Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustus Harjoittelua.  (Luettu 154228 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #45 : 24.06.2012 17:20:05 »

Lainaus
Jaksoit paneutua syvällisesti asiaan, kiitos sinulle siitä.
Mieheni ja minun suhteessa yhteenkuuluvuuden tunne on ollut aina suuri ja kohtalolla on ollut osuutta asiaan. Olen puolisoni valinnut itselleni jo lapsena  smitten ja varmasti  siksi useasti sorrun ottamaan mieheni itsestään selvyytenä. Korostuu liikaa me, ja se muuttuva, kasvava yksilö voi jäädä näkemättä.
Hyvä että se ilmeisesti edelleen kestää  smitten

Harmi se asunto asia, voi kun minä niin toivon lisää tilaa. Mutta en ole paljoa valmis tinkimään alueesta  :Smiley

Lapsesta; en tiedä onko hän indigo. hänen tähtikartassa on suuri risti ja hän on aika herkkä mutta ei näytä sitä ulospäin kuin meille. Patoaa asioita sisälleen ja pärjää (siis huonosti)
Lapsi on nyt 6-v, mutta on ruvennut vertaamaan omia suorituksiaan muiden suorituksiin. voi miten osaisi lastaan rakastaa niin että uskoisi omaan itseensä, voi voi. Ja koulumaailmaan siirtyminen on vuoden päästä, ja se jännittää minua jo nyt.

Mutta siis kiitos kun katsoit ja paneudut.

Toivottavasti sinun haasteet ja taakat pian helpottavat ja pääset kulkemaan kevyin askelin omaa polkuasia

-siiliemo-

ps. tuli mieleen lisäkysymys, vastaa jos haluat. Onko meidän perhekoko tässä?


Hei Siiliemo,

Innostuin kirjoittamaan pitkän tarinan ja tajuan nyt, että projisoin omaa menneisyyttäni ja elämääni vastaukseeni aika paljon. Smiley Harkitsin kyllä pitkään, julkaisenko koko kirjoituksen, mutta päätin tehdän niin, sillä minulla kuintenkin oli sellainen tunne, että jokin merkitys sillä oli.

Mieleen tulee vielä toistaa, että ole huoleti. Lapsesi on kaikenlisäksi vielä aika pieni ja pärjää aivan varmasti. Kuten luennassa tulee esiin, hänen elämäänsä varmasti astuu esim. jokin opettaja tai muu ulkopuolinen ihminen tukemaan – universumilla on tapana järjestää nämä asiat.

Katsotaan vielä tuo viimeinen kysymys.

Käytin heiluria ja ensimmäistä kertaa vastaus oli hieman epäselvä, mutta jäi se kuitenkin loppujen lopuksi heilumaan vaakasuuntaa, eli vastaus olisi sen mukaan: EI.

Hyvää kesää.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #46 : 24.06.2012 17:21:51 »

Heippa. Katsoisitko mulle työhön liittyen? Mikä se on se mitä tästä kuuluisi oppia? Jatkuuko tämä ahdistava tunnelma pitkäänkin tai jopa pätkän loppuun asti?
Kiitokset.  Smiley

Hei Ave,

Kuule, nostin enismmäiseen kysymykseesi ”mitä minun tulisi tästä oppia?” kortin ”Sandalphon”. Kortti on täydellisen onnen kortii ja on lisäksi suurin kortti pakassa. Tutkittuani sen tulkintaa minulle tuli mieleen, että sen tuoma viesti juuri sinulle olisi jotakuinkin seuraavankaltainen;

Nyt sinut on johdatettu tilanteeseen, missä sinulla on mahdollisuus muuttaa ympäristöäsi ja myös muiden ihmisten asennetta omalla positiivisella asenteellasi. Kun affirmoit päivittäin positiivisia asioita ja muistat pitää energiakenttäsi ns. puhtaana reagoivat muutkin siihen ajan mittaan vääjäämättä. Mikäli ympärilläsi on suuri- tai pahasuisia ihmisiä yritä olla välittämättä heistä ja pidä huoli, että suojaudut heidän trakasoinniltaan. Yritä myös nähdä hyvää kaikissa – jopa niissä, jotka herättävät sinussa ärsyynnystä tai negatiivisia tunteita.
Kenties olisi myös hyvä puhua jonkun, esim. esimiehen tai jopa jonkun ihan ulkopuolisen ihmisen kanssa tilanteesta, jotta saisit selkeytettyä omia tunteitasi ja tilannettasi.

Summaten oppiläksysi liittynee oman asenteen työstämiseen ja pysymiseen vahvasti valon polulla esimerkkinä tai jopa katalysaattorina muille. Hymyile, vaikkei hymyilytykkään ja ole kohtelias – kohteliaisuus on paras ase negatiivisuutta kohtaan.

Kortin tuomat affirmatiot ovat nämä:
”Menestyn hyvin ja olen työssäni saavuttanut kaiken minkä voin.”
”Minulla on kaikkea mitä tarvitsen.”
”Onnistumiset seuraavat toisiaan.”
”Olen onnellinen ja tyytyväinen.”
”Antaudun elämän rikkauksille ja jaan sen ilomielin muiden kanssa.”

Nostin toisenkin kortin kysymykselle ”Jatkuuko tämä?” ja nousi ”Seheiah”. Tämä on päättymisen tai loppumisen kortti. Tämä viittaisi kyllä siihen, että nykyinen tilanteesi muuttuu tai päättyy. Ei siis vaikuta siltä, että joudut pestin loppuun saakka kestämään samaa. Mutta muista, että paljon riippuu myös itsestäsi ja asenteestasi.


/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #47 : 24.06.2012 17:23:07 »

hei ilveksen tytar  Smiley

kysyisin:
1. mina ja mun mies, mita ihmetta on tapahtumassa?
2. nuorempi lapseni: miten parjaa yliopistossa, entas ystavyyssuhteet?
3. mun taide jutut, tuleeko niista ikinaa mitaan vai pysyyko vain harrastuksena...

tackar och pokkar vaimitensemeni. kiitos  Smiley

Hei Lavender,

Katsotaanhan.

1.
Näyttää siltä, että teillä miehenne kanssa on eräänlainen siirtymävaihe meneillään. Nostin sinulle kortin ”Mehiel”, joka kysyy, että tiedätkö tosiaan mitä itse haluat? Kenties haluatte eri asioita elämältä tällä hetkellä ja tämä aiheuttaa sinussa hämmennystä. Meillä on usein tietynlainen ihannekuva siitä, miltä suhteen tulisi näytää, mutta kenties suhde voi toimia aivan hyvin muuttuessaankin. Kortti kuitenkin viestittää, ettei kannata hätäillä minkään päätöksen suhteen. Tulevaisuus on vielä avoin.

2.
Nuoremman lapsesi kohdalla nostin enkelikortin ”Haniel”. Vaikuttaa sitlä, että aikuinen lapsesi etsii hieman itseään vielä, mikä on täysin luonnollista. Yliopistossa hänellä on kuitenkin mahdollisuus ystävystyä uusiin ihmisiin ja luoda sosiaalisia kontakteja, jotka vahvistavat hänen maailmankuvaansa. Kortti myös viittaisi siihen, ettei lastasi ehkä kiinnosta intellektuellit asiat niin syvästi – voi olla, että hän päättää etsiä itselleen uuden alan /uran jostain muualta. Siinä tapauksessa tämä vaihe kuului hänen luonnolliseen kehitykseen ja oli tärkeä osa hänen elämässään. Kortti muistuttaa, että jonkin asian /päämäärän saavuttaminen saattaa vielä kestää hetken, mutta tulos on positiivinen. Tulee mieleen, että myös välivuosi opinnoista voi olla ajankohtainen.

3.
Taideharrastuksellesi nousi taas kortti ”Hahaiah.” Harrastuksesi saattaa hvyinkin kehittyä intohimon avulla muuksikin. Sinun on vain luotettava sisälläsi olevaan tunteeseen ja antaa luovuuden virrata. Luottamus takaa sen, että elämääsi astuu henkilöitä, jotka voivat auttaa sinua etenemään uudella urallasi.

/A


tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #48 : 24.06.2012 17:25:00 »

                          Hei,

Minulle saa katsoa muuttoon, työhön ja parisuhdeasioihin? Samalla haluan toivottaa kaikille lämmintä juhannusta
ja hyvää mieltä!

Terveisin, Iloinen lumikki smitten

Hei Iloinen lumikki,

Nostin sinulle kortin joka kohtaan.

1.
Muuttoon nousi ”Ayael”. Kortin takaa löytyy vieno varoitus siitä, että vaikka haluat kovasti muutosta sinun kannataa harkita tarkkaan ennen kuin toimit. Kaikki tehdyt sopimukset ovat sitovia, eikä niitä saa tekemättömäksi.

2.
Työasioille nousi enkeli ”Reyael”. Luota omaan lujaan tahtoosi ja itsekuriisi sillä sen avulla pystyt
loppuunsaattamaan edessäsi olevan tehtävän. Kovalla työllä ja systemaattisella lähestymistavalla saavutat sen mitä tavoittelet ja menestyt hyvin. Kun täytät vastuusi ja tehtäväsi ei kukaan voi enää vähätellä tai kieltää ansaitsemaasi palkkiota.

3.
Parisuhteelle nousi ”Metatron.” Ellei elämässäsi ole tällä hetkellä vielä miestä viittaisi tämä kortti siihen, että pian on, sillä parisuhdekohdan alla puhutaan uudesta suhteesta tai uudesta alusta. Suhteella on kaikki edellytykset toimia ja tulevaisuus suo teille kaikki tarvittavat mahdollisuudet.


Näin tällä kertaa. Kiitos, vietän täällä etelän lämmössä itse vasta tänään, sunnuntaina paikalliseen tapaan ”juhannusta”, (eilen oli aatto) joten toivotuksesti tuli hyvään kohtaan! Taidanpa siis pitää pientä taukoa.

/A
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #49 : 24.06.2012 19:29:15 »

Kiitos paljon vastauksestasi.  smitten auttaa tilanteeseen kyllä, juuri tuo minun taisi tarvita kuullakin.
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #50 : 24.06.2012 23:06:11 »

                                Kiitos paljon Ilveksen Tytär!


Olen asuntoa katsomassa kaverini kanssa. Pitää varmasti olla tarkkana. Olen samaa mieltä kanssasi smitten
Nyt vaaditaan tarkkaa harkintaa.
Miesystävä on ja toivottavasti pysyykin smitten
Olen työssäni kunnianhimoinen, joten varmasti noudatan ohjeitasi.

Mukavaa kesää
toivoo Iloinen lumikki
tallennettu
jadex
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #51 : 25.06.2012 08:21:49 »

Heips,

katsoisitko mulle parisuhdekuvioita ja uuden asunnon sijaintia, kiitos.

Jadex
tallennettu
kirsti falk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #52 : 25.06.2012 08:29:27 »

Nostaisitko minulle ja kertoisit mitä oikein on tulossa. Työ - opiskelu -parisuhderintamalla. Olen aivan kuin Tabula Rasa Cheesy Minä kiitän...
tallennettu
nina.koivisto
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #53 : 25.06.2012 16:00:15 »

Hei,

toivottavasti saisit katsottua kortit minulle. Tällä hetkellä 'kaikki' (rakkausasiat & työasiat) on sekaisin/epäselvää. Tulisiko sinulta jotain ymmärrystä tilanteeseeni?

Nina
tallennettu
mizuzanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #54 : 25.06.2012 16:00:26 »

Hei

Minäkin mieluusti kuulisin, mitä elämällä olisi minulle annettavana.

Olen työttömänä ollut jo jonkin aikaa, saanko töitä vai pääsisinkö opiskelemaan? Ihmissuhde rintamalla on ollut vaikeaa ja olen ollut äärettömän yksinäinen. Löydänkö vielä kumppanin ja ystäviä?

Kiitos, jos jaksat vastata minulle SmileySmiley

Sateisin kesäterveisin

Mizuzanna
tallennettu
Päivi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #55 : 25.06.2012 16:01:52 »

Hei!
Kiitos jos nostat kortin minullekin: Tapasin kivan miehen, millainen tulevaisuus tällä suhteella voisi olla?  smitten
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #56 : 25.06.2012 16:03:08 »

Hei,

haluaisin tietää miten paikallaan junnaava ihmissuhde lähtee etenemään:) vai lähteekö? Samoin jos saisi kortin alussaan olevalle projektille ja mitä pitäisi siinä asiassa ottaa huomioon:) Kiitos!
tallennettu
Isa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #57 : 25.06.2012 16:08:51 »

Heipä hei!

Täällä alati pohdinnassa ovat työkuviot. Niistä haluaisin tietoa lisää.
Parisuhteesta tietysti jos näkyy jotakin niin olisin kiitollinen tiedosta!  Smiley

Kesäterveisin

Wanhus
tallennettu
Mefi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #58 : 25.06.2012 16:13:55 »

Taitaa Ilveksen tyttärellä on hommia enemmän kuin tarpeen.... harjoitusta ainakin saat Smiley

Minulla on tänään syntymäpäivä ja jos korteistasi näkisit, mitä tänään alkava lomani tuo tullessaan? coolsmiley
tallennettu
sko84
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #59 : 25.06.2012 16:17:07 »

Hei!

Minulla ei ole oikein ollut tuuria ihmissuhteissani. Haluaisin tietää, joko olen tavannut elämäni miehen, vai onko minulle tulossa uusi ihminen elämääni?Ja onko tämä odotettavissa lähitulevaisuudessa? Smiley

Kiittäen
-skorppari-
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: