Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Täysin samana päivänä syntyneitä?  (Luettu 54512 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« : 04.08.2006 00:11:38 »

En ole koskaan tavannut ihmistä joka olisi syntynyt samana päivänä ja vuonna kuin itse, samana päivänä mutta eri vuonna syntyneitä tiedän muutaman.. kiinnostaisi tietää sattuisko täällä vaikka pyörimään samana päivänä syntynyttä ja tehdä vaikkapa jonkunnäköistä luonnevertailua Cheesy Käsittääkseni tuolloin planeettasijainnit ovat tietenkin nousevaa merkkiä lukuunottamatta samat.. Itse olen syntynyt 10.10.1978.

 Smiley
« Viimeksi muokattu: 09.08.2006 20:59:46 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #1 : 04.08.2006 00:13:43 »

Hauska ajatus. Mulla on yksi setä joka on syntynyt samana päivänä, mut ei tietenkään samana vuonna.

8.12.1977
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sonya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #2 : 04.08.2006 05:12:55 »

Mieheni hyvä ystävä on syntynyt täysin samana päivänä ja vuonna kuin minä Smiley Olen kyllä huomannut minussa ja hänen ystävässään hyvinkin paljon samanlaisuutta Cheesy ehkä asia joka eniten yhdistää meitä (rapuja kun olemme), niin on tunteellisuus ja toisista välittäminen + aina silloin tällöin tulevat maseennus puuskat jne... Huumorintajukin meillä on suht samanlaista ja olemme myös rauhallisia ja muut huomioon ottavia. Tietty noita negatiivisiakin piirteitä löytyy, mutta ei niistä sen enempää  Tongue

Mutta on tosiaan ollut jännä huomata, että mitenkä sitä tosiaan melkeimpä samaan aikaan syntynyt ihminen voi olla niinkin samanlainen kun itse on Smiley olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia tästä asiasta!
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #3 : 04.08.2006 09:09:52 »

Yksi parhaista ystävistäni on syntynyt samana päivänä samassa paikassa kuin minäkin. Äitimme tutustuivat synnytyslaitoksella toisiinsa ja ovat olleet parhaita ystäviä siitä lähtien. Nyt minun ja tuon ystäväni tyttäret ovat ystäviä keskenään. Tulee väkisinkin mieleen jotkut sielun sopimukset...
Näin astrologiaa harrastavana tuon ystäväni syntymäkartta on tietysti minulle kullan arvoinen. On mielenkiintoista huomata miten radikaaleja eroja meissä kuitenkin on, ja miten sen voi nähdä myös karttojemme eroista. (planeetat huoneissa, nouseva merkki, nouseva planeetta jne.)

Käsittääkseni tuolloin planeettasijainnit ovat tietenkin nousevaa merkkiä lukuunottamatta samat.

Kuun sijainti on saattanut muuttua muutamassa tunnissakin. Ystäväni on minua n. 7 tuntia nuorempi, ja kuu on tuona aikana liikkuvut nelisen astetta eteenpäin. Meidän tapauksessamme kaikki kuun aspektit ovat siitä huolimatta samoja, mutta toisinkin voi olla.
tallennettu
Annekka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #4 : 04.08.2006 09:38:59 »

olisi tosiaan kiva löytää joku, joka on myöskin syntynyt 19.04.1970  Smiley  smitten
Yksi kaveri on syntynyt samana päivänä, mutta seitsemän vuotta myöhemmin  Wink
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 04.08.2006 10:41:09 »

Eräs suomalaisitalialainen poika syntynyt samana päivänä, ei samana vuonna. :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sesari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #6 : 04.08.2006 12:06:40 »

Minulla on yksi tyttäreistäni syntynyt samanapäivänä kuin minä, mutta 30 vuotta myöhemmin.(30-vuotis synttärit Naistenklinikalla  Cheesy)
Poikani jalkapallojoukkueessa oli poika, joka oli syntynyt samanapäivänä, samana vuonna, mutta 20min. aikaisemmin kuin meidän poika. Niin ja viereisessä synnytyssalissa. Pojissa ei ole oikeestaan muuta samaa kuin kumpikin ovat hyviä pelaamaan jalkapalloa ja ei anna pelissä periksi. knuppel2
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #7 : 04.08.2006 12:14:54 »

Jälleen kerran täytyy mainita tuo astro.com josta löytyy myös lista itsensä kanssa samana päivänä syntyneistä nimekkäistä henkilöistä. Elävässä elämässä tunnen viisi synttärikaimaa, mutta tässä muutamia näistä julkimoista:
Enrico Caruso
Joanne Woodward näyttelijätär
Elisabeth Taylor
Nancy Spungen
Ariel Sharon
John Steinbeck
Konstantinus I paavi
Chelsea Clinton pressan tytär
Rudolf Steiner
Gloria prostituoitu

..että silleen..
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #8 : 04.08.2006 13:54:26 »

Mielenkiintoinen tuo pluton kertomus. Itse en ole koskaan tavannut ketään samana päivänä syntynyttä, mutta kuinka ollakaan, tavatessani nykyisen mieheni kävi ilmi, että hänellä oli entisellä asuinpaikkakunnallaan tuttu joka on syntynyt sekä samana päivänä että samana vuonna kuin minä, lisäksi myös naispuolinen. Ehkä tapaankin hänet joskus, odotan mielenkiinnolla.

Toinen tietämäni oli äitini hyvä lapsuudenystävä, joka kuulemma oli syntynyt samana päivänä kuin minä, joka olen äitini esikoinen. En ole häntäkään koskaan tavannut.

Mieheni kaveri ja oma veljeni ovat niin ikään syntyneet samana päivänä, mutta eri vuonna. Myös työkaverini mies ja heidän poikansa ovat syntyneet samana päivänä. Vierekkäisiä tai muuten läheisiä syntymäpäiviä taas osuu perhe- ja kaveripiiriin paljonkin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Oikku67
Vieras
« Vastaus #9 : 04.08.2006 14:04:40 »

En tiedä ketään joka olisi samana päivänä syntynyt kuin minä,mutta poikani on syntynyt samana päivänä kuin isäni.
(kyseisenä päivänä on vielä äitini nimipäivä..)
 Cheesy ei tarvinnut kun poju syntyi miettiä lahjoja porukoille.. Grin
« Viimeksi muokattu: 04.08.2006 14:18:44 kirjoittanut Willow » tallennettu
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #10 : 04.08.2006 14:16:48 »

Minultakin löytyy näitä samana päivänä syntyneitä (eri vuosina) ystävyyssuhteista ja perhepiiristä useampia ja se on jotenkin hassua..

esim. kaksi ystävääni 9.7
veljeni ja entinen poikaystäväni 21.12
ystäväni plus perheemme jo edesmennyt koira 14.12...

sitten vierekkäisiä löytyy useita...
esim. ystäväni 12.6 ja toinen ystävä/pitkäaikainen epämääräinen suhde (miten sitä nyt kuvailisi) 13.6

Tälläinen rypäs löytyy myös Leijonasta, että ystäviä syntynyt vierekkäisinä tai lähipäivinä.

jaa, näyttää että Jouskareita (useampi ex ja ystäviä), Kaksosia (useampi ex ja ystäviä), Leijonia (ystäviä), Rapuja (ystäviä) on pyörinyt ja pyörii mun elämässä..

--hmm, löytyisiköhän "se oikea" jostain näistä merkeistä? heh.. smitten

tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #11 : 04.08.2006 17:56:03 »

Minun lapsuuden ystäväni syntyi yhdeksän tuntia jälkeeni. Vanhempamme olivat ystäviä.

Myöhemmin olen tutustunut muutamia kertoja ihmiseen, jolla on sama syntymäpäivä, mutta eri -vuosi.

Onhan se aina mielenkiintoista, mutta en ole kuitenkaan kenestäkään näistä löytänyt sen suurempaa samastumiskohdetta kuin muistakaan ihmisistä. Tosin ketään en ole tuntenut mitenkään hirvittävän hyvin - paitsi sen lapsuuden kaverin, mutta olimme niin nuoria, etten hirveästi miettinyt hänenkään syvintä olemustaan silloin. Heh.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #12 : 04.08.2006 23:25:21 »

Minulla oli/on erittäin hyvä ystävä joka oli viitisen tuntia minua vanhempi. Meillä oli muutaman vuoden ajan mielettömän syvä henkinen yhteys. Ja paljon yhtymäkohtia elämän "ylä -ja alamäissä": sama ammatti ja myös molemmat ovat tehneet alanvaihdon myöskin samansuuntaisille aloille nekin. Isot nuoruuden kriisit olivat tapahtuneet samassa iässä mutta eri elämän alueilla (koska planeettamme sijaitsevat eri huoneissa ?)

Sittemmin tiemme ovat eronneet mutta silloin kun törmäämme yhteys on yhä olemassa ja syvä.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 05.08.2006 14:37:11 »

Netistä löytyi Elina Autin kotisivut, hän on syntynyt samana päivänä kuin minä; 26.08.1970 Rovaniemellä.

Kotisivujen perusteella ei kyllä hirveästi yhteistä meillä näyttänyt olevan, mutta sitten huomasin, että olemme molemmat asuneet samoihin aikoihin Tampereen Hervannassa ja myöhemmin Tampereen keskustassa sekä olemme olleet siivousfirmassa töissä(mä olin kahdessakin) ja jakaneet Aamulehteä!!!
 :Smiley
tallennettu

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #14 : 05.08.2006 15:04:25 »

Anneka poikani on syntynyt 19.04, mutta 1982
Willow isani kuoli 19.06 ja tyttareni syntyi 19.06
Onko kukaan syntynyt 14.05?
Diamond
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: