Sivuja: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 78
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 491162 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1065 : 10.09.2009 22:34:36 »


Täysistunnolla ollessain huomasin Tiede-lehdessä lauseen,jotta "Linnunradalla on vain kaksi TÄHTIEN täyttämää kierteishaaraa,Perseus ja Kilpi-Kentauri,ei neljä,kuten on vakaasti uskottu.
TÄHTIEN tihentyminä pidetyt JOUSIMIES ja Kulmaviivoitin koostuvatkin pääosin kaasusta ja pölystä."
hei haloo,tämänhän pitäs laittaa uusiksi koko astrologisen mielikuvan  jousimies:stä.
Sehän on kaasuissa ja pöllyssä eikä mitään kiinteetä..illuusio ismeistä..pierasenko?
"Uusi kartta näyttää selvästi myös aurinkokuntamme sijainnin.Asumme Orionin kannuksessa,
Jousimiehen kaasuhaaran nysämäisessä ulokkeessa." (Tiede/1/2009)
..lapsena meitin vitsinä oli keksiä pierusaparon venttiili...




Niin että jotta...
Minä noista pölyistä mitään ymmärrä, mutta tuo 'nikin' kertoilu on kyllä vertaansa vailla hauskaa. Nytkin vedet silmissä nauroin...  2funny



tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1066 : 11.09.2009 15:57:13 »

Tuo edellinen Jousimiehestä kuulostaa jotenkin 'järkevältä'.

Ainaskin ymmärrän itteni ja nuoruuteni haihattelut 'Jousimiesnousuisena' tai Jupiterin Jousimiehen vauhdittamana. Eihän minulla ollut jalat maassa ollenkaan, isä sanoi pintäkiitäjäksi ja jotkut taivaanrannanmaalariksi. Ja onhan Jousimiehen energia aivan erilaista.  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #1067 : 11.09.2009 17:11:29 »

 jousimies/ jupiter on ilman ristiä,
se ei kiinnity materiaan,
se on sielun lento kohti taivaita.

 kuu 12  kaksoset
ja niin se mieliala vaihtelee,
oisko kaaosteoriasta apuja? Chaos 12  kaksoset
kaksijakoinen olotila,
kuin enteillen huomista t-ristin kärkenä oloa,
nyt jo  saturnus 24  neitsyt aspect_opp uranus rx 24  kalat,
runoilija sairastunut vakavasti
ja Facebookin yhteisöllisuus ( uranus kalat) onkin pelkkää pintaa ( kuu kaksoset ja päivän kuulumiset)

yöllä oli hallaa,
sumu peitti lammen pinnan,
etkä vastarannalle nähnyt

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #1068 : 12.09.2009 10:41:25 »

Tuosta Jupiterin kaasupöllystä,
voihan se hyvin kuvastaa yksilötasolla tuota taivaanrannanmaalari-ideaalisuutta,
mutta mitä kaikkea se symbolisesti selittääkään auki meidän uskomuksista,
uskonnoista,dogmeista,mukamas "totuuksista".
Vaikka puhtaan rodun oppi,fanaattinen totuus,
kaasua nokkaan ja uuniin ja pöllyävää tuhkaa jäljellä,
tieteellisten kokeiden jälkeen.
Eikä se sen kummempaa ole tänä päivänäkään vaikka koe-eläinlaitoksella.
Totuuden nimissä,tieteen nimissä.
Tai uskonlahkot,jotka kiertävät kertomassa "totuutta".
Ihmettelen jopa sitä miten hyväuskoisesti antaudutaan vieraan ihmisen hoidettavaksi.
Mistä ihmiset tietävät kenenkään totuutta ensi tapaamisella?
Mistä tiedät motiivin ja päämäärän?
Luottamus ansaitaan teoilla.Intiaanien mukaan ystävyyskin "ansaitaan".
Ei se ole kaasua ja pölyä.
Se on siunaavia ajatuksia luottamuksen myötä.
Tässä ajassa on paljon sellaista "pölymäistä" näkemistä. jupiter neptunus vesimies,
sellaista ,että nähdään/aistitaan ihmisen kentästä asioita ja sanotaan ne ääneen.
Mutta se ei ole kosmista tietoa,oikeaa näkemistä.Se on herkkyyttä aistia ja luoda mielikuvia, jotka natsaavat tai sitten eivät.Toki ne usein auttavat polulla, chiron vesimies,eteenpäin,mutta..
joo
konkreettisesti minua suorastaan hirvittää tuo Itämeren kaasuputkihanke.
Tiedän luissa ja ytimissä ,että sillä on samanlainen vaikutus ekosysteemiin meressä kuin juutalaisvainoilla kaasukammioineen.Fanaattinen idea energian siirrosta,joka tuhoaa.

 kuu 22  kaksoset
kun se liikahtaa 24 asteeseen,se tekee kvinkunssia auringolleni.
Eikä se ole ainut.
Minulla on edessä kummalliset ajat astrologisesti.en ummarra.
tr  saturnus 24  neitsyt aspect_sex aurinko
tr  :uranus:rx 24  kalat aspect_tri aurinko
tr  neptunus rx 24  vesimies aspect_squ aurinko
tr  aurinko 19  neitsyt aspect_sex merkurius  aspect_con ap  saturnus aktivoi kehdon,
tr  venus 19  leijona aspect_squ merkurius
tr  :merkurius:rx 4  vaaka aspect_squ ap  venus juno
kaikki nämä asteen tarkkoja,
asteen päässä  merkuriusneptunus
 :jupiter:rx aspect_squ merkurius/ venus
jos
ei mulla katkee verisuoni päästä,niin ehkä minä selviän hengissä

tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #1069 : 12.09.2009 10:43:17 »

Pitäisikö mun nyt lukea rivien välistä ettei positiivisuudestani ja omasta ilostani ollut muille mitään hyötyä ja näin ollen Hyvä Terveys –lehdessä ollut tieteellinen artikkeli voidaan poispyyhkäistä enempi tai vähempi tunkkaisista mielistämme. Kiitos Esmiraldalle! Harmi kun luotit, ja sitten olit kipeämpi.  Embarrassed

Olen koko kesän lukenut kirjaa joka käsittelee puolet teoksestaan sitä kuinka hapattuneet tiedemiehet eivät enää osaa ymmärtää, lukea saati usko maailmansynnyn alunperäisiin oppeihin tietoihin ismeihin,
me tiedämme mitä on painovoima tai lämmön tuottama liike tieteellisesti koska se meille koulussa opetetaan, mutta kuka sen tiedon tarkistaa mitä me tyytyväisinä mutustamme?
On vain luotettava että on niitä viisaampia ketkä paremmin parastamme ymmärtävät. Ja heti tuli mieleen facebook ja kuinka helpoksi ihmisten yksityisyyden tonkiminen on tänä päivänä tehty, tai kuinka helppoa siitä vielä tulee.

Minä en muista muuta kun että  saturnus unia en ole muutamaan päivään nähnyt (JEE!) Koko pää on pitkästä aikaa ruuhkautettu niin täyteen ihan kaikkea mietittävää että sitten puhkesi stressi. No ei ollut yllätys. Ja antaapahan aihetta miettiä lisää että missä oikeasti on järkeä ja mikä vaan kuluttaa itseä turhaan. Eli kohti sitä rintamaa, mitä onni suosii.  merkurius peruutuksen olen huomannut useasti jo. Viimeksi aamulla v*tti ja vieläkin vähän kun vanhan talon järjestelmät vaan pykii. Kohta on kaksi työtä päällekkäin ja kahden kuunpaluun jälkeen taas helpottaa, kai. En viitsinyt katsoa enää kolmatta kuunpaluukarttaa..

 kuu 22  kaksoset Ajatukset risteilevät niissä kaiken maailman töissä
 aspect_tri  chiron 22  vesimies ja sanokaa mitä haluatte

 merkuriusvaaka  aspect_opp  mars onko se kun tavarat hajoo ja päässä pykii
odotan sitä kun  merkurius peruuttaa asteeseen 0  vaaka jolloin  aspect_tri ap-  merkurius
en tiä miks
tr.  mars 10  rapu  aspect_ssx  saturnus vertasin pystyssä nukkuvaan ja minusta tuntuu että on vaan seisovaa ilmaa
tr.  jupiter 18  vesimies  aspect_opp  pallas laajennun sisäiseen maailmaani?
Ja nuo osumat solmuille ei aukea millään. Suunta on selvä, mutta tuntuuko se vaan siltä.  neptunus :sta on puhuttu nyt paljon ja olen alkanut ajatella sitä uusin silmin. Sokeamminko siis..
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1070 : 12.09.2009 10:48:01 »

Voi jukra, mitä ajatuksia. Niitä syntyi minullakin, onhan Kuu Merkuriuksessa ja omaa Uranusta koskettamassa....ensin pitää käydä ukkko-kullan kanssa metsässä...sitten tulen keskustelemaan. Paljon mielessä...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #1071 : 12.09.2009 11:17:18 »

Esmis tarkkuutta ilmaisuun..ssa
ja
Enceladus,ei todellakaan pitäsi,
ajattelin vain ,että mistä ihmiset YLI-PÄÄTÄÄN tietävät,keneen voivat luottaa,
MKSI luottavat,MISTÄ tietävät mikä on oikein ja mikä väärin.
Ajattelin esimerkiknä joukkosuggestioita tyyliin Niilo Yli-Vainio.
Tai vaikka täällä ihmsiten antautumista hevosmiehen ohjaksiin.Mistä he tietävät millainen hevonen hällä on ohjaksissa? Tai mihin hän ohjastaa? Eikä taaskaan henkilökohtaisella tasolla pohdintaa vaan YLIPÄÄTÄÄN?
Olen minäkin saanut eräältä foorumilaiselta kaukoreikiä ja se toimi erinomaisesti.En ole koskaan tavannut häntä.Luottamus syntyi puolin ja toisin antautumalla avoimeen keskusteluun ja molempien avunantoon.Minä astrologian avulla hän muulla energialla.
Ehkä aika oli otollinen.Niinkuin se on nyt otollinen taas kaikille kosmisille energioille.
 ItseAurinko vastaanottajana.
Olen menossa hypnoosiin.En ole ollut siihen valmis aiemmin.
Ystävä kysyi,miten sinä luotat siihen ihmiseen?
En tiedä.Olen tavannut hänet pari kertaa ja jostain syystä vain luotan.
Hän on pienillä eleillä ja sanoilla ilmaissut vastuuntuntonsa.Jostakin se luottamus syntyy tai jää syntymättä.Tämä on ilmeisesti sitä ÄIDINKIELTÄ,JOTA OPIMME ENNEN KIELTÄ.Ilmeiden ,eleiden,energian lukutaitoa ennen kielellistä ilmaisua.Sen avulla ihminen kuulemma (tiede tutkinut..)
erottaa myöhemminkin valehtelijan totuuden puhujasta.Ei sanoista.Tai juuri näiden ristiriidasta.

Kun  merkurius peruuttaa 0 asteeseen,se on vastapäätä oinaspistettä,kaiken alkua,uutta alkua.
Siksi sinä ootat sitä?
Nyt  :pluto:rx neliöi oinaspisteessä olevaa  juno rx:ää.
Eli samanhenkisyys korostuu.Kenen joukoissa seisot?
Minkä allekirjoitat?
Solmut kertovat tärkeistä kohtaamisista.
Asioiden tai ihmisten.
 neptunus on atrain,jolla elämän merestä kalastamme henkisen saaliin.
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #1072 : 12.09.2009 11:41:07 »

Nikki, en ollut lukenut tekstiäsi ennen kuin lähetin omani. Luin palstan viimeksi eilen alkuillasta. Oon henkisesti ja fyysisesti nyt väsynyt. Voi olla ehkä se tr.  mars ja minun sisälläni oleva seisova ilma.

ajattelin vain ,että mistä ihmiset YLI-PÄÄTÄÄN tietävät,keneen voivat luottaa,
MKSI luottavat,MISTÄ tietävät mikä on oikein ja mikä väärin.

Niin. Et taida uskoa kuinka samoin ajattelen.

Kun  merkurius peruuttaa 0 asteeseen,se on vastapäätä oinaspistettä,kaiken alkua,uutta alkua.
Siksi sinä ootat sitä?
Nyt  :pluto:rx neliöi oinaspisteessä olevaa  juno rx:ää.
Eli samanhenkisyys korostuu.Kenen joukoissa seisot?
Minkä allekirjoitat?
Solmut kertovat tärkeistä kohtaamisista.
Asioiden tai ihmisten.
 neptunus on atrain,jolla elämän merestä kalastamme henkisen saaliin.

Odotan ehkä siksi, en ymmärtänyt. Kiitos.

Ja niinpä. Se suuri ristiriita.

Enkä tiedä missä Esmiraldaa viikko sitten autoin, kunhan heitin tuon kun tuli sellainen olo että ne sopisi toisiinsa.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1073 : 12.09.2009 14:54:56 »

Hei! Olipa antois metsäretki. Perkkasin pahimmat oksat ja autoin kuoppien yli ukkoani ja pääsihän hän vielä vanhalle, rakkaalle onkipaikalleen. Minä löysin sopivat punaiseksi remahtaneet puolukkamättäät ja sain kaksi ämpärillistä.

Ja pää höyrisi ajatuksista. Nikki, kuinka ihmeessä voisin saada koskaan tarkkuutta ilmaisuuni sanallisella tasolla, kun pää aina höyryää!

Tuo dejavu-ilmiöt, eikö niitä jo voisi tutkia ihan kvanttifysiikankin alueelta? En minä, hailakka ymmärryksen harha vain tuosta alueesta. Mutta joku...

Poimin tähän Nikin löytämää/ihmettelevää tietoa:

Lainaus
TÄHTIEN tihentyminä pidetyt JOUSIMIES ja Kulmaviivoitin koostuvatkin pääosin kaasusta ja pölystä."
hei haloo,tämänhän pitäs laittaa uusiksi koko astrologisen mielikuvan  jousimies:stä.
Sehän on kaasuissa ja pöllyssä eikä mitään kiinteetä..illuusio ismeistä..pierasenko?

ja

Lainaus
Tuosta Jupiterin kaasupöllystä,
voihan se hyvin kuvastaa yksilötasolla tuota taivaanrannanmaalari-ideaalisuutta,
mutta mitä kaikkea se symbolisesti selittääkään auki meidän uskomuksista,
uskonnoista,dogmeista,mukamas "totuuksista".

Kaasut esillä, tieteellisesti ja ihmisen harhojen näkökulmistä, kuten nuo 'puhtaat rodut ja uskonnot'.

Mietin Jupiteria, johon olen tuntenut aina outoa kiintymystä, suurin 'olio' Aurinkokunnassamme ja pelkkää kaasua. Elämme planeetalla, jota jotkut sanovat matalavärähteiseksi energiaksi, raskaaksi elää sen kupeessa. Tämähän on nykypäivän huuhaismaista teoriaa, jota monet kirjat toitottavat. Ja vielä Jousimiehen kuviokin, vain kaasumasta usvamaista valoa!

Kuka lie sitten keksinyt astrologisesti, että se olisi jotain laajenemista ihmismielen sopukoissa, ainakin Jupiterin taholta tuollaista yhteisöllisempää ja sosiaalisempaa ajattelua. Minun rapu-napaisuuttani se ainakin mielikuvana mukavasti laajentaa.

Perusajatukseni niin pienestä kuin muistan, on ollut, että 'MINÄ EI KOSKAAN KUOLE'. Se minä oli muuta kuin materiaa. Se että Jupiter on ensimmäisessä huoneessa, sopisi tuohon kaasumaiseen totuuteeni. Yhtä hyvinhän sielu silloin voi oleskella vaikka Jupiterissa.

Kun sain uskonnosta jotain tietoa, oli toinen ajatukseni se, että 'JUMALA EI VOI OLLA VAIN YHDEN IHMISRYHMÄN KANSSA TAI YHTENÄ AIKANA'.

Ja kun tuollaisia ajatuksia joskus päästelin suustani, niin eihän minulla ollut jalkoja maassa eikä periaatteita. Olin tyhjän päällä ilman mitään järkevää. Ja siis taivaanrannan maalari ja täysin huuhailija. Ei se mitään. Minun oli hyvä olla. Sehän loi minulle kuitenkin aivan omanlaistani itsetuntoa. Ja ajattelin, että muilla kuten minulla on ihmisenä olemisen oikeudet juuri sellaisina kuin olemme. Itse sosiaalinen uteliaisuus ja ihmettely kaiken erilaisuuteen kasvoi ja kasvoi, ihmisen luomiin kulttuureihin ja uskomuksiin. Tämä maailma on ihmeellinen! Kun sen näkee näin, ei ihan aina takerru omiin murheisiin.

Selkeyttä, selkeyttä, sanoo Nikki. Näinhän se on, ehkä tätä ei jaksa kukaan lukea ja ehkä toistan jotakin.

Tämä Jupiterista ja Jousimiehestä kuitenkin!
« Viimeksi muokattu: 12.09.2009 16:57:28 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1074 : 12.09.2009 15:13:47 »

Luottamus, josta E ja N keskustelevat. Mitä olisi elämä ilman luottamusta?
Ehkä voi elää luottamatta kehenkään, uskomatta mihinkään, mutta elääkö silloin.

Ja mitä sitten jos pettyy tai menee syteen? Sehän on vain opin paikka.

Kyllä olin mukana Hevosmiehen kaukoparantamisessa. Jotenkin se auttoikin. Sattui vain niin, että basilli oli mahtavampi ja kuuri piti kuitenkin ottaa. Joten käsikädessä oudot energiat ja lääketiede. Kyllä ne sovun löytävät!

Ja kyllä toisen positio aina tuo toisenlaista värähtelyä. Negatio omaansa, ehkä samanlaiselle lohtua.

Uskon että luottaminen toiseen kasvattaa toisen hyvää! Pahinta on itseluottamuksen puute ja itsensä tuomitseminen, asioita, joista on helpompi syyttää muita, usein huomaamattaan.

E ja N. Luotan teidänkin ajatuksiinne, ette irvaile, vaan se tulee sydämestä, aidosta ajatuksesta! smitten

Luotan Facebookiinkin, kun itse pidän sen tietyissä rajoissa. Se on mukavasti nautinnollisen narsistista hommaa! Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #1075 : 12.09.2009 16:50:22 »

Kvinkunssit kartalla voivat kai tarkoittaa ettei aina tule ymmärretyksi. Ja  uranus tietenkin myös. Vaikka minulla on kyky paskanpuhumiseen en sitä tee. Se on jotenkin alentavaa. Enkä katsele sitä nenäni edessä kovin kauaa. Ja uskon siihen että asiat selviävät ainakin usein. Siis se, jos joku on ollut epärehellinen ja tietysti se tärkeämpi puoli, rehellisyys. Olen huomannut sanan lojaali tarkoittavan monelle ihan eri käsitteitä. Minä en tajua miten se voi.

Kiitos Esmiralda positiivisesta Jupiter –tekstistä! Haluaisin myös puolukoita mutta en flunssassa tai mitä tämä onkaan jaksa mennä keräämään. Niitä olisi lähellä, ei tarvitsisi eksyä metsään. Lainaten ajatustasi, minun mielessäni on pyörinyt ajatus niin kauan kuin muistan, että meidän on opittava täällä ollessamme jotain. Mietin tuota jo ennen kuin ymmärsin mitä kaikkea on mahdollista oppia.

Korjaan aiempia asteitani. Ap:lla Merkkari on vieläkin samassa luvussaan eli 1 '03.

 kuu 26  kaksoset ja mua turhaurttaa oleminen.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1076 : 12.09.2009 16:54:37 »

Kuu samoissa asteissa juuri kuin Uranukseni synt.kartalla!

Eipä siis ihme, että ajatukset liitelevät vähän kauempanakin kuin tuo puolukkametsä! Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #1077 : 12.09.2009 17:56:54 »

Kvinkunssitpa hyvinkin.
Vieläpä jupiterilta.Synt.kartalla.Kaksin kappalein.
Esmiksen  jupiter ja ote on horisontaalinen,aikaan sidottu ( askendentti/desc.)
meikäläisen on pystylinjalla,ikuisuuslinjalla. (IC/MC)
Luultavasti emme koskaan täysin ymmärrä toisiamme.
Muutenkin tiedostan kyllä puhuvani kieltä,jota harva ymmärtää.
Minä on hakusessa.
Minä en hirveesti kierrätä asioita enää minän kautta.Isoja asioita.Arjen asioita kyllä. Mut niilläkään ei ole niin suurta väliä.
Minä elää käsitteiden maailmassa,joille ei ole sanoja. (nouseva  aurinko)
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1078 : 13.09.2009 10:57:55 »

Mitä se Nikki höpisee ymmärtämättömyydestä?

Tosi on, että useimmat suurimmat murheet syntyvät väärinymmärryksestä. Ja mitäs kaikkea se Merkuriuksen retroilu onkaan! (Kuu on minun Merkuriukseen yhtymässä.)

Tarkoitatko että sinä ja minä emme ymmärrä toisiamme, vai yleensä. Älä sure. Et varmaan ole ainoa joka ei minua ymmärrä. Kyllä yks filosofikin hieraisi päätänsä tuon tuosta... En osaa asettaa sanoja. Ja kuinka moni täällä yleensä toistaan ymmärtää? Yritämme kaikki varmaan, ja sitä varten foorumeilla on oma tilansa.

Voisko kuvitella että kielikuvat (sanasymbolit) ovat ajatusta kehittymättömämmät. Huh

Varmaan ymmärrämme toista vain sen verran kuin se koskettaa omia ajatuksiamme.

Mutta eikö pääasia ole se, että 'puhuu'. Jokin sana, jokin lause saa aikaan kuitenkin liikettä, uutta ajatusta. Ja jossakin tapahtuu. Tietämättämme.

Mikä se olikaan se tarina valkoisesta liljasta, käärmeestä ja valosta pimeässä, kun käärme sanoi että varmaan valo on maailman tärkein asia. Joku sanoi, että 'ei, vaan sana on maailman tärkein asia'. Oliko se Coethe?

Hassua, huomaan nyt vasta sellaisenkin ilmiön, että tuolla syntymäkartan Kuullani on viisi kolmiota (auringon, Merkuriuksen, Venuksen, Uranuksen ja Cereksen kanssa) joten sielläkö ne herkät visiot, jotka eivät aina käy yhteen arjen kanssa (neliö ASC), vaikka kolmion pitäisi olla tasapainottava tekijä  Wink Tai miten sinä Nikki ne näet?

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #1079 : 13.09.2009 23:39:31 »

..että siihen aikaan kun isä lampun osti..
joopati joo,
Chaos ja  kuu t-ristin kärkenä meni sitten viikonloppuna hukkumaan,ampumaan ja ajamaan puuhunkin.Nuori kokematon, kuu kaksoset,ja merkuriuksella on kyky mennä manalan maillekin.
Joskus virne suupielessä.Ja kiire kantapäillä.

 kuu 14  rapu
yhtyi marsiin ja kansa on kuin satavuotisessa unessa.
Lapsetkin katsoivat Prinsessa Ruususta hela dagen.
 kuu  aspect_con oma Logos
loogista ajattelua,
mietin joutessani kristusenergiaa,kun en saa siitä tolkkua jotta mitä tuo lieneekään?
Kristusmonogrammi (yhen sortin logo?)antoi yhen selitysmallin astrologisesti.
Siinähän (symbolissa) yhdistyy  pluto (sen yksi symboli monista) ja onnenpiste.
Avot.Lasketaan keskipiste.
27  leijona/ 19,5  vesimies
Ei sano mittää.
Sanoopas. aurinko/ uranus ( saturnus) energiaa.

 venus 21  leijona  aspect_ssx aurinko 21  neitsyt
savanni nukahtaa,öitä

tallennettu
Sivuja: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 78
  Tulostusversio  
 
Siirry: