Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 679107 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #795 : 19.07.2008 23:26:48 »

Onnea kaikille onnellisille!  smitten Minäkin olen onnellinen kaikesta tämän hetkisestä huolimatta, itseasiassa olo on hämmästyttävän helpottunut...  angel  :Smiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #796 : 20.07.2008 14:16:02 »

Haloo AthaMaarit ja lukijat NYT olen onnellinen koska ...

Tarkoitatko Aavisuinen minun piirrosten linkkiä vai sarjislinkkiä? Laitan tähän nyt varalta molemmat....

Piirroksia (ja kuva minusta, ahahah  Grin)
athamaarit.deviantart.com

Jos englanninkielinen on vaikea, niin laitan suomalaisen gallerian linkin tänne. Tuolla on vaan enemmän töitä esillä tuolla englanninkielisellä sivulla.

Sarjakuva
otakulehti.anime.fi/tobira/khal-annat



Kiitos AthaMaarit ... se englanninkielinen linkki minulla oli  vaan kiitos näistä molemmista  Kiss Kiss Kiss -  JA  aih ja oih - minä ihan tulin töpinöihini tuosta alkutekstistä jo linkistä
otakulehti.anime.fi/tobira/khal-annat  " laitan sen nyt tähän
Nimettömien Kirja: Luku 5

-Satorin Laulu-

"Sydämen lyönnin tahtiin sinun
löydettävä on tiesi.
Kulkea tie poluton,
reitti haastava selättää
Näkytanssin vaatiessa sielusi vahvaa valkeutta.
Puna-Tuuli, Nimetön soturi.
Löydä Lähde, johon upottaa
sielusi syvimmät tummuudet."


Jokainen sana koskettaa niiin syvältä sisältä ja tuo tietoisuuteeni jotain senkaltaista energiaa - joka aivan ah ja ih en siis löydä sanohja kuvaamaan - mutta jokin kertaskaikkisen uudenlainen innostumisen suoranaisen rakastumisen ilon ja voiman energia .... NÄKYTANSSI ...  smitten ja no  Kiss Cheesy smitten mistäs tätä sarjista saa - löysin kyllä kohdan "klikkaa ja tilaa" MUTTA  sitten ajattelin varmistaa ETTÄ onkos se nyt niin että  - mitenkäs varmistan että saan just tämän NÄKYTANSSIN - elikkäs tätä sinun tekstiäsi ja kuvitustasi AthaMaarit ... wau olen kun "teinityttö aka treffeillä"  Grin


Sasha hyvä huomio tuo S-mutka  Wink ja  Cool mites nyt sattuikin "tällainen kuva" http://www.celebrity-sunglasses-finder.com/image-files/angelina_jolie_bvlgari_862.jpg  coolsmiley http://www.xtravisao.com/bvlgari.jpg  ja http://blog.bidz.com/wp-content/uploads/2007/08/bvlgari.gif  Wink :Smiley smitten t. Aaviisuinen 

AI NIIN ~tuo Communication Managerilta on just  aurinko kaksoset merkurius eli olet varmasti  omalla "estraadillasi" , jossa omimmat talenttisi säkenöivät "  http://i73.photobucket.com/albums/i227/cherylannemartinez/08-myspace-CHERYLNEW.jpg " sitaatit tarkoittavat vaikka  smitten -  eli kun todella ajattelee NIIN melkoisen haastava työtehtävä sinulla - saada eri kulttureista, eri kieltäkin puhuvat ihmiset kommunikoimaan, viestittämään,  keskenään - niin että ymmärtävät toisiaanhttp://www.beyondmanners.com/images/international.jpg nämä nyt ihan omia ajatuksiani työstäsi - tai mitä siihen mahtaa kuulua ..


kommunikaattoriksi minä(kin) itseni koen - tavalla jos toisella toimenkuvani aina jollain lailla liittyy kommunikointiin~ kommunikoinnin esteiden selvittämiseen -  Wink olenhan jossain vaiheessa ollut perhetyöntekijä(kin) ja niissä työtehtävissä oli ensisijaisena SE että auttaen opasti perheenjäsenet kommunikoimaan keskenään  yhteisellä kielellä löytämään yhdessä yhteinen kieli -  ja ennenkaikkea kuuntelemaan itseänsä ja toisiansa , tällainen tupsahti ajatuksiini smitten

Rakkauvella rustasi kokoon edelleen  aurinko kaksoset Aaviisuinen Afro  ja kommunikointi(han ja kin) eli sanansaattaminen , viestinvieminen kanavien aukaisu on  juuri  merkurius duuni  Grin
« Viimeksi muokattu: 20.07.2008 17:24:18 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #797 : 20.07.2008 16:09:25 »

Ah, ihanaa, että pidit sarjakuvasta! ^_________^ Ihan oikeilla jäljillä olit sen TILAA-painikkeen kanssa. Mene sinne ja klikkaa sinistä linkkiä, jossa lukee Tobira. Siihen tulee tilauslomake, josta rastitat sarjiksen Khal-Annat ja annat omat tietosi. Kustantaja ottaa sinuun yhteyttä maililla, kun ehtii ja antaa maksutiedot.

Ja jos kaipasit sitä suomenkielistä piirrosgalleriasivua suomenkielisillä piirrosten selityksillä, niin se löytyy osoitteesta
athamaarit.harhakuva.org
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #798 : 20.07.2008 17:36:17 »

Toi etanajuttu on kova, jos se vaan on totta! vau, juuri noin sitä elettiin lapsena, ihan pikku asiat toivat suurta onnea. Sepä se. Kun aina muistaisi saada niistä sen onnen. Keräilin etanoita kotimaassa ja mm Ranskassa.. lapseni tekee samoja juttuja.

Samalla matkalla ollessani puron päälle asetetulla sillalla käteeni laskeutui kärpänen.. Oli aika hassu tilanne kun etana luikerteli sen viereen ja aivan hiuksenhienon matkan päästä tuntosarvillaan tutkaili kärpästä...
Jotain ihmeellista tapahtui siinä hetkessä  :Smiley

Eilen taasen sinisiipi-perhosten tanssi sai onnen tunteen liikkumaan syömmessäin...
Ja kaikki muukin mikä luonnon kokonaisuudessa ilmeni.. Metsähakkuiden jäljetkin olivat kuin tuhkaa tuulessa muistuttaen siitä, että tulee vielä tuli joka puhdistaa tähän maahan vuoletetut arvet... 
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #799 : 21.07.2008 16:53:51 »

Hauskaa.. Äskettäin näin noiden sinisiipien parittelurituaalin, kun ne olivat tuppaantuneet selkä selkää vasten takapään 'anturat' toisiinsa sojottaen... Tapahtuuhan se elonnesteen voitelu noinkin :Smiley

Kiitollisna luonnolle tästäkin   smitten
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #800 : 23.07.2008 12:07:17 »

Havaitsin eilen, että työkaverini  vesimies miehen kanssa minulla synkkaa niin hyvin, ja hän onnistuu piristämään päivääni silloinkin, kun sukeltelen syvänmeren haudoissa  Kiss Hän on hauska ja luotettava.
Kämppikseni ovat ihania ja nyt taustalla soi tämä:  http://www.youtube.com/watch?v=01yjMbafk3s

toivottavasti linkki toimii...

olen onnellinen siitä, että olen koulutettu, yritteliäs, lahjakas ja innostuva! Ja keksinyt kuinka voin elättää itseni ja toteuttaa tarkoitustani (myymättä sieluani...) JEESH!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #801 : 23.07.2008 17:13:55 »

Cool pictures AthaMaarit! Afro

Tämä tyttö on onnellinen päättyneestä ensimmäisestä työpäivästä. Smiley
Tänään ei ollut käyttöä uusille Bvlgareille,
-satanut kaatamalla koko päivän. :Smiley

Täällä on ihan talvi.  Undecided
tallennettu
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #802 : 27.07.2008 11:06:21 »

ihanaa mulla on tänään hemmottelukutsut
 smitten
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #803 : 27.07.2008 16:51:12 »

Olen onnellinen lomasta, joka = lepoa ymv ja siitä että TALVI on sitten romanttinen, eiks je, päätin näin kaikkeuden kanssa. Heh.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #804 : 28.07.2008 02:17:19 »

Olen itkusilmässä onnellinen tän Kaikkeuden synkroniasta
ja sen antamista mahdollisuuksista
yhä vain ja koko ajan syvempiin itseoivalluksiin.

Kipu ja tuska on merkki siitä että olen elossa.

Aamu valaisee yön
« Viimeksi muokattu: 28.07.2008 09:33:43 kirjoittanut RAdha » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #805 : 28.07.2008 03:42:55 »

Ja minulla, josta ei koskaan pitänyt tulla minkäänsortin parantajaa, aukesi yksikeen (viimeinkin?) reikikanavat käsiin. Itseäni olen vähän reikitellyt vatsan seutuville. Kauaa en vielä jaksa pitää tilaa yllä, mutta kyllä se siitä!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #806 : 28.07.2008 10:18:01 »

Ihania nuo energian muutokset ja valon välähdykset teissä kaikissa!

Olen onnellinen auringosta ja kukista, kosteasta nurmesta jalkojeni alla. Olen ikionnellinen että minulle on annettu aikaa ja kykyä nauttia siitä kaikesta!

Olen onnellinen, että kuulun hyvin isoon perheeseen. Vaikka he ajattelevat eri tavalla uskonnosta ja maailmasta ja paljosta muustakin, heistä loistaa oma lämmin valo! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #807 : 01.08.2008 14:43:02 »

Olen onnellinen viime viikon pyöräilyistä, metsäkävelyistä, ratsastusretkestä, rockfestarista, ihanista ystävistäni, jonkinlaisen rauhallisuuden ja tyvenen paikan löytämisestä itsessäni, luontohavainnoista...
Siitä että sain aikaiseksi kirjoittaa ja että olen luovuttanut vanhasta. Kohti uutta!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #808 : 02.08.2008 22:20:33 »

 
Olen onnellinen että sain vanhan autoni viimeinkin vaihdettua rahaksi. Cheesy
Kiitollinen tästä kaikesta runsaudesta,joka äkkiä ja yllättäen on virrannut elämääni.
Ihmisistä,jotka eri kansalaisuuksilla tuntuvat täyttävän kaupungin nyt.
Heitä voisi oikein halata kaikkia. smitten

Hymyilen ja vilkutan heille ja he vastaavat naurulla ja vilkuttelulla. angel smitten

Ja luettuani äsken Athan energiakanavien aukeamisista,niin ihanaa ja nauti niistä! angel smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #809 : 02.08.2008 22:35:00 »

Olen kiitollinen kun äsken mölläsin ja sitten ihan yllättävä taho otti minuun yhteyttä ja pelkästään hyväksyvällä olemuksellaan puolitti sitä surun tunnetta mikä minut oli vallannut, vaikka en hänelle mistään avautunutkaan...
Jotkut ihmiset ovat aarteita...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: