Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus ja tyyli: millainen olet?  (Luettu 53843 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #60 : 05.03.2008 02:09:49 »

Moi Theus!

Tuo "Venus on prosentuaalisesti 'voimakkain' planeetta kartallani ja parhaiten aspektoitunut. Voimakkuuden voi laskea astro.com'issa."-lauseesi jäi kiinnostamaan! Miten tuon planeetan voimaakkuuden voi laskea? Yritin kaivella astro.comia mut en löytänyt sieltä sellaista kohtaa? Smiley


www.astro.com ->
More free horoscopes ->
extended chart selection->
Pullen/astrolog ->
Simple chart delination by Warler pullen ->
Tietoa merkkejen'voimakkuuksista' noin hieman yli puolenvälin prujua  Smiley

Sorry off topic Embarrassed
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #61 : 29.03.2008 00:34:24 »

Rockprinsessa täälläkin Cheesy

Meikäläisen kartalta löytyy  venus jousimies 11. huoneesta. Lisäksi löytyy  aurinko aspect_con venuskuu leijona aspect_tri venusvenus aspect_con neptunus - mitenköhän tuon voisi sitten tyylillisesti tulkita..

Mutta  venus jousimies näkyy kyllä tyylissä. Vaikka arvostan laatua ja - kyllä, kyllä - myös hyvää merkkiä, ei vaate saa silti näyttää miltään "snobikoltulta". Mulla samanlainen tyyli on pysynyt jo iät ja ajat, peruspukeutuminen koostuu siis farkuista, kivoista tennareista ja trikoopaidoista tai huppareista, talvella myös neuleista. Linja on hyvin yksinkertainen ja sporttinenkin, mutta  aurinko venus jousimies olen sitä mieltä, että vaatteissa tulee olla väriä - paitoja löytyy varmaan kaikissa sateenkaaren väreissä. T-paitojen rinnuksissa olevat hauskat kuvat ja tekstit kuuluvat myös asiaan crazy2

No, sporttinen taitaa olla meikäläisen pukeutumisen avainsana, koska myös "lökäpöksyjä" on kaapissa jokuset, niitäkin sekä maanläheisissä että vähän kirkuvammissa väreissä uglystupid2  Ja hiukset ovat polkkamittaa hiukan lyhkäisemmät, vaaleat korostettuna vahvoilla pinkeillä vauhtiraidoilla.. Että ne naiset ja miehet, jotka pitävät naisilla pitkistä, perinteisistä hiuksista, voivat kakistella kun näkevät meikäläisen räikeän kuontalon Grin

Tosin  kuu leijona pitää taas huolen siitä, että viihteelle ei lähdetä mitkään ö-luokan rytkyt niskassa, juhliin lähtiessä tykkään panostaa pukeutumiseen ja laittautua ihan vimpan päälle, hyvin naisellisestikin, vaikka myös juhlapukeutumisessa farkut ovat must. Korut, kivasti laskeutuvat silkki- tms. topit, farkut ja korot taitavat olla meikäläisen vakiojuhlatyyli. Tietty sitten fiinimmät juhlat ovat asia erikseen, niissä sitten on iltapuku tai joku muu asiallinen mekko päällä, juhlilla tarkoitin siis lähinnä baariin lähtöä.

Tässä miettiessä rupeaa kyllä väkisin miettimään, että mitenköhän tuo harmoniaa rakastava  aurinko venus vaaka mieheke jaksaa katsella mua - kun eikös  vaaka juuri rakasta katsella kauneutta ympärillään.. Noh, meikäläisen tyylistä on varmaan välillä kauneus ja naisellisuus kaukana ja olen varmaan muutenkin hiukkasen äijämäisempi kuin naiset yleensä idiot2 Grin
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #62 : 29.03.2008 13:02:42 »

Pakko lisätä noihin omiin pöpinöihin asiaa kengistä.. Kun itsekin katselen mielelläni myös kenkiä. Tosin mun kengissä skaala on hyvin kapea, vaikka kenkiä löytyykin semmoiset 50 paria kaapista buck2  Valikoima koostuu siis ihan puhtaasti tennareista eri väreissä ja malleissa tai sitten huippukorkeista, siroista korkkareista sekä saappaista (no saappaissa löytyy parit "korottomat"). Saappaissa suosin hyvin perinteistä mallia, joka kestää eri tyylikausien läpi. Mutta mitään läpimuotoja tennareiden ja korkkareiden välillä ei mun kaapista löydy, se on siis joko tai, rentoa tai erittäin siroa, naisellista ja/tai kaunista, mitä mun jaloista löytyy Wink
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #63 : 02.04.2008 10:42:01 »

Kalana minulla on pienimuotoinen kenkäfetissi, pidän sellaisista ns. vanhanaikaisista, pyöreäkärkisistä ja paksukorkoisista tanssikengistä tai sandaaleista (siitäköhän tuo rikas tyttö-vaihtoehto sitten tuli?), hieman gootahtavista saappaista ja vaikkapa 12-reikäisistä maihinnousukengistä mutta myös mutkattomista tennareista. Mukavuudella ei tietenkään ole suurta merkitystä mitä kenkiini tulee  Cheesy

Täytyy toisena Kalana kommentoida, että sama täällä. Grin Minulla on muuten yhdet oikein "Kala-kengät": ihanat pyöreäkärkiset, lilat (!), sametintapaisella kankaalla päällystetyt juhlakengät mallia mummo, leveät remmit ja koristeelliset soljet. Tiesin heti kun näin ne, että nuo ovat minun, vaikka normaalisti nousu-Kauriina suosinkin pelkistetympää linjaa. Smiley

En ole aikoihin uskaltanut laskea kenkäparieni lukumäärää, mutta saattaa se hyvinkin tuolla 50:n hujakoilla pyöriä kuten mc82:lla. Huomasin myös, että mc82 olet aurinkomerkiltäsi jousimies - itse tunnen kenkäfriikin, joka on niin ikään aurinko jousimies. Onko se tuo Jouskarin ja Kalojen vanha hallitsija jupiter, joka saa kenkävaraston symboliikkansa mukaisesti laajenemaan..? Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #64 : 03.04.2008 19:22:51 »

Onneksi  jupiter hallitsee minun ja erään kuumerkkejä, ja nousu on sama, eroa on "vain" auringossa. Jos hän olisi hieman vanhempi ja  leijona voisin olla aika mennyttä.

Tyyli= Kyllä kauneutta pitää olla paljon musiikissa, taiteessa, sisustuksessa, matkakohteissa, ammatissa, bisneksissä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mariska
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #65 : 03.04.2008 19:47:32 »

oh-hoh! Smiley Rock- prinsessa!  smitten Osui kyllä oikeaan minun kohdallani, paitsi että en oikein voi käyttää korkkareita ja pillifarkutkin näyttää mun päällä lähinnä liian pieneen kuoreen väkisin ahdetulta makkaralta, erittäin muhkuraiselta uskoisin...  2funny
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
mimssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #66 : 03.04.2008 21:22:27 »

Venukseltani olen Vesimies (vaikka asiaa ihmettelen..) ja sain testissä tyylilleni rikas tyttö rukka. Tämä ainakin oli nappiin  Grin rakastan naturel tyyliä mutta paljon yksityiskohtia lisättynä ja värejä. Korut ja kynnet tärkeä seikka! Tärkein asia tyylissäni on kuitenkin hymy ja ryhti! Muistakaa se tytöt!   kuuskorpioni  kauris
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #67 : 04.04.2008 23:22:44 »

Ryhti kohdallaan, kynnet välillä unohtuu vähemmälle huomiolle.  2funny

- Rock-prinsessa.

Venus on Jellonassa.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #68 : 05.04.2008 14:59:02 »

Täällä on paljon Rock Prinsessoja ja minä olen myös.
En kylläkään käytä tummaa meikkiä ehkä jos olisin nuorempi.
Muuten oli aika osuva.
tallennettu

T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #69 : 13.03.2009 16:35:13 »

Toi testi oli ihan - ei paikkaansa pitävä kohdallani- jotenka kerroin ilman testin vaikutusta.

Minulla  venus  oinas = Olen klassisen-ajattoman tyylin edustaja. Värimaailma on ruskean erisävyt, mustaa ja valkeaa yleensä. Mitään -ei räikeän omaperäisen silmiinpistävää- näy pukeutumisessani, siis väreissä. Pidän kyllä näyttävistä klassisista linjoista, hapsuista kengissä kuten koruissakin. Tykkään myös duffelimaisista talvitakeista joita mulla on väreissä kamelinruskea ja musta. Farkut on ehdoton ykkönen housuista; niitä mulla on useamman laisia; osa on rentoa kuin "poikamiestyttö-tyyliä, osa klassisen suoralinjaisia.  smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #70 : 13.03.2009 17:20:58 »

Rikas tyttörukka.  Grin Nojaa enpä tiedä... Osa kuvauksesta pitää paikkansa kohdallani, mutta ei kuitenkaan kovin hyvin. Tässä kohdat jotka sopivat: Ajattoman klassinen ja naisellinen tyyli (tosin klassisuudesta en ole niinkään varma, naisellinen kyllä silloin kun en ole esim. lötkössä t-paidassa ja verkkareissa)  Grin Adjektiivit "söpö" ja "raikas" kuvaavat rikkaan tyttörukan tyyliä. Rikkaan tyttörukan tyyli on niin ajaton, että siihen sopivia asuja löytyy sekä hintahaitarin ylä- että alapäästä. Luojan kiitos tämä on totta, sillä tällä hetkellä olenkin köyhä opiskelija.  Grin Minulle ei ole koskaan paljoa merkannut se mikä on muotia, mikä on mahdollisimman kallista jne. olen aina pukeutunut juuri sillä tavalla kuin itse haluan välittämättä muusta. Ostaen aina vain sellaisia vaatteita joista pidän ja jotka ovat kivoja/kauniita. Itseasiassa pidän usein sellaisista hippityylisistä vaatteista ja maanläheiset värit ovat parhaita.  :Smiley

Venus on minulla kaloissa ja 6. huoneessa. Mitähän se sitten kertoo tyylistäni?  :Smiley
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #71 : 15.03.2009 12:27:30 »

pakko vastata uudelleen kun luin tuolta alusta etten pukeudu mustaan ollenkaan...viimesen puolen vuoden ajan tuskin muuhun olen pukeutunutkaan...myös sisustus on saanut uutta kyytiä, viininpunaista ja hopeaa...näin se mieli muuttuu....outoa!
venus siis skorpparissa 9.huoneessa....  :Smiley
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Ave^^
Vieras
« Vastaus #72 : 17.03.2009 18:10:48 »

Glamkissa, hah, minäkö?  Grin

 venus  kauris ja jotenkin tuntuu että aina se mun lookini ajautuu jollain tavalla sellaiseen virallisen tyylikkääseen suuntaan. Tavallaan pyrinkin yhdistelemään jotain erikoista ja ihanan retroa kuitenkin tuoreella ja tyylikkäällä tavalla. Yritän.  Smiley

Vaikea oikeasti sanoa minkälainen tyyli mulla on. Joku joka on nähnyt mut voi sanoa jotain.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #73 : 17.03.2009 19:08:28 »

Viileä tyylittelijä?

Minusta nuo vaihtoehdot vaatteista ja kengistä ja laukuista oli kaikki halvan näköistä ja rumia, buck2
ja sitten tuossa tuloksessa seisoo ylipainoinen täti leggingeissä, jossain yöpaidassa, Shocked
joka on puettu mustan polopaidan päälle Huh
ja halvassa vyössä ja laukussa, joten ihan mitä vain. buck2

No, minulla on  venus rapu:ssa.
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #74 : 17.03.2009 19:55:02 »

^ Sama tulos!

En edes valinnut niitä rytkyjä mitä sille oli kasattu päälle, hyissaa..

Täällä  venus kauris
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: