Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kundaliinin noususta pahoja oireita  (Luettu 132599 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #45 : 18.10.2012 16:46:14 »

Ekletikko, luitko tahallasi väärin? Vai onko sinun vaikea lukea toisten tekstejä, kun omat mielipiteet pitää saada kirjoitettua nopeasti? Monet harrastavat samaa kuunnellessaan; ei malteta kuulla toista, kun aivot jo askartelevat sen parissa, mitä fiksua voisi itse vastata.

Aloitin kertomalla, että peräänkuulutan traumojen purkamista ja olen omianikin työstänyt (omatoimisesti, ilman terapeuttia) jo vuosia.
Sanoin nimenomaan, että TÄSSÄ tapaukssa en sitä suosittele. Perustelut voit lukea kyseisestä viestistä ihan ajan kanssa. Älä kiirehdi vastauksen kanssa.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #46 : 18.10.2012 16:51:32 »

Tuli vaan mieleeni noista fyysistä oireista että onko hän käynyt lääkärissä? Oireet ovat melkoisen samanlaisia kuin Menie'ren taudissa joka on kiusallinen mutta vaaraton ja nykyään lääkkeillä helposti hoidettavissa. Sillä on melkoisen lennokkaita oireita.Taidemaalari Vincent Van Gohin sanotaan sairastaneen sitä. Hän leikkasi korvansa irti, lähetti sen tyttöystävälle paketissa  ja eli mielisairaalassa ja lopuksi ampui itsensä .
Eräällä ystävälläni oli se myös. Se jotenkin kytkeytyi hänen migreeniinsä. Hän oli kovasti valon ja melunarka ajoittain. Hän olihyvin tarkkuuutta vaativassa työssä. Menie're kohtaus ilmoitti tulostaan korvien soimisella ja huimauksen kaltaisella ololla ja pahoinvoinnilla.

Tuo on hyvä pointti. Hänhän oli Afrikassa, joten hän altistui voimakkaalle valolle.

Lilli, tietääkö ystäväsi kuinka moni täällä on kiinnostunut ratkaisemaan hänen mystisen vaivansa ja haluaa auttaa häntä?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #47 : 18.10.2012 16:59:27 »

Sorry huolimaton lukeminen, Yep, yritetään uudelleen ja koetan tiivistää lyhyeen, sillä nyt tästä tulikin oikeastaan vielä mielenkiintoisempi juttu:

Sanoit että on vastuutonta antaa neuvoa tutkiskella ongelmiaan ja työskennellä itse niiden kanssa sikäli, että TÄSSÄ tapauksessa et suosittelisi sitä.

Miksi juuri tämä tapaus on sellainen ettet sitä suosittelisi?

Mikä tekee siitä mitenkään erilaisen, kuin niiden tuhansien ihmisten tapaukset jotka juurikin ovat itsetyöskentelynä parantaneet haavoitetun sisäisen lapsensa (tämä on aloittajan antaman tiedon perusteella ihan klassinen tapaus siinä sarjassa) ja siitä seuraavat täydellisyydentavoittelunsa ja kontrollinhalunsa?

Fyysiset oireetko tästä tekevät erilaisen? Jestas, mikä lista tulisi, jos kertoisin kaikki fyysiset oireet mitä minulla oli juuri ennen kuin toipumiseni aloitin. Kun henkinen/emotionaalinen/traumojen paine käy riittävän kovaksi se kroppa vaan alkaa oireilla ja joillakin se antaa myös sellaisia energeettisiä/chakroihin liittyviä oireita, joista tässä ketjussa on kerrottu.

Minullakin oli aika kasa myös energeettisiä tuntemuksia (eritonten 3. chakrassa) muiden fyysisten oireiden ohella ja ne hävisivät sitä mukaa kun käsittelin niitä ongelmiani. Erityisen pahoja ne fyysiset oireet olivat juuri ennen kuin suostuin myöntämään, että minun on syytä ryhtyä muuttamaan sitä tapaa jolla ajattelen itsestäni ja maailmasta. Ne hävisivät todella pian kun vain suostuin aloittamaan toipumistyöni ja hävisivät kokonaan parissa kuukaudessa, vaikka itse toipuminen veikin paljon pidempään.

Sinun mittapuullasi minun ei olisi ollut suositeltavaa  ruveta yksin ilman 24/7 valvontaa tutkimaan tietoa ongelmistani ja käsittelemään niitä, sillä minulla oli samat ongelmat kuin tällä henkilöllä, fyysisiä ja energeettisiä oireita jotka eivät olleet samoja mutta kuitenkin hyvin voimakkaita ja sitten minulla oli vielä se varsinainen jymypaukkutrauma siellä pohjalla piilossa, sellainen josta harva selviää ilman ammattiapua tai pitkiä sairaalajaksoja.

Onneksi et ollut niiden joukossa joilta silloin kysyin neuvoja...

Minun tilanteeni oli pahempi kuin mitä aloittaja on kertonut tämän ihmisen tilanteesta. En silti mennyt 'sekaisin' vaan toivuin vaikka se veikin aika monta vuotta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #48 : 18.10.2012 17:51:36 »

Minusta tuossa on kyse avautumisesta.(Uskon että ne on niitä sielunsopimuksia) Chakrat aukeilee ja ne voi tuntua paineena,ynm. angel smitten
Eikä ne oo niin kauhean mukavia tuntemuksia,mut hänen pitäis hyväksyä ne ja esim.rentoutua,olla luonnossa,kuunnella kaunista musiikkia. smitten smitten

« Viimeksi muokattu: 18.10.2012 18:17:58 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #49 : 18.10.2012 18:01:06 »


Lilli, tietääkö ystäväsi kuinka moni täällä on kiinnostunut ratkaisemaan hänen mystisen vaivansa ja haluaa auttaa häntä?


Ei tiedä vielä, mutta ajattelin kertoa kun tapaamme lähipäivinä ja pistää linkin tähän keskusteluun. Toivottavasti olen ollut mahdollisimman uskollinen hänen tarinalleen enkä pistellyt omiani joukkoon.
« Viimeksi muokattu: 18.10.2012 19:04:22 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
ptv
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #50 : 18.10.2012 18:52:00 »

Minäkin laitan nyt lusikkani soppaan. Ellei ole kyse mistään sairaudesta, niin kundaliinienergiaa voi kyllä hallita. Ellei hänellä ole tiedossa ketään joka voisi opettaa, niin voi kokeilla ihan visualisointia. Päättää vain ja kuvittelee kuinka painaa kundaliinienergian alas lepopaikkaansa aina kun se alkaa hallitsemattomasti nousta. Puhdistaa ylimmät chakrat tukoksista, myös vaikka visualisoimalla. Tukokset aiheuttavat ainakin osan ikävistä tuntemuksista. En lähtisi hänenä nyt tietoisesti mihinkään trauman purkuun ja pohdintaan, riittää kun vain puhdistaa millä tahansa itselleen sopivalla tavalla sen enempää analysoimatta mitä siellä on. Kun energiat pääsevät vapaasti kulkemaan paineen tunne helpottaa. En myöskään lähtisi chakroja sen enempää avaamaan kuin sulkemaankaan. Tämä ihan sen tähden, että olo paranee ja homma menee oikeisiin mittasuhteisiin kunnes kaveri on vähän valmiimpi. En ole oikeasti ikinä kuullut, että kukaan olisi varmuudella pelkän kundaliinin takia seonnut. Sillä pelottelu kyllä on saanut monet kauhuihinsa ja sekoamisen partaalle. Kundaliinienergia on luonnollinen ja meissä kaikissa.
« Viimeksi muokattu: 18.10.2012 19:09:06 kirjoittanut ptv » tallennettu

Aurinko ja kuu vesimies, nousu kaksonen,
punainen rytminen taivaanvaeltaja
Yep
Vieras
« Vastaus #51 : 18.10.2012 20:09:03 »

Ekletikko, sorry en jaksa vääntää sun kaa. Eikä tää johdu siitä, että kokisin sun olevan oikeassa ja mä alakynnessä. Päinvastoin.  Sun kanssa "keskustelut" on jo nähty.
Pari viimeisintä vastaustasi minulle olen vain skrollannut alas. Liian puuduttavaa paatosta.
« Viimeksi muokattu: 18.10.2012 20:11:24 kirjoittanut Yep » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #52 : 18.10.2012 20:13:29 »


Lilli, tietääkö ystäväsi kuinka moni täällä on kiinnostunut ratkaisemaan hänen mystisen vaivansa ja haluaa auttaa häntä?


Ei tiedä vielä, mutta ajattelin kertoa kun tapaamme lähipäivinä ja pistää linkin tähän keskusteluun. Toivottavasti olen ollut mahdollisimman uskollinen hänen tarinalleen enkä pistellyt omiani joukkoon.

Jospa vaan kertoisit. Noloa, kun täällä ollaan taas tukkanuottasilla siitä, mikä on ystävällesi parasta  laugh
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #53 : 18.10.2012 20:44:04 »

..tai sitten voin pistää menemään kootun sikermän neuvoja.  Wink Pitkähkö sikermä siitä tulisi, mutta kyllä minulla sen verran aikaa riittää, että moisen ehdin tekemään.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #54 : 19.10.2012 08:50:22 »

PS Saanko vielä kysyä, että mitä tarkoittaa tuo moninkertainen oinas ja kuu kauriissa? Horoskooppimerkki? Liittyykö siihen jotain tyypillisiä piirteitä?


Juu, astrologista termistöä. Yleensä kaikki tietävät horoskooppimerkkinsä, joka astrologien kielessä tarkoittaa Auringon sijaintia eläinradalla syntymän hetkellä. Sinun horoskooppimerkkisi on Oinas. Astrologiseen syntymäkarttaan lasketaan paljon muitakin planeettoja mukaan, sekä horisonttia ja keskitaivasta osoittavat akselit. Jos asia kiinnostaa, käy vaikka tuolla foorumin toisella puolella lukemassa ohjeita. Sinulla Oinaassa ovat Aurinko, Merkurius, ja Venus sekä asteroidi Kheiron. Muistutat varmasti tyypillisten luonnekuvausten Oinasta hyvin paljon, mutta kärsivällisyyttä ja kurinalaisuutta on ehkä enemmän Kuu-Kauriin takia.

Kopsasin tähän vielä toisesta keskustelusta ehkä sinunkin kohdalle osuvan kuvauksen. Teksti on siis omani.

Lainaus
Minulta löytyy kyllä planeettoja kaikista elementeistä, mutta ei tulielementissä ole yhtään henkilökohtaista planeettaa. Jupiter Leijonassa ja Saturnus Oinaassa ja that´s it tulesta. Kartta on vesi-maa-painotteinen. Perheessä, tuttavapiirissä ja seurustelukumppaneissa on sitten kai kompensaation vuoksi ollut ihmisiä, joilla on todella painottunut tulielementti. Kyllähän tässä heti erot huomaa. Oma temperamenttityyppi on ollut etenkin lapsena hyvin rauhallinen, mutta myös herkkä ja unimaailma ja muu sisäinen maailma on ollut aina rikas. Tulisemmissa piireissä tällaisia juttuja ei kyllä liiemmälti ymmärretty ja niitä on pidetty ihan turhanpäiväisinä asioina. Luontaisia taipumuksia tai sopivia välineitä itsetutkiskeluun ei välttämättä ole, vaikka sellainen kiinnostaisikin. Kunnianhimoisuus, kilpailuvietti ja halu olla paras nousee kyllä helposti esiin tulielementin edustajilla, kun minulla moisia viettejä ei ole ollut yhtään. Asioita teen sitten intohimosta tai tiedonjanosta (Au-Kaksoset!). Tulielementti on tunteellinen, mutta toisella tavalla kuin vesielementti. Tunteet nousevat potenssiin x millisekunnissa ja laskevat myös yhtä nopeasti nollatasoon. Riidat ovat raivoisia, mutta lyhyitä. Auta armias, kun tällainen tulee reuhaamaan maa-vesi-painotteisen kartan omaavalle ihmiselle! Hän ei unohda sitä IKINÄ! buck2 Tulelta olen kuitenkin oppinut, että tuollainen höyryjen päästely on joskus ihan terveellistä ja ilmaa puhdistavaa. Minustakin on tullut lyhytvihainen aikuisiällä. Sekin kyllä ihmetyttää, miten esim. rakkauden (vai ovatko ne vain kiihkon tunteita?) voivat viiletä näillä niin nopeasti. Sitten ainakin Oinas-painotteisilla ihmisillä on varsin vahvoja periaatteita, joita puolustetaan myös hanakasti. Toimeliaisuus on myös ihailtavaa, nämä eivät makaa sohvan pohjalla ruikuttamassa kohtaloaan, vaan tekevät asioidensa eteen sen, minkä pystyvät ja yleensä jälkeäkin syntyy.

On muuten melko tavallista, että oman kartan vähäinen tai puuttuva elementti kompensoituu ihmissuhteissa. Ensin sitä on ihan äimän käkenä, miten joku voi olla noin erilainen kuin itse on, mutta kyllä näissä suhteissa oppiikin paljon.
« Viimeksi muokattu: 19.10.2012 09:38:31 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #55 : 19.10.2012 10:06:01 »

jannek, onko muuten lääketiede ollut sinulle unelma-ala vai onko sinua jotenkin painostettu hankkimaan joku "hieno" ammatti. Akateemisilla vanhemmilla voi olla joskus kovia vaatimuksia lapsilleen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #56 : 19.10.2012 11:39:09 »

Afrikasta vielä:
Onhan kaikkien eksoottisten trooppisten sairauksien, loisien, ameebojen yms. mahdollisuus suljettu pois, mitä tulee fyysisiin oireisiisi?
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #57 : 19.10.2012 15:22:28 »

Wau, jannek! Olipa kiva lukea sun tarinaa. Mä näin näköjään sun "ohi" eli kyse olikin sun siskosta.
Mä keskityn suhun nyt tulevana vkl:na jos vastauksia annettais tuolta toiselta puolelta. Yks juttu mulla on jo mielessä mutta kehittelen sitä vielä
Avun tulet saamaan. Se on varma. Hieman kärsivällisyyttä vielä. Kaikki menee vielä hyvin  smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #58 : 19.10.2012 19:22:04 »

Me sitten treffasimme jannek:n ja hänen naisystävänsä kanssa ja keskustelimme pari tuntia näistä kundaliiniasioista ja vähän muistakin asioista. Toivottavasti hän tulee tänne kommentoimaan piakkoin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #59 : 19.10.2012 22:46:36 »

Sitä sattuu, ja varmasti harmittaa, jos pitkät pätkät tekstiä katoaa bittiavaruuteen. En nyt muista, oliko täällä istunnolla jokin maksimipituus, mistä tuommoinen saattaisi johtua. Koeta pistää pienemmissä pätkissä ja jaotella eri viesteihin, ehkä se siitä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: