Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Täysin samana päivänä syntyneitä?  (Luettu 54513 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #75 : 12.11.2007 18:59:37 »

Olen syntynyt Toni Niemisen kanssa samana päivänä.. Wink

hmm... ja jos meistä nyt jotain yhteistä hakee, niin jostain kumman syystä molemmat ovat ajautuneet hevosten pariin... Smiley

Sitten vielä tuohon samana päivänä syntyneisiin:

Veljeni sai samana päivänä pojan kun minun poikani syntyi (sama sairaala)  Cheesy pojilla siis on kuusi tuntia ikäeroa...

..Niin tosiaan vielä tuosta Tonista, onhan meillä yksi yhteinen tuttavakin, nimittäin minun veljeni!  Cheesy
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #76 : 12.11.2007 19:54:59 »

Kaksoisveljeni  Smiley, 2 kirjeenvaihto ystävääni, ja täällä olevassa kalenterissa ainakin Moon under water, Amarikas ja Kandake. Vuosiluvut on tietenkin erilaiset  Smiley.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
jazuli76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #77 : 26.11.2007 12:29:52 »

Hello!!  smitten Smiley

Tämäpä olikin mielenkiintoinen aihe,,  minäkin haluan kertoa yhden hyvän jutun jonka tajusin itsekin vasta jälkikäteen..  Wink
Ala-asteella ollessani tunsin erään opettajan, jonka tyttä oli syntynyt samana päivänä ja samana vuonna kuin minäkin, mutta eri maassa ja eri aikaan.. (23.2.)
Ja sitten vielä..  angel

24.4.äidinäitini synttärit
25.4. vanhimman poikani synttärit ja 26.4. Äitini nimipäivä ja appiukon synttärit sekä vielä muutimme Ruotsista Suomeen..
1.5. mieheni synttärit ja äidinäitini nimipäivä..
11.12. Kuopuksen synttärit
13.12. Siskoni aviomiehen synttärit ja isänäidin nimipäivät

Tuossakin täytyy olla jotain sattumaa, olen nauranut mionesti asialle..  Grin
tallennettu

Kolme sanaa sinulle,
    ole ystävä minulle!
epona
Vieras
« Vastaus #78 : 26.11.2007 16:42:18 »

Olisi totisesti mielenkiintoista tavata joku samana päivänä syntynyt. Tuntuu, että vaikka kuinka oltaisiinkin niin tehneet olisimme hyvinkin erilaisia.

Odotan ensi kertaa pitkään aikaam innolla syntymäpäivää.  Smiley

Kukaan muu syntynyt 28.11.1983?



« Viimeksi muokattu: 26.11.2007 16:50:08 kirjoittanut epona » tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #79 : 26.11.2007 16:52:35 »

Ehkä hieman OT, mutta olettehan huomanneet astrofaces.com -sivuston, jossa vertaillaan ihmisten ULKONÄKÖÄ kuun, auringon ja ascendantin perusteella...
Olen katsellut sitä aina välillä eikä siellä vieläkään ole ketään samat merkit omaavaa...höh.  :Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Mariska
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #80 : 28.11.2007 13:29:06 »

Minulle kävi hassu juttu tässä taannoin.  Smiley

Olin aikaa kuluttaakseni kirjautunut eräälle peli sivustolle. Siellä joku "haastoi" minut pelaamaan kanssaan... olisiko ollut biljardia... en muista tarkkaan... Smiley

No kuitenkin alimme siinä jutella ja än kysyi jotain nikistäni, jossa näkyy syntymävuoteni. Kertoi syntyneensä samana vuonna ja kesällä täyttäneensä 33. Minä tietysti vastasin joo niin minäkin siinä kesällä täytin. Hän jostain syystä laittoi siihen päiväykesn myös johon minä vastasin että samoin!  Smiley Shocked Cheesy
Kun siinä jatkoimme jutustelua ja ihmettlyä, huomasimme että oli 15 minuuttia häntä vanhempi.  Smiley Shocked Shocked Eri paikoissa tosin olimme syntyneet ja hän oli mies. Sinäpä sitten erot olivatkin.   

Miten lie osuimmekin samaan paikkaa pelaamaan toisiamme vastaan ja juttelemaan. No jonkinlaista yhteyttä on pidelty ja edelleen pelaillaan...   Grin Smiley
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
epona
Vieras
« Vastaus #81 : 28.11.2007 14:05:01 »

Hih,

 Smiley
 
Kävin tänään kansanparantajalla, jonka poka ja veli on syntynyt samana päivänä kun minä.

 smitten
tallennettu
hacl
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #82 : 29.11.2007 10:08:08 »

itse olen aivan sattumalta risteilyllä tavannut minua 9 vuotta nuoremman tytön jolla sama syntymäpäivä kuin minulla 28.1 ja sattuipa niin vielä että meillä oli sama etunimikin  laugh  .. nyt tämä kaimani on  angel hänen kuoltua ulosajossa pari kk sitten  Cry ..

280178 syntynyt
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #83 : 29.11.2007 14:28:55 »

Olisi totisesti mielenkiintoista tavata joku samana päivänä syntynyt. Tuntuu, että vaikka kuinka oltaisiinkin niin tehneet olisimme hyvinkin erilaisia.

Odotan ensi kertaa pitkään aikaam innolla syntymäpäivää.  Smiley

Kukaan muu syntynyt 28.11.1983?





Oii! Melkein.. Olen syntynyt samana päivänä samana kuukautena mutta 89..
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #84 : 29.11.2007 18:09:00 »

Muita uudenvuodenpäivänhörhöjä?  Grin
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #85 : 30.11.2007 12:38:15 »

Olisi totisesti mielenkiintoista tavata joku samana päivänä syntynyt. Tuntuu, että vaikka kuinka oltaisiinkin niin tehneet olisimme hyvinkin erilaisia.

Odotan ensi kertaa pitkään aikaam innolla syntymäpäivää.  Smiley

Kukaan muu syntynyt 28.11.1983?





Oii! Melkein.. Olen syntynyt samana päivänä samana kuukautena mutta 89..


Myöhäiset suntymäpäiväonnittelut!
 smitten

Sinusta tuli täysi-ikäinen?

tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #86 : 30.11.2007 14:31:21 »

Olisi totisesti mielenkiintoista tavata joku samana päivänä syntynyt. Tuntuu, että vaikka kuinka oltaisiinkin niin tehneet olisimme hyvinkin erilaisia.

Odotan ensi kertaa pitkään aikaam innolla syntymäpäivää.  Smiley

Kukaan muu syntynyt 28.11.1983?





Oii! Melkein.. Olen syntynyt samana päivänä samana kuukautena mutta 89..


Myöhäiset suntymäpäiväonnittelut!
 smitten

Sinusta tuli täysi-ikäinen?



Kylläh.  Smiley
tallennettu
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #87 : 30.11.2007 17:24:31 »

kouluaikoina mun luokalla oli kaksi poikaa jotka olivat samana päivänä syntyneet ku mie.
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Musicat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #88 : 19.12.2007 14:34:30 »

Kerronpa tässä itselleni taannoin sattunutta..

Tapasin miehen, jolla oli tismalleen samana päivänä syntymäpäivät, kuin exälläni, tosin vuosi oli eri. Selvisi kuitenkin että tämä mies on varattu, ja erään sivuston kautta sain tietää, että hänen kumppaninsa syntymäpäivä ja vuosi on sama kuin minulla  Huh Voisiko siis tälläisen perusteella päätellä, että juuri noina kyseisinä päivinä syntyneet tavallaan vetävät toisiaan puoleensa.. laugh
tallennettu

VALKOINEN GALAKTINEN MAAILMOJEN SILLANRAKENTAJA
Arcana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #89 : 27.12.2007 02:36:26 »

Olen tavannut kerran erään miehen joka oli syntynyt päivää ennen minua samana vuonna. Se oli aika mielenkiintoinen tapaus sillä minusta tuntui että hän oli todella neuroottinen hygienian suhteen (kuten neitsyellä asiaan kuuluu) ja muutenkin hän oli jotenkin todella ääri tapaus. Tuli mieleen että "olenkohan itsekin tuollainen ulkopuolisten silmissä?" Smiley Hän oli kuitenkin syntynyt toisella puolella Suomea ja mukava mies kaikin puolin, hän vain omasi minunkin piirteet miljoona kertaa voimaakkaampana!

Ja toki minulla on kokemusta IHAN samana hetkenä syntyneestä ihmisestä Wink

Minulla on kaksoissisko. Olemme molemmat syntyneet 4.9.1986 ja samalla paikkakunnalla, tietenkin. Hätäsektion ansiosta meillä on vain vajaa minuutti ikäeroa, olen syntynyt klo 9.49 ja sisareni klo 9.50...  Grin

En ole pahemmin hänen tähtikarttaa tutkinut mutta väittäisin että se on minun kartan kanssa melko identtinen, olemme silti luonteeltamme melko erilaisia. Kuin yö ja päivä niin mieltymyksiltämme kuin elämäntavoiltamme. Siinä missä sisareni on kova menemään ja bilettämään, itse viihdyn paremmin kotona punaviinin ja rauhallisen musiikin parissa.

Mutta.. mutta..    :Smiley

Meille tapahtuu samoja tai samankaltaisia asioita yhtä aikaa. Se on uskomatonta! Tietenkin, se selittyy pitkälti sitten kun viitsii kurkistaa astrologian salattuun maailmaan. Usein kun menen hänelle kylään ja vaihdamme kuulumisia huomaamme, että molemmilla saattaa olla samaan aikaan rakkauselämässä säpinää tai raha-asioissa vastoinkäymisiä. Usein olemme molemmat samaan aikaan alakuloisia tai todella onnellisia. Meille molemmille tulee elämänmuutoksia aina suht. samaan aikaan!

Mutta ihmettelen miten meiän luonteet ovat kuitenkin niin erilaiset. Itse ajattelen luonnehoroskoopeista että ne ovat melko paikkansa pitäviä minun kohdalla, hänen ei taas niinkään. Kai ihmisen oma karma loppupeleissä määrää sen luonteen, jos esim. minulla ei tässä elämässä ole sellaista "sovitettavaa" niin silloin tyypillinen neitsyt pääsee minussa irti. Ja kun taas sisarellani on ehkä enemmän karman määräämää suuntaa tässä elämässä jolloin sillä on osansa hänen luonteen kehityksessä. Mene ja tiedä sitten, korjatkaa viisaammat jos olen ihan hakoteillä  laugh
tallennettu

Aurinko-Neitsyt
Kuu-Neitsyt
Merkurius-Neitsyt
Venus-Vaaka
Mars-Kauris

Vahvuus ei ole sitä, ettei tunne mitään. Vahvuus on sitä, että uskaltaa tuntea!
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: