Äänestys
Kysymys: Missä merkissä merkuriuksesi on?
Oinas - 13 (7.4%)
Härkä - 10 (5.7%)
Kaksonen - 21 (12%)
Rapu - 15 (8.6%)
Leijona - 9 (5.1%)
Neitsyt - 16 (9.1%)
Vaaka - 14 (8%)
Skorpioni - 16 (9.1%)
Jousimies - 21 (12%)
Kauris - 9 (5.1%)
Vesimies - 14 (8%)
Kalat - 17 (9.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 147

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkuriuksesi lymyää?  (Luettu 47565 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #90 : 18.03.2009 19:10:38 »

Hassua, että isolla osalla tänne kirjoittavista  merkurius on joko  kaksoset tai  jousimies Tongue
No minulla se on  kaksoset ja kyllähän tämä kirjoittaminen ja muu verbaali läppä näkyy ja kuuluu. Grin 2funny
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #91 : 18.03.2009 20:09:17 »

Nytkin saatetaan huomata, että  merkurius  jousimies kaksoset ovat innokaimpia foorumilaisia ja taas kuvaavasti, maa merkuriukset vähiten aktiivisia ja erityisen kuvaavaa mielestäni on se, että  merkurius saturnisessa kauriissa ei hevillä ainakaan tälläisiin äänestyksiin osallistu.

Tai sitten me  merkurius kauris:t vain aktivoidumme hitaammin  :Smiley ... Tässä tulee kaapista ulos taas yksi.

Vaikka minulla on Merkurius "jäyhässä" Kauriissa, niin puhun kyllä periaatteessa aika korrektisti, siis kieleni on sellaista suoraviivaista, käytän "hienoja" sanoja etc., mutta puheen taso on kyllä kaikkea muuta kuin korrektia. 2funny Lisäksi omituinen sarkastinen huumorintajunikin ehkä liittynee merkuriukseen jotenkin...

Juu, siis tuo omituinen sarkastinen huumorintaju... Minäkin yhdistän sen ilman muuta  kauris:een ja minussa on myös tuo piirre! Yleensä yritänkin olla vitsailematta vieraassa seurassa, mutta aina välillä, kun suusta pääsee sarkastisia sammakoita (yritän olla hillitty, mutta välillä lipsuu  Cheesy), saatan huomata toisen vähän häkeltyvän. Kyllähän tilanne siitä sitten laukeaa; olen vanhemmiten oppinut pehmittelemään. Nuorempana särmää oli enemmän ja mielipiteitäkin löytyi joka lähtöön.

Vieläkin huomaan joskus kritisoivani elämän epätäydellisyyttä, vaikka  vesimies minussa yrittää ajatella positiivisesti, hyväksyä kaiken ja rakastaa (sitä ihanan epätäydellistä) maailmaa  Wink

Mutta aivan kuten Theus taisi mainita, niin toisaalta me Merkurius-Kauriit taidamme siinä mielessä olla sellaisia hiljaisempia, että esim. minä en foorumeille kirjoittele lähes koskaan pelkkää puhetta puheen takia, vaan viestissäni ja tekstissäni pitää aina olla selkeä sisältö, ennen kuin menen kirjoittamaan minnekään. Smiley Eli siinä mielessä kirjoitan ainakin vain silloin kun on asiaa.

Minulla taitaa sittenkin tuo nouseva  kaksoset vaikuttaa sen verran, etten aina puhu vain "vähän, mutta asiaa"  Wink ... Enimmäkseen ehkä kuitenkin? Välillä höpöttelen niitä näitä, välillä taas pysyn tiukasti asialinjalla. Kaipa se on tämä ilman ja maan vaihtelu, mistäpäin milloinkin tuulee. Saatan myös muotoilla iän kaiken tekstejä, kun olen oikein  kauris-tuulella, ja sitten lopulta ehkä poistan joko jutun  Grin 
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Asterix
Vieras
« Vastaus #92 : 18.03.2009 20:19:05 »

Ja huomatkaa, miten  merkurius kaksoset on lukenut todella mielenkiinnolla muiden kirjoitukset!  Grin 2funny Embarrassed

Tosiaan, Theus kirjoittii jo aiemmin, että  merkurius kaksoset ja  jousimies
ovat innokkaimpia kirjoittajia. Smiley
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #93 : 18.03.2009 20:27:49 »

Mnjaa... Mulla merkurius on härässä ja seiskahuoneessa, avautuvassa kvinkunssissa plutoon ja neptunukseen??? Mitäs se sitten meinaa?   tickedoff

 Grin
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Ave^^
Vieras
« Vastaus #94 : 18.03.2009 20:52:59 »

Ai tässäkö se  merkurius  jousimies  aspect_con  keskitaivas näkyy, että  tänne tuppaan kirjoittelemaan.  Grin

Olen kuiteskin usein enemmän se puhuu vähän, mutta asiaa -tyyppi. Silti, puhe on hirveän yliarvostettua, sillä kommunikaatiota on niin paljon muutakin.  Smiley
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #95 : 18.03.2009 20:55:16 »


Silti, puhe on hirveän yliarvostettua, sillä kommunikaatiota on niin paljon muutakin.  Smiley


KOMP!!
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #96 : 18.03.2009 21:26:23 »

Olen kuiteskin usein enemmän se puhuu vähän, mutta asiaa -tyyppi. Silti, puhe on hirveän yliarvostettua, sillä kommunikaatiota on niin paljon muutakin.  Smiley

Joo, totta.

Minulla oli ennen niin, että olin todella hyvä kirjoittaja ja voitin palkintoja kirjoittaessani (esim. koulussa tai siten kirjoittelin lehtiin) mutta nykyään tykkään enemmän puhua.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #97 : 18.03.2009 22:38:18 »

Kaloissa se ja vitoshuoneessa.
Suurin osa (aivo)työurasta tehty merkuriaanisissa pesteissä
ja loput kulttuurialoilla.
Asiasisältöiset ja työtekstit on jotain muuta mitä esim. täällä rustaan,
ei jaksa vapaalla niin pinnistää muotoseikkoihin..

Merkurius Kaloissa on alennuksessaan:
Hajamielisyyttä ja keskittymiskyvynpuutetta, oi kyllä!
Joskus kun olen todella väsynyt,
puheeni alkaa sopertaa ja änkytän.

Ja sitten on näitä noloja blondihetkiä:
Ensin järki leikkaa niin että itseäkin pelottaa,
ja sitten taas ei:
Esim. joku aika sitten sain kiitosta asiantuntevuudesta
ynnä tyypit olivat todella kiinnostuneet ideoistani ja niiden toteuttamiskelpoisuudesta,
heitin niitä pöytään melkeinpä siltä istumalta ja valmistelematta.

Ja kuitenkin:
Ai oisko mun pitäny tehä muistiinpanoja,
te siis hyväksyitte nää että mä jatkan
mutt en mä muista mitä just sanoin...
ja miten nää paprut menee takas tonne muovitaskuun?




tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #98 : 19.03.2009 09:43:16 »

Rhoda, tyypillistä tällä merkkari kalalle myös Smiley Mulla toi on tietystikkin 10.huoneessa joten töissä palaverit on yhtä tuskaa kun mieli harhailee ihan muualla ja jälkikäteen en muista mitään.
Usein just myös sanoo asiat eri tavoin kun oli ajatellut ja siitä syntyy soppa. Juuri niitä blondihetkiä Wink
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #99 : 19.03.2009 10:19:01 »

Rhoda, tyypillistä tällä merkkari kalalle myös Smiley Mulla toi on tietystikkin 10.huoneessa joten töissä palaverit on yhtä tuskaa kun mieli harhailee ihan muualla ja jälkikäteen en muista mitään.


Ihan totta!
Ja mulla on vielä  kuu Oinaassa eikä se
jaksa istua tattina länkyttämässä pitkiä aikoja..

Onneksi mulla on työsarkaani liittyen ns. vastuunalaisia
joille olen sanonut että "Jos tarvitsette neuvoja yms niin tulkaa pliis
hakemaan mut pois tosta kokouksesta.."


tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #100 : 13.05.2009 22:04:30 »

Haha!!! Suurimmalla osalla on  merkurius jousimies  2funny ollaan tällasia möläyttelijöitä!  2funny
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #101 : 13.05.2009 22:30:58 »

Haha!!! Suurimmalla osalla on  merkurius jousimies  2funny ollaan tällasia möläyttelijöitä!  2funny

Heh, älä muuta sano *pienet sammakot, pienet sammakot, ne lystikkäitä on - tosin riippuen tilanteesta..*

 :Smiley uglystupid2 2funny
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #102 : 22.08.2009 10:23:53 »

Kaloissahan tuo ja 10.huoneessa.
Ja merkuriuksen aspekteja:
merkurius aspect_tri askendentti
merkurius aspect_con aurinko
pluto aspect_squ merkurius
tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #103 : 22.08.2009 11:10:35 »

Merkkarini ihanan sekavassa vesimiehessä...Kommentteja olen kuullut useinkin kummallisista sanoista ja lauselmista ja letkauttelijaksikin on joskus leimattu...Yleensä kylläkin positiivisessa mielessä.
Siten tuo planeettakolmikko menee miulla niin että venus-merkkari-aurinko, kaikki 1. huoneessa. Tutkija siis ilmottautuu... :Smiley Taidan tosin olla tällainen arkipäivän tutkija...
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #104 : 22.08.2009 11:20:50 »

 merkurius on  kaksoset ja 10 huoneessa-no nyt ymmarran  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: