Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvänäöstä  (Luettu 10185 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #15 : 17.08.2006 06:20:23 »

Moi!

Mihinkäs perustuu se käsitys, ettei joku selvänäkijä muka näe jollekin ihmiselle, eikä sitten vastaa kysyjälle. Joskus noilla keskustelupalstoilla näkee sellaisen kommentin, ja joku on tällaisesta vastauksesta pelästynytkin, että olenko kuolemassa vai mitä kun mitään ei näy. Tuttu selvänäkijä kuitenkin sanoo, että hän kyllä näkee kaikille.

Minulla on sellainen käsitys, että koska selvänäkijäkin on vain ihminen, jolla on erikoislahja, niin häneen soveltuu myös sama juttu, kuin muihinkin, että ei yksinkertaisestai "kemiat tai energiat" kohtaa kaikkien kanssa samalla tavalla.
Ihan sama kuin se, että joku parturi on mahdottoman hyvä yhdelle ja toiselle se ei sovi ei alkuunkaan.

Itse tiedän erään todella hyvän selvänäkijän. Monet tuttavani ovat olleet äimänä käkenä hänen näkemisestään ja se todella on ollut sitä.
Mutta miulle henkilökohtaisesti ei tunnu tuon selvänäkijän kemiat/energiat sopivan.

Tässä joku aika sitten kävin eräällä toisella selvänäkijällä...Häneen oli eräs ystäväni kovin pettynyt, mutta miulle taas aukeni hänen sanomansa aivan eri tavalla ja koin, että olimme jossain yhteydessä todellakin.

Että luulisin, ettei sen kummallisemmasta asiasta ole kyse. Smiley
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #16 : 18.08.2006 22:20:35 »

Ei hajuakaan, mutta ainakin ystäväni on elossa ja täysin kunnossa!
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #17 : 18.08.2006 22:53:43 »

Kun selvännäkijä katsoo tulevaisuutta, koen sen pikkuisen vaarallisena.

Se suggestoi. Joskus minulta kysytään tarot-kortteja katsoessani, että 'katso nyt miten käy'.

Sanon, että sinä sisimmässäsi sen jo tiedät ja vaikka sanoisinkin, on sinulla valta muuttaa sitä.

Mutta minulle povari kerran povasi miestä ison ikkunan takana. Se toteutui!
Maailmassa on kuitenkin aika monta isoa ikkunaa! Grin

Eipä silti, uskon toki heitä. On näkijöitä. Mutta he näkevät aina siitä hetkestä sen mitä näkevät. Sitä voi muuttaa, jopa ihmisen ajatukset voivat sitä täysin muuttaa. Ja jos näkijä katsoisi toisena hetkenä, hän näkisikin sen toisella tavalla.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #18 : 18.08.2006 23:30:39 »

Tosi on Metsätonttu, oma vaaransakin siinä piilee.
Jotkut jäävät koukkuun, eivätkä mitään päätöksiä kykene tekemään itse, vaan kysyvät selvänäkijältä tai ennustelijoilta...

tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: