Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kundaliinin noususta pahoja oireita  (Luettu 132611 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #60 : 20.10.2012 02:16:31 »

Ai ihan mitä vaan... Wink No oikeesti, mä teen parhaani ainakin tiedonhankinnassa minuu viisaimmilta.
Nainen oon juu, jos sitä mun nickstä epäilit  Grin
« Viimeksi muokattu: 20.10.2012 02:22:09 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #61 : 20.10.2012 09:17:58 »

Eilisessä tapaamisessa selvisi sellainenkin asia, että jannek:n naisystävä on harrastanut joskus nimenomaisesti kundaliinijoogaa paikallisessa ryhmässä, eli hän tuntee ilmiön herättelyn, chakrasysteemin (teoriassa) sekä myös joogapiirit paikkakunnallamme. Joogaamisesta huolimatta kundaliini ei kuitenkaan hänellä noussut. Hän olikin aika ihmeissään siitä, että jollekin kundaliinin nousu voi olla näin negatiivinen kokemus. jannek kertoi paniikkikohtausten olevan kaikkein rajoittavampia, mutta tieto siitä, että ne kestävät korkeintaan pari tuntia auttaa jonkin verran asian kanssa elämistä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #62 : 20.10.2012 11:39:17 »

Kerrotko vielä jannek siitä OBE-kokemuksesta vähän enemmän. Minulle jäi mieleen, että olit siinä valkokankaan edessä. Vastaavissa kokemuksissa monet näkevät oman elämänsä ikäänkuin filminauhana, mutta mitä sinä siinä näit?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #63 : 20.10.2012 20:00:50 »

Juu, kirjoita toki lisää. Mä keksityin sinuun viime yönä ja sain tosi pahan ahdistuskohtauksen/todella voimakkaan levottomuuden niin etten paikallain pysynyt. Kummallista koska ilta oli tosi mukava kahden ystävän seurassa aiemmin. Naurettiin ja juteltiin monta tuntia.
Mieheni meni sit aiemmin nukkumaan ja keskityin tähän jannen juttuun yön hiljaisuudessa.
Ahdistusaltis olen aikaajoin toki muutenkin mutta viime yön levottomuus oli jotain ihan omaa luokkaansa.
Sä todellakin tarvitset apua tasapainotuksessa.
Otan yhteyttä viim maanantaina saatuani neuvoja mun ns.henkiäideltäin
Rauhaa ja Valoa Sinulle  smitten smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #64 : 20.10.2012 20:24:11 »

Jannek, minäkin kirjoitin eilen ja viestini katosi lähetä-painalluksen jälkeen.

Luettuani tekstiäsi huoleni sinusta hälveni. Tunnut olevan kuitenkin tilanteen tasalla ja osaat pohtia asiaa analyyttisesti. Sinusta tuli maanläheinen vaikutelma. Siltikin tilanteesi pitää saada rauhoittumaan.
Sain tunteen, että tavallaan pidät siitä kundaliinikokemuksesta - pidät sitä hyvänä ja tavoiteltavana asiana. Fyysisen kehosi ja mielesi reaktiot uuteen energiaan laukaisevat paniikkikohtaukset, jotka tietenkin ovat paha juttu.

Ymmärrän hyvin, että auringon valo voi laukaista kundalinnin nousun ja paljon muutakin. Onhan se meille muistutus Alkulähteestämme. Sielumme pyrkii voimakkaasti valoa kohti. Aurinko ei ole "vain aurinko", se on henkinen planeetta ja monen täällä elävän kotiplaneetta.

Tämä on ehkä vähän kaukaa haettua, mutta kirjoitan kuitenkin  Wink
Monella tässä ajassa elävällä on valaistumisen pelko. Hassua kyllä. Mielemme pyrkii valaistumaan ja sielumme haluaa Kotiin, mutta samalla kuitenkin alitajuinen mielemme pelkää sitä. Monilla se johtuu Atlankisen tuhosta. Elimme siellä paljon korkeammassa värähtelyssä ja moni oli valaistunut tai ainakin lähelllä sitä. Sitten kaikki tuhoutui ja sieluumme jäi pelonsiemen. Olen löytänyt itsestäni  tuon alkukantaisen pelon tuhoutumisesta ylösnousemukseen liittyen. Myös moni ystäväni tunnistaa sen. Myös muissa inkarnaatioissa on voinut olla samantapaisia kokemuksia. Itselläni muistan ainakin yhden hyvin traumaattisen kokemuksen, joka on vaikuttanut taustalla ja hidastanut kulkuani. Vain tiedostamalla sen sitä voi työstää  ja vapautua.
Voisiko tämä olla sinun kohdallasi syy paniikkikohtauksiin? Halu valon yhteyteen ja samanaikaisesti tunne alitajunnassa, ettei tästä hyvää seuraa?
Tällä kerralla voimme valita viisaammin ja onnistua valaistumisessa ainakin yksilöinä, jos ei kollektiivisesti.

Mitä, jos sallisit tapahtua sen, minkä Sielusi on suunnitellut tapahtuvaksi?

Kuulisin erittäin mielelläni OBE-kokemuksestasi ja muutenkin kuulumisiasi

« Viimeksi muokattu: 20.10.2012 20:32:48 kirjoittanut Yep » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #65 : 20.10.2012 22:17:32 »

Kiitos kertomastasi.

Kertomasi on hyvin tuttua ja uskon täysin kokemasi.
Tuon kaltaisia reissuja olen tehnyt meditaation aikana. Monilla menee aikaa ja vaivaa päästäkseen tuohon tilaan, sinulla se kävi spontaanisti. Aivan varmasti sillä oli merkitys.

Jos voisit saada selvyyden mikä blokki sinulla on ylemmissä sakroissa, saisit ne auki ja tilanne helpottuisi. Usein riittää hiljentyminen ja lupa asioiden tulla pintaan. Keskittyminen ko sakraan ja siinä olevaan blokkiin avaa usein lukot pikkuhiljaa. Mieleesi saattaa nousta tuntemuksia tai kuvia. Anna niiden tulla. Maalliset traumat ovat alemmissa sakroissa ja ne ovat onnistuneesti auki. Ylempiin liittyy juuri henkisyyteen ja menneisiin elämiin liittyvät pelot. Niiden käsittely on haastavaa, mutta kannattaa muistaa, että olet selvinnyt niistä aikoinaan. Mikset nytkin?
« Viimeksi muokattu: 20.10.2012 22:19:41 kirjoittanut Yep » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #66 : 20.10.2012 22:41:29 »

Jäi mietityttää että naisystävä on hakeutunut tällaseen joogaan mut sinä koet sen tosi vahvasti?
Kundaliinin siis. Voisko näillä olla mitään yhteyttä?
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #67 : 21.10.2012 08:59:55 »


Ennenkuin kukaan ryhtyy leikittelemään kuNDaliniin kaa (kuNDalii: se "käärme", maskuliinisukuinen
sana; kuNDalinii: kuNDalii-käärmeen shakti, feminiinisukuinen sana), lienee syytä lukea Cyril Henry
Hoskin'in aka Tuesday Lobsang Rampan varoitus :

http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=wisdom%20of%20the%20ancients%20rampa&source=web&cd=1&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.lobsangrampa.org%2Febooks%2FWisdom_of_the_Ancients_-_T.Lobsang_Rampa.pdf&ei=oY2DUMb-J-mE4AT8x4GwCA&usg=AFQjCNHP1KXd7Af9JFe6cH7fLkAiywZLPg&sig2=RZdMkhTX8nWmoMdPcAbBbw

Sivu 163

 Shocked
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #68 : 21.10.2012 11:55:08 »

Oisko näistä yhtään apua.http://ihanatenkelit.suntuubi.com/?cat=4&aid=5&fid=554&mid=554&c=554 smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #69 : 21.10.2012 12:01:11 »



Sitten saavuin paikkaan, ehkä jnllaisen usvamaisen/pimeyden läpi paikkaan, mikä olisi voinut olla vaikka maapallolla, vaikka välimerellä. Minut ohjattiin santtomasti huoneeseen, missä oli miehiä jotka lähinnä tappoivat aikaa pelaamalla kottia tai jotain. Eivät olleet halukkaita puhumaan mulle mitään, kunnes yksi heistä hieman ehkä töykeänoloisesti sanoi minulle: "Olet tullut aivan liian aikaisin". Sain myös tiedon miehistä tavalla jota ei voi selittää (telepatiaa?), että he olivat aiempia inkarnaatioitani. Aivan kuin olisivat odottaneen minun tekevän jotain mihin en ole ainakaan vielä kyennyt, ties kuinka kauan. Mutta eivät itsekään olleet kyenneet (viimeisen?) maanpäällisen vaelluksensa aikana?? Sitten minut ohjattiin hautausmaalle ja osoitettiin hauta: Nimestä en saanut selvää/en muista, sayntynyt 1903, kuollut 1963. Paikka oli välimerellä. Erikoista on, että minulla on suht lähellä kyseistä paikkaa loma-asunto, jo vuodesta 1997. Tarkkaan lokalisaatioon en nyt ota kantaa. Sitten palasin täysin rauhallisesti sängylle makaamaan. Naisystäväni varmaan oletti minun torkahtaneen...


Tätä minä nyt yritin kaivella vähän tarkemmin ,siksi kysyin. Kuolemanrajakokemuksissa ja kaikkein vaikuttavimmissa OBE-kokemuksissa selviää aika usein jokin tehtävä, mikä pitää suorittaa tässä elämässä. Saitko minkäänlaista aavistusta siitä, mitä se voisi olla? Tai onko sinulla jo valmiiksi jonkinlainen sisäinen aavistus siitä, mitä olet täällä Telluksella tekemässä/yrittämässä tehdä? Kertomuksen perusteella olet pistänyt itsellesi jo monta inkarnaatiota sitten kovat tavoitteet, joista et ole selvinnyt vielä tähän päivään mennessä.

Sehän ei ole mitenkään tavatonta, että viihdyt samoilla seutuvilla kuin edellisessä inkarnaatiossasi, erityisesti jos edellinen elämä on ollut suhteellisen onnellinen. Toisaalta myös karmiset jutut saattavat vetää johonkin tiettyyn maailmankolkkaan, mutta tällaiset jutut ovat ehkä vähän ahdistavampia.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Yep
Vieras
« Vastaus #70 : 21.10.2012 13:27:43 »

*Avicii" kiitos kirjoituksestasi. Se sisälsi monta tärkeää asiaa. Yksi hyvin tärkeä oli tuo energiakytkös voimakkaaseen mieheen. Ehkäpä Pikkari ajoi takaa samaa asiaa Jannek:n naisystävän joogan yhteydessä?

Kundaliinista on varoiteltu paljon. Energiataso maaplaneetalla on kuitenkin noussut. Tai ainakin olisi pitänyt nousta  Wink
Tämäntyyppiset kokemukset ovat selvästi  lisääntyneet viime vuosina. Voisiko se liittyä ihmiskunnan heräämiseen/herättämiseen?

Olet oikeassa Jannek, 3.silmän avautuminen ennenaikojaan ei ole hyväksi. Selvänäkökyky avautuisi alemmille astraalitasoille ja silloin saisit painia mörriäisten kanssa kunnolla.

Sitä vaan ihmettelen, kun olen ymmärtänyt, että ihmisellä on vapaa tahto. Mikä on sellainen energia, joka tulvii ihmiseen ilman lupaa?
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #71 : 21.10.2012 13:43:45 »

Sitä vaan ihmettelen, kun olen ymmärtänyt, että ihmisellä on vapaa tahto. Mikä on sellainen energia, joka tulvii ihmiseen ilman lupaa?
Ajattelin ihan sammaa..herääminen. Wink      angel     smitten smitten
Kaikki noi avautumiset tapahtuu,kun ihminen on siihen valmis.Näin mie uskon.. Wink angel
Eikös me olla tähtiihmisiä(vanhoja sieluja)..sinisiä.. Wink angel
« Viimeksi muokattu: 21.10.2012 13:48:09 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #72 : 21.10.2012 14:28:22 »

Jos jotkut nyt välttämättä haluavat leikitellä kuNDaliniin kaa,
YKUn mukaan on tärkeää pitää huoli siitä, että tuo shakti lähtee nousemaan
suSumnaa-naaDii'ta pitkin. Ilmeisesti jonkin muun kanavan
kautta noustessaan se ainakin aiheuttaa kaikenkarvaisia
ikävyyksiä.

Lisäohjeita löytyy Kirja- ja linkkivinkeistä...

« Viimeksi muokattu: 21.10.2012 14:31:23 kirjoittanut sideman » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #73 : 21.10.2012 14:49:49 »

Sideman; mielestäni tuo kundaliinilla peloittelu on niitä "vanhan liiton" juttuja.
Kundaliinin herättämiseen on olemassa turvallisia tekniikoita. Itse vain innostuin tekemään harjoitusta liian usein, jolloin sain ikäviä hermorata-oireita. Tilanne rauhottui, kun lopetin harjoitukset. Eli ihan hallittavissa kundaliinienergiakin on.

*Avisii*; sinulla kokemus oli siis hyväksi. Ehkäpä sielusi ja oppaasi tiesivät, että kestät rankemman kuurin.

Samaa toivon jannek:n kohdalle.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #74 : 21.10.2012 16:27:23 »

Minunkin mielestäni tällaiset asiat lähtevät vyörymään eteenpäin suhteellisen mitättömiltä tuntuvien valintojen seurauksena, kunhan vain aika, olosuhteet ja ihminen ovat sille kypsiä. Voihan sitä sanoa valinneesta jonkin tien vapaaehtoisesti, koska on tehnyt valinnat x, y ja z, mutta aika väkivaltaisilta jotkut prosessit tuntuvat (etenkin jos ei tiedä mistä on kyse) ja menee pitkä aika, ennenkuin niistä osaa olla kiitollinen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: