Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unen tarve, onko normaalia?  (Luettu 21289 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #30 : 04.06.2006 22:03:04 »

Kiitos vastauksista, nyt vasta kerkesin lukemaan vastauksia. Muitakin nukkumatteja siis löytyy  Smiley Nukuin kahtena viime yönä taas 13 tuntia, olen ollut niin väsynyt stressaavan ja kiireisen työviikon jälkeen. Olen huomannut myös sen että jos tiedän että kello herättää aikaisin aamulla niin pyörin koko yön ja katson koko ajan kelloa. Se on ahdistavaa. Jos tiedän että saan nukkua niin pitkään kuin haluan niin nukun hyvin.
Ahdistaa jo ajatuskin että ensi yönä unet jää taas vähiin. Olen väsyneenä kärttyinen ja se on kurjaa kaikkia kanssa ihmisiä kohtaan  Embarrassed
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #31 : 04.06.2006 22:09:22 »

Elämänilon teksti on suoraan minun äidin elämästä, se on lapselle yhtä lailla rankkaa seurata kun rakas ihminen on niin kiltti tms ettei tee niin kuin itselleen on parasta vaan hyvää hyvyyttään ajattelee tekevänsä oikein... Ehkä juuri siitä syystä mulla on omat asenteet Asterixin linjoilla, jos mies ei tee "kaikkeaan" että mulla on hyvä olla (ja itse samoin jos puoliskolla mättää minun tekemiset ym) niin kuuseen vaan!  knuppel2

Hei "whitemonkey"



Olen maksanut ns. kiltteydestä hinnan.
- osaan nykyisin sanoa jopa EI



 smitten  Elämänilo   smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #32 : 05.06.2006 19:16:17 »

Elämänilo, voisit opettaa minunkin äidilleni EI-sanan käyttöä!  Smiley
Hän on kaikin puolin loppuun palanut ja se todellakin näkyy, luulisin että elämän ja ihmisten kylmyys ynnä huonot valinnat vuosikymmenten varrella ovat olleet liikaa... Se on sääli että kilteimmät, herkimmät ja muiden parasta ajattelevat ihmiset usein kärsivät itse loppujen lopuksi eniten.

Unen tarpeen ollessa aiheena mainittakoon että myös hän nukkuu erittäin paljon!  smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #33 : 05.06.2006 19:37:38 »

Elämänilo, voisit opettaa minunkin äidilleni EI-sanan käyttöäSmiley
Hän on kaikin puolin loppuun palanut ja se todellakin näkyy, luulisin että elämän ja ihmisten kylmyys ynnä huonot valinnat vuosikymmenten varrella ovat olleet liikaa... Se on sääli että kilteimmät, herkimmät ja muiden parasta ajattelevat ihmiset usein kärsivät itse loppujen lopuksi eniten.

Unen tarpeen ollessa aiheena mainittakoon että myös hän nukkuu erittäin paljon!  smitten
Hei "whitemonkey"

Viime yönä nukuin 12 1/2 tuntia.
- heräilin kylläkin useaan kertaa yöllä

Kissa herätteli minua ylös

Päivällä olin puutarhahommissa 3 tuntia
taloyhtiömme pihamaalla.
- kyllä yöllä taas nukuttaa,
kun on tehnyt ruumiillista työtä.
- puutarhanhoito on rentouttavaa puuhaa

(http://austshane.tripod.com/fairy38.gif)

Kukaan muu ei voi toista muuttaa,
kyllä äitisi on se itse tehtävä.

 - aloittamalla vaikka opettelemalla sanomaan EI



 smitten  Elämänilo   smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #34 : 09.06.2006 18:45:45 »

Voi kumpa minullakin olisi puutarha. Mikä olisikaan parempi tapa nollata pää kuin möyhiä puutarhassa ja saada siellä jotain kaunista aikaan  Smiley
Ja oma kasvimaa olisi myös ihana. Harmi että sitä asustaa kerrostalo betonilähiössä...
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #35 : 09.06.2006 19:33:26 »

Piti muuten raportoida, mutta unohdin täysin!

Ne melatoniini-pillerit tuntuivat auttavan, praise the lord! Otin parina ekana päivänä 0,2mg ja nyt sitten siitä lähin 0,1. Joskun viikon päästä lopetan tablettien ottamisen kokonaan. Tämän kokemuksen perusteella ainakin suosittelen lieviin unihäiriöihin (en tosin tiedä saako noita suomesta. Ymmärtääkseni apteekkari voi tehdä, ellei muuten)

Terveenäkin ollaan jo, että kovasti on valoisampi olo  smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #36 : 09.06.2006 20:35:14 »

Ne melatoniini-pillerit tuntuivat auttavan, praise the lord! Otin parina ekana päivänä 0,2mg ja nyt sitten siitä lähin 0,1. Joskun viikon päästä lopetan tablettien ottamisen kokonaan. Tämän kokemuksen perusteella ainakin suosittelen lieviin unihäiriöihin

Hei "VE"


(http://www.cosgan.de/images/smilie/figuren/n035.gif)

Olipa ilo uutinen.



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
härkä-69
Vieras
« Vastaus #37 : 25.06.2006 21:20:34 »

Unen tarpeeni on jo vähentynyt 12:sta tunnista 9-10:een tuntiin, nukahtamisvaikeuksia ei onneksi ole. Illalla nukkumaanmennessä voi lausua iltarukouksen vaikka hiljaa mielessään ja siunata lähimmäiset yksi kerrallaan niin monta kuin jaksaa. Vähän niinkuin laskisi lampaita  Smiley
Lopuksi voi kiittää päivästä ja antaa anteeksi itselle ja muille jos on tarpeen. Levollista unta.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: