Sivuja: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2118349 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #1350 : 17.08.2010 23:28:57 »

To dream of a car accident, symbolizes your emotional state. You may be harboring deep anxieties and fears. Are you "driving" yourself too hard? This dream may tell you to slow down before you hit disaster. You need to rethink or re-plan your course of actions and set yourself on a better path.

To dream that a loved one dies in an accident, indicates that something within your own Self is no longer functional and is "dead". It is also symbolic of your own relationship with that person. Perhaps you need to let go of this relationship.
Varsin kuvaavaa... ukko kyllä pelästyi eniten sitä että 'se ei tuntunut unelta vaan liian johdonmukaiselta ja selkeältä'
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1351 : 17.08.2010 23:49:08 »

TK.73....Mietin uniasi...en saa langan päästä kiinni,jäiköhän unesta jotakin pois,muistaisitko?
Yhdistän unet ja yritän.On tunne,että painiskelet jonkin ongelman kanssa kovasti,koska unessa oli se sairaalakin,toivot siis tulevasi autetuksi,jonkin asian vuoksi.Mies esiintyy unessa siihen malliin,että ajattelen asioiden olevan parisuhde asioita.On kuin kävisitte kauppaa elämänne toiveista,sinä peset myös kankaita,aivan kuin haluaisit pestä puhtaammaksi välejänne.Kankaat olivat kuitenkin värikkäitä,joten elämähän teillä on myös sitä kuitenkin.
Hieno oli unenkohta,jossa poika tuli sinuun,sitä mietin.Ajatus minulla on ,että sisäisesti löydät onnea tuottavan asian elämääsi,josta ilahdut.Näet maailman kauniimpana,väreissä.Onkohan sinulla hiukan masennusta ollut.
Sitten käärme asia.Miehesi oli saanut puremia nivusiin,on kuin hän olisi jollain   idiot2 lailla"myrkyttynyt",jonka hyvin oivallat,myös kädessä oli purema.Kuvaannollisesti mies on"kädetön"jonkin asian suhteen(neuvoton)se sitten vaikuttaa parisuhteeseen.

Toivotaan,että joku toinenkin antaa näkemyksiä näistä unista sinulle...  Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1352 : 18.08.2010 00:28:15 »

Kimo.....Lähinnä päätäsi tuulettelet......Otanpa tämän unen nyt itselleni...ota se sitten takaisin,kuten se sinulle on hyvä.
Kun turhaannun elämän tilanteeseeni,joka menee samoja uomia päivästä toiseen,alkavat nämä muutto unet.Muuttelen,vekslaan edestakaisin,on tuhannen kiire välillä.Roinaa on enemmän ja vähemmän.Löydän asunnosta jotakin uutta hiukan,ne ovat asioita joita ilmestyy elämään pieneksi hetkeksi,vaihteluksi.
Kestän taas paripäivää.Tiedän,että minun itseni on aika muuttaa tapojani,aika päästä sielun roinasta eroon,jota olen säilyttänyt itselläni.
Niin kauan kun toimin entiseen tapaan,näen näitä unia.Elämää on siis uudistettava.Lopetan tarpeettomaksi käyneet touhut.

Nuo muutto unet enteilevät yleensä jonkinlaista muutosta ihmisessä itsessään,ne muutokset yleensä tulevatkin milloin milläkin lailla..elämähän vain etsii uusia uomia.Näitä unia nähdään silloin tällöin pitkin elämää......Sekavahko selitys tässä nyt  crazy2
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #1353 : 18.08.2010 09:56:54 »

Kiitokset sansaille jälleen kerran smitten
Ja nyt taas lisää ihme unia,mulla näitä riittää.
Tällä kertaa olimme myymässä tälläisessa kioski kaupassa ja sinne tuli alennusmyyntiin vaatteita,ja mulla oli kiire töihin jotta kerkeän päältä ottaa itselleni kanssa niitä,mutta ihmispaljous iski päälle,mutta sain silti kaksi paria miesten sortseja ja paitoja, koonkin muistan toinen oli L ja toinen setti oli M/L.Ja sitten se omistaja tyrkytti minulle kenkiä jotka kävivät kuin olisivat tehty minulle,ne olivat aivan ihanan syvänpunaiset silkkiset kengät pienillä koroilla ja siihen löytyi vielä aivan ihana silkkinen punainen mekko Smiley. No sitten olinkin jo viemässä lapsia koulu kavereilleen kylään,sinne löysin helposti,mutta kun lähdin pois sieltä niin eksyin,ja ajoin sellaiselta isolta kalliolta alas,putosin ihan tyhjän päälle ja sitten huomasinkin että minähän leijun ja tulin maahan ilman tapaturmia,mutta auto oli ilmalennon päätteksi muuttunutkin pyöräksi Grin
Sitten uni hyppäsi minun veljen kotiin,olin siellä tämän veljen ja hänen vaimonsa kanssa ja sitten toisen veljen pojan ja hänen avokkinsa oli siinä kanssa,olimme rannalla sellaisessa huvimajassa ja siitä lähti suoraan lampeen uimatikkaat,tämä veljen poika tarjosi minulle punaisen omenan joka oli makeaa ja lammessa oli niin kirkas vesi että läpi lammen näki ihan pohjaan saakka.
Siinäpä lisää mietittävää mitä tarkoittaa... Grin
Minä ja minun sekavat unet Undecided
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1354 : 18.08.2010 10:47:41 »

Jonkin aikaa uneni ovat olleet niin valveilla olon ajatuksista johdettua, etten ole niitä viitsinyt tänne kirjoitella. Viime yönä näin kumminkin selkeimmän ja oudoimman unen hetkeen.

Olin Tiimarissa ystäväni/äitini kanssa. Luulin, että Tiimari oli lopettamassa toimintaansa, ja surin, koska siellä oli vaikka mitä. Ostin vesiliukoiset, hyvälaatuiset puuvärikynät hyvällä alennuksella. Ne olivat ennen 22,75€ ja nyt eivät edes viittä euroa. Ostin jotain muutakin. Oli yö, ja ovella sain tietää, että Tiimarin talo meni myyntiin ja remonttiin, ja siksi Tiimari lopetti. Talolla oli jokin nimikin, olin vähän surullinen. Kävelin n. 50-vuotiaan naisen perässä pikkuteitä ja polkuja meidän kotiin. Meillä oli hirveästi väkeä, mun ystäviä, veljiä, siskoja, äiti ja isä ja muitakin. Kaikkien oli tarkoitus auttaa päivällisjärjestelyissä ja muissa, mutta minä aloin vahaamaan naamakarvojani pikkuroll-on deodorantin näköisellä vaaleanpunaisella tuubilla ja olin hirveän vihainen, kun minua käskettiin tekemään jotain. Olin päättänyt, että minua kohtiin oltiin epäoikeudenmukaisia.

Toinen uni:
Menin juhlasaliin, bilepaikka, noin kello 2.00 yöllä. Olin hiukkasen soosissa ja ajattelin jo pian lähteä. Kokeilin vessaan muilta juhlijoilta jääneitä vaatteita. Vessat olivat valkoisen käytävän varrella, perinteisiä koulun vessoja, kolisevine vaneriovineen. Kokeilin vihermustaa, samettista jakkua, se oli liian iso. Vessassa oli muitakin. Menin koppiin ja huomasin, että kaikki vaatteet olivat minulle liian isoja, paitsi lappufarkut, jotka olivat koko 38/29/22 (Huh) Mutta en halunnut ottaa niitä, koska jos niiden oikea omistaja tulisi etsimään vaatteita, hän surisi, kun ei löytäisikään omiaan. Vein vaatteet takaisin naulakkoon ja toivoin, ettei kukaan näkisi. Tuttuni oli yhdessä kopissa ja huusin hänelle,että näemme loppuviikosta. Laitoin suuhuni minigrippussista nyrkillisen hasista,joka oli kuin oreganoa. Se tuntui kauhealta. Sitten juoksin ulos, jossa oli pimeää. Ensimmäiseksi minua halusi kuvata joku kaupunkikuvaa tallentava nuori mies, ja annoin hänen ottaa minusta kuvan, vaikka poskeni pullottivatkin hasiksesta. Lähdin polkemaan tuttuni perään, mutta kadotin nopeasti hänet. Kadut olivat ihan täynnä ihmisiä, jotka lähtivät samasta paikasta, aurinko oli nousemassa, ja kaupunki oli kaunis. Puhalsin osan hasiksesta pois suustani, osa jäi vielä ja se tuntui karhealta. Ajoin ojaan alas ja sieltä läpi punaisen soran kadulle, jolla oli jäätä. Viereeni ilmestyi poika, joka oli jotenkin tuttu, mutta limainen ja epäluotettava. Hänellä oli lyhyehkö, mustaksi värjätty tukka, ruskea samettitakki ja tummat silmät, eikä hän ollut minua pidempi. Arvoimme mitä tietä puiston läpi kannattaisi mennä, suurin osa teistä oli joko veden, jään tai sohjon peitossa. En muista minkä valitsimme.

 Huh


tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1355 : 18.08.2010 15:06:57 »

TK-73

..Halusit itsellesi uusia vaatteita, etsit ehkä jonkinlaista uutta roolia nyt jossain asiassa?
Vaatteet olivat miesten, liittyisiköhän johonkin mieheen tämä asia.
Avain tämän hetken ongelmaan lienee nuo ihanat punaiset kengät ja mekko - mitä punainen väri sinulle symboloi? Yleisesti punainen on voimakas väri, aggressiivinenkin, maahan ja toimintaan liittyvä väri - tarvitsetkohan nyt päättäväisyyttä, energiaa, Tehdä jollekkin asille jotain.
Punainen omena, ravinto, viittaa myös tähän.. Sen "ravinnon" kun saat itseesi niin tunteidesi lampi on kirkas ja "Pohjamutia myöten selvitetty". Olit sukulaisilla, veljenpoika tarjosi sen omenan -  löytäisitkö apua sukulaisilta tähän mieltä painavaan asiaan? Ehkäpä kannattaisi kuunnella jos heillä/ystävilläsi on jotain neuvoja jotka auttavat sinua konkreettisesti tekemään jotain, löytämään sen "punaisen värin"/päättäväisyyden/jalat maassa-asenteen tms. tai sitten olet jo löytänyt sen. Smiley
On aina vähän vaikea sanoa muiden unista kun ei tiedä toisten elämistä.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1356 : 18.08.2010 15:45:39 »

Viime yönä nähtyä.. Smiley

Olin jossakin laitoksessa/koulussa. Minulla ja miehelläni oli riita (kuten ennen nukkumaankäyntiä olikin)
ja olin siellä pääasiassa yksin. Mieheni oli muiden miesten seurassa, meillä oli mykkäkoulu meneillään.. Hän viihtyi siellä hyvin, vaikka siellä oli myös ex-mieheni.. he pelasivat miesten kesken jalkapalloa.
Minä olin vihainen ja mustasukkainen kun hän ei huomioinut minua/tullut selvittämään riitaa.

Oli minun vuoroni siellä paikassa tehdä päivällinen. Mielestäni jonkun piti tehdä se kanssani, mutta ketään ei näkynyt vaan näytti siltä että minä yksin jäin vastuuseen ruuasta. Yritin keittää jotain perunoita, mutta tein niitä Aivan liian vähän ja ne olivat muutenkin menneet pilalle kun en niitä huomioinut, olin vaan jättänyt levylle.. Menin sitten kun olin vihantunteeseen/riitaan ja yksinäisyyteen tosi kyllästynyt, huutamaan sille ex-miehelle (jonka kanssa näköjään oli siinä kohti unta se riita) että "Minne oot jättänyt meijän lapsen??!" ja toistelin sitä Todella raivoissani koska hän ei ensin vastannut mitään.. Pian mieheni tuli hänen takaa jostain lapsi sylissään, ja olin hänellekin vihainen koska antoi minun arvuutella noin kauan eikä heti kertonut missä lapsi on.

Lähdin sitten siitä ja menin sitä ruokaa tekemään. Jostain syystä päätin tehdä jälkiruokaa, kun pakkasesta löysin valmiiksi paloiteltuja ja muovitettuja marjapiirakoiden paloja. Sen lisänä päätin tarjota jäätelöä. Vein ne koulun ruokasaliin ja aloin asettelemaan paikalleen, kunnes näin että jotkut olivat siellä ruokasalin keittiössä juuri kokanneet tuoretta piirakkaa jälkiruoaksi.. Harmittelin että minunhan piti tehdä pääruoka, ja aloin viedä jälkiruokiani pois sillä heidän jälkiruoka oli uunituoretta ja heidän olikin tarkoitus sitä tehdä.. Cheesy Minä siis "kokkasin" aiemmin semmoisen soluasunnon pikkukeittiössä. Lopuksi, kun olin vihainen ja kovin yksinäinen, joku kolmas osapuoli (vanha mies) tuli juttelemaan kanssani ja miehenikin oli yhtäkkiä siinä ja hän auttoi meitä sopimaan riidan.
Aijoo, ja aivan lopuksi meillä oli kuitenkin kai yhä se riita, tai jostain syystä tunsin itseni yksinäiseksi ja vihaiseksi, en halunnut enää olla siellä paikassa ja ilmoitin että lähden yksin, junalla tms. ja ajattelin että mies jääköön sinne.

Tuo ruoka-asia jäi vähän vaivaamaan.. Miksen onnistu tekemään ravintoa? Menenkö helpon kaavan kautta kun tein valmista jälkiruokaa? Joka ei täyttänyt tehtäväänsä, tarve oli "kunnon ruoalle"..
Ja tarvitsenko jonkin kolmannen osapuolen näkemystä/apua suhteeseen/siihen liittyvään epäkohtaan/riitaan? hmm hmm. Tuo toinen kohta, jossa jonkun piti tehdä ruokaa kanssani mutta olinkin yksin vastuussa, myös ne perunat jättänyt huomiotta ja pilalle menneet, viittais toiseen suuntaan. Vai onko tässä unessa nyt jotenkin kaksi eri asiaa. Hmm hmm hmm, parisuhdesoppaa. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1357 : 18.08.2010 15:48:16 »

Metsänkeiju   tulkitsit  hienosti unen,jossa paljon on tunteita,sellaisenaan haasteellinen,juuri siksikin kun ei tiedä unennäkijän tilanneta,joka helpottaisi  tulkinnan teossa.
Unessa on auton rotkoon tipahtaminen,joka viittaa unennäkijän pelkoon tehdä erehdys...

Palaan takaisin illempana...mietitään untasi..
« Viimeksi muokattu: 18.08.2010 15:55:29 kirjoittanut sansai » tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1358 : 18.08.2010 17:06:32 »

sansai Juu jätin sen kohdan pois missä meni niin lennokkaaksi etten oikein osannut tulkita Smiley

Tulkitsen oman uneni näin:

Minulla on parisuhteessa samankaltaista ongelmaa kuin ex-mieheni kanssa, uni taitaa näyttää minun toistavan virheitäni tässä suhteessa.. Ongelma on minuun liittyvä ja tiedän kyllä sen. Olisi minun "vuoroni" tehdä kunnon ravintoa kaikille lähelläni, mutta en keskity asiaan vaan menen helpon kaavan kautta, ja "suoraan herkkuihin", minun pitäisi ottaa vastuuta nyt tilanteesta. Kolmas osapuoli ei auta kuin hetkellisesti ja pinnallisesti sopimaan, sisimmän pulmat on selvitettävä taikka tulen tilanteeseen jossa tekisi mieli "lähteä yksin"..
Ja koko riidan ajan olen yksin omassa vihassani, mies on sujut itsensä ja muiden kanssa siellä sovussa pelaillessaan jalkapalloa.
Aika suorasti taisi kertoa riidan ytimen..

En muista mitä keittiö symboloi.. Minun sisintä, paikka jossa tehdään ravintoa.. äiti-asioita?

Edit. Ihan kuin jotain jäisi puuttumaan.. joku avain.. Vai vaikka kuinka tiedostan asian ja yritän käytännössä tehdä sille jotain, ei se nyt riitä. On asia edennyt mutta tosi takkuilevasti. Jotkin asiat kai on niin pinttyneitä sisimpään, että vaatii pidempiä aikoja niistä selvitä uusille urille.

ps. Kirjoitan hyvin yksityiskohtaisesti unistani ja pohdin niitä julkisesti lähinnä itselleni, tässä tulee niin hyvin jäsenneltyä asioita. Ja myös siksi että joku voi nähdä samoja juttuja unissa ja voi poimia pohdinnoista jotain ehkä itselleenkin, ja tietenkin on tosi täydentävää jos joku kommentoikin, tuo omia näkemyksiä/tulkintoja unistani.. Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.08.2010 18:51:01 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1359 : 18.08.2010 17:10:34 »

Kimo.....Lähinnä päätäsi tuulettelet......Otanpa tämän unen nyt itselleni...ota se sitten takaisin,kuten se sinulle on hyvä.
Kun turhaannun elämän tilanteeseeni,joka menee samoja uomia päivästä toiseen,alkavat nämä muutto unet.Muuttelen,vekslaan edestakaisin,on tuhannen kiire välillä.Roinaa on enemmän ja vähemmän.Löydän asunnosta jotakin uutta hiukan,ne ovat asioita joita ilmestyy elämään pieneksi hetkeksi,vaihteluksi.
Kestän taas paripäivää.Tiedän,että minun itseni on aika muuttaa tapojani,aika päästä sielun roinasta eroon,jota olen säilyttänyt itselläni.
Niin kauan kun toimin entiseen tapaan,näen näitä unia.Elämää on siis uudistettava.Lopetan tarpeettomaksi käyneet touhut.

Nuo muutto unet enteilevät yleensä jonkinlaista muutosta ihmisessä itsessään,ne muutokset yleensä tulevatkin milloin milläkin lailla..elämähän vain etsii uusia uomia.Näitä unia nähdään silloin tällöin pitkin elämää......Sekavahko selitys tässä nyt  crazy2
Niinpä-niin, sitähän se on, piiri pieni pyörii...
Tänään muutin kaavaani ja kirmasin lenkille vesisateeseen. Pää ja keuhkot tuulettui, Hevosmies lähettää hoitoa vielä illalla, luulisi unen maistuvan.
Ei kai sitä koko elämäänsä voi samalla kaavalla mennä,kehitystä olisi syytä tapahtua.
Nyt kun avasit asiaa, voi miettiä, mitä todella tehdä, eikä vaan odottaa, joskos taas seuraavana yönä tarttis muuttaa.

Päivänpaistetta sulle Sansai!  angel
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1360 : 18.08.2010 18:38:08 »

Kiitos Kimo ja hyvää illan jatkoa.
Ihan arkisista asioistakin löytää muutosta odotellessa mukavia asioita.Itselle on kassajonoissa olo esm.riemukasta.Vertailen ihmisten nenän malleja toisiinsa,ja valikoma on runsas ja monimuotoinen.  Grin
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1361 : 18.08.2010 21:39:27 »

Viime yönä olin vampyyri. Mutten halunnut juoda verta. Minulla oli kuitenkin urheilujuomapullon näköinen pullo, jossa minulla oli sakeaa ihmisverta. Kertaakaan en siitä pullosta juonut. En suostunut puremaan edes ihmismiestä vaikka hän olisi minulle tarjoutunutkin.
Olin kovin salaperäinen ja minulla oli samantyylinen naisvampyyri kaveri. Olimme molemmat tummia ja aikamoisia viettelijättäriä. Itse olin aika flirtti (mitä en todellakaan oikeasti ole). Tapahtuma aikana oli alkuillan hämärä, kun aurinko oli juuri painunut mailleen. Väritys oli hyvin tummanpuhuvaa, muttei uhkaavaa. Olimme isossa hotellimaisessa tai koulumaisessa rakennuksessa ja siellä oli muitakin vampyyrejä, mutta myös ihmisiä.

En ollut lukenut tai katsellut mitään vampyyriaiheista. Oli vaan hyvin hämmentävä uni.  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6591


Profiili WWW
« Vastaus #1362 : 18.08.2010 22:28:09 »

joskos taas seuraavana yönä tarttis muuttaa.
Kimolla on syntymäkartallaan galaktisessa keskipisteessä Jousimiehessä Venuksen ja Vestan (kotiliesi, lukot ja avaimet)
yhtymä, niin että ehkä sulla on läpi elämän "tarve muuttaa"..
kuulle (unille) ilmeisesti septiili tuolta yhtymältä?
Tähän hetkeen taas sopinee taivaalla  jupiter oinas aspect_opp saturnus Vesta  vaaka muuttopuuhiin.

Jupiterin sykli on 12 vuotta.

muoks.
septiili, ei kvintiili,
kvintiili vois olla Jupiterille?
« Viimeksi muokattu: 18.08.2010 22:38:58 kirjoittanut nikki » tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1363 : 18.08.2010 22:44:38 »

Metsänkeiju...Keittiö on kodinhengen lämmön keskus.Siellähän sinä unessa olet,olisithan voinut olla vaikkapa pihalla keittelemässä,joten siitä ajattelen,että oikeassa paikassa olet.Olit laitoksessa/koulussa,kaipaat apua,se tulee tällä tavalla esiin.
Miehet pelasivat jalkapalloa..."pelasivat"...mitä ajattelet siitä.?Miesten tapa käyttäytyä asioissa siiskö?
Olit yksin keitto hommissa,yksinäisenä,joku ei tullutkaan kaveriksi?
Toiset onnistuivat keitoksissaan,sinä et....Onko muidenkin odotukset ylivoimaiset täyttää,ei ainoastaan miehen?
Tulee mieleen,uni vihjaa,jostakin henkilöstä miehen taholta,pitäisikö sinun olla miehen exää parempi,kuka se voisi olla?
Pelkäät entisten virheiden toistumista.Kuitenkaan et ole aivan se sama Metsänkeiju enää,kuin aijemmin.
Sinulla on pieni poika,eikö itsellekkin pitäisi olla lempeä?
Unen sanomana oli myös...kyselit lapsista,molemmilta miehiltä,et saanut heti vastausta....Kuvaa joka tapauksessa,että heidänkin vastuulla on toivo hyvästä elämästä,jonka suhteen on hienoista välipitämättömyyttä miehen taholta.
Tällaista nousee minulla pintaan..... smitten


tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #1364 : 19.08.2010 10:32:40 »

Kiitos Metsänkeiju vastauksesta :smitten:Tuota punaista pitääkin miettiä mitä vois olla....
Mutta sekoitan taas uudella unella teidän päät.
Eli siinä jostain kumman syystä tein jälleen raskaustestejä ja niihin kaikkiin piirtyi heti kastuttua oikein tumma plussa viiva,tein niitä 3kpl koska en uskonut siihen millään, ja sitten noiden jälkeen tein vielä yhden erimerkkisen ja siihenkin piirtyi heti plussa viiva,muistan ajatelleeni miten se voi näkyä jo nyt kun menkkoihinkin on vielä 5pvää,että hormonia pitää olla veressä paljon ja se merkkaa kaksosia Grin
Että mitäs tästä sanotte Huh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: