Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mikä ohjaa korttiennustusta?  (Luettu 6471 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
lillukka63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« : 07.01.2015 15:01:42 »

Mitä oppaat sanovat? Mitä mieltä olette itse? Ohjaako niitä enkelit, henget vai mikä? Ja pystyykö niillä sitten jotenkin vahingossa ottamaan yhteyttä "vääriin" apulaisiin? Tämä siksi,että aion hommata kortit, mutta hieman jännittää jostain syystä.. mistä löytäisin ihan perustietoa korttiennustamisesta?
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1 : 07.01.2015 20:49:06 »

Ainahan pitää muistaa suojata itsensä ja pyytää apua oppailta ja enkeleiltä.  Minä pyydän myös apua korkeimmalta kirkkaudelta, ja pyydän oikeat vastaukset, ne mitä minun kuuluu tietää.

Kyllä muakin jännitti vähän aluksi, mutta se on turhaa.  Eihän korteilla voi ketään vahingoittaa.   Ja ainahan voi jättää kortin kertomat omaan arvoonsa, ellei vastaukset miellytä.   Grin
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
lillukka63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #2 : 08.01.2015 00:10:38 »

Kiitos vastauksista,mieli rauhoittui vähän. Tilasin juuri tänään lenormand kortit. Voiko korteilla aluksi opetella lukemaan katsomalla enemmän menneisyyttä? Tuntuu,että voisi olla helpompi oppia korttien merkityksiä katsomalla omaa menneisyyttääm?
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #3 : 08.01.2015 09:34:52 »

http://www.smilingstars.fi/artikkelitarot.html

Oon ennenkin linkittäny tämän,  mutta tässä tämä nyt uudelleen.

Tuota menneisyyteen 'katsomista' en oikein ymmärrä.  Kyllähän kaikkea voi kokeilla, eihän sitä kukaan kiellä.  Noissa opaskirjoissa kyllä neuvotaan, miten kortteihin pystyy paremmin tutustumaan.  Useimmin kai neuvotaan aluksi nostamaan aamulla yksi kortti päivää varten.  Voihan sen jättää pöydälle nurinpäinkin ja katsoa vasta illalla, pitikö se paikkansa.  Siten ei ainakaan tule tiedostamattaan toteuttaneeksi kortin teemaa.
 Smiley
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #4 : 08.01.2015 14:30:15 »

Kortteja katsoessa voi tietenkin keskittyä aluksi siihen, miten niitä haluaa käyttää kanavana.

Itse käytän kortteja oman intuitioni selventämiseen, ammennan siis sen tiedon oman tietoisuuteni kautta, sieltä mitä en osaa selkeästi ymmärtää jokapäiväisessä ajattelussa. Oma tietoisuuteni kun on kuitenkin yhteydessä laajempaan tietoisuuteen (jos näin nyt sanoisi sen), käytän kortteja sieltä kautta tulevien viestien selkeyttämiseen.

Jos sitten haluaa kanavoida henkimaailmaa ja vahingossa tuleekin väärästä paikasta viestiä, niin turvaporttina itselleen voi tosiaan käyttää sitä, ettei ota korttien sanomaa liian vakavasti. Niiden viestiä kannattaa aina verrata omaan intuitioon ja siihen miltä se itsestä tuntuu.

Välttämättä ei tarvitse selkeästi tutkailla menneisyyttään korteilla, mutta niistä usein tulee viestejä, jotka selkeyttävät jotakin asiaa menneisyydessä. Uskon, että korteissa näkee sen, mikä on tärkeää sillä hetkellä nähdä.

Avoimin mielin vain liikkeelle, se on todella antoisaa nostella kortteja. Afro  Smiley
tallennettu
lillukka63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #5 : 09.01.2015 22:52:50 »

Jälleen kiitän. nyt vaan odottelen että firma josta tilasin, saa toimitus-sumansa purettua  tickedoff En vaan malttaisi odottaa  Cheesy
tallennettu
lillukka63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #6 : 10.01.2015 23:28:21 »

Joku kirja siinä tulee mukana,joku sitä kehuikin. Olen myös hiljattain itse kiinnostunut numerologiasta, jossa tärkein numeroni onkin seiska,ymmärsin että se onkin aikalailla näistä asioista kiinnostuneelle hyvä numero  smitten onko noille korteille sitten tavallaan omat numerologiset merkityksensä, vai "sovelletaanko" niihin perus numeorologiaa? Siinähän ilmeisesti ei kuitenkaan ole noin monen kortin numeroita(esim numerologiassa ei kai ole tuota 17?).olisin hyvin kiinnostunut asiasta Smiley  jännä huomata, että molemmat vastikään heränneet kiinnostukseni nivoutuvat lopulta yhteen  2funny
tallennettu
lillukka63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #7 : 13.01.2015 18:36:25 »

Ja nyt opettelemaan  smitten Kortit saapuivat tänään!! Kauniit ovat, ja ihanan käteensopivat malliltaan. Illalla katselen sitten kaikessa rauhassa, mitä ajatuksia kortit tarkemmalta ensisilmäykseltä minulle antavat  Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #8 : 14.01.2015 01:49:31 »

Jes, tuo on ihana vaihe!  Onnea ennustamiseen!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
lillukka63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #9 : 14.01.2015 15:37:19 »

Kiitos meimi. Katselin illalla kortit rauhassa läpi, ja kirjoitin ylös mitä ne minulle tuovat mieleen. Tänään sitten katson mitä opas sanoo korttien merkityksistä. Jännää nähdä onko omissa muistiinpanoissa mitään yhteistä kirjan kanssa  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: