Sivuja: 1 ... 162 163 [164] 165 166 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1663166 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2445 : 31.08.2013 20:05:00 »

Valitettavasti olin oikeassa mutta eipä ollut lähipiiristä vaan mutkan kautta. Ystäväni jonka kanssa puhuttiin eilen pitkästä aikaa soitti just ja kertoi rakkaan serkkunsa kuolleen yöllä. Tän mä aistin mutta ei tämä jää ainoaksi - tulee vielä toinenkin.
Olen väsynyt ja kipee tosin hassun hilpeellä tuulella fyysiseen olotilaan nähden mutta en jaksais tällasia kuolemajuttuja just nyt.
Oireilen erityistavalla mutta tosi harvoin sairastun tartuntatauteihin. Nyt on sit sellanen päällä ja mä koitan tehdä itselleni pikaparannuksen tästä pöpöstä
Ihmeteltiin frendin kanssa toistemme päälle puhuen mikä halvatun riivaus meitä piinaa ja toinen vannotti että mennään sit yhdessä meediolle. Joojoo. Mennään, mutta voi olla hieman jonoo mutta mä toivon että saadaan pikainen aika vaikka joku peruutus tms
Luojalle kiitos näistä ihanista ihmisistä ympärilläni  smitten
Ilman heitä olisin ihan vinossakenossa ja kyllä mä astroväestäkin tykkään paljon. Ei kaikkien kanssa voi jakaa näitä asioita  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2446 : 04.09.2013 13:32:53 »

AAAAAAAAAAARGH! Mistä näitä hulluja kiusaajia oikein tulee?! Ja miksi ne on niin pirun sitkeitä?!
Vainolaisia!

Sain tätä kirjottaessani aatoksen, että olen aikanani antanut heille jotain itsestäni, aidosti ja oikeasti, ja kohdeltuaan minua ala-arvoisesti olen ottanut hatkat, ja he tuntevat menettäneensä sen, vaikka eivät oikeastaan tiedä sitä jotain edes saaneensa, ja siksi he eivät tahdo päästää irti ja ovat olotilassa,  jossa tuntevat että minä olen vienyt heiltä jotain, jonka he tarvitsevat.

Huoh. Niin tai näin, en vissiin osaa elää.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2447 : 05.09.2013 21:28:41 »

Täällä taas knuppel2
Nyt on muutettu ja viikko vedetty aika putkessa, koittanut tehdä tästä kotia kieli vyön alla. No, tänään olin ihan puhki ja istuin tohon verannan rappusille katteleen ja huomasin terassin reunassa siideritölkin kumollaan. Ihan niin kuutamolla en ole ollut, että olisin juonut sen tietämättäni ja kun vein sitä takaovelle, huomasin lisää tölkkejä, viron lonkeroa ja yksi niistä oli melkein täynnä. En nyt sit tiedä onko tossa pihassa käynyt joku vai enkö vaan ole aiemmin huomannut niitä.. Veettää tämmönen vainoharhaisuus  buck2 Nyt saan kuitenkin koiran lainaan viikonlopuksi, siltä varalta etten kuvitellut tätä kaikkea. Kyllä maalla on mukavaa  Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2448 : 10.09.2013 15:23:18 »

Ei mene mun jakeluun miksi pitäisi avautua henkisille jutuille enemmän kuin mitä haluaa tai muuten henkimaailma voi muistuttaa useammin olemassaolostaan eri merkein? Aina vastauksena on se miten tulis sieluaan kuunnella
Näin mulle sanottiin jo toisen kerran ja sitä enemmän panen vastaan. Tosi häiritsevää!!
Eihän ketään voi pakottaa auttamaan ja jos se sielunsopimukseen kuuluukin, kaikki ajallaan ja sit kun valmis. Mä en ole varmaan kymmeneen vuoteen. Tän takia henkimaailma sit voi häiritä. V¤¤¤u ei voi mennä näin!!!!!!!!!!
Sit kun heti perään mainitaan pimeyden kohtaaminen pelkojen kadottamiseksi, koko avautuminen kuullostaa vielä inhottavammalta.
Missä vapaa tahto? Ahdistaa taas vaihteeks. Haluun kehoni kuntoon ja kanavat tukkoon vaikka loppuiäks. Sopii erittäin hyvin.


tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2449 : 10.09.2013 16:30:50 »

Mulla oli pikkari samanlainen kausi kun sinulla. Tosi rankkaa olla koko ajan apposen auki. Huomasin että auttoi kun aloin pyytämään tiettyjä tahoja apuun ja opettelin ns tulemaan alas ja sulkemaan kanavat. Mulla on henkisiä ystäviä tuolla jotka auttaa mutta en tiedä miksi tämä piti olla näin rankkaa ja olen ja totaalisen kyllästynyt koko henkimaailmaan. Ainoa on että kun on ollut liian kauan apposen auki niin sulkeminen voi tuntua aluksi hieman vaikealta ennen kun saa sopivasti noi energiat kohilleen.
Tsemppiä sinulle, kaikki varmasti selviää joku päivä, myös sinulle niin kun minulle  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2450 : 10.09.2013 18:22:47 »

Kiitos lohduttavasta vastauksesta. Mun on opeteltava kunnolla maadoittumaan ja saada ajatukset kuriin.
Teen tästä eteenpäin suojauksen useemmin että varmasti toimii.
Silloin kun käy ns normaalilla meediolla, käynnin jälkeen on lämmin rakkaudellinen olo, toiveikas olo tulevaisuuden suhteen ja rentoutunut, rauhallinen fiilis.
Tänään oli just päinvastainen. 125 euroa tällaiseen meni
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2451 : 10.09.2013 20:25:06 »

Tähh 125e..   pikkari. coolsmiley Huh Huh Huh
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2452 : 10.09.2013 21:33:38 »

No joo joo, oli kallis ja minä näköjään maailman helpoimmin psyykattava koska ei tarvita kuin yksi tollanen juttu niin kyllä jää levy pyörii mun päässä  crazy2
Jankutan tätä vielä että tollasesta ei etukäteen puhuttu yhtään mitään että alkaa jostain henkimaailman jutuista selittää ja olin jo valmiiksi jännittynyt ja kuuntelin kuin tyhmä lapsi. Olis pitänyt sanoa että lopeta tollaset jutut tulin tänne ihan eri syystä.
Omaan valtavan vilkkaan mielikuvituksen ja oma syyni se on että näitä jään kelailee mutta kun toinen tiesi mun aran alueen, onko siihen pakko tökätä?
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2453 : 10.09.2013 21:44:58 »

Voimia sulle pikkari  angel ja virheistä/erheistä..oppii..tai luulisin ainakin. Cool smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2454 : 11.09.2013 00:30:48 »

Toinen vastaava tapaus on muutaman vuoden takaa ja huonosti meni sekin. Lähtisessäni tänään aamulla kodistani käännyin ulko-ovella ja otin ikonin mukaan ja kuollut mieheni opetti vielä unessa mulle vahvemman suojauksen  Olis pitänyt tajuta jo silloin.
Huomenna laitan hieman sähköpostia tälle naiselle ja tosi monta kysymystä. Omaa juttuaan ei voi tyrkyttää erikoisin ohjein jos ei edes kunnolla tiedä kenen kanssa on tekemisissä.
Tähän loppui valitusvirsi ja uuden asian sisäistäminen again- ole varovainen kenen kanssa olet tekemisissä asioissa jotka liittyy parantamiseen ja varsinkin henkimaailma yhteyteen varsinkin jos olet hyvin herkkä

Edelleen liputan 10 vuoden takaista meedioystävääni hänen taidoistaan saada aikaan yhteys ja lämpö josta saa voimaa kauan  smitten smitten smitten
Me nähdään ensi kuussa kaksi kertaa joten eiköhän tämä tästä suoristu ja oikene just siihen suuntaan minne pitääkin

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2455 : 11.09.2013 21:58:12 »

Eikä mikään kymmenen vuoden takainen vaan se aika ollaan tunnettu. Eilinen oli ja meni enkä halua sitä enempää kelaa koska olen paljon jo oppinut pelosta pois henkimaailman suhteen.
Niitä tapauksia ja ilmiöitä koen miltei viikoittain mutta se harmaa osa-alue ja siitä synkempään menevä on total no.
Se ihminen sanoi että mulla on ollut ihan pienenä kohtaaminen sellasen energian kanssa ja siitä tod näk jäänyt pelko. Mahdollista mutta en muista.
Siksi pimahdin eilen että olen tämän oudon naisen lisäksi kuullut puolen vuoden sisällä neljältä eri ihmiseltä että ovat nähneet "kammotuksen" elämänsä aikana.
Mistä syystä pahan pitää ilmentää itsensä?
Jokainen näistä kertoo nähneensä kamalan, rumimman näköisen ilmestyksen ikinä. Vanhin näistä naapuritalon leskirouva ja nuorin 22-v joka on testannut lautaa.
Mun uskovainen naisystäväni on nähnyt tällasen hahmon lukiessaan Raamattua joka menee multa taas niin yli hilseen että miten voi olla mahdollista...?
Sit vielä tossa Astro-Sepon uutisissa puhutaan myös näistä kohtaamisista.
No kai sit tietää että tällanen kohdalle voi sattua irvistelemään kenen tahansa kohdalle. Siltä vaikuttaa.

Olen lukenut joitain kanavointeja tästä uudesta energiasta ja kuvauksen koirasta joka ravistelee kirput pois karvoistaan eli tietyn ajanjakson loppu jossa sit ilmenisi näitä negapaskoja ja jostain kumman syystä tää 22-vuotias ihmelapsi puhui ihan samasta asiasta kun juteltiin just puhelimessa. Niin erikoinen tapaus hän on että haluan nähdä ja niin haluu poikanen myös tavata noitatädin  Cheesy hahah

Tällasia ei pidä liikaa miettiä, huomasin tosiaan eilen mutta energioiden hallitseminen on sitä tärkeämpää mitä herkempi on. En opeta tällä näillä sanoillani koska en itsekään osaa mutta koitan muistaa omien ajatusten hallinnan. t ADD
tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #2456 : 11.09.2013 23:15:56 »

Voi mahoton sentään kun on mielenkiintoista. coolsmiley Paha ja kyttäävä silmä on todellakin olemassa ja se valvoo yötä päivää punoen juoniaan ja kutoen verkostoaan aivan lihallisen ihmisen muodossa. tickedoff Ihminen jolla ei ole vieläkään vuosikymmenien saatossa syntynyt omaa elämää saa nähtävästi suunnatonta mielihyvää ja kiksejä seuratessaan muiden ihmisten tekemisiä kun ressukalla ei omaa  elämää ole. Shocked Oletteko muut törmänneet kolmelta aamuyöllä tullessanne vaikkapa työreissulta palatessa kodinturvajoukkojen ylivahtimestariin joka ikkunansa takaa verhoa heilutellen paheksuen toivottaa työstä palaavan väsyneen matkalaisen tervetulleeksi sanattomalla kysymiselä. Missä sitä tuokin oikein on ollu ku tulee tähän aikaan kotia. idiot2 Kyttä ja silmä ovat aina hereillä kun ei tarvisikaan.  crazy2 idiot2 Parivartiolla ei tiettävästi ole kaikki himassa ja sen voi aistia kun päivänvalolla kohdatessa luikitaan kuin viitamaan pirut ilman päivää sanomisia luukkuunsa kuikuileen. tickedoff knuppel2. Tyyneys ja Rukous auttaa ettei sano mitenkään pahasti tai hyvästi. Olen kuullut että vaikeimmatkin ihmiset ovat elämämme parhaita opettajia jos ei muuten niin ainakin osoittavat minulle miten ei ainakaan minun tule elää ettei tulisi samanlaiseksi elämäänsä kyllästyneeksi kyttääjälsi kuin nämä ovat. Ymmärtisin paremmin jos olisin joku julkisuuden henkilö enkä tällainen tavallinen kuukulkija. HUH HUH jo helpotti Wink Pst auttaisko Rakkaus smitten smiley6600 Smiley 2funny tässä järjestyksessä. Ollaan ihmisiksi ja annetaan olla mikä on. Keep Smiling  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2457 : 12.09.2013 03:39:39 »

Tiedän. Kusipää on kusipää mutta ei sille tarvitse pahaa toivoa. Hyvin ärsyttävää on se että tällainen ihmislaji asuu naapurissa mutta omalla toiminnalla voi vaikutta paljon ko lajin käytökseen
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2458 : 12.09.2013 07:23:01 »

Olen valvonut taas koko yön ja huruillut, kuunnellut ortodoksisia kirkkolauluja ja rukoillut
Ennen kuin lähdin baariin näin valoilmestyksen eteisessä aivan edessäni sellaisena laservalona, aivan kirkkaana.
Joku lähti toiselle puolelle tänä yönä. Luultavasti ystäväni isä.
Onhan se toki mukavaa ilmoittaa mutta minkä ihmeen takia kuolema liittyy mun elämään ihan jatkuvasti?
Jos ne ei pörrää nurkissa, tulee sit ilmoittamaan heippa mä kiidän eteenpäin. Olen kateellinen jokaiselle.
Toki elämä on lahja. Vai onko? Ja jotkut sit lohduttaa niitä jotka jää tänne kaipaamaan ja itkee.
Meediot.
Mulla on valtava ristiriita tässä asiassa ja huumorintaju kadonnut täysin ihan joka asiassa silti vedän puoleeni uusia ihmisiä. Mun elämä on tullut ihmeelliseksi mieheni kuoleman jälkeen.
Olen ollut tosi sosiaalinen ja avoin koko elämäni mutta kun kuoleman takia menin ns sisäänpäin, uusia ihmisiä tulee heti kun vaan lähden ulos ts baariin tai ystävien kautta.
Kiitollinen tästä olen mutta kummastuttaa... ikäänkuin vedetään eteenpäin. HS:n mainoksessa lukee "Mitä ihmettä?" Sellastahan tää on  crazy2
Joopa joo. Joku kuoli ja elämä jatkuu. Mä en osaa tehdä näköjään itse tätä sulkemista joten max kk joudun venaa ja sit meedio saa näyttää vaikka kädestä pitäen miten tää paskalahja saadaan pois
Minä en halua tätä!!!!!!!!!!

Kävin tupakalla ja itken nyt eli tosiaankin joku suree kuollutta ja nappaan sen tunteet. Tiedän nyt tasan tarkkaan kenestä on kyse.
Tapaan tänään sen 22-vuotiaan pojan joka on vielä herkempi kuin minä mutta hakusessa omissa voimissaan ja häntä autoin keskellä yötä koska oli mokaillut päihteiden suhteen yms

Kuolleet tulee myös mun uniin ja äidin mielestä se on hyvä merkki. Rasittava henkimaailma ketjusta on monta vuotta ja sama jatkuu vielä. Tällä pallolla on tosiaankin muutoksen ajat ja toivon että ne jotka merkkejään venaa saavat ne oikein roppakaupalla. Mä voisin antaa tän kuolemantietäjälahjan ihan kenelle vaan

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2459 : 12.09.2013 07:59:00 »

Olin oikeassa. Ystävältä tuli just viesti että hänen isänsä on kuollut.
« Viimeksi muokattu: 12.09.2013 08:01:57 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Sivuja: 1 ... 162 163 [164] 165 166 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: