Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Entiset elämät  (Luettu 7142 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Bilancia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Vain köyhillä on kiire.


Profiili
« : 13.06.2006 13:44:58 »

Hei!
Osaako joku neuvoa jonkin paikan pääkaupunkiseudulla missä voi selvittää edellisiä elämiä?Tapahtuuko se hypnoosissa vai miten? en löytänyt auttajalistalta tälläisia henkilöitä. Kiitokset avusta jo etukäteen!  idiot2
tallennettu

Nouseva Jousimies, Aurinko Vaaka, Kuu Kaksoset, Merkurius Vaaka, Venus Skorpioni, Mars Skorpioni
Noksu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #1 : 13.06.2006 15:01:42 »

Googlaa "regessioterapia"  Smiley
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #2 : 13.06.2006 15:55:35 »

Sari Hirvensalo on aineskin hyvä pääkaupunkiseudulla. Suosittelen! Smiley 
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #3 : 21.06.2006 11:17:07 »

Ei o köyhällä varaa rekressioterapiaan.
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #4 : 21.06.2006 11:26:10 »

Regressiota on helppo oppia tekemään myös itse. Monilla ihan tavallinen meditaatio nostaa pintaan muistoja menneistä elämistä.

Sivulla www.damals.net on ilmaisia regressiotiedostoja. Minä pidän Buhlmanin Exploring Your Past Lives -otteesta, moni vannoo saman miehen OM-raidan nimeen. Riippuu paljon siitä, pitääkö ohjatusta regressiosta vai ei. OM ei sisällä puhetta.

Myös Tibetan bowls -äänitteet ovat hyviä pääsyyn regressiiviseen tilaan. En osaa neuvoa, mistä niitä saa (olen itse saanut ystävältä).

Linn

tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
härkä-69
Vieras
« Vastaus #5 : 22.06.2006 10:11:21 »

Ai, no kiitoksia. Onkohan tuo ihan turvallista tehä yksikseen?
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #6 : 22.06.2006 10:34:24 »

Kyllä on. Regressiossa ei vaivuta mihinkään tiedottomaan transsiin, vaan olet koko ajan ihan tietoinen kaikesta ympärillä olevasta jne. Tietysti jos mieleen nousee kovin vaikeita muistoja, kannattaa siirtyä katsomaan niitä ulkopuolisena tai "vaihtaa maisemaa". Olet itse ohjaksissa, joten voit itse määritellä, mitä haluat nähdä ja miten paljon.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
härkä-69
Vieras
« Vastaus #7 : 22.06.2006 10:39:58 »

Voisitko kertoa lisää mitä siinä tapahtuu. Omat kokemuksesi?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 13.07.2006 10:14:01 »

Itselläni omassa meditointiregressiossa olen päässyt näkemään fyysisiä kehojani menneistä elämistä, kuullut ja muistanut tapahtumia. Unien kautta on myös selvinnyt omia elämiä. kannattaa kiinnittää huomiota myös pelkoihin, omiin ajatusmalleihin ja mieltymyksiin - osa on tämän elämän luomaa, mutta osa tulee menneisyydestä.

Oma regressio on eräänlaista valveunta - näkee olevansa aivan jossain muualla, katselemassa ja kokemassa muuta, mutta silti on koko ajan tietoinen fyysisestä ruumiistaan ja sen paikasta. Mieleni vaeltaa, ruumiini pysyy paikoillaan.
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #9 : 13.07.2006 14:23:54 »

Sininen enkeli,

Anteeksi, en ollut huomannut kysymystäsi. Minulla on nyt hieman kiire, mutta yritän vastata lyhyesti jotakin:

Minun oli ensin vaikea uskoa, että todella regressoiduin terapiassa/omissa sessioissa, koska olin odottanut jotakin ihmeellistä transsia tms. Minä olen kuitenkin hyvinkin tietoinen kaikesta ympärilläni, eivätkä näkemäni asiat paljon eroa kokemuksena kuvittelusta. Niinpä luulinkin kauan, että hyvä mielikuvitukseni vain kehittelee tarinoita... Myöhemmin lukuisten vahvistusten ansiosta olen oppinut luottamaan näkemiini asioihin - kuitenkin aina varauksella (etsin aina vahvistusta ja todisteita ihan itseäni varten).

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 13.07.2006 15:25:34 »

Minusta edellisiin elämiin ja regressioon on hauska uskoa. Kuka nyt aivan täysin voisi todistaa että on eletty ennen.. no varsinkin kun minulla muistot tulee vain tällaisen terapeutin kanssa. Jonka täytyy uskoa työhönsä kun kerran tekee sitä. esmes www.elamankeha.com

Olo sen jälkeen on kuitenkin hulppea, kun sielu pääsee yhteyteen todella korkeiden ulottuvuuksien kanssa (6-9d), mikä vapaus. Tajuaa että tuli ylhäältä alas vain kokemaan ja leikkimään. Enkeliterapiaa voin suositella jos haluat kokea voimakasta enkelienergiaa, samalla vaikka oman kaksoisliekin tms. Minulle ainakin oli tarpeen tossa toukokuussa, tuli sellainen olo että liittyy paremmin.. kaikkeen. Kun henkisenä alkaa jossain vaiheessa irrota kaikesta, niin toisaalta tajuaa menneitä elämiään, motiivejaan, suhteitaan, takkuja ja niiden avaamisia (esim suhteessa omistukseen..) ja niin edelleen. Iloinen ja voimakas kokemus ja paljon rakkautta siinä saa. Tuntee että enkeli, opas, kaksoisliekki ja menneiden elämien rakkaat todella rakastaa ja välittää. Kiss (voi saada jonkun intuition siitä miksi tapasi ja kenet, heiltä viestejä tai muuta, mitä nyt tarvitsetkin, tai mitä on tulossa).

Minua hymyilytti erittäin paljon kun sessio oli ohi viimeksikin Anun kanssa, ihan pökränä.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2006 15:29:20 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 15.07.2006 00:02:12 »

Se taitaa olla niin että me muistetaan jo entiset elämämme,
kaikki mitä olemme tehneet jne. Mutta emme vain usko sitä
todeksi ja samsaraan taipuvaisia asenteita kehittävä mielemme
sumentaa sitä totuutta.

...
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: