Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erikoiskuviot kartalla  (Luettu 106603 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #15 : 17.05.2006 09:14:35 »

Itse en ole ehtinyt vielä perehtyä noitten kuvioiden ominaisuuksiin ja piirteihin sen paremmin (töissä tässä naputtelen... Cool)

Mutta haastetta on kyllä elämässä löytynyt... tosin olen vasta 25, joten kerkeehään niitä haasteita ja toivottavasti myös mahdollisuuksia olemaan edessäkin päin. Stelliumini tunnen sen verran, että se kyllä pitää sisällään potentiaalia enemmän kuin haasteita! Luojan kiitos jotain helpotusta  Smiley
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Ozzette
Vieras
« Vastaus #16 : 17.05.2006 11:32:04 »

Heipsis Artemis !
Minulla kun kaikki nuo kartallani, jotka alempana mainitsin, niin KYLLÄ, haasteissa on riittänyt !
Liekö sitten noiden vaikutusta vai ei, mutta joka tapauksessa elämäni ei ole ollut tosiaankaan helppoa. Haasteita, koettelemuksia yms. on kyllä ollut riittämiin, välillä jopa liiaksikin. Elämä on ollut melkoista vääntöä.
Mutta jos jotain pahaa, niin kyllä sitten paaaljoooon hyvääkin !! Elämä on...  smitten  angel
tallennettu
aurinkoinen77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22



Profiili
« Vastaus #17 : 17.05.2006 12:05:03 »

Minulla on t-risti, mahdollisuuksien kolmio, haasteellinen kolmio, kehto ja kultainen kolmio, että kyllä  tässä siis haasteita riittää (karmallisia ja karmattomia), mutta toisaalta myös mahdollisuuksia itsensä voittamisen ja itsensä toteuttamisen myötä.. Että sellasta.. Smiley
tallennettu

Hymy sulattaa jäätyneenkin sydämmen.
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #18 : 17.05.2006 12:33:58 »

Hello!

Mielenkiintoista  Smiley Mulla on "vain" T-risti ja kaksi Mahdollisuuksien kolmiota..

Parhaimmillaan kysymyksessä on mahdollisuus ottaa omat synnynnäiset valmiudet todella tehokkaasti ja tasapainoisesti käyttöön tämän elämän aikana. Tutustu tarkoin myös kolmion ja sekstiilin edustamiin valmiuksiin, sillä ne ovat koko ajan käytettävissä kaikkien mahdollisten haaveittesi toteuttamiseksi.

 idiot2  kolmion ja sekstiilin edustamiin valmiuksiin  idiot2
Joo-op.. jos osais..  Embarrassed  Kait mä joskus..
« Viimeksi muokattu: 11.09.2006 13:03:30 kirjoittanut Perhonen » tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 17.05.2006 12:56:55 »

Eräällä ystävälläni on Jod, Haasteellinen kolmio, Mahdollisuuksien kolmio, stellium  y.m y.m
Oliko jopa ristiäkin. Hänellä onkin ollut jos minkäkinlaista haastetta elämässä. Miten te muut koette nuo haasteellisemmat kuviot?

Pakko myöntää, että itse olen käynyt läpi jo niin monta kriisiä ja koettelemusta jo sikiövaiheesta lähtien, että on helpompi luetella ne, mitä ei ole (vielä) tapahtunut.  buck2

En ole koskaan vielä sekaantunut huumeisiin tai ollut mistään aineista riippuvainen, minua ei ole vielä koskaan laitettu putkaan tai ollut vankilassa tai tuomittu rikoksesta.

Kaikki muu mahdollinen onkin sitten tapahtunut ja siinä on ihmissuhteille tullut kyllä ihan eri näkökulmat ja lentoradat. buck2
Pettymykset ja ongelmat rakkausasioissa ovat suhteessa rätillä pyyhittäviä kärpäsen läjiä näihin koettelemuksiini verrattuna ja siksi minulla varmaankin tahtoo välillä iskeä tuo vieno vino hymy kasvoille, kun joku itkee mies-ongelmiaan, vaikka toisaalta olen hyvin onnellinen hänen puolestaan, että voi valittaa niin pienistä ongelmista, eikä isommista. Smiley

Yhdessä välissä totesin, että elämäni oli menemistä vain kriisistä ja koettelemuksesta toiseen.  buck2
Ihmettelen, miten olen edes selvinnyt hengissä, mutta ehkä nuo Leija, Kultainen ja Mahdollisuuksien Kolmiot ja Mystinen Suorakaide ovat vaikuttaneet niin, että aina saanut vedettyä hihasta jonkun ässän pöytään ja onnistunut tippumaan jaloilleni ja selvinnyt täpäristä tilanteista kuin ihmeen kaupalla.

Lähellä kuolemaa olen käynyt useasti ja puolet perheestäni kuollut nuorella iällä. Onnistun välillä liippaamaan liian läheltä maailmaa puhuttelevia tapahtumia ja katastrofeja, kuten Thaimaan Tsunami ja Lontoon pommi-iskut ja järkyttämään ja pelästyttämään omaiseni ja ystäväni pahan päiväisesti.
Olen varsin onnettomuus -ja katastrofi altis ja ambulanssilla minua kuskattu tämän tästä, mutta jostain kumman syystä minulla näyttäisi olevan ennätysmäärä ylimääräisiä henkiä. idiot2

Minua on jopa yritetty ampua 2 kertaa. Ensimmäisellä kerralla olin 14 vuotias ja pyöräillessäni kesä-illalla kotiin, niin ko. maalaiskylän tienraitilla oli 4 nuorta miestä humalassa aseiden kanssa (ilmeisesti ampumassa lintuja alunperin) ja jostain syystä yksi heistä kohotti aseensa ja tähtäsi minua, kun fillaroin ohi ja laukaisi aseen.
Ei osunut, mutta muistan aina, miten tuo koko tilanne tapahtuin kuin hidastettuna ja luoti suhahti jostain läheltä takaraivoa ja vasenta korvaani.
Sinänsä jännä homma, mutta tuo ampuja kuoli 2-3 viikkoa tuon tapahtuman jälkeen ja poliisitutkinta tuosta ampumisyrityksestä keskeytettiin. idiot2

Toinen tapahtui pari vuotta sitten Venäjällä Pietarin esikaupunki alueella, jolloin autoamme kohti ammuttiin kaksi kertaa niin, että toinen takasivulasi rikkoontui ja sen alle kylkeen tuli luodinreikä. Emme uskaltaneet pysähtyä, koska kyseessä saattoi olla ryöstöyritys ja allamme oli suhteellisen arvokas auto.
Saatoihan olla niinkin, että meitä ehkä luultiin joksikin toisiksi tai ajoimme vain keskelle mafian/rikollisten välienselvittelyä.
Ko. alue ei ollut mikään sellainen, jossa edes uskaltaa pysähtyä huoltoasemalle. Shocked

Olen käynyt läpi aivan uskomattoman rankan konkurssin, -2 kertaa.
Molemmilla kerroilla menetin aivan kaiken, jäin hirveästi velkaa ja omistin vain vaatteet päälläni, eikä minulla ollut varaa edes ruokaan.
Molemmat konkurssit tulivat toisen ihmisen myötävaikutuksesta ja nyt kun tuota T-ristiäni tutkin, niin enpä enään ihmettele. Shocked
Eräitä elämäni kurjimpia aikoja, mutta vaikka ilmalento oli hurja ja rähmälleni tömähdin sellaiseen suohon, ettei sitten tosikaan, selvisin jaloilleni ja kantavammalle maalle. Smiley


Sinänsä ironista, että olen lähes aina työskennellyt sellaisissa piireissä, joita muut ihmiset pitävät erikoisena ja luxuksena ja elämän tyylini on ollut sen mukainen, varsinkin aikaisemmin. Huh

Tämä koko elämäni on ollut kuin tilinpäätöstä kaikista elämistäni. Huh

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/falling20cat.gif)

Jos minulla on riittänyt noita todella kauheita kriisejä ja syviä vastoinkäymisiä, joita ei useinkaan tai koskaan tapahdu suurimmalle osalle ihmisiä, niin vastaavasti olen saanut myös kokea sellaista hyvää ja huippua, jota ei tapahdu useinkaan tai koskaan suurimmalle osalle ihmisiä. Wink

Kun tilasin syntymäkarttani tulkinnan joitain vuosia sitten, niin siinä luki, että olen valinnut syntyä aikaan, mikä ei ole ihan keskiverto aika syntyä maailmankaikkeuden kannalta, enkä myöskään persoonana voi siten olla mikään keskiverto, eikä elämäni koskaan tule olemaan keskivertoa ja sen olen näiden 30 elinvuoteni aikana saanut tuta oikein kunnolla niin hyvässä kuin huonossakin.   Cheesy buck2


Elämällä on jännä tapa pyrkiä balanssiin kaikilla tapahtumilla ja voikin laskea, että jos kohtaa jonkun todella pahan vastoinkäymisen, niin sen vastapuolella on jokin todella huippu hyvä myötäkäyminen.  Wink

Kun eräässä vaiheessa, joitain vuosia sitten, oli hurjan vaikeaa kaikkien asioiden kanssa, niin vaikka en ole kristitty, enkä allekirjoita moniakaan heidän ajatuksiaan ja näkemyksiään, niin välillä jopa sieltä tulee uskomattomia viisauden ja lohdutuksen sanoja.  Smiley
Eräs tälläinen kristitty rukoilija sanoi nähneensä näyn, jossa olin korkea sotapäällikkö seisomassa tukevasti ja ylväästi kalliolla miekka ja kilpi kädessä, keskellä myrskyävää luontoa ja pauhaavaa taistelua, jossa kaikki viholliseni olivat lyötynä verissä päin maahan.

Samoihin aikoihin eräs toinen kiertävä julkkissaarnaaja tuli luokseni ja sanoi, että Jumala oli käskenyt hänen tulla rukoilemaan puolestani ja antamaan raamatusta kohdan, joka minun tulisi lukea, koska se on henkilökohtainen viesti Jumalalta minulle.

Tuo paikka oli Psalmi 91 ja varmasti lohduttaa myös muita, joilla on tällä hetkellä vaikeaa.  smitten

1 Se, joka asuu Korkeimman suojassa
ja yöpyy Kaikkivaltiaan varjossa,
2 sanoo näin: "Sinä, Herra, olet linnani ja turvapaikkani. Jumalani, sinuun minä turvaan."

3 Herra pelastaa sinut linnustajan ansasta
ja pahan sanan vallasta.
4 Hän levittää siipensä yllesi,
ja sinä olet turvassa niiden alla.
Hänen uskollisuutensa on sinulle muuri ja kilpi.
5 Et pelkää yön kauhuja
etkä päivällä lentävää nuolta,
6 et ruttoa, joka liikkuu pimeässä,
et tautia, joka riehuu keskellä päivää.
7 Vaikka viereltäsi kaatuisi tuhat miestä
ja ympäriltäsi kymmenentuhatta,
sinä säästyt.
8 Saat omin silmin nähdä,
miten kosto kohtaa jumalattomia.
9 Sinun turvanasi on Herra,
sinun kotisi on Korkeimman suojassa.
10 Onnettomuus ei sinuun iske,
mikään vitsaus ei uhkaa sinun majaasi.
11 Hän antaa enkeleilleen käskyn
varjella sinua, missä ikinä kuljet,
12 ja he kantavat sinua käsillään,
ettet loukkaa jalkaasi kiveen.
13 Sinä poljet jalkoihisi leijonan ja kyyn, tallaat maahan jalopeuran ja lohikäärmeen.

14 Herra sanoo:
"Minä pelastan hänet, koska hän turvaa minuun.
Hän tunnustaa minun nimeäni, siksi suojelen häntä.
15 Kun hän huutaa minua, minä vastaan.
Minä olen hänen tukenaan ahdingossa,
pelastan hänet ja nostan taas kunniaan.
16 Minä annan hänelle kyllälti elinpäiviä, hän saa nähdä, että minä autan häntä."


Tälläisiä ajatuksia noista erikoiskuvioista ja niiden vaikutuksista omassa elämässäni..
Tulipa kirjoitettua pitkästi. Ei tarvitse lukea kaikkea.  2funny
Pää-asia, että laitoin itsestäni ulos tuon.  Wink
Toivottavasti se antaa vahvistusta ja lohtua jollekin toiselle, jolla on nyt samoja kamppailuja. smitten 


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/blurb200.jpg)


tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #20 : 17.05.2006 12:57:18 »

En nyt ole ihan varma mitkä kaikki kuuluvat noihin erikoiskuvioihin  :Smiley, mutta nämä löytyvät minun kartaltani. Laitoin vielä hieman sisäisen soturini tulkintaa niistä.(Mahdollisuuksien kolmiosta en laittanut yleiskuvausta, koska se jo täällä näemmä oli):

Kokonaisvaikutelmana maljan muotoinen kuvio

Symbolisoi hyvin tunnepitoista luonnetta. Saatat olla yhtä hyvin sisäänpäin kääntynyt omissa oloissasi viihtyvä erakko kuin ilosi ja riemusi jakava maailman kansalainen. Parhaimmillaan nämä kaksi piirrettä vaihtelevat sinulle sopivassa rytmissä, jolloin kanssaihmisesi eivät koskaan voi ennakolta tietää mikä vaihe sinulla on menossa.

Kun sinulla menee hyvin niin sen kyllä huomaa ja vastaavasti ahdistavakaan olotilasi ei voi jäädä lähelläsi olevalta ihmiseltä huomaamatta. Vastapainoksi ilojesi jakamiselle tarvitset aivan välttämättä myös omaa aikaa mieltäsi painavien asioiden selvittämiseen.

Välttääksesi turhat välienselvittelyt tulee sinun pystyä tavalla tai toisella eristäytymään rakkaimpienkin ihmisten seurasta silloin kun tarvitset aikaa itsellesi. He eivät ehkä pysty ymmärtämään sinua, mutta älä anna sen estää itseäsi sillä akvaariossa elävänä sinulla ei ole varaa mielistelyyn.

Planeettaryhmittymä eli stellium

Useita planeettoja kasaantuneena samalle alueelle karttaympyrällä merkitsee eräänlaista voimapistettä elämässäsi. Nämä yhtymät vaativat erityistä huomiotasi ja johdattavat oikein käytettyinä uraa uurtaviin saavutuksiin elämässäsi. Voit olla varma että moni lähelläsi oleva ihminen kokee nämä sinussa olevat uudistumisvalmiudet valtavaksi uhkaksi omalle elämälleen.
Niinpä saatkin varautua jatkuviin yrityksiin voimasi valjastamiseksi jonkun toisen tavoitteiden taakse. Et varmaan voi välttyä silloin tällöin haksahtamasta imartelun ja kehumisen salakavalaan ansaan, mutta tulokset eivät tuossa tilanteessa koskaan vastaa sen paremmin omia kuin toistenkaan odotuksia. Tämä voimapahkura on valjastettavissa vain sydämen voimalla palvelemaan sinulle henkisesti tärkeitä tavoitteita eikä siinä juurikaan kaivata muiden apua tai neuvoja.

Mahdollisuuksien kolmio 1

Neptunus oppositio kuu

Uhrautumisesi on aiempien elämiesi aikana mennyt jo sietokykysi äärirajoille ja siksi sinulle ei tässä elämässä anneta siihen mitään mahdollisuutta.

Pluto avautuva kolmio kuu

Dramaattinen ja usein tuskallinen poku omien tunteittesi arvostamiseen muiden reaktioista välittämättä on edellisten elämien aikana tullut tallatuksi onnelliseen päätökseen. Niinpä sinulla onkin tässä elämässä tietoisella tasolla käytettävissäsi voimakkaiden tunteiden ja voimakkaiden reaktioiden ymmärtämisen lahja, joka auttaa sinua selviämään kriittisistä ja tulehtuneista tilanteista aina voittajana. Tiedät vaistomaisesti miten tuskallisissa elämän vaiheissa tulee toimia etkä anna muiden tunteiden vaikuttaa päätöksiisi. Hyvin usein tähän palkkiojaksoon sisältyy jonkinlainen parantamisen lahja tai muita paranormaaleja kykyjä. Psykologinen silmäsi saa monet ihmiset kääntymään puoleesi henkilökohtaisissa ongelmissaan. Uskalla toimia rohkeasti näillä sektoreilla, sillä ne ovat elämääsi voimakkaimmin eteenpäin vieviä asioita.

Pluto valmiusaspekti Neptunukselle

Kosmista latausta ja mediaalisia kykyjä liittyy aina tämän kuvion alla syntyneisiin ihmisiin tavallista enemmän.

Mahdollisuuksien kolmio 2

Uranus oppositio aurinko

Ihmiskunnan on joskus äärimmäisen vaikea seurata kosmista uudistumista siksi että se edellyttää täydellistä maailmankuvan muuttamista joidenkin asioiden osalta. Jostain kumman syystä olet katsonut itsesi riittävän voimakkaksi ja itsenäiseksi toimimaan tällaisten muutosten toteuttajana tämän elämäsi aikana.

Henkinen päämääräsi tämän elämän osalta on niin tärkeä koko ihmiskunnalle ettei sinulla ole pienintäkään mahdollisuutta poiketa omalta polultasi kenenkään toisen ihmisen vuoksi. Sinulla ei ole mahdollisuutta elää edes itsesi luomissa sitovissa olosuhteissa ilman repiviä muutoksia elämässäsi.  Shocked

Kaikkien tapahtumien tarkoituksena on kasvattaa itsetuntosi ja tietoisuutesi riittävän vahvaksi, jotta uskaltaisit seisoa eturivissä vastaanottamassa uudistuksia kaikkialla elämässäsi ilman pienintäkään epäilyä toimintasi oikeellisuudesta.

Uranus avautuva kolmio mars

Kekseliäisyys ja jatkuva liikekannalla oleminen ovat sinulle luonnollinen ja toimiva elämäntapa siksi, että edellisten elämiesi aikana olet tullut kovan koulun kautta sinuiksi kosmisen uudistusenergiasi kanssa.

Suurin haasteesi onkin pystyä säilyttämään luonnollinen raikkautesi ja vauhdikkuutesi myös parisuhteen solmimisen jälkeen, sillä mustasukkaisuudelta ei kukaan voi välttyä sinun seurassasi. Pidä tiukkakin tiukemmin kiinni vapaudestasi tehdä aina omat ratkaisusi, sillä niin toimimalla tulet etenemään elämässäsi todella pitkälle. Älä edes yritä pysähtyä paikallesi, sillä sinut on luotu kulkemaan.

Uranuksen valmiusaspekti Saturnukselle

On aikoja, jolloin hyvinkin radikaaleilla ja vanhoja rajoja rikkovilla ideoilla on aivan käsittämätön menestys matkassaan. Sinä olet tällaisia uudistuksia toteuttavan ikäryhmän edustaja ja siksi sinulla on muita paremmat mahdollisuudet kääntää yleinen hämminki voitoksesi. Yksitoikkoisuudesta ei pitäisi olla vaivaa tämän elämän aikana, sillä olethan luomassa kokonaan uusia rakenteita sosiaaliselle ympäristöllesi. Mallia ei voi ottaa mistään ja kaikki ratkaisut on uskallettava tehdä yksin, vaikka ne koskettavat niin monia ihmisiä lähelläsi. Teitä ei ole kovin isoa porukkaa tässä projektissa, mutta elämän allokossa tulette väkisinkin törmäämään toisiinne. Wink

Saturnus avautuva sekstiili aurinko

Tartuitpa sitten asiaan kuin asiaan omassa elämässäsi niin saat sen aivan varmasti toimimaan. Jos jostain syystä seisot tumput suorina ongelmiesi keskellä, löytyy siihen syy jostain muualta.

Mars avautuva sekstiili aurinko

Alitajuinen kykysi keskittää luova energiasi tarkasti oikeaan kohteeseen tekee sinulle helpoksi saada tuloksia aikaiseksi kaikessa mihin vain päätät ryhtyä. Seuraat herkästi innostustasi ja uskallat vaihtaa maisemaa fiilisten vaihtuessa.
« Viimeksi muokattu: 17.05.2006 13:03:22 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #21 : 17.05.2006 13:03:52 »

Sinulla onkin paljon erikoiskuvioita Gigianne!

Haasteet opettavat  Wink ja ilman niitä elämä olisi tylsää. Vaikka sitä joskus toivoisikin tasaisempaa kyytiä  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 17.05.2006 13:12:52 »

Asterix! Kyllä minä ainakin  jaksoin lukea mielenkiintoisen tarinasi loppuun.  smitten Melkoiset vaikutukset näyttävät kyllä olevan noilla erikoiskuvioillakin. :Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #23 : 17.05.2006 13:23:02 »

Ohoh, Asterixilla onkin ollut värikäs elämä. Onneksi olet pudonnut jaloillesi silti  Smiley
Itsellänikin on kaikennäköistä ikävämpää ollut elämässä mutta siltikään ei ole erikoiskuvioita kartalla  Huh
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 17.05.2006 13:30:44 »

Asterix! Kyllä minä ainakin  jaksoin lukea mielenkiintoisen tarinasi loppuun.  smitten Melkoiset vaikutukset näyttävät kyllä olevan noilla erikoiskuvioillakin. :Smiley

Kiitos Rakkaudenenkeli... smitten Sinä jaksat aina kuunnella(lukea) ja ymmärtää.. smitten

No en tiedä, johtuuko kaikki tämä vain pelkästään erikoiskuvioista syntymäkartallani vai kaikista kuvioista vai vain harvinaisen p*skasta tuurista ja omasta tyhmyydestä vai näistä kaikista yhteensä.. idiot2  uglystupid2

Tosin ennustava karttani lupailisi helpompia ja menestyksekkäämpiä aikoja tuon 30 ikävuoden jälkeen ja tässähän tuota nyt mennään.  Smiley

Muutamat ovat kyllä tulkinneet kartastani elementtejä, jotka tekevät minusta kävelevän pommin, jonka ympärillä aina sattuu ja tapahtuu. En vain nyt muista, mitä nuo olivat.  uglystupid2
Iloa, valoa ja rakkautta  smitten


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/Calvinttt.jpg)
« Viimeksi muokattu: 17.05.2006 13:34:29 kirjoittanut ~*Asterix*~ » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6593


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 17.05.2006 13:51:24 »

asterix
..ja muistisi on lyhyt kuin kananlento...
no onhan se pari kuukautta piiiiiitkä aika muistaa jonnenjoutavia.......

hukkaan on hyvät? tulipallotulkinnat menneet...
turhaan oi turhaan mä jorisen täällä...
ykshailee näköjään
mutta
oikeesti
nytkö te vasta löydätte noita kuvioita kartaltanne?
onhan stellium ainakin hyvin selvänä nähtävissä samaten kolmiot,
ainakin kultainen eli tasasivuinen kolmio,
geometriaa,
oikeesti
niihin kuvioihinhan sitä enemmän pitäisikin kohdistaa huomiota,
aspektien yhteisvaikutelmiin eikä yhteen planeettaan yhessä kummallisessa
huonekotterossa...

ja minulla on vaan sellanen kummallinen kuvio,jota tanhuakaan ei ollut ennen nähnyt,joka ei sinänsä ole mikään noista,
yks kolmio siellä on, uranus jupiter askendentti
tulkinta:kuulun "omituisten otusten kerhoon"
« Viimeksi muokattu: 17.05.2006 14:17:49 kirjoittanut nikki » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 17.05.2006 14:14:26 »

asterix
..ja muistisi on lyhyt kuin kananlento...
no onhan se pari kuukautta piiiiiitkä aika muistaa jonnenjoutavia.......

Ah...! (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/doh3.gif)   
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/granate.gif)
Heheh!  2funny Cheesy Aivan! Niinpä tietysti se olikin juuri tuo juttu! Cheesy
Täytyy kaivella tuo juttu esiin ja lukea uudestaan.  Cheesy

Mutta lyhyessä muistissa jotain hyvääkin,
- ei jää traumoja, kun ei mieleen jää kaikki jutut kovin pitkäksi aikaa,
kun jo taas mennään kohti uusi seikkailuja! Cheesy Wink 2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6593


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 17.05.2006 14:24:52 »

..jaa että t r a u m o j a...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #28 : 17.05.2006 14:33:11 »

Stelliumin tiesin toki. Ja kolmiotkin olen kartallani nähnyt, en vain ole ikinä kuullut niitä kutsuttavan mahdollisuuksien kolmioksi  Smiley
Jumalan sormi on ollut minulle ihan ufo juttu sillä siihen en ole aiemmin törmännyt, paitsi nyt sitten kun tutustuin erään ystäväni karttaan. Mystinen suorakaide (oliko se oikea nimi..) on myös ihan outo juttu minulle.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #29 : 17.05.2006 14:36:50 »

..jaa että t r a u m o j a...

Niin ei se sinun tulkintasi aiheuttanut suurimpia traumoja...  2funny Cheesy 2funny Cheesy
...heheheh..! Selvisin siitäkin kuin ihmeen kaupalla hengissä...  2funny Cheesy 2funny Cheesy
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/rolllol.gif)

Ihanaa, että olet olemassa.  smitten


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/Rire_calvin_hobbes.png)

tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: