikean ratkaisun, hanhan lupasi elokuun toisella viikolla hyvaa eli siita sitten.
Diamond
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 28.07.2006 11:11:53 »

Vesi on myös tunteiden symboli.
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #3 : 28.07.2006 11:48:58 »

ja käänsi kortin.Se oli iso lammikko. Shocked coolsmiley Hän ei selittänyt tätä kuvaa ollenkaan. Itse ajattelin että kortti tarkoitti isoa itkua..... mutta mitä te viisaammat sanotte? Minulla ei ole itselläni oikeestaan mitään käsitystä mitä se voisi tarkoittaa  Shocked Shocked

Minä näkisin sen lammikon kuvaavan muutosta, mitä isompi vesialue sen isompi muutos.... Minä itse käyskentelen aina meren rannalla ennen suuria muutoksia... Toki siihen sinulle näytettyyn korttiin ei koko meri olisi mahtunutkaan...  laugh
tallennettu
sesari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #4 : 28.07.2006 13:17:26 »

Kiitos vastauksista  smitten smitten
Noista varmaan kaikki jotenkin selittää asiaa ja oikeestaan sopiikin asiaan. Tajusin juteltuani kaverini kanssa, että meillähän on juuri elokuun toisella viikolla enkelikurssi Kiljavalla. Täytyy sanoa, että odotan todella mielenkiinnolla tuota kurssia ja vielä enemmän tuon unen jälkeen  smitten smitten
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #5 : 29.07.2006 13:31:55 »

Eikö Kiljavan lähellä ole järvi?
Varmasti saat jotain hyvää itsellesi siellä. Mutta varoituksen merkki jos vesi oli tyyni eikä liikkunut. Seisonut vesi voi myös olla vaarallinen vesi. Veden väri vaikuttaa myös. Tulee vaan se tunne että kun se oli kortilla niin koet jotain mikä liittyy veteen ja tässä mun tuntemukset;


alitajunta
muutos
lempeä
ymmärrys
varoitus älä mene liian syvälle alitajunnan syövereihin käsittele aina asia kerrallaan niin vesi palkitsee sua hyvin.

Tulet saamaan paljon ja vesi tulee olemaan se elementti.

Taikuri   crazy2
tallennettu
sesari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #6 : 29.07.2006 16:31:12 »

Kiitos taikuri,
Totta on että Kiljavan kurssikeskus on veden äärellä. Tuota näkökulmaa en ollut ajatellutkaan. Minulla tosiaan olisi ollut toinenkin koulutus toisesta aiheesta samaanaikaan Lahdessa. Odotan todella mielenkiinnolla tuota Enkelikurssiani ja pidän mielessä teidän "ohjeet".  smitten smitten smitten
sesari Shocked
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: