Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuoleminen unessa  (Luettu 9214 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 19.06.2006 17:35:14 »

Ihmeellinen juttu, mutta olen tässä nähnyt jo 3:tta viikkoa unia omasta kuolemastani/vaarasta kuolla.

Joka kerta, kun olen yrittänyt kirjoittaa tänne niitä unia tai eräälle ystävälleni täällä, niin tämä koko saitti menee tilttiin tai viestit ovat kadonneet, kun olen yrittänyt lähettää niitä. idiot2

Tätä on nyt tapahtunut ainakin yhteensä noin 6-7 kertaa ja ainoastaan näiden univiestien kanssa. Huh
Kaikkea muuta sontaahan, kuten olette varmasti huomanneet, olen pystynyt lähettämään ihan ilman mitään ongelmia. Cheesy

Mutta jotenkin kuitenkin olisi kivaa jakaa ne unet kanssanne ja kuulla ajatuksianne, mutta ilmeisesti nämä unet ovat tarkoitettu omaksi tiedokseni, kun nuo tekniset ongelmat ilmaantuvat vain niitä kirjoittaessani.  idiot2

Tänä yönä näin taas tälläisen selkeän unen, jossa odottelin omaa kuolemaani.

Olen joissain unissa, joita siis olen nyt nähnyt jo monia, tuntenut sen kun kuolen ja mennyt sille toiselle puolelle.

Ofcause... Kuolemahan unissa enteilee suurta muutosta elämässä.

Ajatuksia kuolemasta unissa?

tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #1 : 19.06.2006 17:48:00 »

Mielelle tehtiin ensin sitä "kuolemaa" vain sen tähden, ettei se saa kauheata "slaakia" sitten, kun se tulee oikeastikin teoiksi  :Smiley eli vasta nyt se aidosti on ajankohtainen.  Wink Smiley
Määrätyt työt ovat siis mielesi teoissa valmiit ja sen tähden ei enää kaikkea sitä tarvitsekaan tehdä sen avulla, mitä ennen tehtiin, joten siitä kertoo sinullekin unessasi se "kuolema".  :Smiley angel
Eikä tämän enempää tarvitse sinullekaan sanoa, että mitä tarkoitan vaan sen tulet saamaan tietoisuutena suoraan sydämeen.  Wink Smiley smitten

Ihanaa, että olet jo näin pitkällä, sillä porukka alkaakin kivasti jo olla "kassassa".
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 19.06.2006 20:50:49 »

Mä näin kanssa samaista unta..kävin ns. toisella puolella joka on ihan seinän takana, sitä vaikea selittää, mutta se oli kuin hyppäys 1 maailman välillä Huh ei sen kummempaa, tosin värit on kirkkaampia ja siellä on hyvä olo smitten olen tuolla kertonutkin miten se tapahtu angel kuolema tietää entisen elämän hylkäämistä ja uusia suuntauksia, esim. työ/ihmis-suhde asioissa tai asenteet luonteessa muuttaa muotoaan eikun rohkeasti vaan eteenpäin rakas ystävä smitten
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #3 : 19.06.2006 22:18:59 »

Näin kuolemaan liittyviä unia kovastikin paljon silloin, kun mulla oli menossa aikamoinen masennuskausi, joskus -90-luvun alkupuolella. Kaikkein järkyimpiä unia oli sellainen, että äiti ja isä olivat hautaamassa minua elävältä, äiti vaan taputti minua olalle hymyillen ja sanoi, että kerran se vaan kirpasee...  Shocked

Mulla oli myös sellainen kuolemauni, jonka näin ainakin kahdesti. Oli vissiin sota-aika ja minut oli olevinaan vangittu muutaman muun kanssa mummolan saunaan. Pääsimme sieltä pakoon, mutta uni loppui aina siihen, kun olin kiipeämässä jyrkkää raviojan penkkaa ylös, joku ampui minua selkään ja kaikki pimeni. Pystyin jopa tuntemaan, miltä se luodin läjähdys tuntui. Tiiä sitten, onko se voinut olla jonkunlainen takauma edellisestä elämästä tai jotain, mutta kiva se ei missään nimessä ollut.

Se on muuten aika jännä juttu, että vaikka sen TIETÄÄ, ettei kuoleminen unessa tai tarot-korttien Kuolema tarkoita oikeeta kuolemaa, niin silti se ahdistaa. Muutos vissiin sitten pelottaa aina - etenkin jos ei tiedä sen laatua etukäteen...  Huh
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
sawotar
Vieras
« Vastaus #4 : 20.06.2006 00:18:56 »

Oman kuoleman näkeminen voi tarkoittaa käänteisesti myös itselle pitkää elämää smitten
tallennettu
-Kaksoset-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #5 : 20.06.2006 00:25:45 »

Hm. Aika kummaa.. Varmasti pelottavaa.. Hm. Yleensähän kuoleminen unessa merkkaa hyvää, mutta tuotanoin.. No. Pärjäilehän.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 20.06.2006 12:30:19 »

Kiitti ajatuksista! smitten

Olen lähi perhepiirissä saanut kokea tuon fyysisen kuoleman niin monta kertaa, että kuolema ei minua pelota.
Minua pelottaa kitumaan jääminen, mikäli kuolema olisi muuten luonnostaan jo korjannut armollisesti pois, mutta muiden ihmisten mielestä elämääni pidettäisiin yllä jostain muka ihmisarvollisista syistä eli toisin sanoen heidän oman kuoleman pelkonsa vuoksi. Wink

Nämä unet eivät ole olleet pelottavia, vaan itse asiassa varsin levollisia ja rauhallisia ja jopa kauniita traagisista tapahtumistaan huolimatta. Kuoleman jälkeen olen ollut näissä unissa onnellisempi ja tyytyväisempi.
En siis edes laske niitä painajaisiksi. Smiley
Sorry, jos saitte sellaisen käsityksen, mutta mielenkiintoisia ne ovat ja varsin eri tuntuisia, kuin tavalliset unet. Smiley

Itse ajattelisin niiden enteilevän isoa muutosta, jonka tuulet tuossa on jo puhaltaneet jonkin aikaa. Sen verran isosta asiasta on kyse, että kyllä ainakin jonkilaista "kuolemista" tietyille vanhentuneille ja aikansa
eläneille asioille elämässäni merkitsee. Smiley




tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 20.06.2006 12:39:18 »

asterix
mystisen suorakaiteen "kämmenellä" olet imenyt kosmoksen energioita itseesi,
taivaalla tapahtuu ja ihmiset reagoivat
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 20.06.2006 13:23:28 »

asterix
mystisen suorakaiteen "kämmenellä" olet imenyt kosmoksen energioita itseesi,
taivaalla tapahtuu ja ihmiset reagoivat


Joo ja se mikä tapahtuu taivaalla, tapahtuu kaikilla muillakin tasoilla, siten myös jokaisen omassa, myös henk.koht. elämässäkin. Smiley

Tuntuu vain välillä, että muut ihmiset ovat kuin mustaa tervaa omilla energioillaan ja vastustavat aina kaikkea muutosta. buck2

Viimein se pakollinen muutos silti tapahtuu ja sen kovempi ja pahempi shokki, mitä enemmän sitä on vastustettu. Wink

Ihmiset eivät oikein osaa päästää irti "ajoissa",
vaan jäävät roikkumaan vanhentuneisiin asioihin/tilanteisiin/ajatuksiin.

Onhan noilla erikoiskuvioilla syntymäkartassani, joita olen jostain syystä saanut useamman, voimakas vaikutus.
Ei ne varmaan ihan turhaan siellä ole. Wink
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #9 : 20.06.2006 16:07:37 »

Alamme yhä enemmän vaistoamaan "rinnakaistodellisuuksia", eli ne luomisen työt jotka ovat energiakoostumukseltaan liian "lieviä" ilmentääkseen Itsensä fyysisellä tasolla, myös "kaikki mahdolliset suunnat/lopputulokset" mutta valintojen kautta, toistuvalla, vahvemmalla luomme "niille oman tilan toteutua"" ajan myötä sitten fyysiselle tasolle, eli

- ajatuksesi energia ilmentää itsensä hentona säikeenä, mutta ei tarpeeksi vielä voimakkaana, samalla koet/eläät tuon ajatuksesi lopputulos.

Samaa olisi kun ajattelet "mansikkajäätelö" ja samalla koet/tunnet/näet/haistat ja maistat tuota jäätelöä mutta vain aisteilla vielä, ei fyysisellä tasolla.

Itse olen kuollut moneen otteeseen, jotkut ovat muistoja "menneistä" ja jotkut ovat sisäisiä heijastuksia vanhoista energioista jotka riisutaan.

Eniten kuolemassa on pelottanut juuri tuo "kituminen/kipu".
tallennettu
wenkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #10 : 26.07.2006 19:27:33 »

Tuli mieleeni kun luin nuita unia,niin itse näin joskus unta,että minulle ja eräälle ihmiselle,jonka tiedän vain yläaste ajoiltani,niin meidät oli tuomittu kuolemaan,oltiin kuulemma murhattu joku ihminen. Kuolemaa "odottelimme" jossain avaruusaluksen tyylisessä häkkyrässä ja olimme myös avaruudessa..kummaa..
tallennettu

Minut ympäröin tyhjyydellä jotta voisin nähdä
Jotta oppisin itse mitä tunnen
Ja tietäisin sen
Nyt on mentävä yksin
Kulkee pitää ilman varjoo
Osan jäätävä taakse jotta toinen voi loppuun löytää
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 26.07.2006 21:55:59 »

Sisäistä "kuolemista". Eli jotain vanhaa ja tarpeettomaksi käynyttä poistuu ja uutta. sekä entistäkin ehompaa tulee tilalle. Sisäistä muutosta, "jälleensyntymistä".  Wink :Smiley smitten angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #12 : 28.07.2006 08:57:48 »

Lainaus
Mulla oli myös sellainen kuolemauni, jonka näin ainakin kahdesti. Oli vissiin sota-aika ja minut oli olevinaan vangittu muutaman muun kanssa mummolan saunaan. Pääsimme sieltä pakoon, mutta uni loppui aina siihen, kun olin kiipeämässä jyrkkää raviojan penkkaa ylös, joku ampui minua selkään ja kaikki pimeni. Pystyin jopa tuntemaan, miltä se luodin läjähdys tuntui. Tiiä sitten, onko se voinut olla jonkunlainen takauma edellisestä elämästä tai jotain, mutta kiva se ei missään nimessä ollut.

Minulla on myös ollut tällaisia unia, muistoja tätä edeltävästä elämästäni, jossa 3 jenkkisotilaan ryhmä löysi minun ja muiden miesten piilopaikan (olin itsekin mies) ja he ampuivat meidät kaikki rynnäkkökivääreillä. Heittäydyin lattialle ja tunsin, kun 3 luotia lävisti kehoni. Se ei tuntunut lainkaan pahalta. Pelästyin, kun tajusin, että minuun osui, mutta itse luodit vain nipistivät vähän. Sen jälkeen tunsin suuren rauhan ja keveydyn ja leijuin ulos ruumiistani. Se oli loppupelissä erittäin miellyttävää ^____^
Kyseessä lienee ollut elämäni Vietnamin sodan aikaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: