Äänestys
Kysymys: Missä merkissä kartallasi sijaitsee ceres
Oinas - 13 (9.3%)
Härkä - 19 (13.6%)
Kaksonen - 11 (7.9%)
Rapu - 17 (12.1%)
Leijona - 7 (5%)
Neitsyt - 12 (8.6%)
Vaaka - 6 (4.3%)
Skorpioni - 13 (9.3%)
Jousimies - 13 (9.3%)
Kauris - 5 (3.6%)
Vesimies - 13 (9.3%)
Kalat - 11 (7.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 118

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ceres  (Luettu 41755 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #15 : 03.03.2006 20:01:20 »

Hei Christian, minulla samassa huoneessa ja jotenkin tuo kuvaus kolahti...

"XII Kahdennentoista huoneen Ceres ilmaisee karmaa perheen vastuusta, empatian, ymmärryksen ja toisten kärsimyksen ja kokemuksen jakamisesta. Tämä voi symboloida sellaisia kokemuksia kuin menetys, sairaus, hylätyksi tuleminen perheen tai lasten taholta tuleva kieltäminen (torjuminen). Tämä asema voi olla myös avain rakkauden tuomiseksi omaan työskentelyyn niiden auttamiseksi joilla on hätä. Pyyteetön työskentely mahdollistaa yhteyden korkeampiin todellisuuksiin huolenpidon tuomiseksi maan päälle Universaalin rakkauden muodossa."
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #16 : 03.03.2006 20:22:02 »

Englannin kielentaitoisille löysin tälläisen sivun. Siellä on paljon Cereksestä eri merkeissä, huoneissa ja aspektit.


http://www.bobmarksastrologer.com/Ceres21.1.html
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #17 : 03.03.2006 21:35:26 »

Vaa'assa, 11. huoneessa yhtymässä Plutoon.

Tämä ei ole ikinä minulle hirveän tehokkaasti auennut. Ilmeisesti tuo huonesijainti kyllä kertoo siitä, että humanitaarista työtä tekevät järjestöt vetävät puoleensa ja yleensäkin heikoimpien - kuten lasten ja eläinten - puolesta tehtävä työ.

En oikein mielestäni huolehdi ystävistäni tai he minusta, siis normaalia enemmän - niin kuin tuolle huonesijainnille olisi myös ominaista. Valtatasitelut (Pluto) ovat minulle valitettavasti ominaisia aluella kuin alueella. Vaa'asta en tässä suhteessa osaa sanoa oikein mitään.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 04.03.2006 01:03:22 »

katja-q
1 huone on minä huone,kaikki koetaan omakohtaisesti itsestä käsin ,ehkä itsekkäästikin
se on oinaan ja marsin huone,sinulla mars on siis omassa huoneessaan ja vahvoilla,marsia on myös skorpionissa eikä jupiter suinkaan sitä energiaa vähennä joten varsinaisia mutakylpyjäkin voi olla tiedossa skorpionin pohjavesistä nousten
tarmoa ja energiaa riittää,uutta luovaa spontaania tekemistä,innostusta,intuitiivistä ajattelua ja oinaan ehkä unohdettua vaistomaista käyttäytymistä
agressiot pitää tiedostaa etteivät ne ryöpsähdä hallitsemattomasti ilmoille,
kokemukset ovat kasvattavia ja minä-kuvaa jupiterin ansiosta laajentavia
ongelmaksi voi tulla skorpionin halu tarrautua,kiinnittyä,halu hallita,jota on myös tulenpalavassa oinaassa
viimeistään lapsen murrosiässä  voi tulla tiukatkin taistelut ja kerrasta poikki tilanteita mars energian vaikutuksesta
toisaalta se puhdistaa ilmaa kummasti tuo ukkosmyrsky
syntymä' on sinulle samanlainen ihme kuin huhtikuun krookukset lumen keskellä,
sillä on erittäin tärkeä rooli oman minä-kuvasi rakentajana ja itsetuntemuksesi lisääjänä
skorpioni merkkinä säilyttää siemenen elävänä routaisessa maassa ja oinaasta alkaa uusi kasvu,luonnon kiertokulun ymmärtäminen käy sinulta siis luonnostaan:
siksi luopuminen ja menettäminenkin pitäisi olla helpommin hyväksyttävissä
1 huoneessasi ristiriitaa aiheuttavat erilaiset elementit,vesi ja tuli,
vesi voi tyynnyttää tulen liiallista roihua mutta se voi myös sammuttaa tyystin tulen innostuksen ja jättää jäljelle vain savuavan hiilloksen
härkä vastamerkkinä haluaa tästä mutakylvystä vakaalle maaperälle ja kun se on suunnan ottanut se myös sen jääräpäisesti pitää
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #19 : 04.03.2006 02:36:57 »

Mulla Ceres on Kaloissa (29 astetta) ysihuoneessa, tehden neliön Jupiter-Vertex akselille. "The stressful aspects (square and opposition) could be an indicator of much too much early nurturing, and generally not the kind the child wants or needs (especially with the square). ""As an adult, they could nurture others in the same excessive, uncaring way and never be aware of what they are doing. Jupiter under stress aspects shows where we never listen because we think that (in that area) we "understand" everything already. If the rest of the chart agrees, Ceres/Jupiter aspects could be an indicator of someone who joins (or starts) organizations to fight for the rights of the underdog to be nurtured. If the aspect is a stressful one, they will nurture those poor underdogs whether they want it or not."

Transitoiva Pluto taas on juuri aktivoimassa Vertexiä. Liittyisikö tyttäreni onnettomuus nyt jotenkin tähän? Tr. Pluto vitoshuoneessa tekee kohta tarkkaa neliötä Cerekselle. "In other words, the nurturing is not given freely. There is frequently a power struggle." "A negative Ceres/Pluto, by contrast, will coerce or be coerced. On the positive side, a Ceres/Pluto person can nurture others back to health even if (especially if!) they are at death's door. They can transform others through nurturing. On the negative side, they may never want to let go (remember the myth of Persephone)." Ei se nyt ihan tollaiseltä kyllä tunnu. Vielä ei ole ollut tarkkaa neliötä, mutta jo nyt tuntuu, ettei tilanne kuitenkaan saisi mennä yhtään pahemmaksi.

Ysihuneesta taas kuulemma "You would tend to feel nurtured by taking long trips, either physically or mentally. Travel will do it, but so could study and discussion of religious or philosophical matters." Eli pitkät matkat ja opiskelut lohduttaisi. Ja "need someone to listen to your troubles, to lend an uncritical and sympathetic ear".

Ceres olisi trinissä kuuhun, jos se mitään auttaa. "The harmonious aspects (conjunction, sextile, and trine) are really easy to deal with here. One's emotional needs and nurturing requirements are compatible and work well together. The nurturing received from the mother tended to be favorable. There will probably be an instinctive need (the Moon) to nurture others. " Tämä taas oli ristiriidassa Jupiterin neliön tulkinnan kanssa.
« Viimeksi muokattu: 04.03.2006 02:40:19 kirjoittanut saai » tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 04.03.2006 17:23:05 »

Oinaassa ; itsenäisyys ja riippumattomaksi tuleminen edellytys todelliselle rakkaudelle. Sairauksia ja tasapainottomuutta voi ilmetä silloin, kun lapset kokevat tulleensa dominoiduksi tai erotetuksi hoitajastaan itsenäistymisvaiheessa ennekuin he ovat kypsiä ottamaan vastuun itsestään

II Toisen huoneen Ceres kehottaa huolehtimaan rakkaiden perustarpeista kuten turvallisuus, ruoka ja raha. He voivat myös kiinnittyä tiukasti puolisoonsa tai rakkaimpiinsa ja joutuvat kamppailemaan riippuvuuden kanssa loppuun saakka. Itsestä huolehtiminen voi ilmetä itse hemmotteluna, tavaroiden hankkimisena itselleen palkkioksi tai hemmotteluksi.

 Cool Täytyy kullä myöntää että olen lohtu-shoppaaja, mutta enpä osannut ajatella että se Cereksestä johtuisi... Kartallani painottuu muutenkin tuo itsenäisyyteen ja riippumattomuuteen pyrkiminen tässä elämässä.. myös itsekkyyteen...
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 04.03.2006 23:44:16 »

maarita
leijonan planeetta on aurinko,joka liitetään isään kuin myös 10 huoneen teemoihin liittyy suhde isään
pluto ja leijona korostavat vallankäytön problematiikkaa sinulla kaikissa tämän 10 huoneen teemoissa
alistaa vai tulla alistetuksi?
chiron ja pluto yhdessä korostavat cereksen muodonmuutoksen teemaa:
syntymä,kuolema,uudistumisen sykli ja hoitotyö,
10 huone uran huoneena nostaa esille cereksen teemat:kasvu,tuottavuus,työ ja tehokas toiminta
mutta mielestäni vallankäyttö on avainsana kaikille näille

katja-q
tuli mieleeni se sinun oinaan energialla pöpöjä räjäyttävä äitisi
sinähän olet pitkälti muodostanut oman minäkuvasi sen lapsuuskokemuksen pohjalta,oma lapsesi imee sinusta myös mummosi tunne-elämää,niinhän se tietysti menee meillä muillakin tavalla tai toisella,1 huone on ihmisen kehityskaaressa äiti-lapsi-symbioosi aikaa
anna sen mars energian virrata välillä puhtaana,spontaanisti,älä valjasta sitä omaan pätemisentarpeeseen tai näytönpaikkaan,
anna päivän kulua omalla painollaan ilman erilaisten aktiviteettien suunnittelua,

ja minusta vastamerkki on aina voimavara,täydentäjä,peili,tuiki tarpeellinen

omasta kartasta huomio
tuo   uranus aspect_con ceres pluto
tarina kertoo cereksen tyttärestä persephonesta,jonka pluto sieppasi alisen maailman kuningattareksi ja ceres räytyi surusta ja tuskasta
pluto on tyttäreni askendentilla skorpionissa  aspect_con merkurius aspect_con aurinko
eli kyllä se pluto on hänet ainakin henkisesti siepannut ja minä-kuvaa 1 huoneessa kummasti muokkaa
toinen huomio
kuolemasta ei astrologiassa paljon puhuta mutta markku manninen antaa kirjansa ainoan kuolemakommentin  uranus 8 huoneessa  neitsyt:ssä
poistuminen tapahtuu luultavimmin nopeasti,kivuttomasti ja näyttävästi
(tuohon luottaen täysillä etiäpäin)
oma äitini kuoli yllättäen ja kivuttomasti ja cereksen teemaan sopivasti luonnon helmaan muutama vuosi sitten
 pluto tuossa stelliumissa pakottaa sitten hyväksymään nämä menetykset
osana elämän kiertokulkua
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #22 : 05.03.2006 01:10:26 »

Taas löytyi 7 huone ja  skorpioni meekäläiselle.

Ja kyllä osa siitä tekstistä osui ja upposi. Mutta ei ihan kaikki.

Tämähän käy aina vaan mielenkiintoisemmaksi kun taas löytää osan itsestään taivankappaleen kautta. Jotain mitä kyllä on tiedostanut mutta ei antanut asialle todella ajatuksia.

Taikuri   crazy2
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #23 : 05.03.2006 01:11:23 »

Kiitos nikki! Smiley

Tuntuu, että ymmärrän nyt, miksi olen aina inhonnut vallanhaluisia ihmisiä.
Niinkuin nyt isääni. Hän oli mitä sydämellisin ihminen, mutta jos minä halusin esim. jatkaa opiskelua ei hän sitä hyväksynyt.
Olin siitä hänelle pitkään katkera.

Itse en koe, että olisin tietoisesti pyrkinyt alistamaan ketään.
Mutta minua on kyllä alistettu.
Edelleenkään en pidä siitä, että joku yrittää sanella tekemisiäni.

Työssäni olen ollut tehokas. totta.

Voisipa sanoa, että aikamoiseen kasvuprosessiin myös elämä on välillä johdattanut. Kipeitä muutoksia ja tapahtumia.
Itsetutkistelu jatkuu.

 smitten    maarita             smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #24 : 05.03.2006 13:22:29 »

Kiitos nikki jälleen kerran tarkkanäköisistä tulkinnoistasi. Niitä on aina ilo lukea, saa rutaksti ajateltavaa ja oppii ehkä taas kerran myös jotain itsestään...

Lainaus
1 huone on minä huone,kaikki koetaan omakohtaisesti itsestä käsin ,ehkä itsekkäästikin
se on oinaan ja marsin huone,sinulla mars on siis omassa huoneessaan ja vahvoilla,marsia on myös skorpionissa eikä jupiter suinkaan sitä energiaa vähennä joten varsinaisia mutakylpyjäkin voi olla tiedossa skorpionin pohjavesistä nousten
Kyllä siinä mielessä ihan tutulta kuulostaa, että tapaan kokea ja sisäistää monet asiat nimenomaan hyvin henkilökohtaisella tasolla, omasta sisäisestä lähteestäni ammentaen ja sen mustaan pintaan peilaten pikemminkin kuin laajoihin mittakaavoihin mallaten ja yleisellä tasolla asiaa pohdiskellen. Tässä tosin vastapainoa antaa merkurius vaa'assa huoneessa 11. Cereksen energiatkin tulevat läpikäydyksi, hyödynnetyksi ja ulospäin heijastetuksi nimenomaan oman sisäisen maailman ja minän kautta. Tässä on varmasti niin hyvät kuin huonotkin puolensa. Eihän se sielun omakaan lähde ihan köyhä ole ja varmasti ainakin eläydyn asiaan (niin hyvässä kuin huonossakin) täysillä. Toisaalta tällä tavoin tulee myös herkästi projisoitua oman lapsuuden painolastia ja haavoja eteen päin Sad. On vaarana elää yhä uudelleen todeksi ne omat menneisyyden menetykset ja murheet. No, sitä koitan ihan tietoisesti välttää ja toivon sen toimivan. Toivotaan tosiaan, että tuo jupiterin inno ja kohottava energia jaksaa välillä nostattaa skorpionin luontoni tuliperäisistä pohjamudista...

Lainaus
tarmoa ja energiaa riittää,uutta luovaa spontaania tekemistä,innostusta,intuitiivistä ajattelua ja oinaan ehkä unohdettua vaistomaista käyttäytymistä
agressiot pitää tiedostaa etteivät ne ryöpsähdä hallitsemattomasti ilmoille,
kokemukset ovat kasvattavia ja minä-kuvaa jupiterin ansiosta laajentavia
ongelmaksi voi tulla skorpionin halu tarrautua,kiinnittyä,halu hallita,jota on myös tulenpalavassa oinaassa
Olisiko niin, että jollain tavalla kuitenkin juuri tämän äitiyteni kautta tätä oinaan luovaa spontaaniutta tuon julki. Minullahan on tuo kuu oinaassa, 5. huoneessa. Toisaalta kodin maailmassa pelaavat myös voimakkaasti vesimiesmäiset energiat (IC vesimies), jotka näyttävät toistuvan tyttären kuumerkissä ( vesimies). Antaako ilma puhtia tulenroihulle, vai puhaltaako sammuksiin? Tuntuu haasteelliselta osata jotenkin rakentavasti valjastaa tuo mars-oinas energia. Jonkinlainen luova itseilmaisu tuntuu olevan minulle elintärkeää. Pinnan alla kuplivat voimat todella helposti tiivistyvät agressioiksi turhautuessani ja tarvitsen turvallisen kanavan sen ulos päästämiseksi. Joskus ajattelen, että on sääli, etten ole liikunnallinen ihminen. Voisi olla helpottavaa vaika juosta pois tuhrautuneet energiat. Mutta kaikki täytyy purkaa ulos taiteen keinoin. Elämä tiiviissä yhteydessä pienen lapsen kanssa antaa kuitenkin vähän tilaa ja aikaa omille luoville harrasteille. Odotankin hartaasti aikaa, jolloin voimme ehkä jakaakin tämän luomisen tarpeen...tai ehkäpä tyttäreni viekin minut pitkälle, uuvuttavalle lenkille meren rantaan, tai luistelemaan kunnes posket ovat tunnottomat pakkasesta.
Kontrolloimisen tarve  pulpahtelee pintaan aika ajoin aiheuttaen ongelmaa paitsi äiti-lapsisuhteessa, myös pari- ja ystävyyssuhteissa. Sitä yritän työstää myös. Jännä juttu tuo, että skorpioni edustaa uudistumista ja muutoksia, mutta selvästikin juuri vahva  skorpioni-energia minussa saa myös takertumaan tilanteisiin, paikkoihin ja ihmisiinkin. Niin kuin hakisin turvaa ja pysyvyyttä ulkoisesta maisemasta, sisäisen käydessä läpi loputonta myllerrystään.

Lainaus
viimeistään lapsen murrosiässä  voi tulla tiukatkin taistelut ja kerrasta poikki tilanteita mars energian vaikutuksesta
toisaalta se puhdistaa ilmaa kummasti tuo ukkosmyrsky
Odotan pelonsekaisella jännityksellä ja mielenkiinnolla Shocked. Jo nyt voi aika ajoin aistia häivähdyksen vastakohtaisten voimien törmäyksistä, kun hiljalleen lähestyvää uhmaikää kohti kuljetaan. Vauva-ajan saumaton symbioosi on jäänyt taa ja opettelemme tässä molemmat todella tuntemaan toisiamme, eikä se aina mene täysin ongelmitta. Silti pyrin vilpittömästi luomaan tässä hyvää pohjaa tulevaisuudelle. Rakentaa niin vankan keskinäisen luottamuksen, arvostuksen, kunnioituksen ja ennen kaikkea rakkauden sillan välillemme, ettei se tule sortumaan toipa tulevaisuus sitten mitä tullessaan.
Lainaus
syntymä' on sinulle samanlainen ihme kuin huhtikuun krookukset lumen keskellä,
sillä on erittäin tärkeä rooli oman minä-kuvasi rakentajana ja itsetuntemuksesi lisääjänä
skorpioni merkkinä säilyttää siemenen elävänä routaisessa maassa ja oinaasta alkaa uusi kasvu,luonnon kiertokulun ymmärtäminen käy sinulta siis luonnostaan:
siksi luopuminen ja menettäminenkin pitäisi olla helpommin hyväksyttävissä
Elämäni ihmeellisin päivä on epäilemättä ollut tyttäreni syntymä. Niin kuin olisin tuona lokakuun iltana synnyttänyt tuon pienen ja hauraan ihmisolennon lisäksi myös itseni uudelleen -ehjempänä, kauniimpana. Saadessani lapseni ensi kertaa rinnoilleni tunsin jotain niin alkukantaista ja voimakasta halua suojella ja rakastaa. Tuo hetki oli puhtaudessaan ja kauneudessaan lähes uskonnollinen.
Luopumisen läksy on silti ollut (ja yhä oleva) se minulle vaikein. Ehkäpä juuri siksi skorpionin voimaa on minulle niin paljon suotukin. Tätä teemaa minut pistetään arvatenkin läpikäymään kunnes opin ja oivallan. Onneksi pieni askel kerrallaan, vähä vähältä. Lempeästi ja kärsivällisesti.

Lainaus
1 huoneessasi ristiriitaa aiheuttavat erilaiset elementit,vesi ja tuli,
vesi voi tyynnyttää tulen liiallista roihua mutta se voi myös sammuttaa tyystin tulen innostuksen ja jättää jäljelle vain savuavan hiilloksen
härkä vastamerkkinä haluaa tästä mutakylvystä vakaalle maaperälle ja kun se on suunnan ottanut se myös sen jääräpäisesti pitää
Voi ihana härkäpäinen lapseni! Ponnistakoon hän irti vain, ylös ja ulos soisilta, vetisiltä mailta, tukevalla maankamaralle! Tuskin osaan olla pitämättä kiinni kynsin ja hampain, mutta silti koko sydämestäni toivon hänen olevan itseäni vahvempi ja onnekkaampi. Juuri sitä toivon ja odotan, kaikista kehittymättömistä peloistani ja puutteistani huolimatta, että hän oman suuntansa löytäisi ja siinä jääräpäisesti pysyisi Smiley

Lainaus
tuli mieleeni se sinun oinaan energialla pöpöjä räjäyttävä äitisi
sinähän olet pitkälti muodostanut oman minäkuvasi sen lapsuuskokemuksen pohjalta,oma lapsesi imee sinusta myös mummosi tunne-elämää,niinhän se tietysti menee meillä muillakin tavalla tai toisella,1 huone on ihmisen kehityskaaressa äiti-lapsi-symbioosi aikaa
anna sen mars energian virrata välillä puhtaana,spontaanisti,älä valjasta sitä omaan pätemisentarpeeseen tai näytönpaikkaan,
anna päivän kulua omalla painollaan ilman erilaisten aktiviteettien suunnittelua,

ja minusta vastamerkki on aina voimavara,täydentäjä,peili,tuiki tarpeellinen

Huh, kuulostaa huolestuttavalta Undecided. Olin niin toivonut, että äitini sielunmaailma ei enää tyttäreni sisäiseen todellisuuteen lonkeroitaan työntäisi. Mutta mahdotonta tässä kai on seisoa kilpenä sukupolvien välissä, kyllähän minä väistämättä olen äitini tytär -tavalla tai toisella. Syvästi toivon sitä kuitenkin, että samalla lailla se ei tule vaikuttamaan ja vahingoittamaan oman lapseni minäkuvaa ja tunne-elämää, niin kuin omaani aikoinaan. No tässä kohtaa tuntuu helpottalta todeta sekin, että vaikka äitini tytär olenkin, niin silti myöskin ihan oma itseni. Tyttärenikin on onneksi "vain" tyttäreni, ei mikään uusintapainos itseäni. Eivät maailman ja mielen myrskyt häntä ehkä samoin murenna ja muovaa. Äiti Maalle kiitos -hän on oma ainutlaatuinen, upea itsensä Smiley

Tuo mitä sanoit mars-energioista...voi miten se osuikaan oikeaan! Kuinka vaikeaa minulle onkaan vain olla. No, tyttäreni minua tässä kouluttaa: hän ei voi sietää hössöttävää äitiä, joka koittaa toteuttaa jotain ylevää suunnitelmaa, jossa jokainen hetki on tarkkaan kaavoitettu ja jokainen puuha sitä myöten mietitty, miten se parhaiten tukisi lapseni kehitystä ja hyvinvointia uglystupid2. Puolitoista vuotiaan uskomattomalla tarmolla hän tätä tarvettani vastustaa ja pistää surutta mamman suunnitelmat roskikseen Grin. Ei hän niihin taivu, turhaa sitä pelkään. Ei hän onneksi niin hauras ja voimaton ole, kuin luulen.

Näin me opimme toisiltamme. Vastavoimat voivat todellakin myös täydentää toisiaan Smiley
tallennettu
Maikku1972
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #25 : 05.03.2006 13:45:45 »

Minulla on Ceres Leijonassa ja huoneessa 9. Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä tämä tarkoittaa, utelias kun olen  idiot2
tallennettu

Aurinko:Kaksonen
Nousumerkki: Skorpioni
Kuu: Vaaka
Maya-astrologia: Keltainen Galaktinen Soturi
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #26 : 05.03.2006 13:50:13 »

Minulla Ceres 12.huoneessa ravussa, yhtymässä askendanttiini.

Vau, vaikutatko erityisen äidilliseltä? Voisi kuvitellä, että tuolla yhtymällä suorastaan pullantuoksu leijuu ympärilläsi... vielä ravussa...

Itsellä
Kaloissa ;Ajatuksia inspiroi universaali rakkaus, marttyyrius. Tällaiset henkilöt palvelevat huolehtimalla konkreettisesti tuonpuoleiseen liittyvien tunteiden ja näkymättömien energioiden ykseydestä. He kärsivät todella toisten puolesta. Heitä ohjaa universaali kohtalo ja rakkaus sekä todellisen muutoksen löytämisen mahdollisuus. Itsensä hyväksyminen ilmenee pyyteettömän palvelun kautta. Epätasapaino ilmenee kun ihminen ei saa palvella ja hän taantuu lapsen tasolle emotionaalisesti. Tästä seuraa usein avuttomuuden ja voimattomuuden tunne joka saa ihmisen käyttäytymään marttyyrimaisesti.

VI Kuudennen huoneen Ceres symboloi voimakasta halua työskennellä päivittäisissä toiminnoissa tai työssä perhesuhteiden vaikutusten ilmenemien parissa. Tämä asema heijastaa voimakasta palvelemisen ja parantamisen halua. Perheen eettisten arvojen piirissä työskentely kuuluu myös tähän huonesijaintiin liittyvään universaaliin aspektiin.


Mulla ei kyllä Ceres ole aspektoitunut oikein mitenkään, että ei varsinaisesti esitä kovin merkittävää roolia kartallani.

Ainoa, mikä kolahti, oli tuo halu parantaa. (ja se kai on sitä yllä mainutta pyyteetöntä palvelua...) Se onkin nyt ollut itsellä tapetilla, kun olen tutustunut lähemmin kuutoshuoneeni asteroidiryppääseen kera Jupiterin.
Hassua, kun ei omaa mitään parantamisen lahjaa, enkä oikeastaan halua opiskellakaan alaa, ja silti se jotenkin kutsuu... Outoa. No elämä näyttää.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #27 : 05.03.2006 13:51:45 »

Minulla on Ceres Vesimiehessä  vesimies 10.huoneessa. Mitähän kertonee...  idiot2
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #28 : 05.03.2006 14:06:26 »

Leijonassa ; Yksilöllisyys ja sen esilletuonti. Ideaali on, että vanhemmat seuraavat ylpeänä lapsen ponnistelua ja vaivannäköä, hänen yrittäessään huolehtia toisista. Nämä ihmiset saavat myös toisten parhaat puolet esille. He tekevät ulkopuolisiin voimakkaan vaikutuksen opittuaan hyväksymään itsensä. Epätasapaino ilmenee itseluottamuksen puutteena ja vähättelynä.

XII Kahdennentoista huoneen Ceres ilmaisee karmaa perheen vastuusta, empatian, ymmärryksen ja toisten kärsimyksen ja kokemuksen jakamisesta. Tämä voi symboloida sellaisia kokemuksia kuin menetys, sairaus, hylätyksi tuleminen perheen tai lasten taholta tuleva kieltäminen (torjuminen). Tämä asema voi olla myös avain rakkauden tuomiseksi omaan työskentelyyn niiden auttamiseksi joilla on hätä. Pyyteetön työskentely mahdollistaa yhteyden korkeampiin todellisuuksiin huolenpidon tuomiseksi maan päälle Universaalin rakkauden muodossa.

Että tällaista... muutama aspekti päälle;  ceres  aspect_tri uranus, aspect_sex chironaspect_squ keskitaivas. En sitten tiedä mitä nuo tuovat tuohon tulkintaan lisää.
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #29 : 05.03.2006 16:34:35 »

Minulla on ceres ravussa 9. huoneessa ja poikaystävälläni skorpionissa myös ysissä. Haluaisiko joku vähän tulkita ?  :Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: