Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpparit aina tummia-mielikuva juttuja  (Luettu 43050 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #30 : 11.02.2006 22:20:09 »

Jutut minulla on joskus kuin rekkamiehellä  Grin Mutta olen aina laskenut ronskia huumoria.

Juuh, mun yks mummi on aurinkomerkiltään oinas ja hällä on kyllä jutut sitä sorttia, että nuorempikin punastelee Grin. Saattaa kahvilapöydässä lasketella kantavalla äänellä leikkiä papparaisten erektio ongelmista ja virtsanpidätysvaivoista Shocked...tietenkin rehvakkaan naurunremakan saattelemana Cheesy

Oinaan osaan kyllä ihan helposti kuvitella myös vaaleana, mutta nähdä hänet tyttömäisenä saati sitten naisellisena...se on jo vaikeampaa. Tuo mumminikin kun on kuin mikäkin jätkä.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #31 : 10.05.2006 18:41:19 »

Leijonat ovat yleensä ryhdikkäitä, harteikkaita, naisilla kapea vyötärö... Äänensävy voi olla jotenkin kova.

Tuntemani oinaat ovat kaikki tummia.

Jousimiehet ovat lihaksikkaita.

Kaksosilla on korkea otsa ja levottomat raajat... (minä sen tiedän...)

Kauriit ovat luisevia, heillä on yleensä hyvin sirot kasvonpiirteet, pienet silmät, pieni nenä, pieni suu, korkeat poskipäät - nukkemaisia. Jotenkin tuntuu että neitsyilläkin on tuollaiset kasvonpiirteet.

Kaloilla on suuret silmät.

Kaikki tuntemani vaakanaiset ovat hyvin viehättävän näköisiä ja viimeisen päälle tiimalasi-vartaloisia. Moni tuntemani vaaka puhuu pää kallellaan! Ja vaakanaisilla on yleensä aika korkea ja nasaali ääni.

Ravut ovat vartalonmuodoltaan hieman runsaampia. Isot rinnat. Kalpea iho.

Härät ovat jykeviä.

Monilla skorppioneilla on kyömy nenässä.
tallennettu
kuujouskari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #32 : 10.05.2006 18:45:53 »

Äitini on skorppari ja hän on tumma  :Smiley

Itse olen oinas ja ruskeet hiukset minullakin. *miettii miltä näyttäisi blondina*  Huh

Kuujouskari
tallennettu

Aurinko:oinas
Kuu:jousimies
Nousevamerkki:kaksonen
Merkurius:kalat
Venus:kalat
Mars:kauris
Keltainen Kosminen Aurinko
Fiona
Vieras
« Vastaus #33 : 11.05.2006 10:59:29 »

Itse olen tummahko ja suhteellisen lyhyt. Minulla on huono näkö, lyhyet jalat, paksut huulet...silmäni eivät ole erityisen isot.

Miltä minun vaaka-nousuisena pitäisi näyttää? Tykkään kyllä keskijakauksesta... :Smiley

Perheessäni on kyllä arkkityyppejä...
isäni, joka on härkä, on todella jykevää tekoa.
Äitini on minua pidempi ja laiha, hän on kauris.
Veljeni on minua kookkaampi ja aika hmm..."miehekäs", hän on oinas.

Tunnen erään jousimiehen joka ei näytä jousimieheltä vaan neitsyeltä. Se onkin hänen karttansa hallitseva merkki.
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #34 : 11.05.2006 11:22:01 »

Minulla on kaksi skorpioniveljeä; tumma ja vaalea. Tumma on jousimiesnousuinen, vaalea vaakanousuinen. Molemmat pitkiä miehiä Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Fiona
Vieras
« Vastaus #35 : 12.05.2006 20:16:59 »

Oinailla olen havainnut olevan usein "suipohko" leuka. Sellainen terävä taikka suippo. Ei mikään väkäleuka mutta sellainen erilainen. Tämäkin taas vain minun tekemiäni havaintoja.

Tuo kuulostaa hauskalta, koska suippo leuka voisi viitata pässimäiseen (lue: oinasmaiseen) pukin pujopartaan miehillä!  Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #36 : 12.05.2006 21:17:58 »

Nyt vasta lukaisin tämän ketjun. Mieheni on aurinko skorpioni, eikä ole kovin tumma, mutta ei vaaleakaan vaan sellainen ristiverinen. Tunnen kyllä pari muutakin skorpionia, jotka molemmat ovat tummia. En muista kuka laittoi sellaisen mielikuvan, että oinaat olisivat usein punahiuksisia. Minä itse olen aito punapää, mutta härkä tosin.  :Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #37 : 12.05.2006 21:56:08 »

Mie tunnen muutaman skorpparimiehen ja heille sattuu olemaan yhteistä se, että ovat ristiverisiä, todella tavallisen suomalaismiehen näköisiä vatsoineen  Wink,
ei mitään skorpionin stereotyyppejä.
Ja erittäin mukavia kaikki.

Mutta ylipäätään vähän tunnen näitä skorppareita.
tallennettu
Aikaterina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #38 : 12.05.2006 23:09:44 »

Hei, kivaa, pääsen lokeroimaan Wink!

 harka: leppoisia nautiskelijoita, voimakkaat leukaperät, rauhallinen katse
 kalat: unelmoivan oloisia, kauniit silmät
 skorpioni: hurja intensiivisyys, myös katseessa
 rapu: naiset äidillisyyden ruumiillistumia

No, nämä koskevat omia tuttaviani. Minulla on näemmä jokin juttu katseiden kanssa, mutta kiinnitän tosiaan paljon huomiota ihmisten silmiin. Olen skorppareiden kanssa huomannut, etten mielelläni katso heitä silmiin ainakaan kauan. Muiden merkkien suhteen ei tätä ongelmaa ole. Kun itselläni on Pluto 1. huoneessa, tunnen kai siksikin vetoa nimenomaan skorppareihin, niin ulkonäön kuin luonteenkin puolesta.
tallennettu

(http://www.ra7elah.net/vb/images/smilies/379.gif)
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #39 : 12.05.2006 23:16:31 »

Kaloilla tuntuu olevan sellainen katse kuin he katsoisivat lävitsesi, vaikka katsovatkin sinuun. Kun taas skorpionin katse on intensiivinen, vaikka hän olisi ystävällinenkin.
Rapu katsoo aina hieman arvioiden... tunnustellen...

Muuten tumman lisäksi minulla on ollut Skorpioneista mielikuva syvän kastanjanruskeissa hiuksissa. Sekin on mielestäni jotenkin skorpparimainen väri. Skorppareilla on aina tiukat vartaloa myötäilevät vaatteet olivat sitten minkä värisiä tahansa. Kaloilla on enemmän leuhuvia pussihousuja ja kaikenlaisia tunikoita.  laugh

Kylläpäs menikin vesipainotteiseksi... Ehkä itselleni vesimerkeistä kuitenkin nousee vahvimpia mielikuvia.  Huh
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #40 : 13.05.2006 01:58:48 »

Onkos kellään mitään streotypiakuvaa kaksosten ulkonäöstä...?  Wink Vai sekottuvatko kaksoset massaan ilman mitään erityispiirteitä?

Kun näyttää muista merkeistä olevan aika vahvoja ryhmittelyjä täällä.... :Smiley
tallennettu
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #41 : 13.05.2006 02:33:50 »

Tässä ilmoittautuu vielä yksi hyvin tummahiuksinen ja -silmäinen noususkorppari... Aurinkomerkki on kylläkin vaaka. Enpä oikein tiedä miten tuo vaaka näkyy ulkoisesti, olisiko se sitten tietty rauhallisuus ja ehkä myös naisellisuus olemuksessa. Toisaalta tykkään kyllä voimakkaista väreistä pukeutumisessa. Silmät ilmeisesti ovat skorpparille ominaiset, ainakin niitä on usein sanottu intensiivisiksi. Onpa joku joskus arvellut että pystyn näkemään suoraan ihmisen pään sisälle ja lukemaan ajatuksia...  Grin

Joku kysyi kaksosten ulkonäöstä. Itse tunnen vain yhden kaksosen ja hän on hyvin hoikka, kohtalaisen vaalea ja pukeutuu melkoisen omaperäsesti... Olemukseltaan sellainen tosi rempseä, vähän poikatyttömäinen.  Smiley
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #42 : 13.05.2006 06:18:04 »

Onkos kellään mitään streotypiakuvaa kaksosten ulkonäöstä...?  Wink Vai sekottuvatko kaksoset massaan ilman mitään erityispiirteitä?

Kun näyttää muista merkeistä olevan aika vahvoja ryhmittelyjä täällä.... :Smiley

Nuorekkaat kasvot ja olemus, usein veikeä ilme/pilkettä silmäkulmassa. Pitkiä ja hoikkia. Smiley
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #43 : 13.05.2006 12:36:53 »

Nuorekasta ulkonäköä on ehkä hieman vaikeaa arvioida vielä tässä iässä... Wink Mutta kyllä multa aina paperit kysytään joka paikassa ja työharjoittelussa luulivat että olen saman ikäinen kun 16-vuotias lähihoitajaopiskelija....  tickedoff

Pitkä en kyllä ole, 162cm, mutta hoikka, pitkäraajainen ja lihaksikas. Ehkä joo vähän poikamainen. Pukeutuminen on mitä on, joka päivä eri värejä päällä (nyt on kyllä vahvasti keltainen kausi), löysiä housuja ja lappuhaalareita, hameita, kireitä farkkuja, paitoja joissa on hauskoja kuvia/raitoja/kukkia, paljon itse tekemiä/kirpparilta ostettuja erikoisia koruja. Isot kiharat punaiset hiukset. Eli aika boheemi näky vissiin...  :Smiley

Sellanen mun kaksostyylini...
tallennettu
skorpparinainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #44 : 19.05.2006 19:43:16 »

olen skorppari ja nouseva myös skorppari olen kyllä vaalea Smiley
tallennettu

skorppari nousumerkkinä myös..
aurinko skorpionisssa
kuu oinaassa
merkurius jousimiehessä
venus vaa,assa
mars skorparissa
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: