Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Puhelin ennustajat  (Luettu 19424 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« Vastaus #15 : 20.06.2006 13:54:54 »

Olen monta kertaa miettinyt meediolle menoa, kun elämä on tuntunut olevan solmussa mutta en vain ole koskaan "saanut lupaa" mennä. Siis sellainen voimakas tunne siitä, ettei minun pidä mennä...
Mutta jos menisin niin en käyttäisi puhelinpalveluita -vaikka varmaan siellä on päteviäkin MUTTA tiedän, että linjoille pestetaan ihan tavallisia ihmisiä puhumaan puuta heinää eli ympäripyöreyksiä.

Jos todella haluaa kurkata tulevaisuuteen -miksi ei tekisi sitä kasvotusten todellisen meedion kanssa -ja niitä todellisia meedioita löytyy ihan suosittelijoiden perusteella -hyvä rumpu kuuluu kauas.... Vai miten se nyt menikään...  Wink
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #16 : 03.07.2006 16:18:53 »


"Olen saanut tältä foorumilta yv:nä tiedon henkisesti pitkällä olevasta näkijästä. Soitin ja yllätyin hänen hienosta neuvostaan. Se oli asia, jota olin kaivannut."
Hei minä olisin kanssa kiinnostunut saisinko tämän numeron.
tallennettu
Kokija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


We can do it.....


Profiili
« Vastaus #17 : 03.07.2006 17:48:37 »

Minuakin kiinnostaisi tuo kyseinen numero yv:nä, jota edellinen kyseli!  smitten
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #18 : 04.07.2006 20:32:06 »

Minäkin olen kiinnostunut kyseisestä puhelin ennustajasta.
Haluaisin tiedot YV:n.

 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 19.07.2006 10:02:03 »

Tiedän yhden nimen, joka koetti selvitellä tosi monimutkaista juttua, kun exäni pelkäsi suhdettamme menneiden elämien surujen takia, näin koin asian, menetys, solumuistijuttu. Hän sanoi erinäisiä oikein osuneita asioita just äsken, mm että heinäkuussa ei sittenkään mitään ja ikäni sanoi heti oikein, ja että ulkomailla oli varattu mies ja sitten vielä tämä että juuri loppui yksi juttu. Eli heti nappiin meni alku, ja sain vielä varoituksen jostain henkiöstä, en tiedä mitä pitäis varoa, työnantajaako?? heh heh..

Olisin samoilla linjoilla hänen kanssaan, sillä en usko että tänä vuonna sittenkään ketään tulee, vuosi pari menee varmasti, siis puhun kumppanista eikä leikkikavereista, en tällä kertaa kysynyt työasioita koska itse luon tietyt tilanteet ja ne etenee omalla vauhdillaan. Nro on tallessa..

Sitten on se toinen, Eila, joka näkee oikein ne kadonneet esineet ymv.

Olen ollut kiinnostunut asiasta koska olen kuulunut erääseen psyykkisiä asioita tutkivaan yhdistykseen, jossa en kylläkään enää ole aktiivi, ja yhdistyksen vetäjällä oli idea kartoittaa kaikenlaisia selvänäkijöitä ympäriinsä. Emme sitten kuitenkaan ryhtyneet siihen.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2006 10:41:55 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #20 : 19.07.2006 22:32:44 »

Suurin osa nuista maksullista on kyllä täysin rahastusta. Varmaankin taustalla voi olla ihan oikeitakin näkijöitä, mutta kokemuksesta "tietoa sisäpiiristä" ovat asiat aivan hatusta vedettyjä. Nuorempana tein joskus yhteistyötä yhden tällaisen "huijarin" kanssa ja kirjoittelin vastauksia kysymyksiin. Toisiin oli helppo vastailla psykologia opintojen pohjalta ja palautettakin tuli, kun tiesi asiat niin ja niin hyvin. Toisiin sitten kirjoiteltiin, mitä päähän sattui juolahtamaan.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #21 : 19.07.2006 22:34:55 »

Niin ja tälläkin herralla oli puhelinpalvelunsa ja hyvinkin vakuuttavat nettisivut. Tilauksia tuli enemmän kuin pystyttiin tekemään. Joskus hän oli harjoittanut myös valmiiden pohjien lähettelyjä sopiviin konteksteihin.

... että sellaista ...

Sattui myös niin, että tuttavani lähetti kysymyksensä ko. palveluun. Emme koskaan vastanneet hänelle.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #22 : 19.07.2006 22:36:17 »

Sitten, kun vielä muistaisi "näkijän" nimen niin tietäisitte, kuinka moni teistäkin on saattanut rahansa heittää kaivoon. Tai sitten olen/hän on hyvin veikannut oikeaan.  :Smiley
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 19.07.2006 22:40:02 »

Varmaan on rahastusta ja siksi ei yleensä kannata soitella - tai sitten voi soittaa kolmelle ja vertailla. Mutta kummasti tuo yksi henkilö näki asioita oikein. Jotkut muut yrittävät piristää ihmistä esim eron hetkellä että ero ei muka tulisi. Tuleehan se jos on tullakseen ja muuta on tulossa. Näkijä ei vaan viitti viedä toiveita--
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
elisabet
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #24 : 20.07.2006 14:47:43 »

Hei !

Tuota hyvää puh.ennustajaa joku kyseli ; Sisko --- .Henkisesti kypsä ,antaa suuntaa vaikeisiin kysymyksiin.

Ei ole minulle tuttu ,vaan on auttanut oikeasti ,kun minulla on ollut vaikeita aikoja ,ei pitkitä turhaan puhelua ja on asiallinen.

terv. Elisabet

Edit: Puhelinnumeroiden vaihtaminen sujuu yksityisviestitse. Annikki
« Viimeksi muokattu: 06.08.2006 23:35:47 kirjoittanut Annikki* » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 21.07.2006 22:02:59 »

Aikas kiinnostavaa, eräs näkijä näki tän hetkisen suhdeautiuden mutta sitten myös JUST sellaisen elämänmuutoksen mitä valmistelen kaikilla tasoilla, ens vuodelle! huh!

Eikä siinä vielä kaikki; hän näki että matkustan ens vuonna aina silloin kun Venus on tulimerkissä. Tarkastin asian. Sekä hiihtoloma että kesäkuu että syyskuu+joulukuu menevät TODELLAKIN Oinaan, Leijonan, Joukkarin piikkiin. Ihmeellistä.

Ja siihen liittyen minulla alkaisi taas tuli palaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pia Koukila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #26 : 05.03.2011 01:11:24 »

Itse auttamistyötä tekevänä selvänäkijänä ja meediona antaisin neuvon että kun otatte yhteyttä näkijään ensimmäistä kertaa kysytte häneltä minkälaisia palveluja hän tarjoaa ja millä tavalla. Kysykää myös hinta ja maksutapa etukäteen.
Jos soitatte maksulliseen numeroon niin kysykää istunnon alussa kuinka paljon aikaa siihen menee noin suunnilleen. Laajempi istunto jossa voi esittää useampia kysymyksiä ja keskustella vastauksista kestää yleensä noin 60 minuuttia.

Etukäteismaksuja kannattaa myös välttää jos näkijä ei ole hyvin tunnettu ja arvostettu.

Itse esimerkiksi annan tilitietoni vasta istunnon jälkeen ja tavallaan silloin maksu on vapaaehtoinen, sillä en koskaan lähtisi perimään mitään maksuja. Smiley

Pia
tallennettu

Valoon on monta tietä mutta jokaisessa tienviitassa lukee; Rakkaus.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: