Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielun hoito  (Luettu 4227 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« : 21.06.2006 11:07:34 »

Pappeja on kai perinteisesti pidetty sielunhoitajina,
mutta muitakin hoitomuotoja varmasti löytyy...

Miten sinä olet hoitanut/hoidattanut Sieluasi?
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #1 : 21.06.2006 11:21:05 »

 Shocked

Vaan jopa oli hankala kysymys. En minä taida hoidattaa sieluani, kun minun uskomusmaailmassani minun sieluni hoitaa minua. Sielu on suuri ja ihmeellinen kaiken tiedon lähde, josta pikkupisara vaan keikkuu täällä telluksella. Jos logistiikka toimii, niin kaikki on kunnossa. Hitsi...nyt pitää varmaan tarkistaa laatuprosessi ja ottaa enemmän vastuuta itselleni. Ihan totta...miten omaa sielua hoidetaan? Minä olen vaan kehittänyt tuota logistiikkaa ja uskonut, että yläkerta hoitaa sitten loput.

 Embarrassed
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #2 : 21.06.2006 11:34:42 »

No mutta eikö se ole parasta sielunhoitoa, että sitä sieluaan ylipäätään kuuntelee ja uskoo sen antamiin vihjeisiin, koska se todella on viisaampi ja vanhempi kuin tämä maallinen olomuotomme.

 smitten
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #3 : 21.06.2006 11:43:28 »

Se on parasta "sielunhoitoa", kun antaa sille vapaasti ottaa ohjat.. siis kuuntelee intuitiotaan eli sisäistä ääntään.. oon samaa mieltä,että siinä kyllä sielu hoitaa fyysistä mieltä eli egoa..  Smiley

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Iam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #4 : 21.06.2006 11:56:06 »

Mulle hyvä keskustelu tunteista ja henkisistä asioista on parasta sielunhoitoa  Kiss Kiss
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #5 : 21.06.2006 16:40:10 »

No mutta eikö se ole parasta sielunhoitoa, että sitä sieluaan ylipäätään kuuntelee ja uskoo sen antamiin vihjeisiin, koska se todella on viisaampi ja vanhempi kuin tämä maallinen olomuotomme.

 smitten

Kuulehan, näin minäkin sen koen! Sielu johdattelee minua 'oikeiden' ihmisten luo, kunhan vain kuuntelen vinkkejä. Ja sitten löytyy ihmeellistä ymmärrystä, seikkailua, uusia maailmoja, uusia haasteita (eli sielun hoitoa).

Rohkeus tarttua haasteeseen mm. voi hoitaa omaa sielua paremmin kuin jokin ns. lässyn lässyn paapominen.
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #6 : 22.06.2006 17:26:39 »

No mutta eikö se ole parasta sielunhoitoa, että sitä sieluaan ylipäätään kuuntelee ja uskoo sen antamiin vihjeisiin, koska se todella on viisaampi ja vanhempi kuin tämä maallinen olomuotomme.

 smitten

Kuulehan, näin minäkin sen koen! Sielu johdattelee minua 'oikeiden' ihmisten luo, kunhan vain kuuntelen vinkkejä. Ja sitten löytyy ihmeellistä ymmärrystä, seikkailua, uusia maailmoja, uusia haasteita (eli sielun hoitoa).

Rohkeus tarttua haasteeseen mm. voi hoitaa omaa sielua paremmin kuin jokin ns. lässyn lässyn paapominen.

Pallaskissa peesaa näitä vastauksia 100%.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: